موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رژیم ۲۱۶ رایگان

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 اسفند 1400 ساعت 21:19

best-diet.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

احتمالا نام رژیم لاغری 216 کلینیک خوبشو را که این روزها بسیار بر سر زبان ها افتاده شنیده اید. در این مطلب با معرفی رژیم لاغری سریع 216 که یک برنامه غذایی فوق العاده موثر در دو سال اخیر تا کنون در ایران و جهان می باشد در خدمت شما هستیم. این رژیم که توسط کلینیک خوبشو از سال 1397 در نسخه های ایرانیزه شده در دسترس قرار گرفته با ثبت رکورد 94% موفقیت در کاهش وزن و در عین حال سلامت رژیم در نوع خود بی نظیر است. 

این رژیم با شعار 6 کلیو لاغری در 21 روز تا کنون توسط بیش از 4000 نفر در سراسر ایران و همچنین بیش از 300 هزار نفر در سراسر جهان در حال پیگیری می باشد.

در این مقاله می خواهیم رژیم لاغری سریع 216 را به شما معرفی کنیم. 

رژیم لاغری سریع 216 چیست؟

رژیم لاغری سریع ،  از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد ، اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط مجموعه خوبشو و همچنین نظر سنجی در بین طرفداران رژیم های لاغری  ، رژیم لاغری سریع ۲۱۶ به عنوان بهترین و سریع ترین رژیم برای لاغری انتخاب شده است . رژیمی که علاوه بر تاثیر بسیار مثبتی که بر روزی لاغری دارد ، فواید بیشماری نیز برای آن ذکر شده است . با خواندن این مقاله به شما قول میدهیم که در پایان ،  شما هم به این نتیجه برسید پس با ما همراه باشید.

 

keto-result-032-min.jpg

رژیم لاغری 216 چطور کار می کند؟

رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ، رژیمی است که با استفاده از سیستم خود بدن ، باعث میشود تا چربی های اضافه از بین رفته و در نهایت وزن و سایز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کنند. بدن شما قدرت های فراوانی دارد و یکی از توانایی های بدن انسان چربی سوزی خود کار است. بدن همه انسان ها این قدرت را دارد اما نکته قابل توجه این است که باید این قابلیت را در بدن خود فعال کنید . 

 یکی از دلایلی که این رژیم را به عنوان رژیم لاغری سریع در جهان میشناسند این است که توانایی این را دارد که قدرت چربی سوزی بدن شما را فعال کرده و باعث میشود بدن شما به صورت خود کار از چربی های اضافه به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده کند.

 

این رژیم بر پایه رژیم کتوژنیک به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین رژیم های لاغری و تناسب اندام در سراسر جهان می باشد.

قبل از پرداختن به ادامه بررسی رژیم لاغری سریع 216 کمی از رژیم کتوژنیک بدانید.


برای کسب اطلاعات بیشتر و شنیدن تجربیات افراد ایرانی موفق در این رژیم  در وبسایت خوبشو روی لینک زیر بزنید:


رژیم کتوژنیک چیست و چگونه کار می کند؟

رژیم غذایی کتو بر روی درصد بالایی از افراد عمل می کند، زیرا این رژیم به غیر از اینکه افزایش وزن را هدف قرار می دهد، اهداف دیگری را نیز شامل می شود.

از جمله این اهداف عدم تعادل هورمونی، به خصوص مقاومت به انسولین همراه با سطح قند خون بالا و محدود کردن مصرف مواد غذایی بدون کالری ناشی از گرسنگی که بسیاری از افرادی که رژیم غذایی می گیرند، با آن مبارزه می کنند.

متاسفانه، نخوردن غذا به مدت طولانی، بیش از چند روز امکان پذیر نیست. اساسا رژیم غذایی کتو با “فریب دادن” بدن به اینکه در حال روزه داری می باشد، گلوکز را از غذاهای کربوهیدرات دار حذف می کند. امروزه رژیم استاندارد کتوژنیک با نام های مختلفی از جمله “رژیم بدون کربوهیدرات” یا “رژیم کتوژنیک کم کربوهیدرات” نیز شناخته می شود (LCKD یا VLCKD).


رژیم کتوژنیک چگونه کار می کند؟

رژیم های کتوژنیک، مانند اکثر رژیم های غذایی کربوهیدرات، از طریق حذف گلوکز کار می کنند. از آنجایی که اکثر مردم از یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا استفاده می کنند، بدن به طور معمول برای تولید انرژی، گلوکز (یا قند) مصرف می کند.

ما قادر به تولید گلوکز نیستیم و به طور مفید، فقط در حدود ۲۴ ساعت در بافت عضلانی و کبدمان ذخیره می شود. هنگامی که گلوکز را از منابع غذایی دریافت نکنیم، بدن شروع به سوختن چربی های ذخیره شده در بدن کرده و یا چربی را از مواد غذایی دریافت می کند.


خب حالا که در جریان قرار گرفتید وقتشه که برگردیم سر وقت رژیم لاغری 216: 

رژِیم لاغری 216 چگونه وزن شما را کاهش می دهد؟

همانطور که گفتیم  رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ، موتور چربی سوزی بدن شما را فعال میکند . اما سوال اینجاست که چطور این اتفاق رخ میدهد؟ این رژیم براساس کاهش میزان مصرف کربوهیدرات کار میکند و جزو رژیم های ” لو کرب ” به حساب می آید. بدن با مصرف کربوهیدرات و قند ، انرژی مورد نیاز خود را برای فعالیت بدست می آورد و به طور کلی اگر طبق اصول میزان مصرف کربوهیدرات محدود شود ، بدن وارد حالتی میشود که برای تامین انرژی مورد نیازش مجبور به سوزاندن چربی های بدن است.

نکته جالب در مورد این رژیم ۲۱۶ این است که میزان قند خون را تنظیم کرده و اجازه نمیدهد که قند خون تبدیل به چربی های زائد در بدن شود. در این رژیم شما طبق درصد بندی زیر باید مواد غذایی را دسته بندی کرده و مصرف کنید اما سوال این است که دسته بندی مواد طبق آمار زیر در رژیم کتوژنیک ۲۱۶ نیاز به علم و تنظیم کالری دارد یا خیر ؟

3 دسته اصلی مواد غذایی موجود در رژِیم لاغری سریع 216

در تصویر زیر تفکیک درصدی مواد غذایی اصلی که با این رژیم تغذیه می کنید را مشاهده می کنید:

keto-percent-300x259.png

رنگ قرمز : میزان مصرف کربوهیدرات 

رنگ سبز : میزان مصرف پروتئین 

رنگ نارنجی : میزان مصرف چربی های مفید

5 تا 8 کیلو لاغری با رژیم 216

رکورد شگفت انگیز این رژیم دقیقا همین است! کاهش وزن قطعی و سریع در مدت 21 روز! با توجه به تجربه استفاده افراد مختلف از این رژیم ، به طور متوسط انتظار  کاهش وزن بین ۵ تا ۸ کیلو گرم را تا پایان دوره رژیم خواهیم داشت . با این وجود میزان کاهش وزن و سایز با توجه به شرایط و ویژگی های مختلف بدن افراد ، متفاوت است.

سوال مهم این است ؟ تا به حال چند رژیم را امتحان کرده اید که بتوانید تقریبا هفته ای 2 کیلو از وزن شما را به طور مستمر کاهش دهد؟

نسخه کاملا ایرانی همراه با غذاهای ایرانی و بومی

همانطور که گفتیم کلینیک خوبشو رژیم لاغری 216 را برای عزیزان ایرانی تهیه و تدوین کرده است پس قرار نیست یک نسخه خارجی دریافت کنید. بسیاری از سایت های فارسی زبان بعد از توضیحات زیاد در مورد نحوه عملکرد این رژیم معروف و پر کاربرد درنهایت یک نمونه از نسخه خارجی این رژیم را در اختیار کاربرها قرار میدهند که عملا هیچ کارایی ندارد. دلیلش هم این است که بسیاری از مواد غذایی که در نسخه خارجی این رژیم از آنها صحبت شده ، در کشور ما یعنی ایران وجود ندارند و درصورت وجود قیمت بالایی داشته و از نظر اقتصادی تهیه و مصرف آنها اقتصادی نیست.

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که تیم وبسایت خوبشو با سایر سایتها دارددقیقا همینجاست.

متخصصین تغذیه خوب شو رژیم لاغری سریع ۲۱۶  را براساس غذاهای معمول و رایج ایرانی تنظیم کرده و کاربران میتوانند با استفاده از این رژیم به راحتی از سیستم رژیم کتوژنیک استفاده کنند. این نکته را هم نباید فراموش کرد که رژیم ۲۱۶ کاملا توسط تیم متخصص خوب شو تنظیم شده است و نام رژیم لاغری سریع ۲۱۶ به صورت ویژه برای این رژیم انتخاب شده تا با سایر رژیم های کتوژنیک در وبسایتهای دیگر اشتباه گرفته نشود.

سوالات متداول

در ادامه می خواهیم به چند سوال در مورد رژیم لاغری سریع 216 کلینیک خوبشو که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ بدهیم:

سوال 1 : آیا رژیم 216 عوارض جانبی خاصی روی بدن دارد؟

همه رژیم های لاغری و رژیم های غذایی به صورت موقت دارای عوارضی هستند که در بسیاری از موارد عوارض جدی به شمار نمیان. با این وجود ما اصل رو بر اساس صداقت با مخاطبینمون گذاشتیم و این عوارض رو به صورت کامل برای شما توضیح میدیم تا به صورت کامل از اونها اطلاع داشته باشید. این عوارض به صورت موقت هستند و معمولا بین یک تا دو هفته نشانه های اونها از بین میرن. این عوارض عبارتند از :

  • بی حالی و بی حوصلگی
  • یوبوست ( این مورد رو میتونید با استفاده از دمنوش های زنجبیل و یا دمنوش نعناع برطرف کنید )
  • سردرد و خواب ضعیف
  • حالت تهوع موقت و یا درد معده ( این مورد برای همه افراد نیست و در بعضی از افراد مشاهده شده است )
  • درد عضلات

اگر قبلا از رژیم ها استفاده کرده باشید می دانید که این عوارض کاملا طبیعی است و در بیش از 80% موارد رژیم لاغری 216 بدون هیچ گونه عوارضی حتی در حد یک سردرد ساده گزارش شده است.


سوال 2 : امکان بازگشت وزن بعد از یک دوره 21 روزه وجود دارد؟

بازگشت وزن در تمام رژیم ها طبیعی است چرا که بخشی از وزن بدن را آب تشکیل میدهد و این آب در دوره رژیم از بافت ها خارج میشود و باعث کاهش وزن میشود . بعد از هر رژیمی باید طبق یک رژیم غذایی مناسب ، خوراکی های مورد نیاز بدن را میل کنید تا علاوه بر وزن بدن ، سلامتی شما نیزکنترل شود.

رژیم غذایی همانند یک شوک برای کاهش وزن است که پس از آن شما باید با داشتن یک رژیم غذایی مناسب ، وزن بدن را به حالت تثبیت شده در بیاورید که البته کار به هیچ وجه کار سخت و مشکلی نیست . کافیست کمی در مصرف کربوهیدرات ها و چربی های مضر دقت کنید.


سوال 3 : این رژیم در چه رده سنی قابل استفاده می باشد؟

از 18 سال تا 50 سال قابل استفاده می باشد.


سوال 4 : رژیم 216 تضمین هم دارد؟

به نقل از کلینیک خوبشو " درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید. "

پس خیالتان از نتیجه بخش بودن این رژیم نیز کاملا راحت می شود.


چطور رژیم لاغری سریع 216 را از کلینیک خوبشو تهیه کنیم؟

keto-result-042-min.jpg

برای دریافت رژیم ۲۱۶ ، ابتدا روی دکمه زیر

 « رژیم لاغری سریع 216 »

 کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه سایت خوبشو شوید. بعد از مطالعه اطلاعات بیشتری از این رژیم که تقریبا همه موارد آن در این مقاله گنجانده شده می توانید از طریق دکمه های خرید اقدام به دریافت آن کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر