موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تزریق چربی به رانها

تزریق چربی به رانها

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 17:08

چربی یکی از بهترین فیلر ها یا پرکننده ها محسوب می شود . این روز ها تزریق چربی برای نواحی مختلف کاربرد دارد . تزریق چربی به صورت و تزریق چربی به باسن از بیشترین کاربرد های این روش محسوب می شود . اما یکی دیگر از این کاربرد ها تزریق چربی به بغل ران است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در برخی افراد دیده می شود که اندام بسیار متناسبی دارند اما بغل ران ها خالی است و باسن و ران هایآن ها نا متناسب دیده می شوند . اغلب این خالی بودن بغل ران ها ارثی است و متاسفانه با ورزش و رژیم های غذایی نمی توان به خوبی به آن ها فرم داد. اما تزریق چربی به کمک این افراد آماده است.

تزریق چربی به بغل ران باید توسط متخصص انجام شود . معمولا هنگام تزریق چربی به باسن جهت فرمدهی ، به بغل ران ها نیز در صورت لزوم تزریق می شود. با مجله زیبا بمان همراه باشید تا درباره این نوع تزریق اطلاعات کاملی کسب نمایید.

نحوه تزریق چربی به بغل ران

برای این تزریق از چربی خود فرد استفاده می شود . معمولا این چربی ها از ناحیه شکم و پهلو ها برداشته می شود. برای این کار از روش لیپوماتیک یا لیپوساکشن استفاده می شود. به این صورت که سوراخ های ریزی روی ناحیه شکم ایجاد می کنند و با استفاده از لوله های مخصوصی چربی های این ناحیه که با ارتشاعات خاصی جدا شده اند ، خارج می کنند.

بعد از این مرجله چربی های خارج شده تصفیه می شود تا خون آبه از آن جدا شده ، سپس این چربی ها به ناحیه بغل ران تزریق می شود. به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد برداشته شده است و طبیعی است خطری شما را تهدید نمی کند . ولی باید توسط متخصص این تزریق انجام شود.

در مقابل کسانی که به دنبال تزریق چربی به این ناحیه از بدن هستند ، افرادی که دارای ران های بزرگ هستند می توانند با ساکشن چربی های اضافی به فرم دلخواه برسند. از چربی برداشته شده در صورت ، دست و حتی باسن نیز می توان استفاده کرد.

این روش تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی انجام می شود و حتما باید در مراکز تخصصی و توسط جراحان ماهر با مدرک تخصصی انجام شود. جراح عمومی فرد مناسبی برای این کار نمی باشد.

مزایا و معایب تزریق چربی

همانطور که اشاره شد یکی از بهترین مزایای پیوند چربی این است که از خود فرد گرفته شده و امکان این که حساسیت و آلرژی برای فرد به وجود آید ، نیست . این حساسیت ها در تزریق ژل و سایر فیلر های غیر طبیعی بعضا مشاهده می شده است.

یکی دیگر از مزایای این روش این است که چربی های اضافی فرد برداشته می شود و می تواند جراحی زیبایی شکم نیز محسوب گردد و اندامی زیباتر را برای شما به دنبال داشته باشد . همچنین تزریق چربی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ها همچون تزریق ژل دارد.

از معایب این روش جذب چربی توسط بدن است. اما این عیب با تزریق مجدد رفع می شود. دوره نقاهت تزریق چربی نسبت به روش های دیگر بیشتر است و به دلیل جذب چربی نتایج اولیه با نتایج چند ماه بعد کمی متفاوت است . این موضوع در هر فردی با توجه به شرایط و ویژگی های بدن فرق دارد.

مراقبت های لازم بعد از تزریق چربی

از کارهایی که منجر به تعریق می شود بپزهیزید. به طور کلی نباید فعالیت های سنگینی که منجر به کاهش وزن شما می شود انجام دید. همانطور که می دانید کاهش وزن به دنبال سوختن چربی های اضافی بدن رخ می دهد. اگر قصد رژیم و کاهش وزن دارید ، قبل از تزریق آن را انجام دهید.

برای مدتی که پزشکتان تعیین می کند از گن های مخصوص استفاده کنید . معمولا این مدت زمان بین دو الی چهار هفته است.

برای کاهش درد و تورم از دارو هایی ک پزشک تجویز کرده استفاده کنید و در صورت مشاهده خونریزی یا عفونت حتما به جراح خود اطلاع دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر