موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

یک ساعت ورزش سی ایکس چقدر کالری میسوزاند

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 10 آذر 1400 ساعت 17:48

اگر شما به دنبال یک ورزش خانگی سبک با مدت زمان کوتاه برای چربی سوزی و استقامت بدن خود میگردید cxworx بهترین گزینه برای شماست.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سی ایکس ورکس CXworx

این ورزش شامل تمرینات طراحی شده برای افزایش قدرت عضلانی ناحیه میانی بدن در کوتاهترین زمان ممکن می باشد که با بهره گیری از وزن شما تعادل بدن را به چالش میکشد و قدرت عملکرد آن را بهبود می بخشد.

از ویژگیهای CX Worxمیتوان موارد زیر را برشمرد :

•    تمرینی در مدت 30 دقیقه•    بر مبنای تحقیقات و پژوهشهای علمی•    CX Worxشامل بهترین تمرینات شخصی است که با انرژی گروهی کلاس ترکیب شده است .•    موزیک مناسب و انرژی بخش و طراحی مناسب تمریناتشما با 30 دقیقه تمرین CX Worxمیتوانید 230 کیلو کالری از چربیهای بدنتان را بسوزانید .CX Worxعضلات شما را برش و شکل میدهد و قسمت بالایی بدنتان را با قسمت پایینی بدن متناسب میکنداین ورزش یک گزینه ایده ال برای سفت کردن شکم میباشد و به افزایش استقامت و جلوگیری از آسیب دیدگی کمک شایانی میکند .

СXWorx از دیگر ورزش های نسبتا جدیدی است که توسط کمپانی لس میلز (Les Mills) معرفی شده. این ورزش بیشتر روی بالا تنه ( Upper Body) کار می کند . و هدف آن تقویت عضلات مرکزی بدن می باشد. این ورزش ماده ی حیاتی برای داشتن بدنی قویتر را فراهم می نماید . داشتن عضلات مرکزی قوی باعث می شود شما بتوانید ورزش مورد علاقه ی خود را هر روز بهتر از گذشته انجام دهید . سی ایکس ورکس سلامتی ، تقویت عضلات مرکزی و پیشرفت در ورزش همه را با هم برای شما به ارمغان می آورد .

تمام حرکات این ورزش دارای پایه ( آپشن ) می باشند ، بنابراین شما را متناسب با سطح ورزشی خودتان به چالش دعوت می کند. در طول ۳۰ دقیقه انجام تمرینات مربی تکنیک های صحیح کار با کش CX و وزنه را به شما آموزش خواهد داد . این ورزش شامل حرکات قدرتی مانند کرانچ ( Crunch) ، هُوِر(Hover) ، اسکات (Squat) و … می باشد.

روند کلاس

۱. گرم کردن اولیه

شما را با ماهیچه های شکمی و ناحیه آن آشنا می کند و به شما یاد می دهد که چگونه آنها را درگیر کنید.


۲. توان و استقامت شکمی ۱

چالش ایجاد شده بر روی ماهیچه های شکمی پایینی و بالایی را افزایش می دهد و شروع به درگیر کردن ماهیچه های رابط پایین تنه و بالا تنه می کند.


۳. استقامت ایستایی ۱

ماهیچه های باسن، شکم و رابط پایین تنه و بالاتنه در حالت ایستادن را تقویت می کند و میزان آگاهی شما از نحوه فعالیت این ماهیچه ها در فعالیت های روزمره را بهبود می بخشد.

۴. استقامت ایستایی ۲

تکیه شما بر ماهیچه های باسن و کشاله ران را از طریق اسکات و حرکات پالسی ناحیه باسن افزایش می دهد.


۵. توان و استقامت شکمی ۲

ماهیچه های پهلو و زیر بغل و سینه را طی سه الگوی حرکتی تمرین می دهد- چرخش درازکش، تعادل در تمرینات ماهیچه های پهلو و تمرینات کوه نوردی در یک موقعیت تخت. این برنامه ورزشی یک برنامه ورزشی ویژه و سخت است.

۶. توان و استقامت شکمی ۳

تمرکز شما را بر روی ماهیچه های پشت و کمر متمرکز می کند تا فرم کلی بالا تنه خود را بهبود بخشید.




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر