موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین روغن برای ماساژ لاغری

بهترین روغن برای ماساژ لاغری

نویسنده : شیما علیزاده | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 13:14

ماساژ، روشی برای تمدد اعصاب و به دست آوردن آرامش است و امروزه بسياری از مردم به انجام آن تمايل دارند. ماساژ لاغری يكی از روش‌های كاهش وزن به حساب می‌آید که می‌توانید در کنار سایر روش‌های جانبی از آن بهره‌مند شوید. بسياری از كلينيک‌های درمانی با ماساژ لاغری، می‌توانند افراد علاقمند به لاغری را خوش اندام كرده و از اضافه وزن آن‌ها جلوگيری كنند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

گام به گام با ماساژ لاغری

ما در اين مقاله؛ در شش گام ساده ماساژ لاغری را به شما معرفی می‌كنيم. شما با پيروی از اين راهنما می‌توانيد ماساژ لاغری را به بهترين نحو ممكن انجام داده و لاغری و كاهش وزن را با بهترين شرايط تجربه کنید. گاهی اوقات شما حتی نمی‌توانيد با انجام تمرينات شديد ورزشی يا رژيم غذايی، وزن خود را کم کنید. اما می‌توانيد با ماساژ لاغری، متابوليسم بدن خود را تحريک كرده و بسیار سریع‌تر لاغر شويد. ماساژور می‌تواند با تحريک جريان خون، سلولئيت‌ها را از بين برده و خوش اندامی را برای بدن شما به ارمغان بياورد.

lazy_placeholder.gif

نکته: بازو‌ها، شكم، دور كمر، باسن، ران‌ها، عضلات بالایی و پايينی پا در خانم‌ها و سينه، پشت، شكم، دور كمر و عضلات بالایی و پايينی پا در آقایان؛ محل تجمع سلولئيت‌ها هستند. ۸۰ درصد زنان به دلايل مختلف مانند سبک زندگي، دلایل هورمونی، متابوليسم و غيره اضافه وزن داشته و دارای سلولئیت هستند. اما به خاطر داشته باشید که حتی افراد لاغر نيز سلولئيت دارند.

گام اول ماساژ لاغری

ماساژ لاغری بايد در محيط ساكت و به دور از هياهو انجام شود، تا شخص ماساژ گيرنده بتواند به بهترين نتايج ممكن دست يابد.
ماساژ گيرنده بايد روی تشكی تميز كه روي آن ملحفه كشيده شده، دراز بكشد تا ماساژ لاغری با بهترين شرايط انجام شود. داروهای گياهی و موسيقی‌های بی‌كلام آرامش بخش، آرامش محيط ماساژ را افزايش می‌دهند.

lazy_placeholder.gif

گام دوم ماساژ لاغری

در اين مرحله شخص به پشت دراز كشيده و ماساژور حركات ماساژ را روی پهلوهای او پیاده می‌سازد. ماساژور كف هر دو دست خود را به روغن ماساژ آغشته کرده و پهلوهای شخص را به نرمی ماساژ می‌دهد. اين كار بايد به مدت ۳ تا ۵ دقيقه ادامه داشته باشد، تا بتواند بهترين تاثير را برجای بگذارد. ماساژور بايد همزمان سر انگشتان دست راست و چپ را به بالای ناف برساند و اين قسمت از بدن را به بهترين شكل ممكن ماساژ دهد. اين حركت آرامش بخش بايد به مدت ۵ دقيقه ادامه داشته باشد، تا شخص بتواند آرامش و تمدد اعصاب را تجربه كند.

گام سوم ماساژ لاغری

در اين مرحله شخص بايد به پهلو دراز بكشد تا ران‌های او ماساژ داده شوند. ماساژور كف هر دو دست خود را به روغن يا ژل لاغری آغشته کرده و از پايين زانو شروع و به بالای ران حركت می‌دهد تا سلولئيت ران‌ها درهم شکسته و چربی‌ها آزاد شوند.
در اين مرحله، جريان خون در ران‌های شخص تسريع شده و سلول‌های چربی تفكيک و تجزيه می‌شوند. ماساژور بايد اين مرحله را به مدت ۳ تا ۵ دقيقه ادامه دهد تا تاثيرگذاری بيشتری داشته باشد. به علاوه ماساژور می‌تواند با كمك اين روش سموم بدن را به سطح پوست هدايت كرده و آن‌ها را از بدن شخص دفع كند.

lazy_placeholder.gif

گام چهارم ماساژ لاغری

بازو‌های شخص در اين مرحله ماساژ داده می‌شوند. گاهی اوقات بازوهای شخص به خصوص در خانم‌ها به محل تراكم و انباشت چربی ها تبديل می‌شوند، كه در اين مرحله بازوها به عنوان نقطه هدف در نظر گرفته شده و بايد سلول‌های چربی اين ناحيه از بدن، از بين بروند. ماساژور از عضله بازو به طرف آرنج حركات دورانی را انجام می‌دهد تا سلول‌های چربی اين ناحيه آزاد شوند. اين حركت باید به مدت ۳ تا ۵ دقيقه اجرا شود.

lazy_placeholder.gif

گام پنجم ماساژ لاغری

در اين مرحله شخص به پشت خوابيده و ماساژور عضلات ران را تا انتهای آن ماساژ می‌دهد. ماساژور سر انگشتان خود را در ابتدا به روغن يا ژل لاغری آغشته كرده و عضلات ران تا زانو را ماساژ می‌دهد. در حركت بعدی؛ كف یک دست خود را روی دست ديگر قرار داده و با حركات دورانی، عضلات ران را فرم می‌دهد. همين حركت آرامش بخش نه تنها جريان خون را تسريع می‌كند، بلكه سلول‌‌های چربی اين ناحيه از بدن را آزاد کرده و روند لاغری آغاز می‌شود.

گام ششم ماساژ لاغری

ماساژ لاغری به قدری آرامش بخش است كه شخص ممكن است به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقيقه به خواب برود. اگر شخص به خواب كوتاهی رفته باشد، بايد در اين مرحله از خواب بلند شده و دوش آب گرم بگيرد.

به خاطر داشته باشید که برای نتیجه بخش بودن فرآیند ماساژ، بايد به مدت ۳ تا ۴ بار در هر هفته این مراحل اجرا شود. تنها در این صورت است که به اندامی زیبا و آرامشی دوست داشتنی دست می‌یابید.

lazy_placeholder.gif

بهترين روغن ماساژ لاغری

هيچ روغن لاغری نسبت به ديگری برتری ندارد و اگر روغنی نسبت به ديگری در ميان مردم محبوب است به خاطر تبليغات محيطی و تلويزيونی و ساير تبليغاتی است كه اذهان مردم و مشتريان را مورد هدف قرار می‌دهند.

هر روغن خواص به خصوصی دارد؛ به طور مثال، روغن زيتون برای پوست خشك و روغن بادام برای پوست مرطوب مفيد است. در ماساژ سوئدی، بايد دستان شما به راحتی روی اندام بدن حركت كند؛ به همین علت روغن بادام يا روغن نارگيل، بهترين روغن‌‌ها برای ماساژ سوئدی محسوب می‌شوند.

در ماساژ بافت‌های داخلی اندام بدن، روغن ماساژ بايد چسبندگی بيشتری داشته باشد. روغن طبيعی جوجوبا، بهترين روغن برای ماساژ بدن در این شکل است. ماساژورهای حرفه ای با اين روغن آشنا هستند و در همه ماساژهای بدن از اين روغن استفاده می‌كنند.

ماساژور می‌تواند با مواد روان كننده مانند لوسيون صورت، صورت شخص را نیز ماساژ دهد. این ماساژ در کنار استفاده از بهترین ماسک‌های صورت طبیعی، در زیباسازی پوست فوق‌العاده اثربخش خواهد بود. اكثر ماساژورهای حرفه‌ای در جلسات ماساژ، از دو روغن جوجوبا و روغن نارگيل استفاده می‌كنند. لازم به ذکر است که برخي از روغن‌ها به خاطر حفظ كيفيت، باید در يخچال نگهداری شوند يا اين كه باید فقط به اندازه مصرف در بازه زمانی کوتاه از آن روغن خریداری گردد.

معروف‌ترين روغن‌های مورد استفاده در ماساژ لاغری

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان، روغني سبک بوده كه هرگز پوست شما را چرب نمی‌كند. روغن آفتابگردان دارای اسيد اسیدلینولئیک، اسید پالمتیک و اسیداستریک است، كه همگی برای پوست مفيد هستند. زماني كه شخص دچار كهولت سن گردد، مقدار اسيد لینولئیک در بدن كاهش می‌يابد، به علاوه؛ صابون‌های اسيدی نيز مقدار اين نوع اسيد را در بدن كاهش می‌دهند.

اين نوع روغن به سرعت فاسد شده به همين دليل حتما به مقدار لازم از آن خريداری كرده و بعد از خريد هم آن را در يخچال قرار دهید. در ضمن با قرار دادن دو كپسول ويتامين E روی اين روغن، می‌توانيد باعث ماندگاری بيشتر آن شويد.

lazy_placeholder.gif

روغن بادام

اين نوع روغن، در ماساژ لاغری بسيار زياد استفاده می‌شود. بادام يكی از مفيدترين مغزهاست كه براي بدن نيز فوايد بسياری دارد. ماساژور می‌تواند با اين روغن، بدن را به راحتی ماساژ دهد و پوست بدن انسان، اين نوع روغن را سريع جذب می‌كند. اين روغن هرگز واكنش‎های آلرژيک را به دنبال نداشته و برای افرادی كه حساسيت‌های شديدی دارند، توصيه می‌شود.

lazy_placeholder.gif

یکی از بهترین روغن‌های بادام تلخ مناسب ماساژ، روغن بادام Melt است که از طریق دکمه زیر می‌توانید سفارش خرید آن را ثبت نمایید.

lazy_placeholder.gif

روغن هسته زردآلو

اين نوع روغن به لحاظ ساختاری به روغن بادام شبيه بوده ولی گران‌تر است. روغن هسته زردآلو ماندگاری بيشتری داشته و ديرتر فاسد می‌شود. روغن هسته زردآلو سريع جذب می‌شود و هرگز چرب شدن پوست خود را احساس نخواهید كرد.

lazy_placeholder.gif

روغن نارگيل

برخلاف تصور، روغن نارگیل سبک و كم چرب است. در ماساژ لاغری نيز از اين روغن به فراوانی استفاده می‌شود. روغن نارگيلی كه تری گليسيريد داشته باشد، چسبندگی بيشتری داشته و برای ماساژهای عضلانی كاربرد دارد.

lazy_placeholder.gif

در ضمن، این روغن ماندگاری بالايی داشته و ارزان است. روعن نارگیل Fractionated یکی از بهترین روغن‌های ماساژ محسوب می‌شود. برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

lazy_placeholder.gif

روغن جوجوبا

این روغن بيشتر به موم شبيه بوده و به هیچ وجه چرب نيست. روغن جوجوبا، می‌تواند جوش و آكنه صورت را نیز درمان كند. به علاوه ماندگاری بالايی داشته و فاسد نمی‌شود، بنابراين می‌توانيد در درازمدت از اين روغن استفاده كنيد. روغن جوجوبا به سرعت جذب شده و بوی خوشي نيز دارد. لازم به ذکر است که روغن جوجوبا در مقايسه با ساير روغن‌ها، قيمت بالاتری دارد که البته در قیاس با فواید آن، منصفانه به نظر می‌رسد.

lazy_placeholder.gif

روغن ماساژ Sensual، ترکیبی از روغن بادام تلخ و جوجوبا بوده و بسیار تاثیرگذار و مناسب است. برای خرید این روغن، روی دکمه زیر کلیک کنید:

lazy_placeholder.gif

همان طور که مشاهده کردید در دنیای ماساژهای لاغری و روغن‌های ماساژ با طیف گسترده‌ای روبرو هستیم. هر یک از این روغن‌ها، روش‌های ماساژ و فواید آن‌ها می توانند به شکلی بر آرامش و کاهش وزن افراد تاثیر گذاشته و وضعیت سلامت جسمی را بهبود بخشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر