موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پودر گیاهی لاغری طلای سبز

پودر گیاهی لاغری طلای سبز

نویسنده : شیما علیزاده | زمان انتشار : 16 بهمن 1400 ساعت 15:34

پودر گیاه لاغر کننده و چربی سوز طلای سبز: برای لاغری و کاهش وزن طلا بخورید

پودر گیاهی لاغری و چربی سوز طلای سبز تولید شرکت گل پک دارو ایران با مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو می باشد. این پودر گیاهی حاوی عصاره ۱۴ نوع گیاه دارویی می باشد که می تواند باعث لاغری و کاهش وزن شما گردد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پودر لاغری طلای سبز اشتهای شما را کاهش می دهد و از پرخوری های عصبی جلوگیری می کند؛ حرارت بدن را بالا می برد و باعث افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می گردد. هم چنین به دلیل داشتن مقدار فراوان فیبر در عصاره این گیاهان دارویی سیستم گوارشی شما بهتر کار می کند؛ یبوست و نفخ معده درمان می شود و دفع مواد غذایی از بدن با سرعت بیشتری انجام می پذیرد که باعث کاهش جذب چربی و کربوهیدرات در بدن می گردد.

برای آشنایی با پودر لاغری طلای سبز و خرید آن با ما همراه باشید.

طلای سبز چیست؟

عموما نام گذاری ترکیبات مختلف به عنوان طلا نشان از با ارزش بودن و مفید بودن آن دارد. طلای سبز نیز به گیاهانی گفته می شود که دارای خواص بی شمار برای بدن است. این پودر لاغری به دلیل داشتن عصاره چندین گیاه دارویی مختلف که خواص زیادی برای بدن دارد به طلای سبز مشهور شده است.

مشخصات کلی پودر لاغری طلای سبز

? تولید ایران

? به شکل پودری

? ۲۷۰ گرم

? دوره مصرف ۳۰ روزه

? کاهش ۳ الی ۵ کیلوگرم در یک دوره مصرف

? لاغر کننده و چربی سوز

? دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو

? حاوی عصارره ۱۴ نوع گیاه دارویی

? محصول شرکت گل پک دارو ایران

? ثبت دارویی ۱۲۲۸۱۰۵۷۱۱

فواید مصرف پودر لاغری و معجون طلای سبز

✅ کاهش وزن و لاغری

✅ از بین بردن نفخ و ورم معده

✅ درمان یبوست و ملین طبیعی

✅ کاهش اشتها

✅ کاهش قند خون و کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و چربی خون

✅ پاکسازی بدن خصوصا کبد

✅ دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی

✅ دارای خواص ضد التهابی و پیری

ترکیبات گیاهی پودر لاغری طلای سبز

پودر لاغری طلای سبز از ۱۴ نوع گیاه دارویی مختلف که برای کاهش وزن و لاغری مناسب می باشد ساخته شده است. این گیاهان همگی از بهترین ترکیبات در طب سنتی می باشد به همین دلیل ترکیب آن با یک دیگر، به طلای سبز شهرت پیدا کرده است. در ادامه هر یک از اجزای این پودر لاغری و خواص آن به طور مفصل آورده شده است.

خواص کرفس در پودر لاغری طلای سبز

کرفس به دلیل داشتن خواص درمانی زیاد، سلطان سبزی ها نامیده می شود. این گیاه حاوی مقدار زیادی مواد مغذی می باشد که در درمان بسیاری از بیماری ها و رسیدن به تناسب اندام بسیار مفید است.

کرفس سرشار از ویتامین های B6، A, K،C، منیزیم، کلسیم ، فسفر، پتاسیم، منگنز، اسیدهای آمینه ضروری بدن و فیبرهای غذایی می باشد. کرفس دارای خواص ضد سرطانی است و از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

باعث کاهش کلسترول و چربی خون می شوند. فشار خون را پایین می آورد و در نیتجه در بهبود سلامت قلب و بهبود تصلب شرایین مفید است. عملکرد کلی بدن از جمله بدن و کبد را بهبود می دهد و باعث سلامت بیشتر می شود.

کرفس برای سیستم گوارشی نیز بسیار مفید است؛ از یبوست جلوگیری می کند و خاصیت ملینی دارد. در نتیجه می تواند باعث کاهش وزن شما شود. هم چنین به علت داشتن مقدار زیاد فیبر اشتهای شما را کاهش داده و از پرخوری های عصبی نیز جلوگیری می کند.

علاوه بر این کرفس باعث دفع آب های میان بافتی می گردد که این اثر نیز نقش مهمی در کاهش سایز شما بازی می کند. عملکرد بهتر کبد، سیستم گوارشی و هم چنین بالا رفتن متابولیسم بدن نیز باعث کاهش وزن شما می گردد.

خواص گل محمدی در پودر لاغری طلای سبز

گل محمدی در واقع نوعی گل رز می باشد که به دلیل عطر خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. عصاره گل محمدی که به گلاب مشهور است علاوه بر عطر و طعم بسیار دلپذیر خود دارای خواص درمانی زیادی می باشد.

عصاره گل محمدی یکی از بهترین ماسک های موجود در جهان برای پوست و مو می باشد. دارای ویتامین های بسیار و خواص آنتی اکسیدانی فراوان می باشد که بر روی عملکرد کلی بدن نتیجه مطلوبی می گذارد. کاهش علائم یائسگی، بهبود گرمازدگی، از بین بردن بوی بدن دهان، افزایش سیستم ایمنی بدن، از بین بردن عقونت، افزایش سلامت چشم و … تنها گوشه ای از خواص این گل خوشبو می باشد.

گل محمدی نوشیدنی بسیار مناسبی برای درمان یبوست و بهبود سیستم گوارشی است. گل محمدی خاصیت ملینی دارد؛ تولید صفرا را افزایش می دهد؛ به هضم بهتری چربی ها کمک می کند و باعث رشد باکتری های خوب روده می شود.

پس اگر به دنبال یک اندام متناسب و زیبا هستید گل محمدی را فراموش نکنید.

خواص چای سبز در پودر لاغری طلای سبز

چای سبز را همه به عنوان دمنوشی برای لاغری و کاهش وزن می شناسند. اگر چه این چای پرطرفدار خواص بی شماری برای سلامت بدن دارد.

کافئین، کاتچین، تئوبرومین و اسید کلروژنیک مهم ترین ترکیبات فعال در چای سبز هستند که باعث لاغری و کاهش وزن می شوند. کافئین بر روی هورمون خستگی و خواب آلودگی بدن اثر گذاشته و سطح انرژی بدن را بالا تر می برد. بالا رفتن انرژی بدن علاوه بر افزایش راندمان به افزایش متابولیسم و سوخت و ساز نیز کمک می کند. در نتیجه شما حتی در حالت استراحت نیز کالری بیشتری می سوزانید.

کاتچین های ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند که باعث مهار آنزیم لیپاز می شوند. آنزیم لیپاز مهم ترین ترکیب برای هضم چربی ها است. بدون این آنزیم مقدار زیادی از چربی های بدن بدون هضم شدن از بدن خارج می شوند. هم چنین ترشح هورمون آدیپونکتین در بدن تحت تاثیر کاتچین می باشد. این هورمون از بافت های چربی ترشح می شود و بر روی متابولیسم چربی و گلوکز بدن اثر می گذارد. تجزیه چربی های بدن برای تولید انرژی، افزایش مصرف گلوکز در بافت های عضلانی، افزایش حساسیت کبد به انسولین و کاهش قند خون پارامترهای دیگری هستند که می توانند در کاهش وزن شما به وسیله چای سبز موثر باشند.

دو ترکیب دیگر ( تئوبرومین و اسید کلروژنیک) در چای سبز برای رسیدن به اندام متناسب فواید زیر را دارند:

✅ ساختار شبیه کافئین

✅ بالا بردن سطح انرژی بدن

✅ افزایش چربی سوزی

✅ کاهش جذب کربوهیدرات در دستگاه گوارش

✅ کاهش قند خون و تولید انسولین

✅ افزایش متابولیسم چربی ها

✅ کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید

✅ بهبود عملکرد هورمون های مرتبط با کاهش وزن

خواص برگ کاهو در پودر لاغری طلای سبز

کاهو دارای فیبر خوارکی می باشد که باعث می شود باکتری های مفید روده از آن تغذیه کنند و تکثیر شوند. در نتیجه سیستم گوارشی عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. هم چنین به دلیل اینکه فیبر در بدن انسان قابل هضم نیست تا مدت بیشتری در معده باقی می ماند و احساس گرسنگی نخواهید کرد. یک فنجان کاهو خرده شده ( معادل ۳۶ گرم) تنها ۵ کالری دارد و کاملا بدون چربی و کلسترول می باشد. در نتیجه یک میان وعده بسیار عالی و گزینه مناسبی برای سیر شدن در کنار وعده های اصلی می باشد.

کاهو سرشار از پتاسیم است. پتاسیم نقش مهمی در آنزیم های بدن خصوصا آنزیم های لیپیدی بازی می کند. افزایش پتاسیم در بدن به معنای افزایش قدرت در عضلات است. بر اساس تحقیقات انجام شده کاهو باعث افزایش سرعت متابولیسم بدن و کاهش چربی های ذخیره شده در آن می گردد.

خواص زیره سبز در پودر لاغری طلای سبز

در زیره ترکیباتی وجود دارد که غده های مسئول ترشح اسیدها، صفرا و آنزیم را تحریک می کند. در نیتجه باعث هضم بهتر غذا در معده و روده، افزایش متابولیسم بدن و فرآیندهای چربی سوزی می گردد.

زیره سبز حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد که به سلامت دستگاه گوارش کمک و یبوست را درمان می کند. هم چنین از تشکیل گاز در معده و نفخ آن که می تواند باعث افزایش وزن، درد شکم و .. گردد جلوگیری می کند.

سایر خواص زیره سبز

✅ تقویت سیستم ایمنی بدن

✅ دارای خواص انتی اکسیدانی

✅ جلوگیری از سرطان

✅ خواص ضد قارچی و ضد میکروبی

✅ کاهش فشار خون، کاهش خطر سکته مغزی و قلبی، بهبود سلامت قلب

✅ کمک به بیماری های دستگاه تنفسی مانند آسم و برونشیت

✅ رفع التهابات بدن و جوان سازی پوست بدن

✅ رفع بی خوابی

✅ کمک به کنترل دیابت

✅ سرشار از ویتامین های مختلف

خواص کندر در پودر لاغری طلای سبز

در قدیم به دلیل ارزش بالا و خاصیت فراوان کندر، تجارت آن به عنوان سودآورترین کالا در جهان شناخته می شد. روغن کندر بیش از ۴۰ خاصیت برای بدن دارد و به عنوان یک روغن معطر در رایحه درمانی و طب سنتی استفاده می شود.

✅ کمک به مشکلات پوستی و افزایش زیبایی و طراوت آن

✅ ضد عفونت

✅ مناسب برای رشد مو و از برنده شوره مو

✅ تسکین دردهای مختلف

✅ کاهش التهابات بدن

✅ افزایش سیستم ایمنی بدن

✅ رفع مشکلات بینایی

✅ درمان اسم و بیماری های تنفسی

✅ بهبود پوکی استخوان

✅ و هزاران مورد دیگر.

هم چنین کندر به دلیل داشتن ترکیبات فعالی مانند دیپانتن، فلاندرن و آلفا پینن ها، بر روی آنزیم های متابولیسم چربی اثر می گذارد و باعث می شود غذا قبل از اینکه در بدن به صورت کامل جذب شود، دفع گردد.

خواص بومادران در پودر لاغری طلای سبز

بومادران حاوی مقدار فراوان نوعی فیبر محلول به نام اینولین می باشد که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می گردد. کاهش جذب مواد غذایی در بدن ( که باعث کاهش کالری دریافتی می شود)، از بین رفتن یبوست و نفخ بدن مواردی هستند که با عملکرد بهتر سیستم غذایی به دست می آیند و نقش مهمی در کاهش وزن بازی می کنند.

بومادران داری طبیعت گرم و خشک است که باعث افزایش حرارت بدن و بالا رفتن سوخت و ساز بدن می گردد. خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، کاهش فشار خون و کاهش کلسترول نیز از جمله مواردی هستند که در متابولیسم چربی ها و کاهش وزن بدن موثر می باشد.

خواص شوید در پودر لاغری طلای سبز

هر ۱۰۰ گرم شوید ۴۳ کالری ، ۳.۵ گرم پروتئین و تنها ۱ گرم چربی دارد. برای همین کسانی که به دنبال رژیم های خوراکی هستند شوید را بسیار دوست می دارند. ترکیب فیبر، چربی های سالم و پروتئین که در شوید وجود دارد باعث می شود تا مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید و اشتهایتان برای خوردن کم شود.

شوید سرشار از ویتامین های خانواده B می باشد که نقش مهمی در متابولیسم چربی ها بازی می کنند. خوردن شوید باعث افزایش سوخت و ساز، عملکرد بهتر بدن و چربی سوزی دارد.

خواص دیگر شوید:

✅ درمان یبوست و نفخ معده

✅ بهبود دهنده عملکرد سیستم گوارشی

✅ خاصیت ضد میکروبی

✅ درمان بی خوابی

✅ تقویت سلامت استخوان ها

✅ افزایش ایمنی بدن

✅ مدیریت دیابت و سطح قند خون

✅ کاهش کلسترول و چربی

✅ درمان اختلالات تنفسی

✅ مناسب برای مشکلات زنان

✅ سم زدایی بدن

✅ آنتی اکسیدان قوی و جلوگیری از سرطان

خواص برگ زیتون در پودر لاغری طلای سبز

التهابات بدن یکی عواملی است که باعث چاقی و ذخیره چربی در بدن می باشد. برگ زیتون به دلیل داشتن خواص ضد التهابی از ذخیره چربی و جذب آن در بدن جلوگیری می کند. در یک پژوهش نشان داده شد که مصرف برگ زیتون همراه با وعده های غذایی از ایجاد سندروم های متابولیک مانند اضافه وزن جلوگیری می کند. هم چنین علائم بهبودی قلب و عروق، کبد و سایر مشخصات متابولیکی در این افراد دیده شده است.

فواید عصاره برگ زیتون

✅ سرشار از مواد آنتی اکسیدان و ضد سرطان

✅ دارای خواص ضد التهابی

✅ کاهش فشار خون

✅ کاهش کلسترول و چربی بدن

✅ مفید برای رشد استخوان ها

✅ خواص ضد مالاریایی

خواص شقایق در پودر لاغری طلای سبز

یکی از مهم ترین دلایل اضافه وزن در بین مردم پرخوری های عصبی می باشد. گل شقایق به عنوان تریاک بدون ضرر در طب سنتی شناخته می شود. این گل خاصیت آرامش بخشی دارد و می تواند از پرخوری های عصبی جلوگیری کند.

علاوه بر این عصاره گل شقایق خاصیت مسکنی دارد و برای کم خوابی، پوست، مشکلات تنفسی، ترک اعتیاد، رفع سفیدی موهای سر، درد سیاتیک نیز استفاده می شود.

خواص تخم کتان در پودر لاغری طلای سبز

تخم کتان نزدیک به ۶ هزار سال است که در رژیم های غذایی استفاده می شود اما آن را بیشتر با خاصیت کاهش وزن و لاغر کنندگی ش می شناسیم. تخم کتان حاوی مقدار زیادی فیبر محلول در مقابل مقدار کم کربوهیدرات می باشد.

یک شخص سالم به طور متوسط باید روزانه ۳۰ تا ۴۰ گرم فیبر مصرف کند. فیبر موجود در مواد غذایی باعث کاهش اشتها، سم زدایی روده بزرگ، کاهش چربی، کاهش میل به خوردن قندها و شیریتی جات و هم چنین افزایش باکتری های مفید روده می شود.

فیبر محلول موجود در تخم کتان باعث می شود چربی ها و کلسترول های مواد غذایی در سیستم گوارشی به دام بیفتند و نتوانند در بدن جذب شوند. صفرا در کیسه صفرا و از کلسترول ساخته می شود. در نتیجه دفع چربی ها توسط سیستم گوارشی کیسه صفرا مجبور به استفاده از کلسترول های ذخیره شده می شود. در نتیجه این کار کلسترول خون و هم چنین توده های چربی انباشته شده کاهش می یابد.

چربی های امگا ۳، از مفید چربی های بدن می باشند که برای کاهش وزن نیز الزامی است. بذر تخم کتان منبع غنی از نوعی چربی امگا ۳ می باشد که تا حدودی نیاز روزانه بدن را رفع می کند.

کمک به پوست و موی سالم، مراقبت از چشم، مناسب برای بیماران سلیاک ( فاقد گلوتن)، سرشار از آنتی اکسیدان، دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت دستگاه گوارش و درمان یبوست از دیگر خواص این بذر پرخاصیت می باشد.

خواص برگ سنا در پودر لاغری طلای سبز

برگ سنا برای فرآیند کاهش وزن یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. برگ سنا دارای کالری کمی می باشد و شما را به نوشیدن بیشتر آب تحریک می کند. نوشیدن آب به مقدار بیشتر باعث کاهش اشتها و دریافت کالری کم تر می شود. هم چنین مصرف برگ سنا خاصیت ملینی دارد و برای از بین بردن یبوست، نفخ و اضافه وزن ناشی از آن بسیار مفید است.

برگ سنا سیستم گوارشی و کبد شما را پاکسازی می کند و به آن کمک می کند بهتر کار خود را انجام دهد. درمان مشکلات پوستی، بهبود بواسیر، درمان سوء هاضمه، مفید برای موهای سر، پاکسازی بدن، ادرار آور بودن، درمان بیماری های انگلی و پاکسازی روده گوشه ای از خواص این گیاه دارویی می باشد.

خواص آواکادو در پودر لاغری طلای سبز

هر ۱۰۰ گرم آووکادو حاوی موارد زیر است:

✅ ۱۶۰ کالری انرژی

✅ ۸.۵۳گرم کربوهیدرات

✅ ۰.۶۶ گرم قند

✅ ۶.۷ گرم فیبر

✅ ۱۴.۶۶ گرم چربی

✅ ۲.۱۳ گرم چربی اشباع

✅ ۲ گرم پروتئین

✅ ۵ درصد ویتامین B1

✅ پتاسیم

✅ فسفر

✅ منیزیم

✅ ۴ درصد آهن

✅ یک درصد کلسیم

✅ مقداری ویتامین B6,B5,B3, B2

✅ ۶ درصد روی

فیبر موجود در آوودکادو باعث کاهش اشتها، بهبود سیستم گوارشی و از بین رفتن یبوست می شود. هم چنین اسیدهای چرب موجود در آووکادو با مرکز سیری در مغز در ارتباط است و آن را فعال می کند.

طبق تحقیقات انجام شده مصرف آوودکادو می تواند میل به خوردن را تا ۲۸ درصد ( در طول ۵ ساعت) کاهش دهد که این نتیجه می تواند به کاهش کالری دریافتی در هر رژیم غذایی منجر شود.

تنظیم هورمون های بدن، دفع سریع مواد غذایی از بدن و جلوگیری از جذب چربی ها در بدن، از بین بردن نفخ و یبوست، کارکرد بهتر سیستم گوارش، کاهش کلسترول و قند خون از دیگر خواص مصرف آوودکادو می باشد که می تواند در کاهش وزن به شما کمک کند.

خواص انیسون در پودر لاغری طلای سبز

مصرف دانه های انیسون باعث افزایش سوخت و ساز بدن می گردد؛ آب اضافی و میان بافتی را دفع می کند ؛ هم چنین به علت داشتن فیبر فراوان باعث کاهش اشتها و عملکرد بهتر سیستم گوارشی می وشد.

انیسون یک ترکیب گیاهی عالی برای سیستم گوارشی است که به بهبود عملکرد هضم کمک می کند. انیسون که به بادیان رومی نیز مشهور است برای درمان حالت تهوع و استفراغ، دل درد، نفخ شکم، اسهال ، دفع گاز معده و روده  نیز مفید است.

انیسون برای موارد زیر نیز مفید می باشد:

✅ آب مروارید

✅ بی خوابی

✅ آسم

✅ عفونت

✅ قاعدگی

✅ کاهش کلسترول

✅ بیماری های قلبی

✅ سلامت دهان و دندان

✅ مشکلات گوارشی و سکسکه در نوزادان

✅ دیابت

✅ تسکین درد

✅ پوست

روش مصرف پودر لاغری طلای سبز

? در هر نوبت نیم ساعت پیش از وعده های غذایی یک قاضق چای خوری از پودر لاغری طلای سبز را در نصف استکان آبمیوه، یا ۲ قاشق غذاخوری ماست حل کنید و بخورید.

? پس از آن یک لیوان آب بنوشید.

? لازم است این کار را پیش از وعده های غذایی اصلی ( ۳ بار در روز) انجام دهید.

عوارض جانبی مصرف پودر لاغری طلای سبز

? با توجه به گیاهی بودن پودر لاغری طلای سبز در صورتی که در دوز مشخص استفاده شود عارضه جانبی خاصی متوجه فرد مصرف کننده نمی باشد.

? در صورتی که به هر یک از اجزای این پودر گیاهی حساسیت دارید مصرف آن را قطع کنید.

? موارد منع مصرف پودر لاغری طلای سبز

? افراد زیر ۱۳ سال

? زنان باردار و شیرده ( حتی با یک وعده شیر دهی در روز)

? افراد حساس به داروهای گیاهی

معرفی محصولات مشابه با پودر لاغری طلای سبز

قرص لاغری فیل اسلیم تولید کشور هنگ کنگ می باشد و یکی از بهترین قرص های لاغری  گیاهی خارجی در ایران است. این قرص لاغری باعث کاهش اشتها، چربی سوزی، افزایش متابولیسم بدن و کارکرد بهتر سیستم گوارشی می شود که می تواند لاغری ۳ الی ۸ کیلوگرم را در دوره مصرف ایجاد کند.


قرص لاغری گلوریامعروف ترین قرص لاغری خارجی می باشد. این قرص لاغری حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس هندی، چای سبز، موم زنبور عسل و بابا آدم می باشد. قرص لاغری گلوریا تولید کشور اسپانیا می باشد.


قرص لاغری فلوردو بهترین قرص لاغری تولید ایران از شرکت دارویی سینا فرآور می باشد. این قرص لاغری باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی می گردد.


قرص لاغری هزال نیز یکی دیگر از بهترین قرص های لاغری گیاهی با مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو می باشد. قرص لاغری هزال حاوی عصاره زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه و مرزنجوش می باشد و می تواند باعث کاهش وزن ۲ تا ۵ کیلوگرم در یک دوره مصرف شود.

برای آشنایی با سایر قرص های لاغری می توانید به لینک روبرو مراجعه کنید: بهترین قرص های لاغری گیاهی


مکمل تقویت قوای جنسی طلای سبز ( پاور فور من): مکمل عسل گیاه تقویت جنسی حاوی عصاره ۱۱ نوع گیاه دارویی، ۸ نوع ویتامین مختلف و ۲ نمونه عسل پرورشی می باشد که دارای اثر بخشی بالا در مسائل جنسی می باشد.


چاق کننده و اشتها آور طلای سبز از ۷ نوع گیاه دارویی و ویتامین های مختلف تشکیل شده است که باعث افزایش اشتها و بالا رفتن وزن شما می باشد. این دارو کاملا گیاهی است و می تواند شما را در رسیدن به اندام دلخواه یاری کند.




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر