موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

لاغری با اسپند دکتر خیر اندیش

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 05 خرداد 1400 ساعت 15:34

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تعجب نکنید واقعا می توانید ظرف 6 هفته با خوردن اسپند به لاغری شکم و تناسب اندام برسید به شرط آنکه مطلب زیر را مو به مو رعایت کنید. این مطلب را بخوانید و از همین فردا تصمیم جدی بگیرید.

4911_555.jpg

از نظر سازمان بهداشت جهانی چاقی و اضافه وزن سلامتی فرد را مختل می کند. در سال های اخیر چاقی در ایالات متحده افزایش چشمگیری داشته است. بزرگی شکم و اضافه وزن نه تنها مشکل بزرگسالان است بلکه در کودکان و نوجوانان هم رو به رشد است. طبق تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که کمتر از 5 ساعت خوابیدن در شب می تواند احتمال ابتلا به چاقی شکم را افزایش دهد.

لاغری شکم و تناسب اندام برای برخی از افراد دست نیافتنی شده است . از آنجایی که لاغری شکم و سوزاندن چربی‌های اضافی بدن نیاز به مشقت دارد افرادی که اضافه وزن دارند همیشه به دنبال راههای راحت برای لاغری شکم و تناسب اندامشان هستند. اگر می خواهید بدون استفاده از دارو و قرص های لاغری چربی های اطراف شکم تان را کاهش دهید و به تناسب اندام و لاغری شکم دست یابید راهکار زیر به دادتان می رسد. با مطلبک همراه باشید.

خواص اسپند یا خواص اسفند :

خداوند متعال در گیاهان خواص شگفت انگیزی قرار داده که با مطالعه آن پی به فدرت او می بریم. یکی از همین گیاهان شگفت انگیز دانه اسفند یا اسپند است که خواص درمانی زیادی از جمله درمان یبوست ، تقویت قوای جنسی ، درمان درد سیاتیک ، درمان کچلی یا شپش سر ، درمان استرس و اضطراب ، نرم کننده سینه ، افزایش شیر مادران ، جلوگیری از بروز حساسیت های پوستی ، درمان بی اختیاری ادرار ، رفع سنگینی گوش و کری گوش و ... دارد.

4910_597.jpg

اسفند را همه باید یک دوره 40 روزه ، روزی یک قاشق مرباخوری مصرف کنند ولی اگر با خوردن آن مشکل دارید لااقل روزی یک مرتبه اسفند دود کنید تا فضای خانه و هم مغز استریل شود. همچنین جوشانده اسپند در درمان دردهای عصبی گوش همراه با آب ترب و روغن زیتون بسیار مفید است. البته به علت سمی بودن از مقدار بسیار کم در این جوشانده باید استفاده کرد.

لاغری شکم با اسپند :

یکی از راه های لاغری شکم استفاده از گیاه اسفند یا اسپند می باشد. طبیعت اسپند گرم و خشک است و 70 مرض را درمان می کند لذا وزن را کم و شکم را آب می کند. برای لاغری شکم و کم کردن دور شکم باید 40 شب ، هر شب یک قاشق مرباخوری اسفند را با نیم لیوان آب بخورید و بعد از 40 روز سایز دور شکم خود را با شب اول مقایسته کنید و لذت کوچک شدن آن را ببرید.


مقاله مرتبط : برای لاغری شکم چی بخوریم ؟ | معجون های لاغری شکم !!

مقاله مرتبط :

لاغری شکم با دمنوش چای سبز و زنجبیل / خواص زنجبیل در طب سنتی !!

مضرات اسفند :

مصرف ناصحیح اسفند باعث عوارضی همچون تشنج ، تهوع ، سکسکه ، ترشح بیش از حد بزاق و سیستم اعصاب مرکزی می شود. سمی بودن این گیاه به اندازه ی است که حتی حیوانات هم با مصرف آن دچار مسمومیت می شوند و مواردی از مرگ از و میر حیوانات نیز گزارش شده است. در قدیم برای کم کردن میزان سمی بودن این گیاه آن را در آب چند بار خیس می کردند.

نویسنده : فاطمه محمودی




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر