موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مکمل چربی سوز

مکمل چربی سوز

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 19:46

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

توضیحات دسته‌بندی

fatburner.jpg

اجازه بدهید مستقیما مطلبی را با شما در میان بگذرم: موثرترین روش برای سوزاندن چربی ها (1) ورزش منظم و (2) پیروی از برنامه غذایی مناسب است. انواع مکمل چربی سوز در کنار این دو فاکتور به حذف چربی ها از بدن کمک می کنند. پس اگر ورزش نمی کنید و یا رژیم غذایی درستی ندارید بهتر است هرگز از مکمل چربی سوز استفاده نکنید! مطالعات مختلف در این زمینه نشان داده اند که این محصولات متابولیسم بدن را بالا می برند و جذب چربی در بدن را کاهش می دهند. در واقع بدن از چربی به عنوان سوخت استفاده می کند و دیگر آن را جذب نمی کند!

چه کسانی می توانند از مکمل چربی سوز استفاده کنند؟

بهتر است بدانید استفاده از مکمل چربی سوز به همگان توصیه نمی شود. قبل از خرید این مکمل با پزشک مشورکنید زیرا پزشکان با محدودیت های استفاده از این مکمل آشنایی کامل دارند و به شما کمک می کنند بهترین نتیجه را از مصرف این محصول بدست بیاورید. تمامی افرادی که از مکمل چربی سوز استفاده می کنند باید بالای 18 سال باشند. استفاده از این مکمل در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. همچنین اگر از دارو و یا مکمل دیگری استفاده می کنید باید تداخل دارویی مکمل چربی سوز با مکملهای دیگر را در نظر داشته باشید. مکمل چربی سوز با آهن، دیمرکاپرول، پیردوکسین، آلترتامین و سیس پلاتین تداخلات بسیار شدید دارد و در موارد حاد سبب مرگ می شود. دریافت مشاوره از پزشک و یا داروساز قبل از آغاز استفاده از این مکمل بسیار مهم است و به حفظ سلامتی شما کمک می کند.

بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو

اولین جایی را که چربی های اضافه در بدن مورد هدف قرار می دهند، شکم و پهلو است. تجمع چربی در این ناحیه علاوه بر اینکه بر زیبایی ظاهری فرد اثر می گذارد سبب بروز بیماری های مختلف می شود. یبوست، بیماری های قلبی  و کلیوی از مواردی هستند که در اثر وجود چربی بیش از حد در نواحی شکم و پهلو رخ می دهند. بنابراین این امر بسیار منطقی است که این افراد به دنبال بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو باشند. قبل از هر چیز بهتر است این نکته را به شما گوشزد کنیم که «بهترین» با توجه به ویژگی های بدنی هر فرد تعریف می شود. در واقع ابتدا باید شناخت کاملی از بدن خود داشته باشید و سپس به دنبال بهترینها باشید! بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو در کنار ورزش مستمر سبب می شود متابولیسم بدن افزایش یابد و چربی ها تبدیل به انرژی شوند. در نتیجه عملکرد فرد در طول ورزش افزایش پیدا می کند و همین امر بر سلامتی وی اثر می گذارد. از بهترین مکملهای چربی سوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین قرص چربی سوز دنیا

بیشتر افراد بعد از آنکه به وزن مورد نظر خود می رسند، استفاده از مکمل چربی سوز و حتی ورزش را کنار می گذارند. بهتر است بدانید ورزش نباید هرگز از زندگی شما حذف گردد و مصرف مکمل چربی سوز نیز باید طبق اصول باشد. بهترین قرص چربی سوز دنیا اگر مطابق دستور العمل مورد استفاده قرار نگیرد هیچ گونه اثری بر روی بدن نخواهد داشت. این قرصها تنها باید شش ماه مورد استفاده قرار بگیرند. اگر مصرف آنها را به مدت یک سال ادامه دهید هیچ گونه اثری بر روی بدن نخواهند داشت. بهترین قرص چربی سوز دنیا باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • مواد تشکیل دهنده و میزان استفاده شده از هر مواد بر روی بسته بندی ذکر شده باشد.
  • تاییدیه بهداشت و سازمان غذا و دارو بر روی بسته بندی موجود باشد.
  • قیمت آن معقول باشد.

بهترین جایی که می توانید انواع مکمل چربی سوز و بهترین قرص چربی سوز دنیا را خریداری کنید، داروخانه ها هستند. از خرید این مکملها از افراد ناشناس و یا سوپر مارکت ها به شدت بپرهیزید!

بهترین چربی سوز طبیعی

بسیاری از افراد استفاده از مواد گیاهی را به  استفاده از مواد شیمیایی ترجیح می دهند. به همین دلیل برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های بدن به دنبال انواع مکمل چربی سوز طبیعی هستند. بهترین چربی سوز طبیعی که بسیاری از افراد آن را می شناسند و مورد استفاده قرار می دهند چای سبز است. این گیاه حاوی ماده ای به نام کاتچین است که اثر بسیاری زیادی بر افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی دارد. زیره، کنجد، زردچوبه، سیاه دانه، چوب میخک، فلفل سیاه، فلفل هندی، سیر، جنسینک و زنجبیل از گیاهانی هستند که به چربی سوزی کمک می کنند. همچنین انواع مکمل چربی سوز طبیعی نیز موجود هستند که در داروخانه ها به فروش می رسند. این مکملها به شرح زیرند:

بهترین چربی سوز 2020

سال جدید همواره امید بخش انسان برای رسیدن به آرزوهایش است و همه به دنبال نو شدن و بهترین ها هستند. داشتن اندامی مناسب و بدون چربی اضافی یکی از اهدافی است که بسیاری از افراد در آغاز سال نو دنبال می کنند. انواع متنوعی از مکمل چربی سوز در بازار وجود دارند اما بسیاری از افراد به دنبال بهترین چربی سوز 2020 هستند. مجله آمریکایی «ماسل اند فیتنس» به معرفی بهترین مکملهای چربی سوز در سال 2020 پرداخت. سه مکملی که در ادامه می آیند به ترتیب به عنوان بهترین مکمل چربی سوز 2020 انتخاب شدند:

  • آلفا لین – 7
  • ماسل اسکالپتوری
  • فیت تروید

قیمت انواع مکمل چربی سوز

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که به شما در شناسایی کیفیت مکمل چربی سوز کمک می کند. برخی از کمپانی ها از موادی با کیفیت پایین در تولید انواع مکمل چربی سوز استفاده می کنند. همچنین برخی از مکملها دارای تاییدیه های بهداشتی نیستند و ممکن است در ساخت آنها از مواد ممنوعه استفاده شده باشد. معمولا این مکملها با قیمتی پایین به فروش می رسند. به همین دلیل قیمت انواع مکمل چربی سوز باید قابل قبول باشد. داروخانه امن ترین مکانی است که شما می توانید با اطمینان خاطر مکملهای مورد نظر را خریداری کنید. تمامی محصولاتی که در داروخانه ها عرضه می شوند همگی دارای تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند.

قیمت مکمل چربی سوز CLA

CLA یک اسید چرب از نوع امگا 6 غیر اشباع است. این اسید چرب متابولیسم بدن را افزایش می دهد و با به وجود آوردن حس سیری در فرد میزان دریافت غذا راکاهش می دهد. مطالعات نشان می دهند افرادی که CLA را از طریق مواد غذایی دریافت می کنند کمتر به بیماری سرطان، دیابت نوع دو و بیماری های قلبی دچار می شوند. این اسید چرب در غذاهایی مانند محصولات لبنی حیوانی و روغنهای گیاهی به وفور یافت می شود. امروزه این ماده به صورت مکمل چربی سوز CLA   نیز به بازار نیز عرضه می شود و طرفداران زیادی دارد. مکمل چربی سوز CLA سطوح انرژی را در فردی که ورزش می کند افزایش می دهد و چربی ها را از بین می برد اما تحقیقات نشان می دهند این مکمل بر روی افراد چاق و بی تحرک هیچ گونه اثری ندارد! برای مشاهده قیمت مکمل چربی سوز CLA می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. در این سایت توضیحات کامل در کنار این مکمل قرار دارد و مانند این است که فردی متخصص تمامی ویژگی های این مکمل را برای شما توضیح میدهد! قیمت نیز در کنار محصول درج شده است و شما می توانید در پایان با توجه به ویژگی های محصول و بودجه خود بهترین مکمل را خریداری کنید.

عوارض مکمل چربی سوز

مکمل چربی سوز مانند تمامی مکملها و محصولات دیگر داری عوارض جانبی است. شناخت عوارض جانبی هر محصول قبل از استفاده از آن محصول بسیار مهم است. استفراغ، درد شکم، تکرر ادرار، تغییر رنگ مدفوع و اسهال از شایع ترین عوارض مکمل چربی سوز هستند. بانوانی که از این مکمل استفاده می کنند باید بسیار هوشیار باشند زیرا ممکن است این مکمل بر چرخه قاعدگی آنها اثر بگذارد و در روند آن اختلال به وجود آورد. از عوارض دیگر مکمل چربی سوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2
  • خستگی مفرط
  • آسیب به دندانها و لثه ها
  • به وجود آمدن سنگ صفرا
  • آسیب به کبد
  • نوسانات خلقی
  • تپش قلب نا منظم
  • خشکی دهان
  • واکنش آلرژیک
  • احساس لرزش

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر