موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برنامه بارفیکس برای افزایش قد

برنامه بارفیکس برای افزایش قد

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 15:07

آیا واقعا به این که قدتان بلندتر شود فکر کرده اید؟ پس بارفیکس رفتن میتواند باعث امیدواری شما شود، زیرا بارفیکس میتواند به افزایش قد شما کمک کند. اما، چگونه بارفیکس رفتن به افرایش قد کمک میکند؟ امروز، ما درمورد منطق پشت این موضوع صحبت خواهیم کرد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بارفیکس رفتن یکی از بهترین ورزش هایی است که میتوانید در خانه انجام دهید. راه های زیادی برای انجام بارفیکس وجود دارد. پیشتر ما می دانستیم که بارفیکس برای تناسب شکم مفید است. همچنین این ورزش برای افزایش قد نیز عملکرد دارد. پس همراه ما باشید تا بدانید چگونه بارفیکس رفتن به افزایش قد کمک میکند.

آموزش بارفیکس

بارفیکس یک ورزش تناسب اندام مهم برای افراد است. برای رسیدن به نتایج مثبت این روزش، نیاز است که آن را به صورت صحیح انجام دهید. در غیر این صورت، این کار به شما فوایدی که انتظار دارید را نمی رساند.

برای مثال، اگر شما به صورت درست و منظم بارفیکس نروید قد شما افزایش نخواهد یافت. چند چیز خاص وجود دارد که باید برای انجام درست آن، آن ها را پیگیری کنید.

در ابتدای شروع بارفیکس، انگشت شست میتواند بالا یا پایین میله باشد.

برای انجام بارفیکس نیاز است است که زیر میله بارفیکس بایستید. بعد از آن، نیاز است که دست هایتان را درست قرار دهید.

برای گرفتن میله انگشت شست خود را فشار ندهید. هنگام گرفتن میله باید احساس راحتی داشته باشید.

میله باید به اندازه کافی بلند باشد که برای گرفتن آن بپرید. پای شما نباید با زمین تماس داشته باشد. آویزان کردن پاها هنگام بارفیکس رفتن ایده خوبی برای فواید بیشتر است.

این حالت قرارگیری همچنین روی عضلات مرکزی شما نیز کار خواهد کرد، و به شما در داشتن شکم جذاب مانند مدلی که در تصویر است کمک خواهد کرد.

حال سعی کنید برای بالا رفتن آرنجتان را خم کنید. شما باید از تاب خوردن بدنتان بر روی میله بارفیکس جلوگیری کنید.

سعی کنید هنگام بالا رفتن و پایین آمدن صاف باشید. هنگامی که به بالا رسیدید، باید یک مکث کوتاه کنید و بعد به آرامی به محل شروع بازگردید.

افزایش قد با بارفیکس

همه افراد دوست دارند قدشان به اندازه چند سانت هم که شده بلندتر شود که به خوش استایل شدن آن ها کمک کند یکی از گزینه هایی که می توانید برای افزایش قد از آن استفاده کنید بارفیکس است.

بارفیکس وسیله ای است که در ابتدا باید از آن آویزان شد، همین آویزان شدن و کشش جاذبه زمین، باعث می شود تا روی مفاصل تاثیر گذاشته و در نتیجه قد بلند شود.

روش های دیگر افزایش قد، ورزش هایی است که دارای کشش و جهش است مانند: والیبال، بسکتبال، یوگا، ژیمناستیک، دوچرخه سواری و کراس فیت و…

نکته ی مهم برای افزایش قد رعایت رژیم غذایی و استفاده از مواد معدنی، پروتئین ها، کلسیم و ویتامین ها است. اگر کلسیم بدن تامین نباشد، افزایش قد صورت نمی گیرد، پس با رعایت رژیم غذایی و ورزش های منظم در آینده ای نزدیک قد شما بلند تر خواهد شد.

آیا بارفیکس باعث افزایش قد می شود؟

بارفیکس به صورت مستقیم برای افزایش قد عمل نمیکند. در حقیقت، بارفیکس به بهبود وضعیت استقرار شما کمک میکند. در نتیجه آن، این کار به شما کمک میکند که از گذشته بلندتر به نظر برسید.

بارفیکس روی عضلات فوقانی شما شامل کمر، بازو، سینه و شکم کار میکند. عضلات موقعیت استقرار بدن شما را به بالاترین حد ممکن بهبود خواهد داد.

وقتی شما عضلات مرکزی قوی داشته باشید، قسمت فوقانی بدن شما همیشه در بهترین تعادل و راستا قرار خواهد گرفت. از این رو، دیگر شما احساس ناراحتی یا خم بودن نخواهید داشت. همیشه عضلات کمر شما از بدنتان حمایت کرده تا به درستی در یک راستا قرار بگیرد. درنتیجه، شما از قبل بلندتر به نظر خواهید رسید.

همچنین بخوانید: راه های افزایش قد کودکان

نکات مهم برای انجام بارفیکس جهت بلند قد شدن

شما باید هنگامی که بارفیکس را برای بلند تر شدن انجام می دهید چند نکته را پیگیری کنید. این نکات به شما کمک خواهند کرد که بارفیکس را به صورت ایمن انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که دچار هیچ گونه آسیب نخواهید شد.

  • در مراحل آغازین، هر بار نباید بیش از ۵ بارفیکس بروید
  • شما باید بعد از یک هفته، یک یا دو بار آن را اضافه کنید
  • شما باید هنگامی که به بالا می رسید، کمی مکث کنید
  • مهم است که روی بارفیکس رفتن تمرکز داشته باشید

گرچه این نکات برای پایه ی بارفیکس هستند، نیاز است که آن ها را رعایت کنید. در غیر این صورت، بارفیکس رفتن به بهبود وضعیت استقرار شما کمکی نخواهد کرد. فقط تمرکز روی این که قدتان بلندتر شود، هیچ وقت شما را بلندتر نخواهد کرد.

تاثیرات حرکات کششی برای افزایش قد

با گذر زمان، شما متوجه خواهید شد که بارفیکس چگونه به بلندتر شدن قد شما کمک میکند. بارفیکس فقط به این که بلندتر به نظر برسید کمک نخواهد کرد، بلکه همچنین بدن شما را قوی تر میکند. از این رو، باید بارفیکس را به صورت منظم انجام دهید تا بتوانید حالت اسقرار بدنی خوبی داشته باشید.

به علاوه، ما به شما سه نکته اصلی گفته ایم تا بتوانید به درستی بارفیکس بروید. میله برای تمرین بارفیکس راحت، بی خطر و عالی است. پس شما میتوانید در زمان کوتاهی وضعیت استقرار بدنتان را بهبود ببخشید.

باشگاه ورزش کودکان اسپین | ژیمناستیک تخصصی | ژیمناستیک نمایشی | ایروبیک | اسکیت

? آدرس: خیابان ولیعصر | بالاتر از زعفرانیه | خیابان یکتا | نبش فهمیده

☎️ شماره تماس شعبه : ۲۲۷۵۹۶۸۱  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر