موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سیاه دانه و عسل برای تنبلی تخمدان

سیاه دانه و عسل برای تنبلی تخمدان

نویسنده : شیما علیزاده | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 13:55

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان سیاه دانه و عسل برای تنبلی تخمدان را مطالعه خواهید کرد.

معجزات درمانی سیاه دانه و عسل بسیار زیاد است. این را نه فقط طب سنتی بلکه تحقیقات دانشمندان دنیا بیان می کند. مصرف مقدار مشخصی از معجون سیاهدانه و عسل طبیعی کمک می کند تا شما مشکلات کمتر و بیماری های خفیف تری داشته باشید. به طور کلی مصرف این معجون طبیعی که در طب سنتی ایرانی نیز به آن به شدت توصیه شده است، سلامت کلی بدن را تضمین می کند. با این حال برخی خواص سیاهدانه و عسل به صورت ویژه مورد توجه درمانگران طب سنتی و حتی محققان و پزشکان طب نوین قرار گرفته است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برخی از افراد ترکیب عسل طبیعی باکیفیت با سیاهدانه نیم کوب شده را دوسین می نامند. اینکه دوسین چیست و چه ویژگی هایی دارد باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار داده شود. با این حال بد نیست بدانید که عسل و سیاهدانه اصولا به نسبت یک به یک تهیه می شود. این در حالی است که دستور تهیه دوسین به صورت ۳ به ۱ است. یعنی به ازای هر ۳ قاشق عسل طبیعی باید ۱ قاشق سیاه دانه نیم کوب شده اضافه کنیم. پس دقت داشته باشید که وقتی صحبت از عسل و سیاهدانه می شود به احتمال زیاد با دوسین متفاوت است.

در این مطلب به صورت خلاصه تلاش شده تا به برخی از ویژگی های شاخص و خواص مهم سیاه دانه و عسل اشاره شود. مصرف این معجون طبیعی به ویژه در شرایط فعلی و اوج گیری کرونا می تواند بسیار مفید باشد. چراکه افزایش قوای ایمنی بدن، یکی از مهمترین خواص سیاه دانه و عسل است. در ادامه برخی از مهمترین خواص سیاه دانه و عسل را با هم مرور می کنیم.برای اطلاع از خواص بیشتر ترکیبات عسلی، به مجله سلامتی عسلنا مراجعه کنید

سیاه دانه و عسل برای لاغری

لاغری، یکی از ویژگی ها و کاربردهای مهم عسل و سیاهدانه است. این معجون به شدت باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود. البته این به شرطی است که از این معجون خوش طعم و پرخاصیت، به صورت منظم و روزانه استفاده کنید. فراموش نکنید که ترکیب سیاهدانه و عسل زمانی برای درمان چاقی مفید است که کیفیت عسل طبیعی و کیفیت سیاه دانه قابل قبول باشد.

یکی از بهترین روش ها برای مصرف سیاه دانه و عسل طبیعی برای لاغری، تهیه شربت عسل و آبلیمو به همراه پودر سیاهدانه است. البته دقت داشته باشید که باید سیاهدانه را در همان زمانی که قرار است به شربت عسل و آبلیمو اضافه شود، نیم کوب کنید. در غیر این صورت ممکن است آلودگی های محیط را به خود جذب کرده و حتی سمی شود!

خواص سیاه دانه با عسل برای تنبلی تخمدان

تحقیقات زیادی در زمینه خواص سیاهدانه با عسل طبیعی برای برطرف کردن تنبلی تخمدان شده است. این تحقیقات نشان داده اند که مصرف منظم و اصولی سیاه دانه ترکیب شده به نسبت مساوی با عسل طبیعی، می تواند اثرات شگرفی برای رفع تنبلی تخمدان داشته باشد.

برخی از تحقیقات بالینی نشان داده اند که مصرف عسل و سیاه دانه می تواند ناباروری ناشی از تنبلی تخمدان را نیز برطرف کند. این معجون تخمک گذاری در بدن بانوان را تقویت می کند و در نتیجه شانس باروری را افزایش می دهد. یکی از ویژگی های مهم ترکیب سیاهدانه با عسل، ویژگی این معجون برای برطرف کردن کمبود آهن در بدن بانوان است که نقش بسزایی در رفع تنبلی تخمدان دارد. 

با بهبود تخمک گذاری هم قاعدگی منظم می شود، هم باروری بهتر در انتظار بانوان است و هم بسیاری از مشکلات هورمونی در بدن به طور کلی رفع خواهد شد. به جای مصرف داروهای شیمیایی برای رفع تنبی تخمدان که هر کدام از این قرص ها و کپسول ها مضرات فراوانی برای بدن دارند، به ترکیبات طبیعی مثل سیاهدانه و عسل روی بیاورید. البته نباید از خواص دیگر فراورده های طبیعی برای درمان تنبلی تخمدان مثل ژل رویال چشم پوشی کنیم که در کنار این معجون می توانند مفید باشند.

تقویت قوای ایمنی بدن را به سیاهدانه و عسل بسپارید

افزایش خطر ابتلا به بیماری های ویروسی از آنفولانزا گرفته تا کرونا، ما را تشویق می کند تا از داروهای مختلف برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی استفاده کنیم. ممکن است حتی به فکر زدن واکسن آنفولانزا در فصل سر سال نیز باشیم. یا از همین حالا برای زمستان و بهار، قرص و دارو سرماخوردگی و آنفولانزا فراهم کنیم. با این حال شاید بهتر باشد به نحوی دیگر به مقابله با این بیماری ها بپردازیم. در حال حاضر شرایط به نحوی است که تقویت سیستم ایمنی بدن از هر کاری ضروری تر به نظر می رسد.

در کنار فاصله گذاری اجتماعی که امری مهم و غیر قابل انکار است، تقویت سیستم ایمنی بدن سپری محکم در برابر بیماری های ویروسی است. این مسئله در ماه های گذشته به شدت مورد توجه دانشمندان و محققان دنیا قرار گرفته است. افرادی که سیستم ایمنی قوی داشته اند، یا به ویروس های آنفولانزا و کرونا مبتلا نشده اند یا اینکه توانسته اند به خوبی از شکست این بیماری ها برآیند. ویروسی مثل کووید-۱۹ اگر با سپری محکم به نام سیستم ایمنی بدن انسان مواجه شود، قدرت عرض اندام نخواهد داشت.

یکی از معجون های فوق العاده عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، ترکیب سیاه دانه با عسل است. عسل طبیعی به تنهایی نیز می تواند باعث افزایش سطح ایمنی بدن شود. حال اگر ماده ای مثل سیاهدانه نیز به آن اضافه کنیم، شرایطی فوق العاده عالی برای بدن فراهم خواهد شد. در این صورت به راحتی به هر نوع بیماری مبتلا نخواهیم شد. بهتر است پاییز و زمستان امسال را با سیاه دانه و عسل بیشتر دوست شویم!

افزایش و تقویت اسپرم مردان تا درمان سردمزاجی بانوان

یکی از دلایل اصلی ناباروری در مردان، ضعیف بودن اسپرم است. اسپرم مردانه باید قدرت کافی برای باروری تخمک های زنانه را داشته باشد. در غیر این صورت باروری زوج مختل می شود. متاسفانه در شرایط کنونی، میزان ناباروری در مردان افزایش چشم گیری داشته که یکی از دلایل آن کم بودن اسپرم یا ضعیف بودن اسپرم است. سیاه دانه و عسل برای تقویت اسپرم معجزه می کنند. کافی است در یک دوره زمانی از این معجون استفاده کنید تا اثرات شگرف آن را هم در تقویت قدرت و میل جنسی و هم در باروری مشاهده نمایید.

سردمزاجی نیز به عنوان یکی از شایع ترین بیماری های جنسی بانوان در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. مصرف عسل و سیاه دانه در مدت چند هفته میل جنسی زنانه را تحریک کرده و به مرور زمان سردمزاجی را رفع می کند.

یک روش بسیار جالب برای درست کردن عسل و سیاهدانه این است که به جای عسل های معمولی، از عسل سیاهدانه استفاده کنید. یعنی عسلی را خریداری کنید که منشاء گیاهی آن هم سیاهدانه باشد. در این صورت ترکیب عسل سیاهدانه با دانه های نیم کوب شده سیاه دانه می تواند بمب انرژی هم برای انرژی روزانه، هم برای تقویت اسپرم و قوای جنسی و هم برای رفع سردمزاجی زنانه باشد. دقت داشته باشید که اگر طبع بسیار گرمی دارید، این معجون خاص برای شما مفید نیست!

راهکاری از طب سنتی برای درمان مشکلات گوارشی

عسل طبیعی به ویژه برخی از عسل های تک گل، خواص فوق العاده ای برای رفع مشکلات معده و روده دارند. به ویژه اگر مشکلات گوارشی ناشی از سردی معده باشند، معجون سیاه دانه و عسل قطعا می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. 

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی موجود در هر دو ماده، مصرف سیادانه و عسل می تواند به رفع میکروب از دستگاه گوارشی نیز کمک کند. همچنین این معجون طبیعی برای رفع نفخ معده نیز فوق العاده عالی عمل می کند. کافی است به صورت هفتگی مصرف این معجون خاص را در برنامه خود قرار دهید

هشدارها در مورد سیاه دانه و عسل طبیعی

فراموش نکنید که معجون سیاهدانه با عسل اگرچه یک معجون طبیعی است؛ اما از آن به عنوان دارو یاد می شود. این یعنی مصرف خودسرانه این معجون ممکن است برای برخی افراد ایجاد مشکل کند. پس حتما در این زمینه با متخصص طب سنتی یا پزشک معالج خود مشورت کنید.

نکته مهم در مورد آسیاب کردن یا نیم کوب کردن سیاهدانه است. به هیچ وجه سیاهدانه را از قبل نیم کوب نکنید مگر اینکه بخواهید آن را به میزان یکسان با عسل طبیعی مخلوط کنید. اگر سیاهدانه در هوای آزاد رها شود، خیلی سریع سمی شده و آسیب های جدی به بدن وارد می کند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، می توانید برای درست کردن این معجون پرخاصیت، از عسل طبیعی سیاهدانه استفاده کنید. عسل تک گل سیاه دانه از شهد گل سیاهدانه توسط زنبور عسل تهیه شده و خواص گل سیاهدانه را با خود به همراه دارد. اضافه کردن سیاه دانه نیم کوب شده به عسل سیاه دانه قطعا معجونی خاص و ویژه ایجاد می کند که می تواند سرعت درمان مشکلات بالا را افزایش دهد.

شاید زمان آن رسیده باشد که به جای مصرف مواد مضر شیمیایی به سراغ مواد طبیعی برویم. سیاه دانه و عسل یکی از بهترین این مواد طبیعی است که می تواند در زندگی ما نقش بیشتری داشته باشد؛ البته با مشورت متخصص!


** این محتوا تبلیغاتی است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر