موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین دستگاه ورزشی خانگی

بهترین دستگاه ورزشی خانگی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 18 دی 1399 ساعت 11:23

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان بهترین دستگاه ورزشی خانگی را مطالعه خواهید کرد.

دستگاه های ورزشی برای بالا بردن میزان كارایی و استقامت سیستم قلبی عروقی گزینه مناسبی هستند، اما اینکه کدام دستگاه تأثیر بهتری در سوزاندن چربی دارد، جای سوال است. همه این دستگاه‌ها برای تمرین مناسب هستند، اما اگر واقعا” قصد دارید به خوبی تمرین کنید و چربی بسوزانید، بهتر است به تجزیه و تحلیل ما نگاهی بیاندازید. در این مطلب ضمن معرفی دستگاه چربی سوز لازم است بدانید، دستگاه‌ها بر اساس سوزاندن چربی و بهترین نحوه کار با آن ها برای گرفتن نتیجه مطلوب بررسی می شوند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین دستگاه هوازی روینگ (The Rowing)

The-Rowing.jpg

در نگاه اول به این دستگاه، نوع کار آن شاید کمی گیج کننده باشد. روینگ بهترین دستگاه هوازی قابل استفاده می باشد. در هنگام کار با آن شما عضلات تان را به کار می گیرید و به خوبی استقامت قلبی عروقی را بالا می برید. ست‌هایی با مقاومت متوسط با استراحت کم ما بین تمرین را امتحان کنید. با این كار بدون اینکه ضربان قبلتان پایین آید به عضلات استراحت خواهید داد.

تمرین مطلوب: ست های 10 دقیقه ای روئینگ با مقاومت متوسط با 2 الی 3 دقیقه استراحت در بین ست ها.

عالی: اسکی فضایی (Elliptical)

Elliptical-1.jpg

اسکی فضایی یا الیپتیکال، در مقایسه با تردمیل فشار کمتری را بر مفاصل وارد می کند، یعنی برای کسانی که درد زانو دارند، گزینه خوبی است. در هنگام کار با اسکی فضای حتما” توجه کنید که ضربان قلبتان را با قدم زدن سریع بالا نگه دارید.

تمرین مطلوب: افزایش استقامت و شیب به آرامی. ست های 90 ثانیه ای را با سرعت بالا انجام داده و در ادامه 3 دقیقه با سرعت آرام تمرین کنید.

عالی: دوچرخه ثابت (The Stationary Bike)

Stationary-Bike-1.jpg

اگر تنها یک دستگاه وجود داشته باشد كه شما را تنبل کند، دوچرخه ثابت است! چرا؟ در واقع نحوه درست نشستن و انجام تمرین شاید کمی دشوار باشد، اما وقتی خیلی آرام و طولانی رکاب بزنید شما را تنبل می کند! اما اگر می خواهید بهترین نتیجه را از دوچرخه ثابت بگیرید، باید پاها و شش هایتان را حسابی به کار بگیرید، انگار که یک ماشین با سرعت بالا شما را تعقیب می کند! پیشنهاد می کنیم چند دقیقه سخت فشار بیاورید و در بین هر ست به خودتان استراحتی بدهید. اگر به صورت ایستاده پدال بزنید، عضلات بزرگ پا را  حسابی به کار می گیرد.

تمرین مطلوب: 3 دقیقه دوچرخه سواری سریع، 2 دقیقه آرام و به مدت 30 دقیقه این برنامه را تكرار كنید. برنامه اینتروال دوچرخه ثابت برای چربی سوزی را نیز پیشنهاد می کنیم.

خوب: تردمیل

treadmill.jpg

تردمیل یکی از پر مخاطب ترین وسایل ورزشی است که می توان گفت در بحث استفاده از وسایل ورزشی خانگی، آمار بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اما آیا همه کسانی که روی تردمیل می دوند یا پیاده روی می کنند این کار را درست و بدون اشتباه انجام می دهند؟ تردمیل هنگامی كه سرعتش بالا می رود بیشتر متحرك و روان می‌شود، اما شاید همیشه قدم زدن را بجای دویدن در آدم ترغیب می كند! اگر واقعا” قصدتان سوزاندن چربی است به جای آهسته دویدن به خودتان کمی فشار بیاورید و سرعتتان را بالا ببرید.

تمرین مطلوب: 20 دقیقه تمرین در ست های ترکیبی 4 دقیقه ای ، پیاده روی آرام/ آهسته دویدن، همراه با ست های یک دقیقه ای دویدن سریع.

خوب: دستگاه پله (StairMaster)

StairMaster.jpg

 چه كسی از این ماشین بیزار نیست؟ این دستگاه با وجود تمام محدودیت هایش می تواند مفید باشد و نتیجه مطلوب را به شما بدهد. اگر از این دستگاه استفاده می کنید، برای یک تمرین ایده آل باید تمرین را آهسته شروع کنید و مقاومت را افزایش دهید. با این كار وقت بیشتری را برای سوزاندن چربی خواهید گذاشت. اگر بتوانید خودتان را با یكنواختی حركات كوهنوردی وفق دهید، به خاطر نحوه تمرین پا، باعث سوزاندن چربی هایتان خواهد شد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: fitday


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر