موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

افزایش وزن با طلای سبز

افزایش وزن با طلای سبز

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1400 ساعت 21:28

چاق کننده و اشتها آور طلای سبز

چاق کننده و اشتها آور طلای سبز تولید شرکت گل پک دارو با مجوز سازمان وزارت بهداشت و دارو می باشد که می تواند شما را در رسیدن به اندام دلخواه یاری کند. این پودر چاقی حاوی ۷ گونه گیاه دارویی مانند زنجبیل، دارچین، رازیانه، شنبلیله، زیره و … می باشد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پودر چاقی طلای سبز بدون کورتون و کاملا بدون عوارض جانبی می باشد. این پودر می تواند باعث افزایش اشتها و حل مشکلات گوارشی شما گردد که افزایش ۳ تا ۷ کیلوگرم را در یک دوره مصرف یک ماهه برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات کلی پودر چاقی و اشتها آور طلای سبز

? تولید ایران

? محصول شرکت گل پک دارو ( طلای سبز)

? چاق کننده و اشتها آور

? دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو

? ثبت دارویی ۱۲۲۸۱۰۸۷۵۴

? افزایش سه الی هفت کیلو در دوره مصرف

? ۳۰۰ گرم

? مناسب برای مصرف ۳۰ روز

? کاملا گیاهی

? بدون کوروتن

? بدون عوارض جانبی

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در پودر چاقی طلای سبز

✅ ویتامین A

✅ ویتامین C

✅ ویتامین E

✅ ویتامین B2

✅ ویتامینB12

✅ کلسیم

✅ آهن

چاقی و درمان لاغری چگونه انجام می شود؟

پیش از آنکه به سراغ چاقی برویم باید از علت های لاغری آگاه شویم و آن ها را درمان کنیم. به صورت کلی می توان گفت لاغری و بالا نرفتن وزن بدن  با وجود تلاش های متعدد می تواند به دلایل زیر باشد:

? سرعت بالای متابولیسم بدن

? عدم توانایی دستگاه گوارش در هضم و جذب کامل مواد غذایی

? استرس و مشکلات روانی

? عدم خواب کافی

? پرکاری غده تیروئید بدن

? سوء هاضمه و کم بودن اشتها

در نتیجه برای حل مشکل لاغری و چاق شدن باید موارد بالا را رفع کرد.

ترکیبات چاق کننده و اشتها آور طلای سبز

ترکیبات محصول چاقی طلای سبز همگی از مواد طبیعی و گیاهی می باشد. این ترکیبات در طب سنتی کاملا شناخته شده و اثر بخشی آن اثبات شده است. ترکیبات گیاهی به کار رفته در محصول چاقی طلای سبز می تواند مواردی که در بالا ذکر شد را برطرف و لاغری شما را درمان کند تا بتوانید به اندام و وزن دلخواه خود برسید. در ادامه خواص و نحوه عملکرد هر یک از ترکیبات محصول چاقی طلای سبز آورده به تفصیل آورده شده است.

خواص برگ جینکگو بایلوبا در محصول چاقی طلای سبز

درخت جینکگو بایلوبا بومی کشور چین و تنها عضو باقی مانده از رده گیاهان باستانی می باشد. به همین دلیل به عنوان فسیل زنده زمین نیز از آن یاد می شود. عصاره برگ درخت جینکگو دارای طبع گرم می باشد که می تواند ضعف بدن را از بین ببرد و اشتهای شما را افزایش دهد. هم چنین مصرف آن باعث پاکسازی سیستم گوارشی و از بین رفتن سوء هاضمه به عنوان یکی از پارمترهای موثر در افزایش وزن می شود.

علاوه بر این عصاره برگ جینکگو دارای خاصیت آرامش بخشی می باشد و می تواند لاغری ناشی از مشکلات عصبی و استرس ها را درمان کند.

سایر خواص برگ جینکگو

✅ خواص آنتی اکسیدانی

✅ مبارزه با التهابات بدن

✅ افزایش گردن خون و سلامت قلب

✅ بهبود اختلالات روانی و جلوگیری از زوال عقل

✅ کاهش اضطراب

✅ درمان افسردگی

✅ درمان سردرد و میگرن

✅ درمان آسم و بیماری های تنفسی

✅ درمان علائم قاعدگی و مشکلات جنسی

خواص چوب دارچین در محصول افزایش اشتها طلای سبز

چوب دارچین با طبع گرم بودن خود شناخته می شود که باعث افزایش اشتها و رفع مشکلاتی سوء هاضمه ای می شود. در نتیجه برای درمان لاغری می تواند موثر واقع شود. دارچین سیستم گوارشی را پاکسازی می کند و به عملکرد مناسب آن کمک می کند. بسیاری از اوقات لاغری می تواند نتیجه عملکرد نادرست سیستم گوارشی خصوصا روده ها باشد. علاوه بر تمامی این خواص، دارچین برای حالت تهوع، استفراغ، دل درد، اسهال و نفخ نیز مفید می باشد.

چوب دارچین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال می باشد و می تواند عفونت های بدن را از بین ببرد. عفونت های پنهان در بدن نیز یکی دیگر از عللی است که تناسب اندام شما را تهدید می کند و باعث لاغری می شود.

پیشگیری از آلزایمر، درمان برفک دهان، جلوگیری از کپک زدگی مواد خوراکی، تسهیل گردش خون، درمان عفونت، التیام بخشی و درمان درد، افزایش سلامت قلب، ضد دیابت و از بین بردن بوی بد دهان از دیگر خواص مصرف دارچین می باشد.

خواص ریشه زنجبیل در محصول چاقی طلای سبز

زنجبیل نیز یکی دیگر از ادویه های مشهور جهانی با طبیعت بسیار گرم می باشد. زنجبیل حاوی کربوهیدرات، پروتئین ها، چربی های مفید و فیبر رژیمی می باشد. این گیاه طبیعی دارای مقداری زیادی پتاسیم، مس، منگنز، منیزیم، ویتامین C, B6، نیاسین، فسفر، کلسیم، روی، تیامین و آهن می باشد.

وجود این ترکیبات مغذی برای بهبود عملکرد بدن، چرخه متابولیسمی و استخراج انرژی از مواد مختلف مفید می باشد. برای مثال تیامین ( ویتامین B1) نقش مهمی در تجزیه کربوهیدرات و به دست آوردن انرژی از آن بازی می کند. در صورت کمبود این ترکیبات در بدن کالری دریافتی کم خواهد بود که منجر به لاغری می گردد.

زنجبیل برای درمان مشکلات گوارشی از جمله سوء هاضمه، اسهال و حالت تهوع مفید می باشد. اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی باعث جذب بهتر مواد مغذی در خون می گردد. نوشیدن چای زنجبیل می تواند مشکلات عصبی شما را التیام بخشد و خواب عمیق را به شما هدیه دهد. خواب عمیق و کافی برای رشد عضلات و افزایش وزن الزامی می باشد.

خواص رازیانه در محصول چاقی طلای سبز

داشتن اشتهای کم یا سوء هاضمه و مشکلات گوارشی مانند اسهال، تهوع و یا انگل های موجود در روده و سایر قسمت ها دو عامل مهم در لاغری و وزن کم هستند. در نتیجه با درمان این دو اختلال می تواند تا حد زیادی از لاغری بیش از حد جلوگیری و آن را درمان کرد.

رازیانه دارای طبیعت گرم می باشد و می تواند مزاج اشخاص را معتدل کند. هم چنین این گیاه دارویی به عنوان اشتها آور و درمان کننده سوء هاضمه شناخته می شود.

علاوه بر این ترکیبات فعال موجود در رازیانه باعث از بین رفتن انگل و کرم های روده، تهوع و اسهال می شود. با حذف این پارامترها مواد غذایی که در هر وعده غذایی می تواند جذب شود افزایش پیدا می کند که این به معنی افزایش کالری در طی یک روز می باشد.

خواص زیره در محصول چاقی طلای سبز

زیره یکی از گیاهان بومی آسیا است که به دلیل عظر و مزه منحصر به فرد خود به عنوان ادویه در پخت غذاها استفاده می شود. زیره دارای خاصیت گرم می باشد و برای از بین بردن سردی بدن به کار می رود.

زیره اشتهای شما را افزایش می دهد و برای درمان سوء هاضمه مفید است. هم چنین به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده خود بدن را پاکسازی و عفونت های بدن را درمان می کند. علاوه بر این ترکیبات آن با عسل می تواند در درمان اسهال و حالت تهوع نیز مفید باشد.

زیره منبع خوبی از پروتئین، ویتامین های مختلف و مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفلر، کلسیم، مس،روی، منگنز و … می باشد. پروتئین و کربوهیدرات موجود در زیره می تواند کالری خوبی برای بدن فراهم کند. هم چنین ترکیبات معدنی و ویتامینی موجود در آن باعث بهبود عملکرد کلی بدن می گردد که می تواند شما را در رسیدن به اندام ایده آل یاری کند.

خواص دیگر مصرف زیره در محصول افزایش اشتها طلای سبز:

✅ حل مشکلات شکمی و روده ای

✅ تسکین و درمان سرفه

✅ افزایش سلامت قلب و رگ های خونی، کاهش فشار خون

✅ بهبود هضم غذا

✅ ادرار آور

✅ از بین بردن افسردگی و بهبود کیفیت خواب

✅ افزایش اشتها و از بین بردن یبوست

خواص شنبلیله در محصول چاقی طلای سبز

شنبلیله گیاهی است که در نواحی اطراف دریای مدیتران و جنوب آسیا از جمله ایران رشد می کند. علاوه بر برگ های این گیاه، دانه و بذر شنبلیله نیز مصرف خوراکی و درمانی دارد. این گیاه دارای مواد معدنی مانند مس، پتاسیم، آهن، سلنیوم، روی، منگنز و منیزیم می باشد و هم چنین ویتامین های گروه B، مانند تیامین ، ریبوفلاوین، نیاسین، پیریدوکسین، فولیک اسید و نیز ویتامین های A,C می باشد. دانه های این گیاه نیز سرشار از پروتئین، لیزین، تریپتوفان، استروئید ساپونین و دیوسژنین می باشد.

وجود این ترکیبات مغذی در شنبلیله باعث بهبود عملکرد کلی بدن می شود. در نتیجه بسیاری از مشکلات مانند کار نکردن درست آنزیم ها که منجر به چاقی و افزایش وزن می گردد از بین خواهد رفت.

مصرف شنبلیله به منظور افزایش اشتها در افرادی که دچار بی اشتهایی و سوء هاضمه  هستند مفید می باشد. شنبلیله دارای مقادیر قابل توجهی فیبر محلول می باشد که باعث افزایش باکتری های مفید روده و سلامت دستگاه گوارش می شود. مصرف شنبلیله می تواند یبوست را درمان کند و سو تغذیه و کم اشتهایی ناشی از آن را بهبود دهد.

پاکسازی بدن، بهبود عملکرد سیستم گوارشی، افزایش هضم و جذب مواد غذایی در بدن و هم چنین درمان اسهال و حالت تهوع سایر مکانیزم هایی هستند که می توانند در درمان لاغری موثر واقع شوند.

خواص گل خشخاش در محصول چاقی طلای سبز

گل خشخاش دارای شباهت فراوان با گل شقایق می باشد و با خواص ضد دردی و مسکن بودن آن شناخته می شود. مهم ترین خواص گل خشخاش به صورت زیر می باشد:

✅ ضد درد

✅ افزایش میل جنسی

✅ ضد باکتری

✅ ضد اسهال

✅ پادزهر آتروپین، استریکنین، فیزوسیتگمین

✅ ضد التهاب

✅ ضد تب و سرفه

✅ آرامش بخش

✅ ضد نفخ

✅ خواب آور

✅ محرک مغز و نخاع

✅ شادی آور

مصرف خشخاش در مکانیزم های زیر باعث افزایش وزن، درمان لاغری و چاقی می شود:

✅ از بین بردن اسهال که باعث می شود مواد مغذی و ترکیبات مصرف شده نتواند در بدن جذب شود.

✅ پاکسازی بدن و درمان عفونت های بدن: عفونت های بدن می تواند باعث بروز التهاب در بدن می گردد و از عملکرد صحیح بدن جلوگیری کرده و باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

✅ آرامش بخش و خواب آور: بهبود کیفیت خواب و نداشتن استرس و اضطراب از جمله مهم ترین پارامترهایی هستند که بدن را در ساخت و تقویت عضلات یاری می کنند. بسیاری از لاغری ها ریشه عصبی و روانی داشته که با مصرف گل خشخاش در محصول چاق کننده و اشتها آور طلای سبز می تواند درمان شود.

نحوه مصرف محصول چاقی طلای سبز

? روزانه ۲ نوبت

? هر نوبت ۱ قاشق مربا خوری

? ۳۰ دقیقه قبل از ناهار و شام مصرف شود

عوارض جانبی مصرف محصول چاقی طلای سبز

محصول چاقی طلای سبز کاملا طبیعی و فاقد کورتون می باشد. در نتیجه در صورتی که در دوز مشخص استفاده شود هیچ گونه عارضه جانبی خاصی متوجه مصرف کننده نمی باشد. در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این دارو مصرف آن را قطع کنید.

موارد منع مصرف محصول چاقی طلای سبز

? افراد زیر ۱۳ سال نمی توانند از این محصول استفاده کنند

? مصرف محصول چاقی طلای سبز در زنان باردار و شیرده ( حتی با یک وعده شیر دهی در روز) توصیه نمی شود.

? افرادی که به داروهای گیاهی حساسیت دارند نباید از این دارو استفاده کنند.

معرفی محصولات مشابه با محصول چاق کننده و اشتها آور طلای سبز

پودر لاغری طلای سبزحاوی ۱۴ نوع عصاره گیاه دارویی می باشد که باعث کاهش ۳ تا ۵ کیلوگرم از  وزن شما در یک دوره مصرف می گردد. پودر لاغری طلای سبز کاملا گیاهی، بدون عوارض جانبی و دارای مجوز می باشد که کاهش اشتها، افزایش سوخت و ساز بدن ، چربی سوزی و بهبود عملکرد سیستم گوارشی را به همراه دارد.

%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B2-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-150x150.jpg


مکمل تقویت قوای جنسی طلای سبز پاور فور من از ۶ نوع عصاره گیاهی، ۲ نمونه عسل پرورشی و ۸ ویتامین مختلف تشکیل شده که اثر بخشی بالایی در تقویت قوای جنسی و حل مشکلات مربوط به آن دارد.

%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%82%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-150x150.jpg


عسل تقویت جنسی طلای سبز سوپر فور منکه از ترکیب  ۶ گونه گیاه، ۱۱ نوع عصاره گیاهی، ۸ ویتامین و ۲ نوع عسل پرورشی به وجود امده است. این محصول دارای اثربخشی بالایی است و می تواند شما را در حل تمام مشکلات جنسی یاری کند.

%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%82%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%85%D9%86-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-150x150.jpg




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر