موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کپسول زیره 75

کپسول زیره 75

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 19:52

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کپسول نرم زیره باریج 75 میلی گرم حاوی اسانس زیره با نام علمی Cuminum cyminum است و تأثیر فوق العاده ای در کاهش تری گلیسیرید و کلسترول دارد. این کپسول برای افرادی که خواهان لاغری و تناسب اندام در بدن خود هستند، یک گزینه عالی است. 

معرفی کپسول نرم زیره باریج 75 میلی گرم

با توجه به گسترش معضل چاقی در بسیاری از جوامع جهانی، بهره گیری از روش های مختلف کاهش وزن بیش از گذشته اهمیت یافته است. برای داشتن تناسب اندام در وهله ی اول باید از خوردن غذاهای سنگین و پرانرژی اجتناب کرد و در کنار آن با داشتن یک برنامه ورزشی دقیق و منظم، توده های اضافی چربی بدن را از بین برد. امروزه بسیاری از مردم از روش های دیگری نیز برای تسریع روند لاغری خود استفاده می کنند که یکی از آن ها، بهره گیری از داروهای لاغری است.

%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-75%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AC-1.jpg

کپسول نرم زیره 75 میلی گرم باریج یکی از محصولات با کیفیت شرکت معتبر باریج اسانس برای کاهش وزن و تناسب اندام می باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده ی این کپسول، اسانس زیره است و مصرف آن تأثیر به سزایی در برقراری تناسب اندام و لاغری دارد. معمولاً یکی از مشکلاتی که افراد دچار اضافه وزن از آن رنج می برند، درصد بالای تری گلیسیرید و کلسترول خون است. استفاده از کپسول زیره 75 میلی گرم باریج به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید در خون به میزان مناسب کمک می کند. همچنین این کپسول دارای اثر ضد نفخ هم می باشد و برای کاهش دردهای دستگاه گوارش نیز مفید است. 

فواید و خواص کپسول زیره 75 باریج

  • کاهش تری گلیسیرید 
  • کاهش کلسترول خون
  • موثر در کاهش وزن
  • کمک به ایجاد تناسب اندام
  • اثر ضد نفخ عالی
  • تسکین دردهای دستگاه گوارش
  • قیمت عالی در مقایسه با کارایی فوق العاده

مکانیزم اثر کپسول نرم زیره برای لاغری 

هیچکس منکر اهمیت داشتن رژیم غذایی و برنامه ورزشی مناسب برای بهبود کاهش وزن نیست. با این حال استفاده از برخی داروها و مواد گیاهی پر خاصیت نیز می تواند موجب تسریع روند کاهش وزن گردد. زیره به عنوان یکی از ادویه های خوش عطر شناخته می شود که بسیاری از مردم معمولاً آن را همراه با یک خوراکی با طبع سرد مثل ماست میل می نمایند. مهم ترین اثر زیره در بدن، مقابله با تجمع سلول های چربی است. در حقیقت زمانی که میزان غذای مصرفی، بیش از نیاز بدن باشد و از طرفی فرد هیچ گونه تحرک و برنامه ورزشی تمرینی خاصی نداشته باشد، انرژی اضافه به صورت چربی در بدن درمی آید. زیره علاوه بر حفظ تناسب اندام، موجب کاهش وزن نیز می گردد و همین موضوع آن را به یک دارو و خوراکی محبوب برای کاهش وزن تبدیل کرده است. 

یکی دیگر از فواید زیره، کمک به هضم بهتر غذا با بهبود روند فعالیتی آنزیم های گوارشی است. عطر خوشبوی زیاده مانند یک محرک، موجب تحریک فعالیت غده های بزاقی داخل دهان می گردد که نتیجه ی آن بهبود جریان آنزیم های گوارشی و تسهیل هضم غذا است.

محققین برای درک بهتر اثر زیره در کاهش وزن یک آزمایش جالب را انجام دادند که در طی آن 80 زن دارای اضافه وزن در دو گروه تقسیم بندی شدند و به یک گروه صرفاً یک رژیم غذایی داده شد اما گروه دیگر زیره را هم به برنامه غذایی خود افزودند. مشاهده شد که درصد کاهش وزن در گروه دوم نسبت به گروه اول، به طور قابل توجهی بیشتر بود و این موضوع را می توان ناشی از اثر زیره دانست. 

زیره سرعت متابولسیم و هضم غذا را بیشتر می کند و از طرفی به واسطه ی برخورداری از ماده فعال تیموکینون، دارای اثر ضد التهاب و آنتی اکسیدان مناسبی است. به همین دلیل مصرف زیره حتی به پاک سازی بدن نیز کمک می کند. تمام این ویژگی و اثرات فوق العاده مذکور باعث شده تا کپسول نرم زیره 75 میلی گرم باریج به یک گزینه عالی و سالم برای کاهش وزن و تناسب اندام تبدیل گردد. تفاوت اصلی این کپسول با کپسول زیره 25 میلی گرم باریج، مقدار بیشتر زیره است و به همین جهت قدرت بیشتری برای کاهش وزن دارد. 

اثر مصرف همزمان کسپول زیره و لیمو ترش

به جز زیره، میوه ها و خوراکی های دیگری نیز در کاهش وزن موثر هستند که یکی از مهم ترین آن ها، پوست لیمو ترش است. لیمو ترش به عنوان یک چاشنی خوشمزه جایگاه ویژه ای در آشپزی تمام کشورها دارد و به دلیل وجود درصد بالایی از ویتامین ث در آن، دارای اثر مطلوبی نیز در بهبود سلامت بدن است. اما بسیاری از مردم نمی دانند که درصد ویتامین C موجود در پوست لیموترش، بسیار بیشتر از میوه ی آن می باشد و تأثیر زیادی نیز در کاهش وزن دارد. 

از دیگر فواید و آثار مثبت پوست لیمو ترش در بدن، می توان به کمک به جلوگیری از سرطان پوست، افزایش مقاومت انسولین و مقابله با تجمع چربی اشاره کرد. به منظور آشنایی بیشتر با آثار  لیمو ترش در کاهش وزن، توصیه می کنیم که مقاله «آیا قرص لیمو برای لاغری مناسب است؟» را مطالعه نمایید. 

متخصصین به کسانی که به طور جدی قصد کاهش وزن دارند، توصیه می کنند که کپسول نرم زیره و لیموترش را همزمان با یکدیگر مصرف کنند. استفاده ی همزمان از این دو دارو، موجب تشدید آثارشان و تسریع روند کاهش وزن در بدن می گردد. بنابراین در کنار کپسول زیره، می توانید کپسول نرم لیموترش باریج را هم خریداری نمایید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AC.jpg

نحوه مصرف کپسول زیره 75 باریج

برای استفاده از این کپسول بایستی روزانه 2 عدد از آن را در وقت ناهار و شام بعد از صرف غذا به همراه مایعات میل کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که صرفاً استفاده از کپسول ها و قرص های لاغری برای کاهش وزن کافی نیست و باید در کنار آن حتماً سبزیجات و میوه جات مناسبی نیز میل نمایید و از طرفی از خوردن بیش از حد کربوهیدرات و چربی بپرهیزید. همچنین وجود تحرک کافی نیز برای کاهش وزن ضروری است.اگر قصد دارید تا در زمان کوتاهی آمادگی فیزیکی بدنتان را بالا ببرید، می توانید کپسول نرم زیره باریج را به همراه یک رژیم پروتئین مناسب مصرف نمایید تا در دراز مدت حجم عضلاتتان بیشتر شود. 

عوارض کپسول نرم خوراکی زیره باریج

خوشبختانه تا بحال هیچ گونه عارضه جانبی خاصی به واسطه ی مصرف این کپسول مشاهده نشده است. با این حال باید پس از مصرف دارو، درب آن را به خوبی ببندید تا خراب نشود. همچنین دارو را به دور از دسترسی اطفال، نور و در دمای بین 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84%20-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-75%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AC-2.jpg

موارد مهم و تداخلات دارویی

  • اگر به صورت همزمان از داروهای ادرار آور، لیتیم، داروهای ضد انعقاد خون و ریفامپین استفاده می کنید، برای کاهش تداخلات دارویی احتمالی با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • با توجه به اینکه زیره ممکن است اثرات داروهای ضد دیابت را تشدید کند، در صورت مصرف همزمان این داروها لازم است تا قند خون کنترل شود.
  • کپسول زیره باریج ممکن است با گیاهان دارویی دارای اثر کاهش قند خون و ضد انعقاد خون از جمله شنبلیله، زردچوبه، جینسینگ، پنجه شیطان و جینکو تداخل ایجاد کند.
  • مصرف همزمان زیره با مکمل های آهن ممکن است باعث افزایش جذب آهن و افزایش احتمال ابتلا به ازدیاد مقادیر آهن در بدن (هموکروماتوزیس) شود.
  • توصیه می شود با مشورت پزشک دو هفته پیش از انجام عمل جراحی مصرف کپسول زیره را قطع نمایید.

بررسی قیمت کپسول نرم زیره باریج

به منظور خرید کپسول زیره 75 میلی گرم باریج نیازی نیست که از منزل خود خارج شوید، زیرا داروخانه اینترنتی مفید طب به عنوان یک مرجع معتبر در عرضه و فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و درمانی با کیفیت، کپسول نرم زیره 75 میلی گرم باریج را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار هم وطنان عزیز قرار داده است. شما می توانید به راحتی این محصول را از مفید طب سفارش دهید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید. 

محصولات مشابه

قرص لاغری هزال: این قرص محصول شرکت داروسازی سینا فرآور می باشد و در کاهش میل به خوردن غذا، کاهش وزن و عملکرد بهتر دستگاه گوارش، بسیار موثر است و به پاکسازی بدن نیز کمک می کند.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D9%84.jpg

کپسول سیمو اسلیم سیمرغ: مواد اصلی تشکیل دهنده ی این کپسول، عصاره سرکه سیب و عصاره برگ چای سبز هستند و مصرف آن موجب کاهش و تنظیم وزن می گردد.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%85%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85.jpg

سوالات متداول

  • آیا کپسول زیره باریج برای لاغری مفید است؟

بله، طبق تحقیقات انجام شده زیره به دلیل آنکه  سرعت متابولسیم بدن (چربی سوزی) را افزایش داده و روند هضم غذا را بهبود می بخشد، در لاغری و کاهش وزن موثر است.

  • عوارض کپسول زیره باریج چیست؟

با مصرف این کپسول در مقادیر توصیه شده درمانی تا کنون هیچگونه عارضه جانبی مشاهده نشده است.

  • بهترین زمان مصرف کپسول زیره چه ساعتی است؟

کپسول زیره باریج را می بایست دو مرتبه در روز، بعد از وعده های غذایی ناهار و شام میل نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر