موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ورزش رزمی برای افراد ضعیف

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 05 اسفند 1400 ساعت 23:20

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان ورزش رزمی برای افراد ضعیف را مطالعه خواهید کرد.

مجموعه: زیبایی اندام

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

va4-883.jpg

انجام ورزش‌های رزمی می‌تواند فواید زیادی برای ورزشکاران داشته باشد

انجام ورزش‌های رزمی می‌تواند فواید زیادی برای ورزشکاران داشته باشد. این نوع ورزش‌ها ضربان قلب را افزایش می‌دهد و باعث افزایش آمادگی جسمانی می‌شود. 

شش ورزش رزمی که باعث افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام می‌شوند، عبارتند از:

1. تکواندو 

این ورزش رزمی کره‌یی دو دهه است که در المپیک حضور دارد. تکواندو بر پایه ضربه زدن با پاست و نیز تکواندوکاران حرکات قدرتی بر روی پا انجام می‌دهند. آن‌ها نیاز دارند که زیاد بدوند و حرکت اسکات انجام دهند.

این ورزش برای سوزاندن کالری مفید است و به عضله‌سازی کمک می‌کند. انجام تکواندو سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

2. کاپویرا: 

این ورزش ریشه در کشور برزیل دارد. برای انجام این ورزش باید تعادل و انعطاف‌پذیری را افزایش دهید. ورزشکاران این رشته ورزشی بر پاها و بدنه تمرکز دارند. معمولا ورزشکارانی که ژیمناستیک و یوگا انجام می‌دهند به این ورزش رزمی گرایش پیدا می‌کنند.

3. جوجیتسو: 

این ورزش در آمریکای جنوبی طرفداران زیادی دارد. در این ورزش از وزن بدن استفاده می‌شود. برای رسیدن به آمادگی در جوجیتسو باید ورزش‌های قلبی – عروقی انجام داد و قدرت بدن را بالا برد. استقامت نیز در این ورزش بسیار مهم است.

4. تایچی: 

تایچی ورزش رزمی آرام و نمایشی است. با این حال این ورزش به افزایش قدرت جسم و ذهن کمک می‌کند. این ورزش تعادل را افزایش می‌دهد. افراد با انجام این ورزش تنش و اضطراب را دور می‌کنند و قدرت تمرکز را افزایش می‌دهد. اگر می خواهید وزن کم کنید بهتر است در کنار این ورزش فعالیت‌های دیگری نیز داشته باشید.

5. مویی تای: 

مویی تای ورزش تایلندی است. تمرینات این ورزش سنگین است و زمان زیادی لازم است تا در آن حرفه‌یی شوید. با انجام مویی تای آمادگی جسمانی و استقامت افزایش می‌یابد.

6. جودو: 

این ورزش انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد و بر آمادگی جسمانی و ذهنی تمرکز دارد. افرادی که جودو انجام می‌دهند باید بر تغذیه، طرز فکر و تنفس خود کار کنند. بنابراین این ورزش تاثیر زیادی بر نوع زندگی دارد.

منبع: ایسنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر