موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قرص لاغری برای رانها

قرص لاغری برای رانها

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 03:02

امروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.

۱) قرص گلوریا

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

✅ کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی

✅ کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران

✅ کاهش کلسترول خون

✅ کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن

✅ بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

۲) قرص لاغری جی سی قرمز

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ (۶۰ عددی) یا جی سی قرمز محصول شرکت MSH آلمان یک قرص لاغری بسیار قدرتمند و دارای ترکیبات گیاهی می باشد. قرص جی سی دارای خواصی مانند کاهش اشتها، چربی سوزی قوی، کاهش توده چربی های شکم و پهلو، حفظ زیبایی و طراوت صورت و افزایش فعالیت متابولیک بدن می باشد. قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژی غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

ترکیبات قرص لاغری جی سی قرمز:

گرین کارویل

قرص جی سی حاوی عصاره گرین کارویل Green Carvil می باشد که این ترکیب حاوی مقادیر زیادی فیبر های سلولزی است.

از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای هضم این ترکیب وجود ندارد لذا این ترکیب قبل از اینکه تبدیل به مواد قابل جذب شود دفع می شود و در نهایت بدن انرژی و کالری کمی جذب می کند که برای جبران آن مجبور به استفاده از چربی های اضافه خود می شود، که نتیجه آن کاهش وزن و لاغری است

گرین کارویل آب زیادی جذب می کند و باعث حجیم شدن در معده شده و با پر کردن معده احساس سیری طبیعی برای شما ایجاد می کند که در نهایت باعث کاهش اشتها و لاغری می شود. همچنین این ترکیب باعث دفع سریع غذا می گردد و با کاهش زمان جذب غذا باعث کاهش جذب چربی و قند می شود. لیمونن موجود در گرین کارویل به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود از سو هاضمه نیز جلوگیری می کند.

گارسینیا کامبوجیا

یکی دیگر از ترکیبات قرص لاغری جی سی، ترکیب گارسینیا کامبوجیا Garcinia Cambogia می باشد.

گارسینیا کامبوجیا یک ترکیب کامل و مستقل است حتی خود این ترکیب به صورت تنها در خیلی از قرص های لاغری استفاده می شود

اما به دلیل گران بودن این ماده معمولا دوز بسیار کمی از آن در قرص ها استفاده می شود (نهایتا ۱۰% ) و به همین دلیل خیلی از قرص های تبلیغاتی موجود در بازار جوابدهی خوبی ندارند. اما در این محصول ۵۴% درصد از محتویات آن به این ترکیب اختصاص داده شده است.

گارسینیا کامبوجیا هر ۳ کارایی را با هم دارد:

۱- کاهش اشتها

گارسینیا اشتها را به صورت کامل کنترل کرده و چون حاوی ماده HCA است باعث کاهش استرس شده و پر خوری عصبی را نیز از بین می برد.

۲- چربی سوزی

گارسینیا سوخت و ساز بدن را بالا برده و کلسترول مضر را کاهش می دهد و با افزایش سطح انرژی بدن تاثیر خارق العاده ای روی چربی های شکم و پهلو می گذارد.

۳- جلوگیری از تبدیل کالری به چربی

هیدروکسی سیتریک اسید HCA یافت شده در گارسینیا کامبوجیا از تبدیل کالری به‌ چربی جلوگیری می کند.

قهوه سبز

سومین ترکیب قرص لاغری جی سی GC قهوه سبز و یا همان گرین کافی GREEN COFFEE می باشد. قهوه سبز از دانه های قهوه که بو داده نیستند تهیه می شود . ترکیبات قهوه سبز اثرات آنتی اکسیدانی دارند و به تنظیم فشار خون و کاهش وزن کمک می کنند. قهوه سبز حاوی کافئین می باشد و متابولیسم بدن را افزایش داده و خاصیت چربی سوزی دارد. همچنین تحقیقات نشان داده است که قهوه سبز تاثیر چشمگیری روی کاهش اشتها نیز می گذارد.

۳) قرص لاغری ادیوس

قرص لاغری ادیوس (Adios) یک قرص کاهش وزن گیاهی محصول کشور اسپانیا است که روشی مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن ارائه می دهد. ادیوس در زبان اسپانیایی به معنای خداحافظی است و نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم. قرص ادیوس با تمرکز بر متابولیسم شما با سرعت بخشیدن به میزان تبدیل چربی ذخیره شده به انرژی و سوزاندن کالری در این فرآیند کار می کند. با این وجود باید تأکید کرد که ادیوس تنها درصورتی که با رژیم های غذایی کم کالری و برنامه های ورزشی مناسب بکار گرفته شود، نتیجه خواهد داد.

ماده اصلی اضافه شده به ادیوس نوعی جلبک دریایی به نام fucus است . fucus یک جلبک دریایی قهوه ای است که قرن ها در سراسر اروپا به عنوان داروی سنتی برای کاهش وزن و لاغری استفاده می شده است. مطالعات اخیر همچنین حاکی از آن است که این جلبک می تواند رشد بافت سالم را تحریک کند، سیستم ایمنی بدن را برانگیخته نماید و سطح متعادل گلوکز خون را حفظ کند.

جنبه کاهش وزن فوکوس از عنصر اصلی آن ید ناشی می شود، که می تواند با تحریک غذه تیروئید، سوخت و ساز بدن را تسریع کند. بنابراین افزایش متابولیسم بدن می تواند شروع کاهش وزن را آغاز نماید. قرص ادیوس علاوه بر افزایش متابولیسم، می تواند اشتها را نیز کاهش دهد که این نیز عامل مهمی برای کاهش وزن است. با تحریک متابولیسم، تجزیه بافت های چربی منجر به از دست دادن وزن به صورت ایمن و کارآمد می شود. این جلبک دریایی همچنین مملو از مواد معدنی طبیعی و عناصر کمیاب است که به کنترل اشتها، از بین بردن سموم و مبارزه با احتباس آب در بدن کمک می کند.

۴) قرص آلفا اسلیم

قرص لاغری آلفا اسلیم (Alpha Slim) محصول شرکت Ader science آمریکا یکی از قوی ترین قرص های لاغری موجود در ایران می باشد. این قرص لاغری با سوزاندن چربی های اضافی بدن، افزایش انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن می تواند موجب کاهش وزن سریع افراد دارای اضافه وزن بالا و یا افرادی که دچار استپ وزنی هستند، شود. این محصول دارای ۵۰ عدد کپسول ۲۵۰ میلی گرمی می باشد و به صورت پلمپ شده و با کد رجیستری معتبر و قابل استعلام از سایت رسمی شرکت تولید کننده عرضه می گردد.

ویژگی های قرص لاغری آلفا اسلیم

✅ کاهش اشتها

✅ چربی سوزی قوی

✅ افزایش سطح انرژی

✅ تعدیل متابولیسم و سوخت و ساز

مکانیسم اثر قرص آلفا اسلیم

اثر لیپولیتیک کافئین و دیگر ترکیبات بدست آمده از قهوه بخوبی مورد مطالعه قرار گرفته و شناخته شده اند. قرص لاغری آلفا اسلیم با بهره گیری از اثرات کافئین بر روی گیرنده های آدنوزین موجب افزایش انرزی و بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

همینطور که شما مشغول انجام فعالیت های روزانه خود هستید مغز شما آهسته آهسته ماده ای شیمیایی آزاد می کند که با نام آدنوزین شناخته می شود. این ماده به گیرنده های مخصوص خود در مغز چسبیده و سبب بروز احساس خستگی، خواب آلودگی و در نهایت فرو رفتن شما در خواب عمیق می گردد. گیرنده های آدنوزین تفاوت بین این ماده شیمیایی و کافئین را از یکدیگر تشخیص نمی دهند. بنابراین اگر کافئین در گردش خون شما موجود باشد مانع چسبیدن آدنوزین به گیرنده ها می گردد.

رفته رفته با توجه به عدم اتصال آدنوزین به گیرنده ها، مغز به جای آهسته شدن فرآینده ها تحت تاثیر کافئین متصل شده قرار گرفته و سرعت پردازش افزایش می یابد. نتیجتا میزان بمباران مغزی افزایش یافته و توسط غده هیپوفیز این تغییرات ثبت می گردد. این تغییرات توسط هیپوفیز پرانرژی و سرحال بودن تلقی می گردد پس بنابر این پیام هایی به فوق کلیه ارسال گشته و سبب افزایش ترشح آدرنالین می گردد. زمانی که آدرنالین افزایش می یابد سبب بروز زنجیره فعل و انفعالاتی به نام ستیز و گریز در بدن می گردد.

تاثیرات افزایش سطح هورمون آدرنالین عبارتند از:

✅ افزایش جریان خون عضلات

✅ افزایش ضربان قلب

✅ افزایش فشار خون

✅ رهایی قند از کبد برای در دسترس قرار گرفتن انرژی

تمام این تغییرات می تواند سبب افزایش بهره وری جسمی و مغزی گردد و همگی در نتیجه مصرف کافئین می باشند.

گزانتین موجود در قرص لاغری آلفا اسلیم فعالیت های فسفودیاستراز را مهار می کند و از جذب سلول های چربی زاید و اضافه ای که مورد نیاز بدن نیست، جلوگیری می نماید. ترکیب این دو عمل موجب افزایش چربی سوزی، افزایش متابولیسم و عدم جذب چربی در بدن می شود و نهایتا به کاهش وزن و لاغری فرد استفاده کننده منجر می گردد.

۵) قرص لاغری رزبری کتونری

قرص لاغری رزبری کتون یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این قرص تولید کشور انگلستان و حاوی عصاره رزبری کتون و چای سبز می باشد. ترکیبات فعال این قرص لاغری بر روی کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی اثر گذاشته و باعث کاهش وزنی معدل ۴ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف می گردد.

قرص لاغری رزبری کتون یک داروی کاملا گیاهی بوده که با بهبود عملکرد بدن مانند کارکرد صحیح سیستم گوارشی و افزایش سوخت و ساز بدن، در یک روش بدون عوارض جانبی کاهش وزن را به شما هدیه می دهد. داشتن خواص آنتی اکسیدانی، بهبود عملکرد قلب، کمک به کنترل دیابت، جوان سازی پوست و بسیاری موارد دیگر از خواص جانبی مصرف قرص لاغری رزبری کتون می باشد.

ترکیبات قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری رزبری کتون به عنوان یک قرص کاملا گیاهی حاوی ۲۵۰ میلی گرم عصاره رزبری کتون و هم چنین ۱۰۰ میلی گرم عصاره چای سبز ۵۰ درصد می باشد.

رزبری کتون یا تمشک کتون یکی از محبوب ترین مکمل های لاغری می باشد. رزبری کتون باعث تجزیه موثرتر چربی های بدن و در نتیجه چربی سوزی بهتر خواهد شد. کتون تمشک یک ماده شیمایی است که از تمشک گرفته شده و در موارد مختلف استفاده می شود. اگر چه میوه های دیگری نیز وجود دارند که حاوی عصاره کتون می باشند اما مقدار آن در رزبری یا تمشک بسیار بیشتر است. بد نیست بدانید که یک کیلوگرم تمشک تنها حاوی ۱ تا ۴ میلی گرم عصاره کتون می باشد.

اگر چه از رزبری کتون در محصولات آرایشی به عنوان طعم دهنده استفاده می شود اما کماکان مهم ترین کاربرد آن در مکمل های کاهش وزن از جمله قرص های لاغری می باشد.

چای سبز نیز از دیرباز یکی از محبوت ترین ترکیبات طبیعی و سالم برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بوده است. تا کنون آزمایشات بسیاری بر روی اثرات مصرف چای سبز انجام شده است که تاثیر مثبت این ترکیب گیاهی را بر کاهش وزن نشان می دهد. چای سبز به دلیل داشتن مقدار فراوان کافئین، کاتچین و فنوئیل ها یک مکمل کاهش وزن خوب به شمار می رود.

۶) کپسول لاغری بلوبری

بلوبری یک میوه چربی سوز طبیعی به حساب می آید که معمولا جهت کاهش وزن و لاغری مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیرد. بلوبری Blueberry با نام زغال اخته آبی نیز شناخته می شود. بلوبری میوه ای است که در ایران چندان شناخته شده نیست و افراد کمی ار آن استفاده می کنند. قرص لاغری بلوبری (کپسول لاغری بلوبری) از این میوه ساخته شده است و می تواند با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. از ویژگی هال کپسول لاغری بلوبری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ قرص (کپسول) لاغری بلوبری یکی از قوی ترین محصولات لاغری و چربی سوز با کاهش وزن بالا می باشد.

✅ کپسول لاغری بلوبری ساخت کشور برزیل است.

✅ هر بسته از این محصول، حاوی ۶۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم است.

✅ بلوبری برای تقویت حافظه و یادگیری بسیار مفید است

✅ بلوبری به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و فلاونواید ها مانع از مشکلات مغزی نظیر از دست دادن حافظه می شود.

✅ آنتی اکسیدان های موجود در میوه بلوبری باعث نرمی پوست می شود.

✅ انتوسیانین موجود در بلوبری که به آن رنگ آبی مات می دهد به رادیکال های آزاد (عامل سرطان) حمله کرده و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود.

✅ کپسول بلوبری قادر است وزن افرادی که به علت های مختلف دچار استپ وزنی شده اند را کاهش دهد.

✅ کپسول لاغری بلوبری موجب کاهش کلسترول و ارتقا سطح گلوکز خون می شود.

✅ آنتی اکسیدان موجود در بلوبری Blueberry روش ذخیره بدن و پردازش قند را تغییر می دهد.

✅ بلوبری خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد.

✅ قرص بلوبری Blueberry حاوی هیچگونه ترکیبات آمفتامین نمی باشد و دارای ترکیبات کاملا گیاهی است.

۷) قرص لاغری یونیک اسلیم

قرص لاغری یونیک اسلیم از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این محصول تولید کشور کانادا و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و هم چنین کافئین و اورلیستات می باشد.

ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتهای قوی و پرکننده حجم معده می باشد. علاوه بر مکانیزم افزایش متابولیسم و چربی سوزی، بر روی متابولیسم چربی ها اثر گذاشته و از هضم و جذب شدن آن در بدن جلوگیری به عمل می آید.

استفاده از قرص لاغری یونیک بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند و کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک روش بی ضرر  به شما هدیه دهد.

ویژگی های قرص لاغری یونیک اسلیم Uniqe slim

✅ محصول کانادا

✅ کاملا گیاهی

✅ به صورت کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ دارای کد ریجستری و هولوگرام برای تضمین اصالت کالا

✅ کاهش اشتها و چربی سوزی قوی

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن به خصوص شکم و پهلوها

مزایای مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

✅ کاهش اشتها

✅ افزایش متابولیسم بدن

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای قلب

✅ کاهش فشار خون

✅ مفید برای کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ مفید برای کبد

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

✅ ضد سرطان

✅ مفید برای پوست

۸) قرص لاغری هاروا

قرص لاغری هاروا یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن دنیا است که در کشور آلمان تولید می شود. این محصول از ترکیباتی کاملا طبیعی تهیه شده است و فاقد ترکیبات شیمیایی می باشد و به همین دلیل به شما کمک می کند با کمترین عوارض به وزن ایده آل خود برسید.

ترکیبات قرص لاغری هاروا

✅ گارسینیا کامبوجیا (Garcinia Cambogia)

✅ عصاره مانگو آفریقایی (African Mango Extract)

✅ عصاره تمشک وحشی (Wild Berry Extract)

✅ عصاره قهوه سبز (Green Coffee Extract)

✅ عصاره چای سبز (Green Tea Extract)

✅ زالزالک (Hawthorn)

✅ کرومیوم (Chromium)

✅ فیبر خوراکی (Dietary Fiber)

✅ گوارگام (Guar Gum)

ویژگی های قرص لاغری هاروا

✅ کاهش دهنده قوی اشتها

✅ چربی سوزی

✅ کاهش سایز

✅ جلوگیری از شل شدن و افتادن پوست پس از لاغری

۹) قرص لاغری فلوردو

قرص لاغری گیاهی فلوردو یکی از مکمل های دارویی است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کند تا به وزن ایده آل خود دست یابید. این قرص لاغری باعث افزایش دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، افزایش چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن می شود. علاوه بر این، برطرف کردن نفخ، ریفلاکس و یبوست از اثرات جانبی این داروی گیاهی است و به همین دلیل می توان از قرص لاغری گیاهی فلوردو در مدت زمانی طولانی و بدون عوارض جانبی گوارشی استفاده کرد.

قرص چربی سوز و قرص کاهش اشتهای فلوردو به عنوان بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت، با افزایش فعالیت ماهیچه های معده، باعث کنترل جذب کالری و کاهش جذب قند می گردد. مهم ترین عملکرد قرص فلوردو تنظیم چهار خلط اربعه است مانع تولید رسوب و چاقی در بدن می شود. فلوردو در مصرف طولانی مدت عوارضی را ایجاد نمی کند و حتی در بسیاری موارد مصرف طولانی مدت آن باعث کنترل فشار و چربی و قند خون می شود.

ترکیبات قرص لاغری فلوردو

سیاه توسه

پوست گیاه سیاه توسه برای درمان یبوست، ملین، محرک، صفرا آور، بیماری های دهان و پوست سر، دافع کرم و مسهل بکار می رود. همچنین ضد سرطان، ضد ویروس و قی آور می باشد.

نعناع فلفلی

نعناع فلفلی ترشح صفرا را بالا می‌برد به همین دلیل است که می‌تواند هضم را راحت‌تر و سریع‌تر کند. سندرم روده تحریک پذیر با مصرف نعناع فلفلی درمان می‌شود. همچنین مشکلات گوارشی از جمله نفخ و ورم معده را از بین می‌برد و این خواص نعناع فلفلی به رسمیت شناخته شده است.

ختمی

چای گل ختمی از قدیم به عنوان تسکین دهنده درد، ملین و ادرارآور شناخته شده که تأثیر بسزایی در بهبود اختلالات گوارشی دارد. همچنین اغلب اختلالات هضمی مانند کولیت، التهاب معده و زخم آن با استفاده از مصرف روزانه دم کرده گل ختمی برطرف می شود.

چای سبز

پلی فنول های چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن می تواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود.

علف طلایی

گیاه علف طلایی مدر، آرام كننده، قابض و بادشكن، رفع اسهال‌هاي ساده، رفع سل، رفع التهاب مخاط دهان، دستگاه هضم و مجاري ادرار، دفع اوره و كاهش كلسترول خون مي‌باشد. هم‌چنين این گیاه در درمان زخم‌ها و سنگ كليه نيز مصرف دارد.

انجدان

ریشه انجدان رومی معده را تقویت می‌کند و هضم کننده غذاست و مصرف آن در نارسایی‌های کبدی و کلیوی موثر است.

۱۰) قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری پاپایا یکی از جدیدترین قرص های لاغری عرضه شده در بازار است. این محصول ساخت کشور فیلیپین است و با استفاده از عصاره میوه پاپایا قادر است منجر به کنترل وزن برای زنان و مردان، افزایش متابولیسم و بهبود سلامتی عمومی بدن گردد. این میوه دارای کالری کم و فیبر بالایی است؛ از این رو، اشتها را کاهش می دهد و با کاهش میزان غذای مصرفی به کاهش وزن کمک می کند.

قرص کاهش اشتهای پاپایا در بسته بندی های ۳۰ عددی عرضه می شود. پاپایا یکی از میوه های گرمسیری است که بومی مناطق گرمسیری آمریکا و مکزیک است و در هند، آفریقای جنوبی، سریلانکا و فیلیپین نیز کشت می شود. پاپایا در یزد در ایران نیز کاشته شده است و در این کشور به عنوان میوه وارداتی نیز به فروش می رسد. پاپایا که نام علمی آن Carica papaya است، یکی از گونه های خانواده Caricaceae است. این گیاه مانند سایر درختان این خانواده دارای ساقه گوشتی بلند و میوه ای گلابی مانند آن است که در انتهای این ساقه یا تنه به آن متصل است. این میوه همچنین به Papaw یا Papita یا Carica معروف است.

۱۱) قرص لاغری ایزی اسلیم

قرص لاغری ایزی اسلیم محصول کشور اسپانیا به عنوان یک قرص چربی سوز و قرص کاهش اشتها، یک فرآورده مخصوص کاهش وزن است که از طریق کاهش شدید اشتها و چربی سوزی منجر به لاغر شدن سریع فرد مصرف کننده و کاهش سایز قابل توجه در طول دوره مصرف می شود. کاهش اشتهای ایجاد شده توسط کپسول لاغری ایزی اسلیم منجر به اجبار بدن به مصرف از چربی های اضافی می شود و به این ترتیب به سالم ترین روش ممکن موجب کاهش وزن و لاغری می گردد. کپسول لاغری ایزی اسلیم فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا ملکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شود.

ویژگی های قرص لاغری ایزی اسلیم

✅ کاهش سایز در تمامی نقاط بدن

✅ کاهش اشتهای قوی

✅ جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی

✅ چربی سوزی قوی

✅ کاهش دهنده نفخ و ورم معده

✅ خون ساز

✅ بدون نیاز به رژیم و ورزش

✅ میزان تاثیر پذیری و کاهش وزن بین ۵ تا ۱۳ کیلو در ماه

✅ بیشترین تاثیر چربیسوزی در نواحی شکم و پلو و ران

✅ دارنده استاندارد کیفیت،TVV،GMP از اروپا

✅ کاهش وزن ۷ تا ۱۰ کیلو در هر دوره

۱۲) قرص لاغری هزال

قرص لاغری گیاهی هزال یک قرص کاهش اشتهای کاملا طبیعی است که بدون هیچ عواض و آسیبی، علاوه بر کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام، می تواند به عنوان یک داروی تقویت کننده معده و کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید مورد مصرف قرار گیرد. این داروی گیاهی برای افرادی که دارای کبد چرب هستند بسیار مفید است.

تفاوت هزال با داروهای لاغری شیمیایی

✅ هزال برخلاف داروهای شیمیایی لاغری، هیچ تاثیر سویی روی جذب مینرال ها و ویتامین ها ندارد.

✅ به هیچ عنوان حالت مسهلی ندارد به همین دلیل مواد موثره و مفید خوراک ها دفع نمی شود و در نهایت برای جدار داخلی روده مضر نمی باشد.

✅ با سوزاندن چربی کالری آزاد می کند به همین دلیل فرد احساس انرژی و نشاط در طول مصرف دارد.

✅ باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.

✅ به دلیل ماهیت گیاهان به کار رفته در آن در رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می باشد.

قرص لاغری هزال به عنوان بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت برای افرادی که اضافه وزن دارند و یا چربی خون آن ها بالا است مناسب است. همچنین افرادی که کبد چرب دارند و یا دارای اشتهای زیادی هستند می توانند از این داروی گیاهی استفاده کنند. گیاهان تشکیل دهنده ی این قرص گیاهی قدرتمند علاوه بر کاهش وزن، موجب پاکسازی بدن نیز می شوند. قرص چربی سوز هزال یک ترکیب آزمایش شده از عصاره گیاهان بوده که از طریق دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد.

ترکیبات قرص لاغری هزال

زیره سیاه

زیره سیاه خاصیت ضد نفخی دارد و به تسکین شکم و کاهش هر گونه گاز شکم کمک می کند. استفاده از زیره در بهبود هضم یک روش باستانی است. مصرف این دانه ها به بهبود ترشح آنزیم های گوارشی کمک می کند و سرعت هضم را افزایش می دهد. همچنین دانه های زیره مقدار زیادی منگنز دارد که به بهبود متابولیسم بدن کمک می کند. مصرف منظم دانه های فرآیند تولید انرژی را در بدن افزایش خواهد داد. این گیاه طبیعتی بسیار گرم و خشک دارد.

مرزنجوش

مرزنجوش نفخ و سوءهاضمه را برطرف می کند. مرزنجوش منبع عالی فیبر است و صفرا و سموم سرطان زای موجود در روده ها را دفع می کند. مصرف منظم این گیاه باعث کاهش یافتن میزان کلسترول می شود.

سداب

طبیعت آن گرم و خشک و دارای خاصیت بادشکن می‌باشد.

زنیان

دانهٔ زنیان برای درمان مشکلات مربوط به هاضمه بسیار مناسب است. همچنین نوشیدن نصف لیوان آب و دانهٔ زنیان خیس‌شده با معده‌ٔ خالی به حل شدن چربی کمک می‌کند.

رازیانه

رازیانه سوخت و ساز و متابولیسم بدن را تقویت و روند آن را تسریع می‌کند، در نتیجه کالری از طریق سلول‌ها سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. مصرف عرق و دمنوش رازیانه، گرسنگی را کاهش می‌دهد. رازیانه خاصیت ادرار آوری دارد، در مواقعی که چاقی و اضافه وزن فرد، به آب میان بافتی او باز می‌گردد، مصرف رازیانه که گیاهی ادرارآور است، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

لاک مغسول

مهمترین خاصیت لاک مغسول استفاده از آن برای لاغری است. همچنین لاک گیاهی، برای درمان بیماری های انگلی روده مثل کرم اسکاریس مفید است .

۱۳) قرص لاغری چیاسید

قرص لاغری چیاسید تولید کشور اسپانیا و از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. چیاسید سال های طولانی ست که به عنوان یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن استفاده می شود.

دانه های چیا منبع عالی برای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد که برای سلامتی  بسیار مفید است. چیاسید حاوی مقادیر بالای فیبر می باشد که منجر به بهبود سیستم گوارشی و هضم و دفع سریع غذا می گردد. اما چیاسید عموما با خاصیت جذب آب بالای خود شناخته می شود. این دانه ها قادرند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در نتیجه مصرف مقدار کم آن همراه با آب باعث پر شدن معده و احساس سیری خواهد شد. در نتیجه شما با یک روش کاملا سالم لاغر خواهید شد و به اندام دلخواه تان دست پیدا می کنید.

خواص چیاسید به عنوان اصلی ترین ترکیب قرص لاغری

چیاسید، دانه های ریزی با قطر حدود یک میلی متر و بیضی شکل هستند که بومی آمریکای مرکزی بوده اما کم کم در سراسر جهان گسترش پیدا کرد. دانه های چیاسید رنگ های گوناگون دارند و می توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در ایران عموما با دانه های تخم ریحان و تخم شربتی اشتباه گرفته می شود. در حالی که دارای خواص متفاوت از آن ها می باشد.

چیاسید، امروزه به عنوان یکی از مهم ترین مکمل های گیاهی کاهش وزن شناخته می شود. به همین دلیل در قرص لاغری چیاسید از آن استفاده شده است. دانه های چیا، باعث اشتهای شما را به شدت کاهش می دهند و شما را تا مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند. کنتلر قند خون، کاهش چربی خون، بهبود سیستم گوارشی، از بین بردن یبوست و نفخ نیز از دیگر پارامترهایی هستند که به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

۱۴) قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت

قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. قرص کاهش اشتهای کرن بری تولید کشور هلند و حاوی عصاره میوه کرن بری می باشد. کرن بری سالهاست که به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی خود در جوامع پزشکی استفاده می شود. اما چند سالی است به دلیل خاصیت کاهش دهنده وزن و لاغری، برای استفاده در مکمل های کاهش وزن محبوب شده است.

این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد که برای بدن بسیار مفید است و شما را از پیری زود رس و بسیاری بیماری ها نجات می دهد. مصرف کرن بری به دلیل داشتن مقدار فیبر بالا می تواند اشتهای شما را کاهش دهد و سیستم گوارشی تان را تقویت کند تا فرآیند هضم و دفع سریع تر انجام شود. این فرآیندها همگی می تواند منجر به کاهش کالری دریافتی شما که اولین و مهم ترین گام کاهش وزن است منجر شود.

این میوه های کوچک به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در متابولیسم بدن و سوخت و ساز چربی های بدن نیز نقش مهمی دارند. استفاده از قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت به عنوان یک داروی لاغری کاملا گیاهی به شما امکان می دهد در کم ترین زمان و بی خطرترین روش ممکن کاهش وزنی معادل ۳ تا ۱۰ کیلوگرم در یک دوره مصرف داشته باشید.

خواص کرن بری به عنوان اصلی ترین ترکیب قرص لاغری

کرن بری یا زغال اخته عموما با فواید خود برای سلامت دستگاه اداراری شناخته می شد. اما مطالعاتی ک اخیرا انجام شده است نشان می دهد این توت های کوچک فوایدی بسیار بیش تر از آنچه که فکرش را می کردم دارند.

در یک تحقیق چهارساله از مرکز تحقیقیات بیماری و بررسی تغذیه ای انجام شد و نشان داد کسانی که به طور مرتب آب کرن بری مصرف می کنند:

✅ دارای وزن طبیعی

✅ دور کمر کم تر

✅ قلب سالم تر

هستند.

۱۵) کپسول نرم زیره

کپسول نرم زیره ۷۵ میلی گرم باریج یکی از مکمل های گیاهی کاهش دهنده وزن تولید شده توسط شرکت داروسازی باریج اسانس می باشد که حاوی مواد موثره زیره (Cuminum cyminum) بوده و موجب کاهش وزن، تری گلیسیرید و کلسترول می شود. زیره به دلیل آنکه سرعت سوخت و ساز در بدن را افزایش داده و باعث شکسته شدن مولکول های چربی (lipolysis) می شود، جزو ترکیبات موثر کاهش دهنده وزن در مکاتب طب سنتی و طب هندی به شمار می رود.

اخیرا تحقیقات انجام شده بر روی این گیاه نشان داده است زیره قادر است رادیکال های آزاد را خنثی کرده و همچنین از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع جلوگیری نماید. علاوه بر این زیره خواص ضد نفخ، باد شکن و مسکن درد های دستگاه گوارش نیز دارد. نتایج آزمایش ها حاکی از آن است که کاهش مصرف غذا، کاهش لپتین پلاسما، کاهش گلوکز، کاهش مقاومت به انسولین و کاهش چربی، همگی از تاثیرات مصرف زیره می باشند.

شرکت داروسازی باریج اسانس کپسول زیره خود را در ۲ دوز ۲۵ میلی گرم و ۷۵ میلی گرم ارائه می کند که طبق تحقیقات صورت گرفته، مصرف دوز ۲۵ میلی گرم ترکیب پرل لیمو و زیره به مدت ۸ هفته، تاثیرات مفیدی بر روی کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن داشته است و مصرف دوز ۷۵ میلی گرم علاوه بر کاهش وزن افراد، به بهبود پروفایل های متابولیک آن ها نیز کمک کرده است.

به منظور مصرف این فرآورده می بایست ۲ مرتبه در روز، در وعده های غذایی ناهار و شام، هر بار یک عدد کپسول نرم زیره ۷۵ میلی گرم باریج را پس از غذا به همراه مقداری مایعات میل نمایید. در اثر مصرف مقادیر مناسب و توصیه شده این فرآورده دارویی تا کنون هیچ گونه عارضه جانبی مشاهده نشده است.

کپسول نرم لیموترش باریج یکی دیگر از محصولات کاهش دهنده وزن شرکت معتبر و قدیمی باریج اسانس می باشد که مصرف همزمان آن به همراه کپسول نرم زیره باریج به منظور کم کردن وزن توصیه شده است. شما می توانید مشخصات و تاثیرات درمانی این محصول را نیز در فروشگاه آنلاین پاک تن طب مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید این قرص چربی سوز قوی اقدام نمایید.

۱۶) کپسول نرم لیموترش

برای کاهش وزن و درمان چاقی روش های درمانی مختلفی پیشنهاد می شوند که شامل درمان های دارویی و غیر دارویی می باشند. در این میان تحقیقات انجام شده نشان داده اند مصرف ترکیبات استخراج شده از مرکبات به صورت خوراکی به عنوان یک روش درمان، در کاهش وزن و تثبیت آن بسیار موثر است. علاوه بر این استفاده از این ترکیبات برای بهبود فیزیک بدن و افزایش توده های عضلانیبدون چربی نیز مفید خواهد بود.

فرآیند اثر گذاری ترکیبات استخراج شده از مرکبات به طور کلی افزایش سرعت متابولیسم، تسهیل لیپولیز و سرکوب گرسنگی می باشد. این ترکیبات را می توان بدون محدود کردن میزان کالری مصرفی، به منظور کاهش و یا کنترل وزن مورد استفاده قرار داد. شرکت داروسازی باریج اسانس بر این اساس محصولی به نام کپسول نرم لیموترش باریج ارائه کرده است که با استفاده از اسانس پوست لیموترش(Citrus aurantifolia) تهیه شده و علاوه بر کاهش و کنترل وزن، باعث کاهش تری گلیسرید و کلسترول نیز می گردد.

برای مصرف کپسول نرم لیموترش باریج می بایست روزانه دو بار، در وعده های غذایی ناهار و شام، هر بار یک عدد کپسول را پیش از غذا همراه با مقداری مایعات میل نمایید. توصیه می کنیم به منظورکاهش وزن کپسول نرم لیموترش باریج را به طور همزمان با کپسول نرم زیره باریج  (که یکی دیگر از قرص های چربی سوز قوی شرکت باریج اسانس می باشد) مصرف نمایید. برای افزایش آمادگی فیزیکی در زمان کوتاه و همچنین افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد عضلات نیز می توان کپسول نرم لیموترش را همراه با رژیم پر پروتئین (بیش از ۲۵/۱ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن ایده آل بدن در روز) استفاده نمود.

۱۷) کپسول لاغری گیاهی مهزل

کپسول گیاهی لاغری کیمیاگر حاوی عصاره های گیاهی مختلف می باشد و برای از بین بردن چربی های زائد بدن و کاهش وزن و به دنبال آن، ثابت نگهداشتن وزن مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که این کپسول بر آنزیم های سیستم گوارشی تاثیر می گذارد و این آنزیم ها در افراد مختلف یکسان نیستند، بنابراین تاثیر این دارو در افراد مختلف متفاوت می باشد. به طور کلی میزان اضافه وزن افراد از روی اندیسی به نام BMI سنجیده می شود. BMI از تقسیم وزن بر مجذور قد (بر حسب متر) به دست می آید که نشان دهنده تعادل بین وزن و قد می باشد.

دسته بندی BMI مطابق جدول داده شده در انتهای صفحه می باشد. درصد چربی به وسیله ترازوهای مخصوص قابل اندازه گیری می باشد. معمولا این ترازوها به صورت خودکار BMI را نیز محاسبه می کنند. میزان اضافه وزن شما توسط درصد چربی و BMI بدنتان نشان داده می شود و مدت زمانی که لازم است از داروی لاغرکننده استفاده کنید از روی پارامترهای مطابق جدول بالا تعیین می شود. به طور مثال اگر در شروع مصرف دارو مقدار BMI شما ۳۰ باشد باید مصرف دارو را تا پایین آمدن BMI تا حدود ۲۰ ادامه دهید. سپس دوز دارو را کرده تا BMI شما در همین مقدار ثابت بماند.

توجه داشته باشید که کپسول لاغرکننده کیمیاگر (قرص کاهش اشتهای مهزل) جزئی از یک برنامه درازمدت برای تنظیم وزن شماست که برای حصول بهتر نتیجه باید با توجه به وضعیت جسمانی شما، با ورزش و رژیم های غذایی مناسب همراه شود. چنانچه پس از گذشت سه ماه از مصرف هر نوع داروی لاغرکننده، وزن شما از ۵% وزن اولیه کمتر تغییر کند، آن دارو برای سیستم گوارش شما کارایی ندارد. اگر این اتفاق برای شما طی مصرف این کپسول لاغرکننده کیمیا رخ داد، از آن صرفا برای ثابت نگاه داشتن وزن و یا جلوگیری از برگشت وزن اولیه استفاده کنید.

۱۸) کپسول رولاکس

کپسول رولاکس قائم دارو دارای اثرات ملینی می باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می شود، در نتیجه یبوست ناشی از این ناراحتی را برطرف می کند. همچنین این محصول به علت داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار، اثرات ضد اسپاسمی و ضد نفخی دارد.

به خاطر داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار و با تاثیر بر اندام گوارشی موجب بروز اثر ضد اسپاسمی و ضد نفخی می شود. سوء هاضمه را برطرف می کند. سنوزیدهای موجود در کپسول رولاکس قائم دارو دارای اثر ملینی می باشد. در درمان تنبلی روده استفاده می شود و در نتیجه یبوست را بر طرف می کند. گلیکوزیدهای آنتراکینونی این دارو پس از هضم، هیدرولیز می شود و آنتراکینون فعال تولید می کنند. این ماده با ایجاد تحریکات و انقباض در ماهیچه های صاف دیواره روده، باعث دفع سریع مواد زاید غذایی از بدن می شود.

۱۹) قرص لاغری سوپرفست متابولیسم

قرص لاغری سوپرفست متابولیسم از دو قرص هزال و همولاکس تهیه شده است. این پکیج جهت کاهش وزن، افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن و همچنین رفع یبوست مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای این قرص لاغری می توان به کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و بهبود عملکرد سیستم گوارش اشاره کرد. همچنین این قرص لاغری موجب بهبود عملکرد کبد شده و می تواند در بهبود سلامتی مفید باشد. لازم به ذکر است که قرص چربی سوز قوی سوپرفست متابولیسم دارای عوارض جانبی خاصی نمی باشد و می توان به مدت طولانی آن را مورد مصرف قرار داد.

۲۰) پودر پی برن

پودر پی برن دینه تشکیل شده از سبوس گندم به همراه پوسته خارجی دانه پسیلیوم است که به صورت پودر نرم و ضد عفونی شده می باشد. پوسته گندم سرشار از مواد معدنی مهمی چون پتاسیم، منیزیم، روی و فسفر، پروتئین، ویتامین E و B و فولیک اسید بوده و پوسته پسیلیوم نیز حاوی مقادیر زیادی از فیبر های طبیعی و مواد موسیلاژی است. در ادامه اثرات درمانی پودر پی برن دینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

✅ ملین گیاهی مؤثر و بی ضرر: این محصول سرشار از الیاف خوراکی غیر قابل جذب و دارای ترکیبات موسیلاژی است که با جذب آب و افزایش حجم مدفوع، حرکات دودی روده را تحریک کرده و به عنوان ملین حجمی مؤثر و ایمن عمل دفع را تسهیل می کنند. پودر پی برن دینه همچنین ترکیبات مضری مانند اسید های صفراوی و سموم را به خود جذب کرده و از بدن خارج می نماید.

✅ کاهش کلسترول و تنظیم قند خون: طبق بررسی ها و مطالعات کلینیکی انجام شده، مصرف پسیلیوم به همراه یک رژیم غذایی کم چرب می تواند کلسترول تام سرم را بدون آنکه بر روی غلظت کلسترول خوب تاثیری داشته باشد کاهش دهد. همچنین تحقیقات صورت گرفته نشان داده اند رژیم غذایی با فیبر بالا میزان قند خون و انسولین را تنظیم کرده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

✅ کاهش اشتها و لاغری: پی برن به دلیل آنکه حاوی درصد بالایی از فیبر های خوراکی است، آب را در معده جذب کرده و متورم می شود و بخشی از معده را پر می کند. به این ترتیب احساس گرسنگی در فرد کاهش پیدا خواهد کرد. از سویی دیگر این افزایش حجم موجب رقیق شدن آنزیم های معدی و جلوگیری از واکنش ماده غذایی با آنزیم ها می گردد که احساس سیری را طولانی تر می کند. این دو مکانیسم به صورت کاملا طبیعی مصرف مواد غذایی را کاهش داده و باعث لاغری و تناسب اندام می گردند. توصیه می کنیم به منظور کسب نتیجه مناسب در رژیم های لاغری، همزمان با مصرف پی برن به صورت روزانه پیاده روی و ورزش های سبک نیز انجام دهید.

علاوه بر این پودر کاهش اشتهای پی برن دینه به منظور بهبود سایر بیماری های دستگاه هضم چون سندروم روده تحریک پذیر (IBS) و دیورتی کول روده بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر پس از مخلوط شدن با مایعات به یک نوشیدنی مطبوع تبدیل می شود که عبور آن از مری به راحتی صورت می گیرد.

توجه داشته باشید پی برن جهت مصرف با مایعات فرموله شده است و باید از استفاده آن به صورت خشک یا مخلوط با غذاهای غیر آبکی خودداری کرد. در طول دوره مصرف مکمل های فیبر دار توصیه می شود روزانه مقدار زیادی مایعات (۶ الی ۸ لیوان آب) بنوشید.

۲۱) کپسول نیچرفیت

سبوس جو دو سر سرشار از فیبرهای رژیمی محلول است. این سبوس با مقادیر بالای بتا- گلوکان در کاهش کلسترول و کند کردن پاسخ های گلایسمیک موثر شناخته شده است. بتا گلوکان در کاهش خطر بیماری های مهمی مانند چاقی مفرط و اختلالات گوارشی و سرطان کولون نقش مهمی را دارد. پژوهشگران نیز در این زمینه نشان داده اند که فیبر محلول بتا گلوکان عامل موثری در کاهش کلسترول تام و کلسترول LDL می باشد که مقدار آن در سبوس جو دوسر دو برابر سبوس گندم است.

همچنین این سبوس دارای اهمیت ویژه ای در کاهش احتمال ابتلاء به سرطان های روده و دستگاه گوارش می باشد زیرا حاوی آنزیم های مهارکننده پروتئاز است که برای درمان سرطان روده بزرگ مفید است. سبوس جو دوسر خاصیت چسبندگی بالایی نیز دارد و برای همین به موادمغذی و کالری‌های اطراف خود می‌چسبد، در نتیجه اجازه نمی‌دهد که کالری‌ها وارد خون بشوند و آن‌ها را از طریق مدفوع از بدن خارج می‌کند و می تواند مانند یک مسهل طبیعی عمل کند و در درمان یبوست نیز نقش بسزایی دارد.

اما بر خلاف ارزش تغذیه ای بالای سبوس، ترکیبی ضد تغذیه ای به نام اسید فیتیک در آن می باشد که با املاح موجود در بدن پیوند برقرار کرده و قابلیت دسترسی املاح آهن، روی، کلسیم و منیزیم را کاهش می دهد. این ترکیب به دلیل داشتن ساختمان شیمیایی خاص قادر به ایجاد پیوند با یون های فلزی بوده و پس از اتصال با این املاح از بدن دفع می گردد. بنابراین اسید فیتیک در حجم بالا می تواند برای بدن انسان مشکلاتی ازجمله بروز پوکی استخوان، کم خونی ناشی از فقر آهن و کاهش رشد و نمو بدن را به دنبال داشته باشد.

روش های متفاوتی برای کاهش محتوای اسید فیتیک وجود دارد که می توان به روش های آنزیمی، خیساندن، افزودن مالت، تخمیر، فرآیند حرارتی، جوانه زنی، شستن سبوس، آسیاب کردن سبوس و فرآیند هیدروترمال اشاره کرد. بنابراین به سبوسی که طی فرایندهای مختلفی میزان اسید فیتیک آن تا محدوده استاندارد کاهش یافته است سبوس فرآوری شده می گویند.

با توجه به مطالب گفته شده شرکت داروسازی دیموند با مطالعاتی که در این زمینه انجام داده است توانسته با استفاده از بهترین روش صنعتی از سبوس فرآوری شده در تولید محصول خود به نام نیچرفیت استفاده کند. قرص کاهش اشتهای نیچرفیت توانسته به عنوان یک مکمل مطمئن برای مصرف افراد مورد استفاده قرار بگیرد. با این هدف که بتواند با کنترل وزن و پیشگیری از سایر بیماری هایی که بسیاری از افراد در معرض آن ها هستند سلامتی را به آنها هدیه کند.

۲۲) کپسول اسلیم کر

کپسول اسلیم کر دارای ترکیباتی از قبیل عصاره چای سبز، قهوه سبز، گارسینیا کامبوجیا و ال-کارنیتین و CLA است و به همین دلیل دارای اثر بالایی در افزایش متابولیسم و چربی سوزی می باشد. این قرص چربی سوز قوی در طی فرآیند کاهش وزن، شادابی پوست را حفظ خواهد کرد و به عنوان یکی از بهترین قرص های لاغری مورد تایید وزارت بهداشت شناخته می شود.

از کپسول لاغری اسلیم کر برای کنترل وزن و کاهش اشتها، مهار ذخیره چربی، افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش تعداد سلول های چربی و مهار اشتهای کاذب می توان استفاده کرد.

۲۳) کپسول گرین فیت

علت اصلی اضافه وزن و چاقی، عدم تعادل بین کالری­ های دریافتی و کالری­ های مصرفی توسط فرد است. برای طبقه­ بندی چاقی در بزرگسالان، از شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می­شود. بر این اساس افراد دارای BMI≥۲۵ دارای اضافه وزن و افراد دارای BMI≥۳۰، چاق در نظر گرفته می ­شوند. با داروی گیاهی و فراورده طب سنتی گرین فیت باریج دیگر وقت آن رسیده که با مشکل اضافه وزن خود مقابله کنید.

در طب سنتی ایران به بیماری چاقی، سمن مفرط گفته می­شود که در اثر افزایش رطوبت و برودت ایجاد می­شود. در این حالت خلط بلغم در شخص افزایش یافته و دچار سوء هضم، خواب زیاد، سکون و بی­ تحرکی می­شود که برای کاهش وزن تعدیل مزاج، تقلیل غذا، ورزش و استفاده از داروهای لاغرکننده به صورت مفرده یا ترکیبی توصیه می­گردد.

کپسول گرین فیت باریج به عنوان بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت، یکی از متواترترین داروهایی است که در مکتب طب سنتی ایران برای کاهش وزن استفاده می­شده است. این فرآورده با وجود ترکیباتی چون تیمول، کارواکرول، ترپینن-۴-ال، سابینن، رزمارینیک­اسید و…. می­ تواند به صورت وابسته به دوز اثرات کاهنده چربی خون اعمال نماید. وجود سایر ترکیبات فلاونوییدی علاوه بر رزمارینیک اسید، این فرآورده را به یک فرآورده آنتی اکسیدان موثر تبدیل کرده است.

۲۴) کپسول لاغری دایان فیت

کپسول گیاهی کاهش وزن دایان فیت (مهزل) محصولی از شرکت دایان طب اکسیر با فرمولاسیون موثر و کاملا طبیعی می باشد. این دارو فاقد هر گونه مواد شیمیایی و افزودنی غیر طبیعی بوده و بر اساس بالاترین سطح تاثیرگذاری فرموله و تولید شده است و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد.

این کپسول از رازیانه، زیه سیاه، زنیان، سداب، مرزنجوش، لاک مغسول و بوره ارمنی تشکیل شده است. مصرف رازیانه گرسنگی را کاهش می دهد به عنوان یک چربی سوز قوی عمل می کند و در حفظ تناسب اندام بسیار موثر است. در اکثر منابع علمی معتبر از زیره به عنوان گیاه موثر در درمان چاقی نام برده شده است. در مکتب طب سنتی از جمله هند، از زیره سیاه در ترکیبات کاهش دهنده وزن استفاده شده و عقیده بر آن است که زیره دارای اثرات ترموژنیک می باشد. از خواص زنیان تقویت معده و معالجه سوء هاضمه های ناشی از ضعف و کمی نیرو است که به جذب بهتر و موثرتر غذا کمک کرده و مانع از بروز چاقی می شود.

سداب دارای اثرات ضد کرم، ضد اسپاسم، ضد نفخ، قی آور، قاعده آور، آرام بخش، ضد التهاب، محرک، ضد میکروب و کاهش پرفشاری خون است. مرزنجوش محتوی ۱ تا ۲ درصد اسانس روغنی که ۶۰ درصد آن ترپینئول است. تانن ها و شیره های تلخ، کاروتن ها و ویتامین C هستند و علیه بیماری های گوارشی موثرند. لاک مغسول نوعی گیاه دارویی است که خواص درمانی آن شامل چربی سوزی و لاغری می باشد. میزان چربی سوزی بدن را بالا برده و عملکرد روده را تقویت می کند، همچنین از جذب بیش از حد چربی جلوگیری می کند. بوراکس نمک سدیم اسید بوریک است که نام های بسیاری دارد اگرچه از لحاظ شیمیایی همه این نام ها مشابه اند که عبارتند از: دی سدیم تترابورات دکاهیدرات، دی سدیم تترابورات دکاهیدرات و بورات سدیم. بوره ارمنی خاصیت ضد قارچ و ضد عفونی کننده دارد.

۲۵) کپسول کافکا (قهوه سبز)

کپسول لاغری کافکا یک قرص چربی سوز قوی و یکی از بهترین قرص های لاغری مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. مواد تشکیل دهنده کپسول لاغری کافکا عصاره قهوه سبز و ال کارنیتیتن است. وظیفه اصلی ال -کارنیتین در بدن کمک به سوخت و ساز و تبدیل غذا به انرژی می‌باشد. کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری‌ها می شود. مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی موجب صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به تأخیر در بروز خستگی ورزش می‌انجامد.

همچنین پژوهش دیگر نشان داده است که مصرف روزانه ال-کارنیتین در ورزشکاران می‌تواند حتی تا ۲۵٪ میزان توانایی و ظرفیت فعالیت بدنی را بالا ببرد. افرادی که از مکمل‌های ال-کارنیتین استفاده می‌نمایند بعد از انجام فعالیت‌های بدنی به میزان کمتری دچار خستگی و کوفتگی می‌شوند.

این بررسی همچنان نشان داد که مصرف ال-کارنیتین دو ساعت پیش و پس از دویدن به مسافت ۲۰ کیلومتر موجب بروز خستگی کمتر و بازیابی سریعتر قوای بدنی گردد. عصاره قهوه سبز از دانه های قهوه که هنوز بوداده نشده اند استخراج شده است. ترکیب کلیدی در دانه های قهوه وجود دارد: اسید کلروژنیک است که به طور بالینی مورد مطالعه قرار گرفته و واجد اثرات مفیدی بر روی کاهش وزن است.

۲۶) کپسول لاغری گارسینوفیت (گارسینیا کامبوجیا)

کپسول گارسینوفیت یا گارسینیا کامبوجیا تولید شرکت داروسازی بهتا دارو به عنوان بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت و یک قرص چربی سوز قوی، جهت کاهش وزن و کمک به از دست دادن وزن، سرکوب اشتها و چربی سوزی مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این کپسول لاغری، از عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا استفاده شده است.

تحقیقات ثابت کرده که مصرف عصاره ی گارسینیا کامبوجیا باعث کاهش سطح لیپوپروتئین های پلاسما و تقویت میزان شیلومیکرونها می شود و به طور بالقوه کاهش وزن، کلسترول و تریگلیسرید را در انسان بدون هیچگونه عوارض جانبی به دنبال دارد. این عصاره علاوه بر موارد ذکر شده خاصیت ضد دیابتی، ضد سرطانی، آنتی اکسیدانی، فعالیت ضد میکروبی و ضد التهابی نیز دارد که در تحقیقات انجام شده و بالینی به اثبات رسیده است.

۲۷) کپسول لاغری مانگو اسلیم بی دی ای

کپسول مانگو اسلیم بی دی ای تولید شرکت داروسازی بهتا دارو جهت کاهش وزن و کمک به از دست دادن وزن، سرکوب اشتها و چربی سوزی، افزایش متابولسم و کاهش کلسترول مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص چربی سوز قوی از انبه آفریقایی و چای سبز تشکیل شده است.

مطالعات نشان داده که انبه آفریقایی یا Irvingia gabonensis باعث کاهش وزن بدن و کاهش سایز دور کمر و دور باسن می شود. مطالعات مختلف نشان داده که این عصاره پارامترهای چندگانه ی مربوط به چاقی مثل وزن بدن، چربی بدن، دور کمر، دور باسن را بهبود می بخشد. همچنین قادر است فشار خون سیستولی را به طور قابل توجهی کاهش دهد. انبه آفریقایی خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد و فعالیت اکسیداسیونی آن نسبت به سایر روغنهای سنتی پایدارتر است. فراوانی پلی فنل های تشکیل دهنده ی این گیاه نقش مهمی در ظرفیت آنتی اکسیدانی آن دارد.

کاربرد بالینی اولیه برای چای سبز پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی است. همچنین چای سبز به دلیل ویژگی حرارت زایی و اکسیداسیون چربی ها در درمان چاقی بسیار موثر است. این گیاه قادر است غلظت گلوکز و فروکتوز را در بیماران دیابتی نوع ۲ کاهش دهد. به نظر می رسد که پلی فنل های موجود در چای سبز مسئول اصلی بیشتر فعالیتهای حفاظتی شیمیایی و آنتی اکسیدانی گیاه باشند.

مطالعات انجام شده بر روی چای سبز اثرات آن در کاهش وزن و همچنین اثرات آنتی اکسیدانی در کاهش فاکتورهای خطر سیستم قلبی عروقی، کاهش عوارض نارسایی کلیوی و کاهش آثار منفی ناشی از درمان سرطان سلولهای خون را ثابت می کند. عصاره ی چای سبز اثرات مثبتی برمتابولیسم بدن و فعالیت های آنتی اکسیدانی آن دارد. مصرف چای سبز باعث کاهش مصرف غذا، کاهش میزان لپتین و وزن بدن شده و گرمازایی را افزایش می دهد.

۲۸) کپسول اسلیم تکس

کپسول لاغری اسلیم تکس از قهوه سبز ساخته شده است. قهوه سبز دانه گیاه قهوه است که هنوز بو داده نشده و رنگش سبز است. خاصیت کاهش وزن دانه سبز قهوه به دلیل وجود سطح بالایی از کلروژنیک اسید است. کلروژنیک اسید یک ترکیب شیمیایی طبیعی است که استر تشکیل شده از ترکیب کافئیک اسیدو کوئینیک اسید است.
عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می کند همچنین کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کاهش می دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMI و هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلوروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می دهد. دانه قهوه سبز اشتها را کم می کند، متابولیسم را افزایش می دهد و چربی سوزی را سریعتر می کند. با سوزاندن چربی، عضلاتتان به طور طبیعی بیشتر مشخص می شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می کند.

مکانیزم اثر کپسول اسلیم تکس

گیاه قهو­ه سبز، به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی مختلف، اثرات متفاوت و مفید دارویی و درمانی را دارا می­باشد. از مهمترین این ترکیبات مشتقات پلی فنولیک همچون کلروژنیک اسیدها و Trigonelline می­باشد.
حدود ۴۵ نوع کلروژنیک اسید مختلف در دانه­ قهوه سبز شناسایی شده است که مهمترین­شان:
feruloylquinic acid -dicaffeoylquinic acid- caffeoylquinic acid می­باشد.

از بارزترین اثرات دانه­ های قهوه سبز، اثر ضد چاقی (antiobesity) است. عصاره ­ی قهوه سبز بر روی تجمع چربی­ها در بدن اثر مهارکنندگی داشته و این­گونه از افزایش وزن بدن جلوگیری می­نماید.

کلروژنیک اسید، سطح تری گلیسریدهای کبدی را کاهش داده و نیز رهایش گلوکز به جریان خون را کم می­کند. در عدم حضور محتوای کافی گلوکز در خون، بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود، از ذخایر چربی استفاده خواهد کرد. این پروسه Thermogenesis نامیده می­شود و مسئول بخش عمده کاهش وزن بدن می­باشد. دیگر ترکیبات فنولیک موجود در قهوه سبز همچون نئوکلروژنیک اسید و freuloylquinic acid نیز سبب افزایش فعالیت ceratine palmitoyltransferase) CPT) می گردند که یک آنزیم میتوکندریایی بوده و در متابولیسم (بتااکسیداسیون) اسیدهای چرب (بخصوص انواع زنجیره بلند) نقش اساسی ایفا می­کند. اختلال در عملکرد این آنزیم منجر به اختلالات متابیولکی همچون دیابت تایپ II می­ گردد.
دیگر اثر ثابت شده مفید قهوه سبز، اثرات آنتی اکسیدانتی و ضد رادیکالی آن می­باشد. ترکیب ۵-caffeolquinic acid (یا همان۵- کلروژنیک اسید) اصلی­ ترین کلروژنیک اسید قهوه سبز است که بالاترین ظرفیت آنتی اکسیدانتی را داراست و با افزایش مقاومت بدن در برابر استرس­های اکسیداتیو نیز با به دام انداختن رادیکال­های آزاد، از تخریب و آسیب انواع سلول­ها ممانعت بعمل آورده و این گونه از سیستم قلبی-عروقی و سیستم عصبی محافظت بعمل می ­آورد. از طرفی حضور trigonelline در قهوه سبز، اثرات حفاظت کنندگی سیستم عصبی این گیاه را تقویت می­ نماید.
آثار مفید درمانی دیگری نیز از قهوه سبز مشاهده شده است که از مهمترین آنها اثر ضد دیابتیکی مناسب از آن می ­باشد.

۲۹) کپسول لاغری سوپرپلنت

کپسول لاغری سوپرپلنت در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تولید شده است، این کپسول لاغری دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد. کپسول لاغری سوپرپلنت ساخته شده از عصاره گیاه چای سبز با نام علمی (Camellia Sinensis) و عصاره سرکه سیب (Apple Cider Vinegar) که بر مبنای ماده موثره پلی فنل استاندارد گردیده که میزان ماده موثره ۶۲ میلی گرم در هر کپسول می باشد.

کپسول لاغری سوپرپلنت به عنوان بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت و یک قرص چربی سوزی قوی، از ترکیب عصاره چای سبز و سرکه سیب ساخته شده است. با مصرف چای سبز میزان متابولیسم چربی‌ها و هیدرات کربن در بدن افزایش می‌یابد. به این ترتیب میزان قند خون و چربی‌ها همواره در حد متعادلی خواهد بود. تعادل این دو شاخص بدن را با ازدیاد یا کمبود چربی و هیدرات کربن روبه رو نمی‌کند. همچنین چای سبز مانع از ذخیره گلوکز در سلول‌های چربی می‌شود. تحقیقات نشان داده است که سرکه سیب ممکن است روی ژنهای درگیر در شکستن چربی ها تاثیر بگذارد. همچنین سرکه سیب می تواند به افراد در القای حس سیری کمک نماید. این خاصیت می تواند به افراد در کاهش وزن کمک کند و این یکی از مشهورترین خواص سرکه سیب است. کپسول لاغری سوپرپلنت که حاوی ترکیبات ذکر شده است در کم کردن اشتها، کاهش وزن و چربی سوزی بسیار موثر است.

۳۰) کپسول لاغری سلنداکر

۵۰ درصد جمعیت ایران دارای اضافه وزن یا چاقی هستند که ۴۳ درصد آنان را مردان و ۵۷ درصد را زنان تشکیل می دهند. ۲۰ درصد افزایش در وزن بدن، می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی چون پرفشاری خون، اختلالات قلبی – عروقی، اختلال در چربی خون، دیابت غیر وابسته به انسولین و بیماری های مفاصل را افزایش دهد.

کپسول لاغری سلنداکر SLENDACOR یک کپسول کاملا گیاهی مورد تایید وزارت بهداشت می باشد که موفق به دریافت جایزه NUTRA INGREDIENTS AWARDS 2017 گردیده است. موارد مصرف کپسول سلنداکر عبارتند از:

✅ کاهش وزن

✅ کاهش سایز

✅ کاهش اشتها

✅ چربی سوز

✅ قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

✅ دارای ترکیبات گیاهی برای مبارزه با چربی

۳۱) کپسول اسلیم فول

کپسول لاغری اسلیم فول محصول شرکت سبز دارو، یک قرص چربی سوز قوی کاملا گیاهی تشکیل شده از پودر سرکه سیب، پودر چای سبز، جلبک دریایی، کروم غذایی، ویتامین B6 و کلسیم پیروات است.

پودر سرکه سیب:

یک چربی سوز بی نظیر می باشد و پتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن است. به علاوه افرادی که سرکه سیب مصرف کرده اند بهبودی در گوارش و هضم غذا، دردهای مفصلی و عضلانی و رنگ پوست خود مشاهده نموده اند.

پودر چای سبز:

چای سبز حاوی کافئین و ترکیبات فنلی است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و عامل محرکی برای سوزاندن کالری می باشد، همچنین به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده چربی خون (کلسترول) توصیه می گردد، علاوه بر این چای سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان مانند کاتچین و فیتوکمیکال ها دارای اثرات ضد سرطانی می باشد.

جلبک دریایی:

با تأمین نمودن ید مورد نیاز بدن کمک شایانی به سلامت غده تیرویید می نماید. بنابراین یکی از مواردی که باعث افزایش وزن می شود (کم کاری تیروئید) با تأمین ید موجود در جلبک دریایی به طور قابل توجهی کاهش می یابد علاوه بر این به دلیل وجود عناصر گوناگون در جلبک دریایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در طول ورزش افزایش یافته و استقامت بدن را بالا برده و به سلول ها اجازه می دهد انرژی مصرف کنند.

کروم غذایی:

کروم یک عنصر ضروری در سوخت و ساز قند در بدن می باشد که کمبود آن باعث بالا رفتن میل به شیرینی (شکر) می گردد. در پنجاه و هفتمین نشست سالانه انجمن دیابت آمریکا در بوستون اظهار شد مصرف روزانه مکمل های حاوی کروم به شکل قابل توجهی به عملکرد انسولین بهبود می بخشد.

ویتامین B6:

در سنتز هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال (آدرنالین) ایفای نقش می کند. آدرنالین هورمونی است که در واکنش فرد به استرس ترشح شده و تنظیم کننده سوخت و ساز بدن است و باعث تبدیل گلیکوژن ذخیره شده به گلوکز می شود که این امر برای تنظیم سطح گلوکز خون بسیار ضروری است.

کلسیم پیروات:

تحقیقات نشان می دهد کلسیم پیروات روند کاهش وزن را تا ۳۷ درصد تسریع می کند و چربی را تا ۴۸ درصد کاهش می دهد و به کاهش ذخیره چربی در بدن کمک می کند.

۳۲) قرص لاغری کارویل

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.

ترکیبات قرص لاغری کارویل

کرفس

قرص لاغری کارویل با استفاده از خواص گیاه کرفس به لاغری شما کمک می کند. گیاه کرفس دارای مقدار زیادی فیبرهای سلولزی است؛ با این وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزیم های مناسب برای تجزیه این ترکیبات است. بنابراین این مواد بدون اینکه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فیبرهای سلولزی قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب غذا در بدن می شود. در نتیجه بدن کالری کمتری جذب می کند و برای جبران این کمبود انرژی، ناچار به استفاده از ذخایر چربی خود می شود. در نهایت این امر باعث کاهش حجم توده چربی و لاغری می شود. همچنین لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.

انیسون

میوه انیسون های ۲ تا ۲٫۵۸ درصد روغن فرار می باشد که قسمت عمده آن را آنتول (۷۵- ۹۰%) تشکیل می دهد. آنتول از طریق اثر بر روی عضلات صاف دستگاه گوارش و شل کردن آن ها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد و سبب رفع سو هاضمه و مشکلات ناشی از آن می شود.

زیره سبز

میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد. این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض آن ها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند.

ترشک

گیاه ترشک به علت داشتن مواد قندی و مواد آنترا کینونی مدر و ملین است.

۳۳) کپسول لاغری اسلیم مکس

کپسول اسلیم مکس محصول شرکت قائم دارو با دارا بودن عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی، با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش وزن موثر است. قرص چربی سوز اسلیم مکس به عنوان بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت علاوه بر کاهش اشتها از جذب چربی در روده نیز جلوگیری می کند. کپسول لاغری گیاهی اسلیم مکس (SLIMMAX) می تواند به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربی ها، در کاهش وزن مؤثر باشد. این خاصیت ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی است. ترکیبات مؤثره موجود در این فرآورده از جمله اپی گالو کاتشین گالات (EGCG)، از بین برنده فوق العاده چربی های اضافی بدن شده و مانع از تجمع آن ها در بافت ها می شود. کپسول لاغری اسلیم مکس با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالا رفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلول ها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آن ها در بدن می شود. فلانوئیدهای موجود در این محصول دارای اثر مهاری بر روی آنزیم های لیپوژناز از جمله استیل کواکر بوکسیلاز و فتی اسید سنتاز می باشد. در نتیجه از سنتز اسیدهای چرب در بدن جلوگیری می کند و چربی های خون را کاهش می دهد و ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. همچنین داروی لاغری اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات ها و در نتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید.

داروی لاغری شکم اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات ها و در نتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید. اسلیم مکس از طریق مهار آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می شود نشاسته با سرعت آهسته ای شکسته شود و در نتیجه قند خون با سرعت کمتری بالا می رود. همچنین کپسول لاغری قدرتمند اسلیم مکس قادر است با کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی از تجمع آن ها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن افراد چاق می شود. از دیگر اثرات مفید این دارو که در پی مصرف آن علاوه بر لاغر کنندگی بروز می کند خاصیت آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی)، آرامبخشی، جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی، کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) و استحکام دندان ها می شود.

ترکیبات قرص چربی سوز اسلیم مکس

تخم کرفس

گیاه کرفس دارای مقدار زیادی فیبرهای سلولزی است؛ با این وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزیم های مناسب برای تجزیه این ترکیبات است. بنابراین این مواد بدون اینکه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فیبرهای سلولزی قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب غذا در بدن می شود. در نتیجه بدن کالری کمتری جذب می کند و برای جبران این کمبود انرژی، ناچار به استفاده از ذخایر چربی خود می شود. در نهایت این امر باعث کاهش حجم توده چربی و لاغری می شود. همچنین لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.

رازیانه

رازیانه سوخت و ساز و متابولیسم بدن را تقویت و روند آن را تسریع می‌کند، در نتیجه کالری از طریق سلول‌ها سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. مصرف عرق و دمنوش رازیانه، گرسنگی را کاهش می‌دهد. رازیانه خاصیت ادرار آوری دارد، در مواقعی که چاقی و اضافه وزن فرد، به آب میان بافتی او باز می‌گردد، مصرف رازیانه که گیاهی ادرارآور است، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

عصاره زیره سبز

میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد. این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض آن ها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند.

کاسنی

اینولین موجود در کاسنی باعث درمان یبوست به ویژه در سالمندان می شود. مطالعات نشان می دهد مصرف منظم کاسنی باعث بهبود هضم و کاهش مشکلات گوارشی می شود و یبوست را برطرف می کند. همچنین کاسنی حاوی اینولین و الیگو فروکتز می باشد که نقش مهمی در کاهش وزن دارد. غلظت اینولین موجود در کاسنی از اکثر گیاهان بیشتر است. این ماده مغذی به عنوان مهارکننده اشتها عمل می کند و با توجه به مقادیر کم قند و کالری در گیاه کاسنی و کاهش میل به غذا، از جمله مواد مغذی پرطرفدار برای افرادی که اضافه وزن دارند محسوب می شود.

۳۴) قرص لاغری گرین تیدین

قرص گرین تیدین دینه (قرص چای سبز) کاهنده وزن، کلسترول و تری گلیسیرید می باشد. مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق است. مواد موثر آن مانند پلی فنل ها ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. در نتیجه قرص گرین تیدین در پیشگیری از تصلب شرائین و بیماری های قلبی و کاهش ریسک ابتلا به سرطان موثر می باشد.

قرص گرین تیدین دینه دارای عصاره چای سبز است. به همین علت قرص گیاهی چای سبز موجب کاهش وزن می شود. مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق، سرطان، کنترل چاقی و سلامت روده ها می باشد. با توجه به آزمایشات کلینیکی ارایه شده بر روی چای سبز، قرص گرین تیدین دارای اثرات آنتی اکسیدان و ضد سرطان معده، روده کوچک، کولون، پانکراس و سرطان سینه می باشد. اثرات آنتی اکسیدانی چای سبز شش برابر چای سیاه. و بیشتر از ویتامین C ،E و کاروتنوییدها می باشد. مطابق بررسی های انجام شده خاصیت ضد سرطانی این دارو وابسته به خواص آنتی اکسیدانی و ضد تکثیر سلولی پلی فنل ها، خصوصا اپی گالوکاتشین دانسته شده است.

پلی فنل ها با بلوکه کردن تشکیل درون زایی نیتروزامین و آمین های هتروسیکلیک و هیدروکربن های آروماتیک چند حلقه ای و نیز کاهش تخریب DNA، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. این دارو همچنین باعث ممانعت و درمان اسهال باکتریایی Clostridia Diarrhea و رشد باکتری های مفید در فلور میکروبی روده می گردد. در مطالعه بر روی حیوانات، خواص ضد التهاب آن در درمان کولیت به اثبات رسیده است. قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک (افزایش سوخت و ساز سلولی) موجب کاهش و کنترل وزن می گردد.

در یک آزمایش کلینیکی معلوم گردید که با مصرف روزانه ۴ نوبت ۵۰۰ میلی گرمی چای سبز بعد از ۱۵ روز ۱٫۷کیلوگرم و بعد از ۳۰ روز ۲٫۹ کیلوگرم کاهش وزن به همراه کاهش کلسترول تام و تری گلیسیرید، بدون کاهش HD ایجاد می شود. شوید و زیره در درمان نفخ و سوءهاضمه کاربرد دارند و دارای اثرات مدر، کاهش دهنده وزن، چربی و قندخون هستند. و با وجود خاصیت ضد میکروبی، بر عفونت های میکروبی اندام گوارشی نیز موثر می باشند.

در افراد حساس، عوارض گوارشی مانند افزایش اسید معده، تحریک معده، کاهش اشتها، اسهال یا یبوست با مصرف چای سبز گزارش شده است. جهت رفع عوارض گوارشی به فرمول فرآورده، زیره سبز و شوید اضافه شده است. مصرف شیر نیز همراه با این قرص جهت کاهش عوارض موثر است.

۳۵) قرص لاغری فیل اسلیم

قرص لاغری فیل اسلیم یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی موجود در بازار ایران می باشد. این قرص لاغری تولید کشور هنگ کنگ و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس هندی، یام چینی، گرده زنبور عسل و جلبک دریایی می باشد. قرص لاغری فیل اسلیم علاوه بر کاهش اشتهای عالی یاعث چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن نیز می گردد که به شما در رسیدن به اندام دلخواه خود کمک می کند. قرص لاغری فیل اسلیم حاوی گواهینامه های GMP, FDA, HACCP می باشد که نشان از کیفیت بالا و بهداشتی بودن آن دارد.

مشخصات کلی قرص لاغری فیل اسلیم

? ساخت کشور هنگ کنگ

? تولید شرکت : [H.K] GUANGDA TRAINING CO.LTD KOWLOON

? بسته بندی به شکل کپسول

? ۱۰۰ درصد گیاهی

? حاوی ۶۰ عدد

? کپسول ۳۰۰ میلی گرمی

? ۱۰۰ درصد گیاهی

? دارای کد ریجستری برای اطمینان از اصل بودن کالا

? دارای شماره استاندارد Q/ZXT01-2008

? دارای گواهینامه GMP ( یک استاندارد جهانی که تولید کننده را متعهد به رعایت یک سری استانداردهای نظارتی قوی در مورد ایمنی و سلامت محصولات می کند)

? دارای مجوز FDA ( سازمان جهانی غذا و دارو)

? دارای گواهینامه HACCP ( یک استاندارد بین المللی که ایمنی مواد غذایی شامل خطرات بیولوژیکی، مشکلات شیمیایی و فیزیکی را برررسی می کند)

۳۶) کپسول جلبک اسپیرولینا

قرص اسپیرولینا یکی از داروهای لاغری گیاهی تولید ایران می باشد. این محصول تولید شرکت ریحان نقش جهان می باشد و می توان آن را بهترین مارک قرص اسپیرولینا و یکی از بهترین قرص های لاغری مورد تایید وزارت بهداشت نامید .

اسپیرولینا یک نوع جلبک دریایی با رنگ سبز آبی می باشد که به دلیل خواص فراوان آن بسیار مورد توجه است. به گونه ای که ناسا در یکی از عملیات فضایی خود اعلام کرد قصد کشت این جلبک را دارد.

قرص اسپیرولینا باعث بهبود عملکرد روده، افزایش متابولیسم بدن، کاهش جذب چربی و کاهش اشتها می گردد. تحقیقات نشان داده اند که مصرف عصاره جلبک اسپیرولینا می تواند اثر مطلوبی بر کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

مشخصات کلی قرص اسپیرولینا

✅ تولید کشور ایران

✅ محصول شرکت ریحان نقش جهان

✅ بسته بندی به شکل کپسول

✅ حاوی ۶۰ عدد

✅ هر کپسول محتوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره جلبک دریایی اسپیرولینا

✅ مکمل کاهش وزن و لاغری

✅ کاملا گیاهی

اسپیرولینا چیست؟

اسپیرولینا نوعی جلبک سبز آبی می باشد که در بین مردم به عنوان یک مکمل غذایی شناخته می شود. بسیاری از مردم اسپیرولینا را به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در خود، و فواید بی شماری که برای سلامتی دارد یک ابر غذا توصیف می کنند.

اسپیرولینا دارای مقدار زیادی پروتئین و ویتامین مورد نیاز بدن می باشد. به همین دلیل اسپیرولینا یک مکمل غذایی عالی برای افرادی با رژیم های گیاهی یا وگان است.

اسپیرولینا به صورت کپسول، قرص و پودر در سراسر جهان ساخته می شود و در برخی از غذاها و نوشیدنی ها به کار برده می شود.

تحقیقات و بررسی های علمی نشان داده اند که اسپیرولینا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زیادی می باشد که می تواند به تنظیم سیستم ایمنی و عملکرد کلی بدن کمک شایانی کند.

۳۷) کپسول لاغری سی گل بوستان

 سی گل بوستان یکی از داروهای لاغری گیاهی مشهور ایرانی می باشد. این دارو ترکیبی از بهترین گیاهان دارویی، با توجه به فرمولاسیون علمی در طب سنتی می باشد که با بهبود سیستم گوارشی شما، کاهش وزنی معادل ۳ تا ۵ کیلوگرم، به طور متوسط در طی یک دوره مصرف به همراه دارد.

مشخصات کلی قرص سی گل بوستان

بسته بندی به صورت کپسول

حاوی ۹۰ عدد

دوره مصرف حدود ۲۰ روز

کاملا گیاهی

تولید ایران

۳۸) کپسول لاغری فت بای

قرص لاغری فت بای یکی از قرص های لاغری ایرانی می باشد. این محصول تولید لابراتور ارس دارو و دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو می باشد. زیره سیاه، لاک مغسول و رازیانه ترکیبات اصلی قرص لاغری فت بای می باشند. این دارو سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم، کلسیم، اهن و انواع ویتامین ها می باشد که برای عملکرد صحیح بدن بسیار مفید می باشد. ترکیبات گیاهی به کار رفته در قرص فت بای باعث کاهش اشتها، افزایش چربی سوزی، بالا رفتن متابولیسم بدن و بهبود عملکرد سیستم گوارشی و کبدی بدن می گردد. مصرف منظم فت بای می تواند کاهش وزن معادل ۲ تا ۵ کیلوگرم را در یک دوره درمان حاصل کند.

مشخصات کلی کپسول لاغری فت بای

? تولید ایران

? محصول لابراتور ارس دارو

? دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو

? بسته بندی به شکل کپسول

? هر کپسول حاوی ۵۰۰ میلی یگره عصاره گیاهان دارویی

? مکمل کاهش وزن

? ۱۰۰% گیاهی

۳۹) قرص لاغری تنوئید

قرص لاغری تنوئید ریتارد با نام علمی دی اتیل پروپیون و نام تجاری تنوئید، محصول کشور آلمان است. قرص لاغری تنوئید ریتارد، داروی محرکی می باشد که برای کاهش وزن تجویز می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. فقط کسانی قرص لاغری تنوئید ریتارد را می توانند مصرف کنند که توسط پزشک معاینه شده باشند و تنها بعد از تصمیم پزشک (تصمیم برای استفاده از این قرص)، استفاده از این قرص لاغری برای بیمار بی خطر است. هدف از مصرف قرص لاغری تنوئید ریتارد، کمک به جلوگیری از اشتیاق بیمار برای غذا خوردن و کاهش اشتها است. این قرص هم چنین باعث تقویت سطح انرژی (افزایش سطح انرژی) در فرد می شود. مصرف قرص لاغری تنوئید ریتارد، با عوارض جانبی همراه است و در بعضی از بیماران، انتخابِ سالم و بی خطری برای درمان ِچاقی نمی باشد.

آگاهی از موارد منع مصرف، عوارضِ جانبی و اطلاعات دیگری در مورد قرص لاغری تنوئید ریتارد، برای بیمارانی که علاقه دارند از این قرص لاغری استفاده کنند بسیار مهم است. این آگاهی به آن ها کمک می کند تا از افزایش وزن بیشتر جلوگیری کنند و باعث سرعت بخشیدن به کاهش وزن می شود. این قرص لاغری در کنار یک برنامه ی مدیریت وزن کامل و مناسب، در نظر گرفته شده است.

۴۰) قرص لاغری تیتانیوم

قرص لاغری تیتانیوم محصول کشور اسپانیا یکی از جدیدترین محصولات گیاهی جهت کاهش وزن و کاهش اشتها می باشد. این قرص با استفاده از عصاره های گیاهان دارویی کشت شده در استان یون نان (Yunnan) چین که به عنوان پادشاهی گیاهان دارویی جهان شناخته می شود، اثرات قابل توجهی در کاهش وزن و بهبود زیبایی دارد.

کپسول لاغری تیتانیوم از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار جهانی عرضه شده و با توجه به قابلیت کاهش شدید اشتها با مصرف این کپسول لاغری، کاهش وزن متوسط کیلو در هر دوره با مصرف آن مورد انتظار است.

کپسول لاغری تیتانیوم در بسته بندی ۶۰ عددی عرضه می شود و با توجه به روش مصرف پیشنهادی، در یک دوره یم ماهه مورد مصرف قرار می گیرد.

خواص کپسول تیتانیوم

✅ کاهش شدید اشتها

✅ جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

✅ سوزاندن سلول های چربی و تبدیل آن به انرژی مورد نیاز ماهیچه ها

✅ عدم آسیب رسانی به پوست

✅ جلوگیری از ترک خوردن پوست بر اثر لاغری و کاهش سایز

✅ جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست پس از لاغری

قرص لاغری تیتانیوم برای افرادی که دچار استپ وزنی شده اند و وزنشان با استفاده از داروهای لاغری دیگر و ورزش کردن کاهش پیدا نمی کند، بسیار مناسب است.

۴۱) قرص لاغری اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک گل دارو تهیه شده از پودرکرفس، شوید، پودر بذر شبت و عصاره خشک برگ چای سبز می‎باشد. این محصول موجب کم کردن اشتها و درنتیجه کمک به کاهش وزن می‎شود. همچنین قرص اسلیم کوئیک چربی‎های دور شکم را نیز برطرف می‎نماید. با اثر بر روی مراکز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‎گردد.

مطالعات بالینی نشان داده است که اسانس‎های کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مراکز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‎گردد. افزون بر این فلاونوئیدهای موجود در فرآورده دارای اثر مهاری بر آنزیم لیپوژناز می‎باشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو را به اثبات رسانده است.

بذر کرفس و شوید به صورت سینرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می‎گردد. مواد موثره موجود در فرآورده اسلیم کوئیک به طور شدیدی سوخت و ساز چربی‎ها را افزایش داده و چربی‎های خون را کاهش می‎دهد، ضمنا از جذب چربی در روده پیشگیری می‎نماید. کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسفودی استراز شده اثر نورایی نفرین را تقویت می‎کند. قابل ذکر است که کاتشین چای سبز همراه با کافئین آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین‎ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش می‎دهد. تحقیقات جدید نشان داده است که در چای سبز مشتقات گلوتامین بنام ال تئانین همراه با دیگر مواد وزن بدن را کاهش می‎دهد. چای سبز اثر انسولین را در بدن تقویت می‎کند، مقاومت به انسولین بخشی از سندرم متابولیکی است که همراه است با تجمع چربی دور ناحیه شکم که همراه با آن موجب افزایش تولید چربی در بدن شده و ذخیره آن را بالا می‎رود.

چای سبز با افزایش اکسیداسیون (سوخت و ساز چربی) در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیری‎کننده از آثار مضر آن است. بدین ترتیب مصرف قرص اسلیم کوئیک موجب کاهش چربی در دور کمر می‎شود. همچنین استعداد به دیابت را کاهش می‎دهد. مطالعات آزمایشگاهی نشان می‎دهند که اپی گالوکاتشین گالات، آنزیم استیل کوآکربوکسیلاز و اسید چرب سنتتاز را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسیدهای چرب را مهار می‎سازد.

۴۲) قرص لاغری کام گرین (چای سبز)

چای، پس از آب، دومین نوشیدنی پرطرفدار و پرمصرف در کشور ما و برخی دیگر از کشورهای دنیاست. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد چای می نوشند، لازم نیست نگران مضرات این عادت تان باشید چون بررسی ها نشان داده است نوشیدن چای به ویژه چای سبز فواید زیادی برای سلامت دارد.

این روزها در اخبار سلامت، بیشتر از هر نوشیدنی و غذای دیگری درباره فواید چای سبز صحبت می شود. چای از برگ های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شود و در سه نوع اصلی سبز، اولانگ و سیاه در بازار وجود دارد اما چای سبز به خاطر خواص درمانی اش در جهان شناخته شده تر است. چای سبز هزاران سال است که در چین به عنوان یک گیاه دارویی شناخته شده است. چینی ها از قدیم با خواص درمانی چای سبز آشنا بودند و از چای سبز به عنوان دارو در درمان ناراحتی های مختلف مانند خونریزی، ناراحتی های گوارشی، سردرد و افسردگی استفاده می کردند اما استفاده از چای سبز فقط به چینی ها و شرقی ها که عادت به نوشیدن چای دارند محدود نشد و کم کم به خاطر خواص درمانی اش در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت. چای سبز علاوه بر اینکه می‌تواند در آب و هوای گرم رشد کند همچنین می‌تواند در ارتفاعاتی به بلندی ۲۱۰۰ متر از سطح دریا نیز رشد نماید.

چای سیاه و چای سبز هر دو از گیاه واحدی به دست می‌آیند و تفاوت آنها در طرز تهیه‌شان است. هر عدد قرص چای سبز کام گرین گیاه اسانس حاوی ۱۹۶ میلی گرم از برگ های بهاره چای سبز می باشد.

خواص چای سبز

✅ چای سبز برای درمان ام‌ اس مفید است.

✅ چای سبز برای پیشگیری و درمان سرطان به کار می‌رود.

✅ چای سبز برای درمان بیماری پارکینسون و آلزایمر کاربرد دارد.

✅ چای سبز سوخت و ساز بدن را بالا برده و اکسیداسیون چربی را افزایش می‌دهد.

✅ چای سبز احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون کاهش می‌دهد.

✅ چای سبز احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را کاهش می‌دهد.

✅ نوشیدن چای سبز رشد سلول‌های سرطانی خاص را متوقف کرده و سطح کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌دهد.

تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف چای سبز برای سلامت قلب افرادی که دارای تری گلیسیرید بالا هستند بسیار مفید می‌باشد. آزمایشات نشان داده‌اند کتچینهای موجود در چای سبز که با میزان مصرف نسبت مستقیم دارد (dose-dependently) مانع از فعالیت لیپاز پانکراس می‌شود (آنزیمی که بوسیله پانکراس ترشح می‌شود و چربی ها را هضم می نماید.) در نتیجه این عملیات، سرعت شکستن چربی ها و تبدیل آنها به تری گلیسیرید و همچنین افزایش تری گلیسیرید در خونی که بعد از صرف غذا اندازه گیری می‌شود بسیار آهسته صورت می‌گیرند.
با توجه به اینکه افرایش تری گلیسیرید بعد از خوردن غذا یکی از مشخصه‌های بیماری گرفتگی رگ ها است، نوشیدن ۲ فنجان چای سبز همراه با غذا، بسیار مفید می‌باشد. همچنین از چای سبز برای درمان روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید) و بیماری‌های قلبی عروقی استفاده می‌شود.

اثرات چای سبز بر سلامت بدن

✅ چای سبز برای تقویت سیسم ایمنی بدن مفید است.

✅ برخی از محققان می‌گویند، با نوشیدن منظم چای سبز، از به وجود آمدن حفره در دندان با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود، می‌توان پیشگیری کرد.

✅ چای سبز قدر فکری را افزایش داده و قابلیت تمرکز را بالا می‌برد.

✅ چای سبز آرام‌بخش است و رفع استرس می‌کند.

✅ چای سبز موجب کاهش وزن در افراد چاق می‌شود. پلی فنول های چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن میتواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود.

✅ چای سبز در رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرماخوردگی عادی) نیز مفید است.
✅ چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می کند.

✅ “تانین” موجود در چای سبز می تواند از تداوم اسهال جلوگیری کند. اگر می خواهید میزان “تانین” را در چای افزایش دهید، بگذارید بیشتر دم بکشد.

۴۳) کپسول سیمو اسلیم

کپسول سیمو اسلیم یک فرآورده گیاهی از شرکت سیمرغ داروی عطار برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می باشد. سرکه سیب و چای سبز ترکیبات سازنده کسپول سیمو اسلیم می باشد و در مکانیزم های مختلف باعث کاهش وزن می گردد.

عصاره های گیاهی موجود در این کپسول باعث بهبود فرآیند سیستم گوارشی می شود. سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. تاثیر مثبتی بر روی کاهش اشنها و سیری می گذارد. هم چنین ترکیبات فعال موجود در عصاره گیاهی بر روی هورمون های تجزیه چربی و نشاسته اثر می گذارد. این فرایند علاوه بر تجزیه چربی های انباشته شده در بدن، از جذب چربی های جدید در بدن جلوگیری می کند.

۴۴) کپسول لاغری تن لس

قرص لاغری تن لس تولید شرکت سلامت گستر آرتیمان می باشد. این محصولا یک قرص لافری گیاهی به شمار می رود که به شما کمک می کند در یک رهیافت بدون عوارض جانبی به اندام دلخواه خود برسید.

داروی لاغری شکم تن لس ترکیبی از عصاره گیاهان زنیان، زیره سیاه، مرزنجوش و سداب می باشد که باعث کاهش اشتها، افزایش سوخت و ساز بدن و بالا رفتن چربی سوزی می گردد. هم چنین مصرف آن تاثیر مطلوبی در سیستم گوارشی خصوصا روده ها می گذارد که به کاهش وزن بیشتر شما کمک می کند. کنترل قند خون، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول بد خون، افزایش سلامت قلب و پاکسازی کبد از دیگر مزایای مصرف قرص لاغری تن لس می باشد.

۴۵) کپسول گرین لس

قرص لاغری گرین لس یک محصول گیاهی و مکمل کاهش وزن بدون عوارض جانبی می باشد. این محصول را به دلیل ترکیبات سازنده اش ، حتی می توان قرص لاغری چای سبز و قهوه سبز نامید.

ترکیبات فعال موجود در قرص لاغری گرین لس باعث کاهش جذب چربی و کربوهیدرات، افزایش چربی سوزی، افزایش سوخت و ساز بدن، مصرف بیشتر گلوکز در عضلات و کاهش اشتها می شود. این محصول از تمامی مکانیزم ها لاغری در کاهش وزن، برای رسیدن به وزن ایده آل شما کمک کرده است.

قرص لاغری گرین لس از ترکیب قهوه سبز و چای سبز به وجود آمده است. این دو ترکیب گیاهی تا کنون توانسته اند نتایج مثبتی در کاهش وزن و لاغری از خود نشان دهند. به همین دلیل در تولید اکثر قرص های لاغری نیز استفاده می شود.

۴۶) کپسول لاغری اسلیم ونس

قرص لاغری اسلیم ونس از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد که در بازار جهانی نیز به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. قرص لاغری اسلیم ونس دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و داروی ایران نیز می باشد و خیال مصرف کنندگان را از هر جهت مطمئن می کند.

قرص لاغری اسلیم ونس از ترکیبات کاملا گیاهی تشکیل شده است که هیچ گونه عارضه جانبی برای بدن شما ایجاد نمی کند. در تولید این قرص لاغری از محرک هایی مانند کافئین استفاده نشده است و به همین دلیل مانند سایر قرص های لاغری خارجی باعث بی خوابی و تپش قلب نمی گردد.

قرص لاغری اسلیم ونس دارای اثربخشی مناسب بر کاهش اشتها، چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن دارد که باعث می شود در مدت زمان کوتاه و در یک روش سالم به اندام ایده آل خود برسید. نتایج امیدوار کننده این قرص لاغری پس از ۱۴ روز مصرف خودش را نشان خواهد داد.

ترکیبات قرص لاغری اسلیم ونس تماما گیاهی و شامل زردچوبه، مورینگا و برگ درخت کاری می باشد. با کمک دولت هند و با بهره گیری از بهترین شیوه های کشاورزی پایدار کشاورزان محلی این محصولات را به عنوان مواد اولیه جمع می کنند. در تولید این محصولات از سموم دفع آفات استفاده نشده است که باعث می شود در حالی که ترکیبات خواص خود را حفظ کرده اند به طبیعت، آب های زیر زمینی و حشرات آسیبی وارد نشود.

استفاده از پک های لاغری، راه حلی مناسب برای کاهش وزن موثر

پک لاغری ۱ ماهه

%D9%BE%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-1-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87.jpg

اگر اضافه وزن شما در محدوده ۳ تا ۵ کیلوگرم است، می توانید از پک لاغری ۱ ماهه استفاده کنید. پک لاغری ۱ ماهه شامل ۱ بسته قرص لاغری هزال و ۱ بسته قرص چربی سوز کام گرین است. در مورد قرص لاغری هزال و قرص چربی سوز قوی کام گرین در بالا مطالبی گفته شده است.

پک لاغری ۴۵ روزه

%D9%BE%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-45-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87.jpg

پک لاغری ۴۵ روزه شامل ۳ بسته کپسول لاغرکننده مهزل و ۴ بسته قرص چربی سوز گرین تیدین است. با استفاده از این پکیج ۵ تا ۱۰ کیلو کاهش وزن بدون عوارض در ۴۵ روز را تجربه خواهید کرد.

پک لاغری ۲ ماهه

اگر اضافه وزن شما در محدوده ۵ تا ۱۰ کیلوگرم است، می توانید از پک لاغری ۲ ماهه استفاده کنید. پک لاغری ۲ ماهه شامل یک بسته قرص لاغری هزال، یک بسته قرص لاغری فلوردو و ۴ بسته قرص روگرین و ۳ بسته قرص کام گرین است.

پک لاغری ۳ ماهه

%D9%BE%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-3-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87.jpg

اگر اضافه وزن شما در محدوده ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم است، می توانید از پک لاغری ۳ ماهه استفاده کنید. پک لاغری ۳ ماهه شامل سه بسته قرص لاغری فلوردو و ۳ بسته قرص چربی سوز کام گرین است.

پک لاغری ۱ ماهه ویژه افراد مبتلا به یبوست

%D9%BE%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-1-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA.jpg

پک لاغری ۱ ماهه ویژه افراد مبتلا به یبوست به دلیل اثر ملین و ضد یبوست خود، برای افرادی که دارای یبوست شدید هستند و این یبوست از لاغر شدن آن ها جلوگیری می کند مناسب است. این پک از ۴ بسته کپسول لاغری اسلیم مکس و ۲ بسته کپسول رولاکس تشکیل شده است.

سه روش بسیار موثر برای کاهش وزن

١) دائماً هیدراته باشید.

وقتی که بدن شما دچار کم آبی می شود به طور طبیعی بیشتر احساس گرسنگی خواهید کرد و در نتیجه کالری بیش تری مصرف می کنید. اگر شما به جای آب از نوشابه و یا آب میوه های حاوی شکر استفاده می کنید کالری و چربی بیشتر از حد لازم دریافت خواهید کرد در حالیکه آب هیچ گونه کالری، چربی، قند و یا موارد دیگر را ندارد و تماماً سودمند است.

همچنین نوشیدن آب باعث دفع سموم از بدن شما خواهد شد. خانم ها ٨ لیوان و آقایان ١٢ لیوان آب باید هر روز مصرف کنند. بسیاری از افراد وسط غذا خوردن آب می نوشند که این امر اشتباه است و باعث خوردن غذای بیشتری می شود. شما می توانید (و باید) ٢٠ دقیقه قبل و ۵٠ دقیقه بعد از غذا آب بنوشید.

٢) زود به رختخواب بروید.

man-sleeping-with-alarm-clock.jpg

چه باور کنید چه نکنید زود خوابیدن راهی است که به کاهش وزن بیشتر کمک می کند. شب ها حداکثر بین ساعات ٨-٩ بخوابید. در این ساعات بدن شما ۵-۶ مرتبه ،ماده ای به نام ملاتونین تولید می کند که باعث می شود روز ها سرحال بوده، استرس تان کم شده و آرام باشید (استرس یک عامل بزرگ افزایش وزن است).

٣) مصرف هله هوله را محدود کنید.

هله هوله ها (شامل اسنک ها و فست فود ها، نوشابه ها و …) غذاهایی هستند که فاقد ارزش غذایی و حاوی کالری، قند و چربی بالایی می باشند.

پزشکان معتقدند که این غذاها علاوه بر افزایش وزن و چاقی بیش تر، اثرات مخرب تری از جمله فشار خون غیر قابل کنترل، پوسیدگی دندان ها، انواع سرطان ها و دیگر مشکلات را شامل می شوند.

غذاهای زیر را جایگزین کنید:

? مصرف گوشت بیشتر که منبع غنی پروتئین است (مرغ، تن ماهی و..)

? مصرف فیبر زیاد (سبزیجات سبز و قرمز …)

? مصرف بیش تر امگا٣ (مغز ها، سالمون و آواکادو)

? توجه کنید که از قند هایی که آهسته تر اثر می کنند مثل نان جو بیش تر استفاده کنید.

? ورزش هایی نظیر رقص، کاراته و پیاده روی تند می توانند به یک میزان به شما در کاهش وزن کمک کنند.

? پس روی نوشیدن آب، سالم خوردن، زود خوابیدن، مصرف قرص لاغری در دوزهای تعیین شده و ورزش کردن تمرکز کنید تا سریع تر لاغر شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر