موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معجون برای لاغری ران

معجون برای لاغری ران

نویسنده : شیما علیزاده | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 00:10

این روزا داشتن ران های لاغر و خوش فرم، خواسته ی خیلی از افراد. فرقی هم نمیکنه که لاغر باشن یا چاق! اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستین، توی این مقاله با آموزش هایی که به شما داده شده میتونید یه معجون برای لاغری ران برای خودتون درست کنید. علاوه بر این در مورد چگونگی لاغری ران با غذا هم به صورت کامل بهتون توضیح داده شده.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نکته ای که باید بهش دقت کنید اینه که معمولا چربی های قسمت ران ها مقاوم تر از چربی های قسمت های دیگه ی بدنه. بنابراین آب کردن اونها تا حدی مشکل تر از چربی های نقاط دیگه هست. اگر مقالات مربوط به رژیم کتوژنیک یا رژیم لاغری سریع رو مطالعه کرده باشید قطعا این نکته رو میدونید.

این موضوع باعث میشه که خیلی از افراد با قبول کردن هزینه های سنگین لیبوساکشن، چربی ها رو از بین ببرن. البته در مورد لیبوساکشن هم باید این رو بدونید که  شاید این روش سریع عمل کنه و شما را به خواستتون برسونه اما راه حل دائمی و همیشگی نیست. در صورت عدم رعایت یک رژیم غذایی اصولی و درست، باید متظر بازگشت به حالت اولیه باشید.


کارشناس تناسب اندام زیباشیم


علت چاقی ران در افراد چیه ؟

یکی از دلایل چاقی ران ها به شرایط ارثی افراد بر می گردد، ولی از دلایل اصلی چاقی علی الخصوص چاقی ران ها می توان به عادت غذایی غلط اشاره کرد.

پرخوری و رژیم غذایی نا سالم موجب تجمع چربی در قسمت ران هایمان می شود. راه اصولی و بدون بازگشت لاغر کردن ران ها  تغییر عادت های غذایی است.

البته باید بگم به این نکته توجه کنید که نمیشه تنها قسمتی از بدن را به طور جداگانه ای لاغر کرد ولی من می تونم در این زمینه به شما کمک کنم تا با استفاده از روش هایی،تاثیر لاغری را در برخی نواحی بدن خود افزایش دهید.


بیش از 10 هزار نتیجه موفق در ایران

برای مشاهده ی نتایج رژیم لاغری کتویی Z217 و کسب اطلاعات بیشتر کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

معجون برای لاغری ران وجود دارد؟

در مطالب قبل توضیح دادم که تا الان روشی کشف نشده که به صورت 100% بشه با اون روش یک نقطه ی مشخص رو لاغر کرد. اما روش هایی وجود داره که تا حد زیادی میشه باهاشون به این هدف رسیدن که در ادامه روش های مفید برای لاغر کردن ران رو به شما توضیح میدم.

لاغری ران با غذا های مفید

به دنبال صحبت در مورد یک معجون برای لاغری ران پاها باید به عنوان اولین قدم باید به حذف عادت های غذایی غلط و در واقع اصلاح اونها پرداخته بشه. این کار به راحتی و با رژیم لاغری ران و حذف یک سری از غذاها و خوراکی های مضر و جایگزین کردن مواد غذایی مناسب و مفید به شکست چربی ها قابل انجام هست.

در ابتدا لازمه که بدونید برای لاغری ران باید انواع شیرینی،قند و نوشیدنی های شکر دار،کربوهیدرات ها مثل نان های سفید و چربی های اشباع شده رو از سفره غذاییتون حذف کنید.

بخش اول : مواد غذایی چربی سوز ران

سیب:

میوه ی سیب از اضافه وزن شما جلوگیری میکنه و همچنین میتونه  به سوخت و ساز بدنتون کمک کنه.

عدس:

مصرف عدس میتونه از تجمع چربی در بدن بخصوص در نواحی ران ها جلوگیری کنه. علاوه بر این، این ماده غذایی به تنظیم انسولین خون هم کمک می کنه.

تخم مرغ:

برای عملکرد لاغری، مصرف تخم مرغ بهتره به صورت آب پز و با مقدار اصولی باشه، چون مصرف زیاد تخم مرغ نه تنها باعث لاغری نمیشه بلکه زمینه چاق شدن بیشتر رو هم میتونه ایجاد کنه.

تخم کتان:

تخم کتان چربی سوزی بسیار قوی دارد، همچنین دارای فیبر و امگا3 هم هست. تخم کتان رو  می تونید بر روی غذاهای خودتون بپاشید و یا یک قاشق کوچیک از اون رو همراه با یک لیوان آب میل کنید. در معجون برای لاغری ران از تخم کتان استفاده می شه که در ادامه طرز تهیه اون رو هم بهتون آموزش میدم.

سرکه سیب طبیعی:

مصرف سرکه سیب طبیعی میتونه یک جور معجون برای لاغری ران ها و چربی سوزی به حساب بیاد. استفاده از اون باعث بهبود در عملکرد دستگاه گوارش  هم میشه. سرکه سیب رو به همراه مقداری آب رقیق کرده و قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید (مصرف اون به تنهایی به هیچ عنوان توصیه نمیشه).

جو دو سر:

جو دوسر خاصیت چربی سوزی خصوصا در نواحی ران ها رو داره.

دارچین:

این ادویه برای لاغری و چربی سوزی ران ها بسیار موثره. فقط توجه داشته باشید که دارچین نباید حرارت ببینه، در غیر این صورت خاصیت چربی سوزی خودش رو از دست می ده.

فلفل تند:

شما می تونید با قرار دادن فلفل تند در بین ادویه هاتون و استفاده از اون همراه با غذا های مصرفی، چربی های اضافی بدن بخصوص چربی های نواحی ران ها و شکم رو حذف کنید. فلفل تند می تونه موجب تقویت بدن و ایجاد انرژی هم بشه.

بخش دوم : چه غذاهایی باعث لاغری ران می شود

انواع لبنیات کم چرب: لبنیات به دلیل داشتن کلسیم و ویتامین D به لاغری ران ها با استفاده از مواد غذایی کمک می کنه.

سینه ی بوقلمون: سینه ی بوقلمون یک منبع پروتئین بدون چربیه و به لاغری شما بسیار کمک می کنه.

سینه ی مرغ: گوشت مرغ از محبوب ترین انواع گوشت به شمار میاد. سینه ی مرغ چربی و کالری پایینی داره و در بدن میزان انرژی تقریبا بالایی را به وجود میاره. سینه ی مرغ همچنین دارای پروتئین نسبتا بالایی هم هست که این عالیه.

ماست یونانی: ماست یونانی نیز از دیگر مواد غذایی هست که باعث لاغری ران ها با غذا می شه.

اسفناج: اسفناج دارای منیزیم، آهن، پروتئین فیبر و بسیاری از مواد معدنی دیگه هست. این سبزی پر خاصیت موجب بالا رفتن سوخت وساز و تولید انرژی در بدن می شه که در نهایت به لاغر شدن بدن کمک میکنه.

کلم بروکلی:

کلم بروکلی رو میشه در لیست چربی سوز ترین مواد غذایی قرار داد. چربی سوزی این ماده ی غذایی بسیار بالاست. مصرف روزانه ی این سبزی، به دلیل دارا بودن فیبر بالای آن کاهش وزن زیاد، مخصوصا در قسمت ران ها به همراه دارد.

گوجه فرنگی: جالبه بدونید که گوجه فرنگی یک میوه هست و نه یک سبزی. این میوه یک چربی سوز فوق العاده است. گوجه فرنگی دارای فیبر پنهانه ،که موجب کاهش وزن و لاغری ران ها شده و لاغری آن ها را تثبیت می کند.

ماهی سالمون: ماهی سالمون علاوه بر داشتن امگا3 منبع پروتئین هم هست و چربی اشباع شده ی کمی داره.

آووکادو: به چربی آووکادو چربی خوب گفته می شه چون که از نوع اشباع نشده هست و قطعا می تونه به لاغری ران ها کمک کنه.

طالبی:  طالبی جزو اون دسته از میوه هایی هست که به دلیل شیرین بودنش ، افراد انتظار چربی سوزی و لاغری رو ازش ندارن. در صورتی که باید بدونید که این میوه کالری بالایی نداره و برای لاغری ران ها با غذا مناسبه.

سیب سبز: سیب سبز به عنوان یکی از بهترین چربی سوز ها شناخته شده و جزو سالم ترین میوه ها در جهانه. این نوع سیب هنگامی که همراه با پوستش مصرف میشه، خاصیت چربی سوزی بالاتری داره. کالری این میوه پایین بوده و دارای فیبر و پتاسیمه و پیشنهاد من، مصرف روزانه یک سیب سبزه.

گریپ فروت:

گریپ فروت منبع ویتامین سی بالایی محسوب میشه، پس به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک میکننه و باعث لاغری و همچنین لاغری مورد نظر شما،یعنی لاغری ران می شه.

قارچ: قارچ در بدن تولید انرژی میکنه و به همین دلیل با مصرف قارچ به شما احساس سیری دست می ده. به همین علت می تونه گزینه ی خوبی در برنامه غذایی باشه.

پیاز: پیاز یک ماده ی غذایی معجزه کننده در لاغری و لاغری ران هستش. پیاز دارای فلاونوئیده که برای سلامتی بدن بسیار مفیده.

موز: استفاده از موز در برنامه غذایی کاهش وزن و لاغری و مخصوصا لاغری در نواحی ران ها مفیده. موز می تونه یک بخش کامل از یک وعده ی غذایی باشه. این میوه می تواند انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین کنه.

لوبیا: لوبیا کم‌کالریه و سرشار از پروتئین و فیبره که می تونه به کاهش وزن کمک کنه. میشه یک روز در هفته، در غذاهاتون لوبیا رو جایگزین گوشت کنید. این کار موجب قطع چربی های اشباع شده می شه.

بلغور جو: قرار دادن بلغور جو رو در رژیم غذایی روزانتون دست کم نگیرید. علاقه به بلغور جو باعث کمک به چربی سوزی و دفع سموم شده و انرژی بدن رو تامین می کنه، همچنین می تونه کلسترول خون رو هم کنترل کنه. یکی از مواد لازم معجون برای لاغری ران بلغوره که در ادامه طرز تهیه اون رو هم بهتون میگم.

پرتقال:

پرتقال یک میوه ی کم کالریه که استفاده از اون برای لاغری مفیده. همچنین این میوه سرشار از ویتامین سی هم هست. یک نکته که در رابطه با مصرف پرتقال مطرح میشه قند نسبتا بالای این میوه هست. استفاده ی بیش از اندازه ی این میوه باعث میشه که قند موجود در پرتقال تبدیل به چربی شده و به جای لاغری، نتیجه ی عکس بزاره.

سیب زمینی شیرین: سیب زمینی شیرین به نسبت سیب زمینی های معمولی کالری کمتری داره. همچنین دارای کربوهیدرات و فیبر هم هست که در طول روز در شما احساس سیری به وجود میاره. بنابراین می تونه در لاغری ران ها به شما کمک کنه.

شکلات تلخ: شکلات تلخ هم یک خوراکی چربی سوز عالیه. شکلات تلخ حاوی روی هستش. روی باعث تنظیم اشتها و کاهش چربی ها می شه.

هندوانه: از اون جایی که 90 درصد هندوانه رو آب تشکیل می ده، پس  مصرف اون معده ی شما را پر میکنه. بنابراین مصرف هندوانه قبل از یک وعده ی غذایی به شما احساس سیری می ده و می تونه از پرخوری جلوگیری کنه. همچنین کالری و چاق کنندگی کمی هم داره.

کرفس: کرفس یک ماده ی غذایی حاوی ویتامین سی و فیبر و کلسیم هست. کرفس کالری بسیار کمی داره و مصرفش لاغری بدن رو  به دنبال داره.

آناناس: آناناس یک میوه ی استوایی بدون کلسترول و با میزان کالری پایینه. شما میتونید از آناناس خام در سالاد ها و در کنار غذاهاتون استفاده کنید. این میوه همچنین از تمایل شما به مصرف شیرینی هم جلوگیری میکنه.

کره بادام زمینی:

کره بادام زمینی بر خلاف اسمش که مضر و چرب به نظر می رسه، ماده ی غذایی بسیار مفید و مغذی هستش. چربی موجود در کره ی بادام زمینی چربی مفیده و باعث کاهش چربی بدن می شه.

کره ی بادام زمینی رو میشه به تنهایی مصرف کرد، یا با انواع نان های سبوس دار، همراه شیر و یا همراه با میوه ها بخصوص سیب مورد استفاده قرار داد.

نان سبوس دار:

این نان که در جهان با نام نان قهوه ای هم شناخته می شه و از دانه های گندم یا آرد کامل فرآوری نشده تهیه می شود. این نان دارای فیبر، آهن، منیزیم و… هست و کالری کمی داره. به همین دلیل ماده غذایی مفیدی برای استفاده در رژیم لاغری و چربی سوزی ران ها به شمار میاد.

دانه کینوآ: کینوآ در واقع شبه غله هست و میشه اون رو به جای برنج و سیب زمینی استفاده کرد. دانه ی کینوآ مانند معجون برای لاغری ران ها عمل می کنه که میتونه خیلی مفید باشه.

مغزیجات: استفاده از مغزیجات در طول برنامه ی رژیم لاغری ران، ارزشمند هست. روغن مفید موجود در انواع مغز ها باعث میشه  شما برای مدت طولانی سیر بمونید و همین باعث لاغری و همچنین لاغری ران ها میشه.

مارچوبه: مارچوبه که به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی بسیار، باعث سم زدایی بدن میشه، خاصیت لاغری و چربی سوزی بالایی داره. استفاده روزانه ی مارچوبه به عنوان پیش غذا می تونه 50 درصد از معده ی شما رو پر کنه و پرخوری شما رو از بین میبره.

گلابی: گلابی در جهت چربی سوزی مثل سیب عمل میکنه. گلابی اشتهای شما رو کاهش میده، به همین دلیل توصیه میشه که اون را قبل از غذا به خصوص غذا های پرکالری و چرب مصرف کنید.

خیار: خیار یک سبزی سالم و یک چربی سوز فوق العادس. خیار رو با نام میوه ای با کالری صفر هم می شناسن.

روغن زیتون: مصرف مقدار مناسب از روغن زیتون همراه غذا و یا سالاد می تونه باعث چربی سوزی و لاغری ران ها با غذا بشه.

بخش سوم:معجون برای لاغری ران

با مصرف این معجون برای لاغری ران در وعده صبحانه می توانید وزن قابل توجهی از خودتان را کاهش دهید و خیلی زود به وزن ایده آل برسید.

این داروی لاغری گیاهی است و با تخم کتان تهیه می شود، موادی که در ساخت آن به کار برده می شود : سه قاشق چای خوری شیر کم چرب به همراه دو قاشق غذا خوری تخم کتان و بلغور جو دو سر است.

این معجون برای لاغری ران بسیار مفید است و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که به چربی سوزی بدن شما بسیار کمک می کند اما فراموش نکنید در کنار این وعده غذایی حتما از یک برنامه ورزشی مناسب و منظم استفاده کنید.

رژیم غذایی برای لاغری ران

بنده به شما برای داشتن ران های لاغر و خوش فرم رژیم یک هفته ای زیر را که در واقع می توان به آن معجون برای لاغری ران گفت را پیشنهاد می کنم.

(این رژیم می تواند نمونه ی یک رژیم کلی و یک راهنما و چهارچوب رعایت عادت های غذایی برای شما باشد.)

روز اول:

صبحانه:  یک عدد نان تست+یک قاشق غذاخوری عسل+یک لیوان نسکافه تلخ

میان وعده صبح: یک عدد سیب زمینی آب پز+گوجه فرنگی

ناهار: دو عدد بادمجان کبابی+دو عدد گوجه فرنگی را به همراه سیر  تفت داده شده و روغن زیتون میکس کرده+یک سوم نان لواش یا یک پنجم نان سنگک

میان وعده عصر: چایی زنجبیل +یک عدد نان تست

شام: دو عدد تخم مرغ آبپز+یک بشقاب سالاد کاهو با سس ماست

روز دوم:

ناشتا: دو لیوان آب گرم+دو قاشق غذا خوری آبلیمو

صبحانه: یک کف دست نانُ+یک قاشق چایخوری مربا یا عسل+یک قوطی کبریت پنیر+یک استکان چای+یک قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه: یک لیوان شیر کم چرب

میان وعده صبح: یک عدد میوه+یک لیوان چای+دو حبه قند با یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا یک عدد خرما

پیش از ناهار: دو لیوان آب+یک عدد میوه

ناهار: سالاد به هر میزان که میل دارید+هشت قاشق غذا خوری برنج ساده یا عدس پلو یا لوبیا پلو+یک تکه متوسط گوشت یا مرغ

عصرانه: یک عدد میوه+یک لیوان چای+2حبه قند یا یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا یک عدد خرما

شام: سالاد به هر میزان که میل دارید+یک لیوان عدس پخته یا یک لیوان شیر+دو عدد نان سوخاری

روز سوم:

ناشتا: دو لیوان آب گرم+دو قاشق غذا خوری آبلیمو

صبحانه: یک کف دست نان+یک قاشق غذا چایخوری مربا یا عسل+یک قوطی کبریت پنیر+یک استکان چای+یک قاشق چایخوری شکر

یک ساعت بعد از صبحانه: یک لیوان شیر کم چرب

میان وعده صبح: یک عدد میوه+یک لیوان چای+دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا یک عدد خرما

پیش از ناهار: دو لیوان آب+یک عدد میوه

ناهار: سالاد به هر میزان که میل دارید+یک کف دست نان+یک تکه متوسط مرغ یا گوشت یا ماهی

عصرانه: یک عدد میوه+یک لیوان چای+دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا یک عدد خرما

شام: سالاد به هرمیزان که میل دارید،سه عدد سیب زمینی یا سه عدد لبوی متوسط پخته

معجون برای لاغری ران در طول روز، علی الخصوص صبح ها فراموش نشود.

روز چهارم:

ناشتا: دو قاشق آبلیمو+دو لیوان آب

صبحانه: یک کف دست نان سنگک یا دو کف دست نان تافتون یا یک عدد نان تست سبوس دار یا یک کف دست نان بربری+یک عدد تخم مرغ نیمرو

میان وعده صبح: دو عدد میوه

پیش از ناهار: دو لیوان آب طعم دار

ناهار: سالاد بدون سس با آبلیمو و نمک و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون +یک کف دست نان(مثل صبحانه)+نصف سیخ کوبیده+دو عدد گوجه

عصرانه: یک لیوان شیر+دو عدد میوه یا شش عدد مغز

شام: سالاد به هر میزان که میل دارید+دو عدد کدوی شکم پر رژیمی

روز پنجم:

ناشتا:دو لیوان آب گرم+دو قاشق غذا خوری آبلیمو

صبحانه: یک کف دست نان لواش یا دو کف دست تافتون+یک قاشق چایخوری مربا یا عسل+یک قوطی کبریت پنیر+یک استکان چای+یک قاشق چایخوری شکر

یک ساعت بعد از صبحانه: یک لیوان شیر کم چرب

میان وعده صبح: یک عدد میوه+یک لیوان چای+دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا یک عدد خرما

پیش از ناهار: دو لیوان آب+یک عدد میوه

ناهار: سالاد به هر میزان که میل دارید+یک کف دست نان لواش یا دو کف دست تافتون+دو عدد دلمه یا یک عدد کوفته رژِیمی

عصرانه: یک عدد میوه+یک لیوان چای+دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا یک عدد خرما

شام: یک کف دست نان لواش یا دو کف دست نان تافتون+دو قاشق سالاد الویه رژیمی

روز ششم:

ناشتا: دو لیوان آب گرم+دو  قاشق آبلیمو

صبحانه: یک تکه 10 در 10 خاگینه+دو کف دست نان سنگک+چای+یک عدد خرما

میان وعده صبح: یک عدد میوه

پیش از ناهار: دو لیوان آب طعم دار(یک لیموی تازه و مقداری گلاب و یک قاشق غذاخوری تخم شربتی)

ناهار: سالاد بدون سس+ده قاشق لوبیا پلو+سبزی

عصرانه: یک لیوان شیر+یک قطعه شکلات تلخ یا دو عدد میوه و یا شش عدد مغز

شام: سالاد به هر میزان که میل دارید+دو کف دست نان تافتون

روز هفتم:

ناشتا: دو لیوان آب گرم+دو  قاشق آبلیمو

صبحانه: یک قاشق غذا خوری خامه شکلاتی+یک عدد نان تست+یک لیوان کوچک شیر کم چرب

میان وعده صبح: یک عدد میوه یا یک عدد بیسکوییت ساقه طلایی

پیش از ناهار: دو لیوان آب طعم دار

ناهار: سالاد بدون سس به هر میزان که میل دارید+سه عدد فلافل

عصرانه: یک لیوان شیر کم چرب+یک عدد میوه یا شش عدد مغز

شام: یک بشقاب خوراک مرغ(دو عدد فیله+پیاز داغ+یک عدد هویج+یک عدد کدو+دو قاشق نخود فرنگی+یک عدد گوجه فرنگی)

باید و نباید های رژیم لاغری ران:

_ آب را جایگزین انواع نوشیدنی ها در طول روز قرار دهید؛ در همه ی رژیم ها علی الخصوص رژیم لاغری ران و لاغری ران با غذا، آب باعث پاکسازی سموم بدن و همچنین به شفاف سازی پوست صورتتان کمک می کند. در واقع یک تیر و چند نشان است؛ سالم و با نشاط بودن، فیت وخوش اندام بودن و همچنین لاغری ران ها با غذا و داشتن پوستی سالم.

_ نوشیدن چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و کالری پایین آن، در بهبود روند رژیم به شما کمک می کند ولی یادتان باشد که در مصرف آن افراط نکنید.

_حتما معجون برای لاغری ران را درست کرده و استفاده کنید. طرز تهیه آن را بالاتر به طور کامل توضیح داده ام.

_ نوشیدن آب قبل از غذا را جدی بگیرید؛ چرا که این کار باعث می شود احساس سیری به شما دست بدهد و پرخوری کاذب شما را کنترل می کند.

_ از مصرف در کنار وعده های غذاییتان غافل نشوید، سبزیجات منبع فیبر بوده و در چربی سوزی موثر است و باعث لاغری ران ها با غذا می شود.

_ به یاد داشته باشید که پیروی از رژیم های غیر اصولی که در مدت زمان کوتاهی باعث کاهش وزن زیاد شما می شوند، علاوه بر بازگشت سریع چربی ها،باعث افتادگی و شل شدن پوست بدن شما می شود.

_ در طول رژیم لاغری ران هرگز به خودتان گرسنگی ندهید؛ بر طبق قوانین بدن، زمانی که شما به خود گرسنگی بدهید، در این هنگام بدن فکر می کند که در آستانه ی یک دوره ی کم غذایی و گرسنگی طولانی است. بنابراین به ذخیره سازی انرژِی و چربی می پردازد، در این زمان شما به جای سوزاندن چربی ها؛ عضله از دست می دهید.

خلاصه مهمترین نکات:

_ همانطور که در مطالب بالا به مرور تکرار شد؛ به جز انجام عمل های جراحی، امکان لاغری به شکل موضعی و صرفا در یک نقطه ی خاص به تنهایی وجود ندارد. لاغری در بدن به طور کلی صورت می گیرد ولی شما با استفاده از رژیم لاغری ران و رعایت دستورات بالا می توانید به لاغری کلی با تاکید به لاغری ران هایتان بپردازید.

_ به دلیل سرسخت بودن چربی ران ها به نسبت چربی سایر قسمت های بدن؛ لاغری ران ها نیازمند زمان طولانی تر،رعایت بیشتر و دقیق تر و صبر و پشتکار است.

_ برای تاثیر بهتر و سریع تر عملکرد رژیم لاغری ران و معجون برای لاغری ران و موارد گفته شده در بالا، بهتر است در صورت امکان، موارد بالا را همراه با ورزش و بخصوص پیاده روی دنبال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر