موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قرص غضروف سازی زانوها

قرص غضروف سازی زانوها

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 20:26

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

-%D9%85%D9%81%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86.jpg

مفاصل و استخوان!

قسمت عمده ای از بدن انسان را مفاصل تشکیل می دهند. محل قرارگیری استخوانها در کنار هم را مفصل می گویند. در واقع مفاصل توانایی حرکت را در بدن انسان به وجود می آورند. این توانایی سبب می شود اسکلت بدن شکل بگیرد و بتواند بر محیط پیرامون خود اثر بگذارد. استخوانها در محل اتصال به مفصل قدری بزرگتر می شوند. با این کار حجم تماس افزایش پیدا می کند و سبب حرکت بهتر و پایداری بیشتر می شود. مفصل یکی از مهمترین بخش های سیستم حرکتی بدن است و در صورت بروز مشکل حرکت انسان را با اختلالات زیادی رو به رو می کند. به طور کلی سه نوع مفصل در بدن انسان وجود دارد:

  • مفصل متحرک یا دی آرتروز
  • مفصل نیمه متحرک یا آمفی آرتروز
  • مفصل بدون حرکت یا سین آرتروز

اگر در هر یک از این نواحی مشکلی پیش بیاید، پزشک قرص مفاصل و استخوان را تجویز می کند که باید مطابق با دستورالعمل مصرف شوند.

بیماری های مفاصل و استخوان

شایع ترین بیماری های مفصلی و استخوانی به شرح زیر هستند:

  • استئورآتریت: در این بیماری غضروف مفصلی دچار آسیب می شود و همین امر سبب می شود استخوانها بر روی یکدیگر قرار گیرند و بلغزند. انواع قرص مفصل و استخوان برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارند که با شروع این بیماری باید مصرف آنها به سرعت آغاز شود.
  • استئوپروریس ( پوکی استخوان): این بیماری معمولا با افزایش سن آغاز می شود و یکی از نتایج کمبود کلسیم در بدن است. این بیماری شکنندگی استخوان را بالا می برد و همین امر مشکلات زیادی را برای بیمار به وجود می آورد. انواع قرص مفاصل و استخوان وجود دارند که برای کنترل بیماری پوکی استخوان بسیار مفید هستند. یکی از روشهای جلوگیری از ابتلا به این بیماری مصرف کلسیم به اندازه کافی در تمامی سنین است.
  • رماتیسم مفصلی: نوعی بیماری است که سبب بروز درد، سفتی و تورم در مفاصل می شود. این بیماری درد زیادی را بر بیمار متحمل می کند. انواع قرص مفاصل و استخوان برای پیشگیری از پیشرفت بیماری و درمان آن وجود دارد اما بهتر است قبل از شدت گرفتن بیماری درمان آغاز گردد.
  • نقرس: هنگامی که میزان اسید اوریک خون بالا می رود، این اسید به صورت کریستالهای تیز در بدن رسوب می کند و درد زیادی را در مفاصل ایجاد می کند. مصرف بی رویه گوشت قرمز یکی از دلایل بروز این بیماری است.

همانطور که تا بدین جا مشخص شده است، رژیم غذایی جایگاه ویژه ای در جلوگیری از بروز انواع بیماری های مفصلی و استخوانی دارد. پیروی از رژیم غذایی سالم سبب می شود استخوانها و مفاصل وضعیت مناسبی داشته باشند و به بیماری های مختلف دچار نشوند.

قرص تقویت مفاصل و استخوان

بدن انسان برای حرکت ساخته شده است نه بی تحرکی و نشستن! این امر در ساختار بدن به خوبی مشهود است. اسکلت بدن و مفاصل بدن به گونه ای طراحی شده اند تا تحرک را در انسان به خاطره دلچسبی تبدیل می کنند. به همین دلیل تقویت مفاصل و استخوانها باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا در صورت بروز بیماری انسان دیگر قادر به حرکت نیست و زندگی فرد به طور کلی مختل می شود. انواع قرص مفاصل و استخوان برای تقویت آنها به شرح زیر هستند:

  • کپسول کورال کربنات
  • قرص گلوکزامین
  • شربت استئوجویس یورو ویتال (مخصوص کودکان)

در خرید قرص مفاصل و استخوان باید به این موضوع توجه داشته باشید که این محصولات باید دارای پروانه بهداشت باشند.

قیمت کپسول غضروف ساز آمریکایی

ممکن است غضروف ها و مفاصل بدن به دلایل متنوعی تحت فشار قرار بگیرند و آسیب ببینند. به طور مثال افرادی که ورزشهای سنگین مانند وزنه برداری انجام می دهند فشار زیادی را به مفاصل بدن خود وارد می کنند و همین امر سبب می شود این مفاصل به مرور زمان فرسوده شوند و درد در نواحی از بدن شروع شود که قبلا وجود نداشته است. با تغذیه مناسب می توانید مواد مورد نیاز بدن برای غضروف سازی را تامین کنید. آمینو اسید لیزین یکی از آمینو اسیدهای حیاتی برای جذب کلسیم، کلاژن سازی و ترمیم بافتهای آسیب دیده بدن است. به همین دلیل مصرف قرص مفاصل و استخوان برای غضروف سازی در افرادی که ورزشهای سنگین انجام می دهند و یا از دردهای غضروفی و مفاصل رنج می برند توصیه می شود. یکی از بهترین انواع قرص مفاصل و استخوان برای غضروف سازی «قرص تریپل فلکس نیچر مید» است.

بهترین قرص مفصل ساز

مصرف انواع قرص مفاصل و استخوان برای مفصل سازی ( ویا غضروف سازی) به جلوگیری از درد و درمان بافتهای آسیب دیده کمک می کند. بهترین قرصهای مفصل ساز به شرح زیر هستند:

  • جوینت ساپورت آرتروکسون پلاس سایتک نوتریشن
  • جوینت ساپورت فلکس باکس کراس ترک نوتریشن
  • جوینت ساپورت فلکسور ترک نوتریشن
  • جوینت ساپورت نم فورته سایتک نوتریشن
  • کلاژن رینوورترک نوتریشن
  • کندرویتین گلوکزامین بایوتک

قبل از مصرف انواع قرص مفاصل و استخوان با پزشک مشورت کنید و خودسرانه مصرف این مکملها را آغاز نکنید.

قرص تریپل فلکس

قرص تریپل فلکس قرص مفاصل و استخوان برای عضروف سازی است و دارای موادی است که از مفاصل به مدت طولانی محافظت می کند. این قرص سبب انعطاف پذیری و تحرک مفاصل بدن می شود و درد در این نواحی را از بین می برد. با توجه به اینکه این قرص حاوی گوکرد است التهاب مفاصل را نیز از بین می برد. مواد به کار رفته در این کپسول به شرح زیر هستند:

  • گلوکزاامین
  • کندرویتین
  • گوگرد طبیعی

این سه ماده برای حفظ انعطاف پذیری غضروف و از بین بردن درد و التهاب بسیار مهم هستند. این کپسول فاقد هر نوع ماده نگهدارنده ای است. بهتر است روزانه 3 عدد از این کپسول با آب فراوان و همراه غذا میل شود. توصیه می شود در هنگام مصرف این کپسول معده خالی نباشد. اگر از بیماری دیابت رنج می برید هرگز از این قرص استفاده نکنید. همچنین در دوران بارداری مصرف این دارو توصیه نمی شود. بهتر است قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت کنید.

قرص غضروف ساز آلمانی

انواع قرص مفاصل و استخوان برای غضروف سازی توسط کشورهای مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند. در این میان دو کشور آلمان و آمریکا پیشرو در زمینه تولید دارو هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند محصولات دارویی مورد نیازشان آلمانی و یا آمریکایی باشد. برای مشاهده انواع برندها می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

قوی ترین غضروف ساز طبیعی

بسیاری از افراد دوست دارند انواع قرص مفاصل و استخوان را که برای اهداف مختلف استفاده می کنند طبیعی و ارگانیک باشد. « قرص پیاسکیدین» یک داروی گیاهی برای غضروف سازی و تسکین درد مفاصل است. مواد تشکیل دهنده این کپسول آووکادو و سویا هستند. این قرص برای درمان بیماری هایی مانند استئوآرتریت و آرتروز نیز بسیار مفید است.

قرص برای کاهش درد و التهاب مفاصل

آرتریت یا التهاب مفاصل به درد، سفتی و التهاب در مفصل های بدن گفته می شود که یک بیماری خاص نیست و معمولا در اثر بروز مشکلی در بدن، مفصل دچار التهاب می شود. ابتلا به بیماری های مفاصلی مانند رماتیسم و نقرس سبب بروز التهاب در مفاصل می شود که بر زندگی بیمار آثار منفی دارد.انواع قرص مفاصل و استخوان برای کاهش التهاب مفاصل وجود دارد که به شرح زیر هستند:

قرص بهبود آرتروز

آرتروز یک بیماری شایع مفصلی است که انواع مختلفی دارد. در این بیماری غضروف مفصلی به مرور زمان از بین می رود و بیمار در حرکت با مشکلات زیادی رو به رو می شود. این بیماری سبب التهاب مفاصل می شود و درد زیادی را به بیماری متحمل می کند. این بیماری نباید با پوکی استخوان اشتباه گرفته شود. زیرا در بیماری پوکی استخوان غضروفها سالم هستند و استخوانها دچار شکنندگی می شوند.انواع قرص مفاصل و استخوان برای درمان و تسکین بیماری آرتروز وجود دارد که به شرح زیر است:

قرص جلوگیری از پوکی استخوان

بیماری پوکی استخوان یکی از بیماری های رایج استخوانی است که معمولا با افزایش سن بروز پیدا می کند. این بیماری معمولا به دلیل کمبود کلسیم در بدن رخ می دهد و سبب می شود استخوانها تحلیل روند. یکی از مشکلاتی که این بیماری به وجود می آورد اختلال در سیستم حرکتی است و همین امر درد زیادی را به بیمار متحمل می کند. انواع قرص مفاصل و استخوان برای درمان بیماری پوکی استخوان وجود دارد که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

انواع قرص مفاصل و استخوان را از داروخانه آنلاین بخواهید!

داروخانه آنلاین

با فراهم سازی بستری امن و اینترنتی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تنها با یک کلیک از خانه و یا محل کار خود مکمل دارویی و یا انواع قرص مفاصل و استخوان خود را سفارش دهید و طی 24 ساعت در تهران و 72 ساعت در سایر شهرستانها درب منزل تحویل بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر