موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شنا سوئدی با مشت

شنا سوئدی با مشت

نویسنده : شیما علیزاده | زمان انتشار : 24 دی 1400 ساعت 00:06

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان شنا سوئدی با مشت را مطالعه خواهید کرد.

تمرینات شنا سوئدی بدون شک یکی از بهترین تمرینات برای عضله سازی و بالابردن آمادگی جسمانی و ورزیدگی است. اگر شما هم طرفدار آن هستید باید به مچ دست‌تان توجه کنید یا اینکه درد زیادی را متحمل شوید. اگر همیشه با درد مچ دست در شنا سوئدی همراه بوده اید یا اینکه نمی‌خواهید مچ‌تان آسیب ببیند در این مطلب از مجله علم ورزش نکاتی که مطرح می‌شود را انجام دهید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر تا به حال مشکل تونل کارپال یا هر نوع آسیب شدید دیگری را نداشته‌اید انجام شنا سوئدی ممکن است عاملی شود که درد را در مچ تان احساس کنید بنابراین هنگام انجام شنا سوئدی این نکات را رعایت کنید.

برای جلوگیری از درد مچ دست در شنا سوئدی فرم بدن‌تان را بررسی کنید

در حالت مناسب قرار بگیرید: دست‌ها صاف (نه خم شده) در زیر شانه‌ها قرار بگیرد و موازات با عضلات سینه پایین بیایید. زمانی که پایین می‌آیید سینه‌تان را به سمت جلو بیاورید و آرنج‌های‌تان را به داخل بکشید. هنگامی که به سمت پایین می‌آیید، به زمین فشار وارد کنید و تا اندازه‌ای انگشت‌های‌تان را به سمت انگشت شصت حرکت دهید. این حرکت باعث چرخش ساعد شده و فضا را برای خم کردن مفصل مچ‌تان ایجاد می‌کند.

از دمبل استفاده کنید

اگر فرم‌تان درست است اما هنوز مچ‌تان درد می‌کند، یک جفت دمبل(ترجیحاً کتل بل) را روی زمین قرار دهید، شانه‌های‌تان را از هم فاصله داده و از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کنید.( آن را محکم‌بگیرید)، این نگه داشتن به جای خم شدن مچ‌تان آن را صاف نگه می‌دارد و بار را از روی مچ بر می‌دارد. علاوه بر این موقعیت دست‌ها در این حالت باعث‌ می‌شود تا کمتر پایین بیایید و روی عضلات سینه  و سه سربازو سخت تر کار کنید.

برای جلوگیری از درد مچ دست در شنا سوئدی روی مشت شنا بروید

دست‌های‌تان را مشت کنید و روی آن‌ها شنا بروید، این کار قدرت مچ‌تان را زیاد می‌کند و باعث افزایش حجم عضلات دست شما می‌شود.

تحرک و جنبش مچ تان را بالا ببرید

برای انعطاف پذیری مچ‌تان این حرکات را در پایان انجام دهید

  • چرخش مچ: با مچ‌تان حرکت دایره‌ای انجام دهید، ۲۰ ثانیه این حرکت را انجام دهید. چرخش به دو طرف انجام شود.
  • به حالت چهار دست و پا روی زانو کف دست قرار بگیرید. سپس روی دست‌ها خم شوید و برای ۳۰ ثانیه این حالت را حفظ کنید. بعد از آن دست‌های‌تان را به سمت زانوهای‌تان بچرخانید به نحوی که انگشت دست‌تان به سمت زانوها باشد در این حالت ۳۰ ثانیه سرتان را به عقب خم کنید.
  • مانند وضعیت قبل قرار بگیرد و نوک انگشتان به سمت زانو باشد. سپس کمی بدن را به عقب بکشید و 30 ثانیه در این حالت بمانید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر