موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت جینسینگ قرمز

قیمت جینسینگ قرمز

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 14:08

ریشه جینسینگ قرمز باماسالمین بهترین خوراکی برای افزایش تمرکز و انرژی!

ریشه جینسینگ قرمز ، همان جنسینگ پاناکس است که عضلات و بافت بیشتری دارد. شرایط ایده‌آل خاک و اقلیم شبه جزیره کره، باعث ایجاد خواص منحصر به فرد در جینسینگ قرمز کره‌ای می‌شود. کشاورزان کره‌ای شیوه‌های مختلف برای پرورش و کشت این گیاه را از اجداد خود در دوران باستان آموخته‌اند و به نسل‌های بعدی خود منتقل کرده اند. یافته‌ها نشان می‌دهد که هر چه ریشه جینسینگ پیرتر باشد، خواص دارویی و درمانی آن بیشتر است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

درمان ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ آقایان با ریشه جینسینگ قرمز!

نظریه‌های علمی نشان می‌دهد که جینسینگ قرمز بر روی هورمون‌های جنسی تاثیر می‌گذارد و مسئولیت به‌وجود آوردن وضعیت نعوظ را بر عهده دارند. نظریه‌های دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد، ریشه جینسینگ قرمز، با افزایش میزان اکسید نیتریک باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رفع ناتوانی جنسی آقایان می‌شود. یکی از بررسی‌های انجام شده در سال ۲۰۰۸ میلادی در انگلستان، نشان می‌دهد که ریشه جینسینگ قرمز در مقایسه با دارونماهای موجود در بازار، معمولا اثربخشی بهتری در کاهش علائم اختلالات نعوظ در آقایان دارد. این گیاه، بیش از همه توسط پزشکان کره‌ای برای تقویت قوای جنسی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جلوگیری از نابودی تدریجی سلول‌های مغز!

ریشه جینسینگ قرمز می‌تواند سلامت عمومی بدن انسان را بهبود بخشد و عملکرد مغز را تقویت کند. این گیاه از نابودی تدریجی سلول‌های مغز جلوگیری می‌کند و خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. همچنین مانع مرگ سلول‌های مغز در سنین بالا می‌شود و در نتیجه از عوارض ناشی از کهولت سن جلوگیری می‌کند.

کاهش خطر ابتلا به تومورهای سرطانی، به ویژه سرطان سینه و پروستات!

ریشه جینسینگ قرمز دارای خاصیت محافظت‌کنندگی در مقابل تشعشعات و پرتوهای مضر می‌باشد و با تقویت سیستم ایمنی بدن از ایجاد تومورهای سرطانی جلوگیری می‌کند. این گیاه همچنین دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات فنولی می‌باشد و در کاهش رادیکال‌های آزاد به بدن کمک می‌کند. به این ترتیب می‌تواند، خطر ابتلا به تومور و سرطان‌های مختلف، به خصوص سرطان سینه، پروستات، پوست، کولورکتال، ریه و کبد را کاهش دهد.

ریشه جینسینگ کره‌ای قرمز چیست و چگونه تولید می‌شود؟

lazy_placeholder.gif

در دوران باستان جینسینگ قرمز به نوعی از جینسینگ اطلاق می‌شد که پس از عملیات خشک شدن در برابر نور آفتاب به دست می‌آمد. اما در دوران مدرن، جینسینگ قرمز معمولا در طول پروسه بخار دادن تولید می‌شود. تأثیر بخار دادن بر روی ریشه جینسینگ، باعث تغییر رنگ و قرمز شدن این گیاه می‌شود. در هر صورت تغییر رنگ ریشه و بدنه این گیاه به دلیل کاراملیزه شدن قندهای موجود در آن اتفاق می‌افتد.

به نظر می‌رسد که تفاوت چندانی میان خواص ریشه خشک شده در آفتاب یابخار داده شده جینسنگ قرمز با ریشه معمولی جوشانده شده جینسنگ سفید وجود ندارد. براساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه توکیو، جینسنگ قرمز کره‌ای می‌تواند با تحریک سلول‌های مغزی از نابودی تدریجی سلول‌های مغر جلوگیری کند. این نوع جینسینگ قادر به افزایش و توسعه فعالیت‌های ذهنی و بهبود و ارتقای عملکرد یادگیری و حافظه می‌باشد. امروزه در بسیاری از کشورها از این ماده برای درمان ناباروری و اختلالات اسپرم‌سازی در مردان استفاده می‌شود.

جینسینگ قرمز، یکی از گیاهانی است که بیشتر از سایر گیاهان، برای تقویت قوای جنسی مردان، توسط پزشکان و متخصصان طب سنتی کشور کره مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام دیگر جینسینگ کره ایی ، جینسینگ پاناکس است. نظریه‌های علمی مختلفی وجود دارند که علت موثر بودن جینسینگ برای درمان اختلال نعوظ را نشان می‌دهند، اما هنوز باید مطالعات علمی بیشتری برای اثبات این موضوع صورت گیرد.

ریشه جینسینگ قرمز طبعی گرم دارد. خاصیت این جینسینگ درست برخلاف ریشه جینسینگ سفید است که دارای طبع خنک‌تری می‌باشد. در حال حاضر این گیاه در شبه جزیره کره و کشور چین به صورت پرورشی تولید می‌شود. جینسینگ‌های قرمز تولیده شده در شبه جزیره کره به دلیل شرایط فوق‌العاده خاک و اقلیم خاصی که در آنجا وجود دارد، دارای خواص بی‌شماری هستند.

تفاوت ریشه جینسینگ سفید و قرمز چیست؟

از نظر خواص دارویی تفاوتی بین ریشه جینسینگ قرمز و سفید وجود ندارد. ریشه جنسینگ به طور کلی در ابتدای برداشت سفید رنگ می‌باشد، اما بر اثر خشک شدن در برابر نور آفتاب و یا بخار دادن جینسینگ به صورت صنعتی، قندهای موجود در ریشه آن‌ها کاراملیزه و رنگ‌شان قرمز می‌شود. در واقع گرمای بخار باعث می‌شود که نشاسته داخل ریشه‌ها حالت ژلاتینی پیدا کند و درنتیجه رنگ آن مایل به قرمز و قهوه‌ای شود. این شرایط بر مزه‌ ریشه جینسینگ نیز تاثیر می‌گذارد و مزه آن را کمی گرم و شیرین می‌کند.

ریشه جینسینگ کره‌ای قرمز چه خواصی دارد؟

lazy_placeholder.gif

ریشه جینسینگ قرمز به تنهایی یا همراه با ترکیب گیاهان دیگر، دارای مصارف طبی و درمانی برای ضعف عمومی، سرد مزاجی، کم اشتهایی، کم خونی، فراموشی و ضعف حافظه، نقصان ایمنی، بالا و یا پایین بودن فشار خون و کم کاری غده فوق کلیوی آدرنال می‌باشد. این گیاه معجزه‌آسا به عنوان محافظت‌کننده‌ای برای کبد کاربرد دارد و به عنوان پایین‌آورنده آنزیم‌های کبدی کاربرد دارد. همچنین این گیاه، تأثیر مثبتی بر متابولیسم و سوخت و ساز بدن دارد و باعث کاهش کلسترول و چربی خون می‌شود. این گیاه از بدن در مقابل تشعشعات پرتوهای مضر محافظت می‌کند. ریشه جینسینگ قرمز، یک گیاه آنتی تومور، آنتی اکسیدان و ضد ویروس به حساب می‌آید.

روش مصرف جینسینگ قرمز چگونه است؟

lazy_placeholder.gif

ریشه جینسینگ قرمز کره‌ای را می‌توان به صورت چای و دمنوش در قوری دم کرد و در زمان‌بندی‌های مشخص و به اندازه، از نوشیدن آن لذت برد.

همچنین میتوانید ریشه خشک شده جینسینگ را پودر کرده و از پودر آن در نوشیدنی هایی مانند قهوه استفاده نمایید. اما رایج ترین و بهترین روش استفاده از جینسینگ همان دم کردن ریشه یا پودر می باشد. برای این امر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.
امروزه قرص، کپسول، صابون، شامپو و پودرهای تقویتی ریشه جینسینگ قرمز به صورت آماده در بازار وجود دارد، اما استفاده از نمونه تازه آن، احتمالا خواص بیشتری برای بدن در پی دارد.

جینسینگ قرمز رایحه خاصی دارد و اگر با رایحه آن مشکل دارید، بهتر است از نمونه‌های آماده و صنعتی موجود در بازار استفاده کنید. همچنین عصاره و روغن جینسینگ برای تهیه انواع ماسک و محصولات زیبایی پوست و مو کاربرد دارد. پودر ریشه جینسینگ قرمز را می توان برای تهیه انواع آبمیوه‌ها و اسموتی‌های انرژی‌زا مورد استفاده قرار داد.

ریشه جینسینگ قرمز را از کجا تهیه کنیم؟

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که ریشه  جینسینگ قرمز را از کجا تهیه کنیم و چه کسی نوع اصل آن را می‌فروشد. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند، که فرآورده‌های مختلف جینسینگ را می‌فروشند و درب منزل شما تحویل می‌دهند.

البته فروشگاه‌های گیاهان دارویی نیز ممکن است این مکمل را به فروش برسانند. از هر جا که تصمیم به خرید ریشه جینسینگ می‌گیرید،‌ بهتر است پیش از هر چیز درباره معتبر بودن محل فروش و اصل و ارگانیک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه اینترنتی باماسالمین با دارا بودن همه مجوزهای لازم، مرغوب‌ترین نوع جینسینگ قرمز کره ایی و چینی را در بهترین و مطمئن‌ترین شرایط، برای خرید به شما مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر