موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فیلم ورزش سی ایکس

فیلم ورزش سی ایکس

نویسنده : معین | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 10:08

par30bazar.ir
СXWorx  از دیگر ورزش های نسبتا جدیدی است که  توسط کمپانی لس میلز (Les Mills) معرفی شده. این ورزش بیشتر روی بالا تنه ( Upper Body) کار می کند . و هدف آن تقویت عضلات مرکزی بدن می باشد. این ورزش ماده ی حیاتی برای داشتن بدنی قویتر را فراهم می نماید . داشتن عضلات مرکزی قوی باعث می شود شما بتوانید ورزش مورد علاقه ی خود را هر روز بهتر از گذشته انجام دهید . سی اِکس ورکس سلامتی ، تقویت عضلات مرکزی و پیشرفت در ورزش همه را با هم برای شما به ارمغان می آورد .

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تمام حرکات این ورزش دارای پایه ( آپشن ) می باشند ، بنابراین شما را متناسب با سطح ورزشی خودتان به چالش دعوت می کند. در طول ۳۰ دقیقه انجام تمرینات مربی تکنیک های صحیح کار با کش CX و وزنه را به شما آموزش خواهد داد . این ورزش شامل حرکات قدرتی مانند کرانچ ( Crunch) ، هُوِر(Hover) ، اسکات (Squat) و  … می باشد.

روند کلاس

۱.     گرم کردن اولیه

شما را با  ماهیچه های شکمی و ناحیه آن آشنا می کند و به شما یاد می دهد که چگونه آنها را درگیر کنید.

۲.     توان و استقامت شکمی ۱

چالش ایجاد شده بر روی ماهیچه های شکمی پایینی و بالایی را افزایش می دهد و شروع به درگیر کردن ماهیچه های رابط پایین تنه و بالا تنه می کند.

۳.     استقامت ایستایی ۱

ماهیچه های باسن، شکم و رابط پایین تنه و بالاتنه در حالت ایستادن را تقویت می کند و میزان آگاهی شما از نحوه فعالیت این ماهیچه ها در فعالیت های روزمره را بهبود می بخشد.

۴.     استقامت ایستایی ۲

تکیه شما بر ماهیچه های باسن و کشاله ران را از طریق اسکات و حرکات پالسی ناحیه باسن افزایش می دهد.

۵.     توان و استقامت شکمی ۲

ماهیچه های پهلو و زیر بغل و سینه را طی سه الگوی حرکتی تمرین می دهد- چرخش درازکش، تعادل در تمرینات ماهیچه های پهلو و تمرینات کوه نوردی در یک موقعیت تخت. این برنامه ورزشی یک برنامه ورزشی ویژه و سخت است.

۶.     توان و استقامت شکمی ۳

تمرکز شما را بر روی ماهیچه های پشت و کمر متمرکز می کند تا فرم کلی بالا تنه خود را بهبود بخشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر