موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت کپسول غضروف ساز آمریکایی

قیمت کپسول غضروف ساز آمریکایی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 06 مهر 1400 ساعت 22:01

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قرص تریپل فلکس نیچرمید

قرص تریپل فلکس نیچرمید مکملی منحصر به فرد برای درمان آرتروز، رفع درد و التهاب مفاصل، بازسازی و ترمیم بافت غضروفی و مفاصل، جلوگیری از تخریب غضروف‌ها، افزایش قابلیت حرکت، بهبود خشکی صبحگاهی، ترمیم تاندون‌ها و دردهای اطراف مفصلی  است.

این قرص حاوی هر سه ترکیب گلوکزآمین، گرم کندروئیتین سولفات و متیل سولفونیل متان مورد نیاز برای حفظ ساختمان و سلامت مفصل و غضروف است.

این محصول ساخت کمپانی فارماوایت  کشور امریکا است.

آرتروز

 آرتروز به معنای ساییدگی مفصل و تخریب سطح مفصلی و به دنبال آن تغییر شکل، درد و محدودیت حرکت در مفصل است که مفاصل بدن از جمله مفاصل دست‌ها، ران‌ها، زانو‌ها، پاها و مهره‌های کمری را درگیر می‌کند.

این بیماری باعث ساییدگی و فرسودگی غضروف‌ها می شود. علائم این بیماری شامل خشکی، سفتی و درد مفاصل است. آرتروز در زنان، در دوره یائسگی و یا بعد از آن، در مردان در  میانسالی و سنین بالا و در ورزشکاران نیز در اثر ضربه، شیوع بیشتری دارد.

استئوآرتریت شایع‌ترین نوع آرتریت است. در استئوآرتریت مشکل اصلی در غضروف مفصلی است و بعد از مدتی استخوان مفصل هم دچار آسیب می‌شود.

سن، جنسیت و اضافه وزن از جمله ریسک فاکتورهای این بیماری هستند. دارو درمانی، استفاده از مکملها و تغییر سبک زندگی از جمله کاهش وزن، تمرینات منظم ورزشی و رژیم غذایی حاوی مواد غذایی ضدالتهاب، به عنوان روشهای درمانی توسط پزشکان توصیه می‌گردند.

تاثیر گلوکزآمین در بهبود آرتروز

گلوکزآمین بر کاهش درد بیماری آرتروز و بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل بسیار مفید است. گلوکزآمین یک مکمل غذایی با فروش آزاد در داروخانه‌ها است.

بهترین مزیت این مکمل مفصلی ترکیبات ایمن، طبیعی و غیر سمی آن است. گلوکزآمین نه تنها ناراحتی‌های مفاصل مانند درد را تسکین می‌بخشد، بلکه در بهبود و ترمیم ساختمان مفصل نیز موثر است. این ماده به رشد مجدد بافت غضروفی کمک می‌کند.

بدون وجود گلوکزآمین تاندون‌ها، لیگمان‌ها، بافت‌های پوست و ناخن، استخوان، غشاء مخاطی و دیگر بافت‌های بدن نمی‌توانند بطور مناسب شکل بگیرند. بطور طبیعی، مقادیر کافی از گلوکزآمین در بدن، جهت تشکیل ترکیبات مورد نیاز در ساخت بافت‌های همبند و سلامت غضروف تولید می‌شود.

اما بتدریج میزان تولید این ماده در بدن کم شده و تغییرات تخریبی آن در بدن ایجاد می شود. بویژه این کمبود، با انجام فعالیت‌های ورزشی و آسیب‌های وارده همچون سوختگی‌ها و آرتریت‌ها، با افزایش سن، ابتلا به بیماریهای مزمن و دیگر اختلالات التهابی افزایش می‌یابد.

ویژگی‌های قرص تریپل فلکس نیچرمید

  • بهبود عملکرد مفاصل و جلوگیری از تخریب آن‌ها
  • بازسازی مفصل
  • کاهش درد در بیماران مبتلا به آرتریت
  • افزایش انعطاف‌پذیری و عملکرد صحیح مفاصل
  • استفاده از این مکمل علاوه بر محافظت از مفاصل ورزشکاران و مهار تخریب آن‌ها در بهبود مفاصل آسیب دیده، افزایش انعطاف‌پذیری غضروف‌های اطراف آن و کاهش تدریجی درد و التهاب موثر است.

نحوه مصرف

  • روزی 3 قرص تریپل فلکس نیچرمید همراه غذا
  • برای مشاهده اثر حداقل باید به مدت 4 الی 6 هفته استفاده شود.

شرایط نگهداری

  • قرص تریپل فلکس نیچرمید در مکان خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

توصیه و هشدار

  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف قرص تریپل فلکس نیچرمید با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • در صورت ابتلا به بیماری‌های مزمن، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • افراد مبتلا به دیابت با مشورت پزشک مصرف کنند. 

قرص تریپل فلکس نیچرمید را از داروخانه آنلاین بخواهید!

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و طی بیست و چهار ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره های داروخانه آنلاین در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع مکملها به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

اگر فعلا قصد خرید این مکمل را ندارید می‌توانید مقاله زیر را بخوانید:

ترکیبات قرص تریپل فلکس نیچرمید:

نام ترکیبمقدارGlucosamine Sulphate1500 mgChondroitin Sulphate1200 mgام اس ام375 mg

اندازه محصول : 50 عدد قرصکشور سازنده: آمریکامدت انقضاء : 36 ماهکد بهداشتی: 306031077035




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر