موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

لاغری شکم با کندر و روغن زیتون

لاغری شکم با کندر و روغن زیتون

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 05 تیر 1400 ساعت 10:18

187694_154.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

در این مطلب به 8 روش برای کوچک کردن شکم و داشتن شکمی صاف اشاره شده است

پیش از این به بررسی این مسئله پرداختیم که چرا اکثر ایرانی‌ها حتی آنهایی که لاغرند نیز دچار چاقی شکمی هستند؟ در پاسخ به این پرسش به 6 دلیل اشاره شده است :

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در عرض یک هفته!!

_ مصرف برنج و نان برای شام

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

_ عدم خوردن صبحانه کافی

_ خوردن سس‌، نوشابه‌، دلستر

_ نداشتن تحرک کافی

_ استرس زیاد

_ نجویدن غذا

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم و پهلو با 4 راهکار موثر!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : یک راه ساده برای لاغر کردن شکم

اما در ادامه، 8 روش و ماده غذایی برای کوچک کردن شکم و داشتن شکمی صاف آمده است :

_ صبح ناشتا کندر بجوید.

_ دارچین با عسل میل کنید.

_ زنجبیل با عسل مصرف کنید.

_ چای سبز میل کنید.

_ دم‌کرده تخم کتان بنوشید.

_ آب کرفس هفته‌ای سه روز میل شود.

_ سرکه سیب مصرف شود.

_ روغن زیتون در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود.

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 10 ورزش ساده

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در کمترین زمان با 8 نکته!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم، این بار با خوراکی های شکم صاف کن!!

 بیشتر بدانید : روشهای کوچک کردن شکم در خانه

 بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم بعد از زایمان با خوردن برش های سیب و هویج!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : tasnimnews.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

شکمی صاف با خوردن کندر به صورت ناشتا آرزویی دست نیافتنی نیست. کندر سرشار از خواص پزشکی می باشد و از دیرباز مورد استفاده ایرانیان برای درمان بیماری های دهانی، روحی، التهاب روده … بوده است. با مطالعه این مقاله خواص کندر و نحوه ی استفاده آن را بیاموزید.

صبح ناشتا کندر بجویددارچین با عسل میل کنیدزنجبیل با عسل مصرف کنیدچای سبز میل کنیددم‌کرده تخم کتان بنوشیدآب کرفس هفته‌ای سه روز میل شودسرکه سیب مصرف شودروغن زیتون در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود.

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.

پشتیبانی و مشاور رایگان

کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

جویدنش لثه را محکم میکند و بوی دهان را میزداید برای حافظه مفید است و روایت شده برای حفظ قرآن و قطع ادرار و بلغم از آن بخورند.روغن کندر خواص ضد عفونی کننده و گند زدایی و ضد میکروبی دارد. از آن می توان در زخم ها برای جلوگیری از کزاز استفاده کرد و برای عفونت های داخلی هم مفید و موثر است.کندر خواص ضد التهابی داشته و برای بهبود بیماری های التهابی روده بسیار مفید است. روغن کندر برای معده درد و ناراحتی ها و دردهای شکمی خوب است و باعث بهتر شدن هضم و حتی کم کردن گازهای روده می شود.برای برطرف کردن جای زخم صورت و بدن مفید است. تغییرات پوستی حاصل از جوش، آکنه، آبله و … می تواند با استفاده از روغن کندر بر طرف شود.به حفظ عملکرد کلیوی کمک می کند. به تولید مناسب ادرار کمک کرده و باعث خروج سموم از بدن از طریق ادرار می شود.موثر در کاهش فشار خون است و در تولید مجدد سلول های سالم بسیار مفید است. اثرات مفید کندر در کاهش قند خون، کاهش چربی خون و محافظت از کبد در بسیاری از بررسی ها مشاهده شده استدر خانم ها در طی دوره ی عادت ماهانه برای بهبود سردرد، تهوع و معده درد مفید است و ممکن است قاعدگی های سنگین با روغن کندر، متعادل شوددر آرامش فکر، روح و روان و آسودگی بسیار موثر است؛ و علت اصلی استفاده از آن در اماکن مذهبی به عنوان بخور (عود) همین است؛ و حتی اثرات مفیدی در بی خوابی دارد.در مصر باستان از روغن کندر به عنوان ماسک صورت برای سلامت نگه داشتن پوست، بهبود جای زخم، جلوگیری از چروک خوردن و جوان و نرم نگه داشتن پوست استفاده می شده است.برای برطرف کردن شک و مساعد شدن حال کسانی که از شک زیاد رنج می برند، کم کردن ضعف اعصاب و استرس از آن استفاده می شود. همچنین برای افرادی که از کابوس های شبانه و خستگی رنج می برند و برای جوان سازی فکر و بدن از آن استفاده می شود.خاصیت کندر در تعدیل سیستم ایمنی مورد بررسی قرار گرفته است. روغن کندر برای محافظت در برابر سرماخوردگی و راحتی ماهیچه ها و دردهای مفاصل مفید است و در درمان روماتیسم و حتی آرتریت بسیار موثر است.کندر همچنین در کودکان برای بهبود بلع و تنفس های عمیق مفید می باشد.در مطالعات بالینی و سلولی مختلف اثرات ضد سرطانی قدرتمندی در کندر دیده شده است.کندر در تقویت حافظه و رفع فراموشی و ضعف حافظه بسیار موثر است. پیامبر اسلام بر خوردن کندر در دوران بارداری بسیار تاکید کرده اند؛ و همچنین خوردن آن را برای بهبود و افزایش حافظه توصیه کرده اند.بهبودی خشکی پوست از دیگر خواص کندر است. به این منظور به اندازه سر انگشت از کندر را داخل مقداری روغن بادام ریخته و حرارت دهید تا حل شود. پس از اینکه روغن سرد شد، از این روغن همانند لوسیون بر روی قسمتهایی از پوست که دچار خشکی شده است بمالید. از صمغ کندر امروزه در ساخت انواع لوسیونها و کرمهای ضد چین و چروک پوست و ضد پیری استفاده میشود. برای رفع خشکی پوست میتوانید مطلبی را که در همین سایت با عنواندرمان خانگی خشکی پوست با ماسک های گیاهی است مطالعه نمایید.

آن را کوبیده و هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از آن‌را در یک استکان آب حل کرده و مصرف کنید. می‌توانید آن را در دهان گذاشته و به صورت آدامس از آن استفاده کنید، البته در این حالت کندر کمی تلخ است.منبع الودکتردوست دارید شکمی صاف و زیبا داشته باشید؟

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی

مرکز دندانپزشکی هدایت

شفا کلینیک

دکتر اسفندیار نوروزی

دکتر نازنین گرشاسب زاده

سرای سالمندان موج نو

482 بازدید

624 بازدید

442 بازدید

7464 بازدید

340 بازدید

420 بازدید

780 بازدید

30 شهریور 1399

30 شهریور 1399

29 شهریور 1399

25 شهریور 1399

25 شهریور 1399

19 شهریور 1399

18 شهریور 1399

 

در میان مواد غذایی طبیعی گروهی هستند که خواص مفید ویژه ی آنها زیاد شناخته نیست و حتی گاهی کاملا با خاصیتی اشتباه آنها را در گروه دیگری قرار می دهیم. مثلا به عنوان مثال موز به عنوان یک میوه چاق کننده شناخته شده است که در ادامه در کنار میوه های دیگر واقغیت را خواهید خواند.

 

عجیب است یک روغن را لاغرکننده بنامیم روغن زیتون، یک منبع عالی از ویتامینها و مواد معدنی است که سیستم بدن را پاکسازی کرده و پوست را تغذیه می کند. همچنین دوستدار قلب نیز می باشد. بعضی از افراد رژیم گیرنده، دیگر با روغن زیتون غریبه نیستند. این روغن بعنوان یک جایگزین سالم تر برای سس های سالاد یا روغن پخت و پز بکار می رود. اما آیا می دانستید که مصرف فقط یک قاشق سوپخوری روغن زیتون در هر روز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟

روغن زیتون، یکی از مفیدترین روغنهای سالم است. این روغن با له کردن و فشردن میوه های زیتون برای بیرون کشیدن روغن آن، تهیه می شود. انواع مختلفی از روغن زیتون در بازار وجود دارد. آنها بر اساس نحوه فراوری شان طبقه بندی می شوند. از بین تمام انواع روغن زیتون، روغن زیتون فوق بکر سرد فشرده، سالم ترین است. این روغن، مواد مغذی اش را حفظ می کند، زیرا حداقل فراوری روی آن انجام می شود.

با اینکه روغن زیتون حاوی چربی است، اما مزایای کاهش وزن دارد. با اینحال فکر نکنید یک روغن جادویی است که فورا شما را لاغر خواهد کرد. بمنظور انجام اینکار، شما باید مراقب آنچه که می خورید باشید و کالری مصرفی تان را نیز کاهش دهید. همچنین باید برای تقویت بدن و کاهش وزن بیشتر، ورزش هم داشته باشید.

برخی از کارشناسان معتقدند که مصرف فقط یک قاشق مرباخوری روغن زیتون فوق بکر و خالص در هر روز، بدن را تحریک خواهد کرد تا چربی بسوزاند. همچنین باعث می شود که شما بیشتر احساس سیری کنید، بنابراین پرخوری نمی کنید. حتی رایحه قوی و با نشاط روغن زیتون نیز به کاهش وزن کمک می کند. در یک مطالعه، شرکت کنندگانی که روغن زیتون استشمام کردند، میزان سروتونین در بدنشان بطور قابل توجهی افزایش یافت.

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

مطالعه ای که در نسخه 2010 مجله سلامت زنان منتشر شد نیز نشان می دهد خانم هایی که حداقل سه قاشق سوپخوری روغن زیتون را در رژیم غذایی شان گنجاندند، نسبت به کسانی که فقط از یک رژیم غذایی کم چرب پیروی کردند، 30٪ بیشتر وزن از دست دادند. همچنین شرکت کنندگان، رژیم غذایی روغن زیتون را به رژیم کم کالری ترجیح می دهند. این بدان معناست افرادی که این رژیم غذایی را امتحان خواهند کرد، به احتمال زیاد تا پایان برنامه به آن پایبند خواهند ماند.

قبل از اینکه رژیم روغن زیتون را امتحان کنید، عوامل خاصی وجود دارد که باید اول در نظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

روغن زیتون، بدون کالری نیست. به هیچ وجه! فقط یک قاشق سوپخوری روغن زیتون، 124 کالری دارد و تقریبا تمام این کالری از چربی است. اگر مراقب چیزی که می خورید هستید، یا کالری ها را شمارش می کنید، باید این را به یاد داشته باشید. شما باید برای جبران محتوای کالری روغن زیتون، مواد غذایی دیگر را کاهش دهید.

اگرچه روغن زیتون می تواند بطور بالقوه به کاهش وزن کمک کند اما چربی نمی سوزاند. هیچ ماده غذایی وجود ندارد که بطور جادویی چربی ها را آب کند. استفاده از روغن زیتون بعنوان یک ملین نیز کمکی به کاهش وزن نمی کند. سرعتی که در آن مواد غذایی در بدن شما حرکت می کنند، کالری جذب شده توسط بدنتان را کاهش نخواهد داد. برای کاهش وزن باید کالری مصرفی تان را کاهش دهید، تنها راه همین است!

نیازی نیست که هر روز یک قاشق سوپخوری روغن زیتون مصرف کنید. اگر شما نگران پیامدهای مصرف روغن زیتون برای کاهش وزن هستید، می توانید به مقدار کم از آن استفاده کنید. می توانید آن را روی سالاد مورد علاقه تان بپاشید یا از آن بعنوان دیپ استفاده کنید.

کُندُر Olibanum یک گیاه دارویی از راسته ناترک سانان Sapindales که از صمغ آن هم به عنوان خوشبو کننده استفاده می کنند. صمغ کندر را با اسپند هم می سوزانند. نام علمی این گیاه Boswellia thurifera یا B. sacra و همچنین B. carteriii است. طعم این صمغ خیلی تلخ است. در حقیقت ما با چیزی که بیشتر سر و کار داریم و آن را استفاده می کنیم همان صمغ خشک شده است.

طبع کندر گرم و خشک است. مواد با طبع گرم و خشک باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شوند. کندر هم با تجمغ بلغم در بدن مبارزه می کند. به همین دلیل است که خواص کندر برای لاغری و اثرات مفید آن در کاهش قند خون، کاهش چربی خون و محافظت از کبد کاملا به اثبات رسیده است.

بهترین روش مصرف کندر، کوبیدن و یا آسیاب کردن کندر است و هر روز صبح به صورت ناشتا یک قاشق مرباخوری از کندر را در یک استکان اب حل کنید و مصرف کنید. نباید فراموش کنید هر نسخه طب سنتی که ناشتا مصرف شود اثر خیلی قوی تری بر روی بدن شما دارد. می توانید کندر را در دهان بگذارید و مانند آدامس آن را بجوید. کندر کمی تلخ است و اگر آن را نجوید ممکن است به دندان هایتان بچسبد.

در مورد میزان مصرف کند گفته شده که نباید بیشتر از یک و نیم گرم در روز مصرف شود. ضمنا دوره درمانی که با کندر شروع کرده اید نباید بیش از 2 هفته طول بکشد. یعنی پس از 2 هفته مصرف کندر باید به بدن خود استراحت دهید.

بهترین نوع کندر از نوع خالص آن است که تازه و نرم باشد، ظاهر آن سفید باشد و خیلی هم زود شکسته شود. وقتی که کندر را می شکنیم داخل آن باید حالت چسبنده و زرد و طلایی رنگ داشته باشد. اگر باز هم موفق به شناخت کندر اصل نشدید، می توانید یک تکه کندر را آتش بزنید و اگر خوب آتش گرفت این یعنی که کندر اصل است. اگر موقع آتش زدن خوب نسوخت و دود کرد، این احتمال دارد که اصل نباشد و صمغ صنوبر باشد که هنگام آتش زدن فقط دود می کند. این نوع کندر از لحاظ ساختاری و درمانی شباهتی به کند مرغوب و خالص ندارد.

شکمی صاف با خوردن کندر به صورت ناشتا را به راحتی امکان پذیر است اما مصرف طولانی مدت کندر عوارضی نیز دارد.

بهترین مدت برای مصرف کندر دو هفته می باشد.

– های دهانی، روحی، التهاب روده .

بوده است.

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

با مطالعه این مقاله خواص کندر و نحوه ی استفاده آن را بیاموزید.

روشها و ماده غذایی برای آب کردن شکم و داشتن شکمی صاف صبح ناشتا کندر بجوید دارچین با عسل میل کنید زنجبیل با عسل مصرف کنید چای سبز میل کنید دم کرده تخم کتان بنوشید آب کرفس هفته ای سه روز میل شود سرکه سیب مصرف شود روغن زیتون در و قطع ادرار و بلغم از آن بخورند.

روغن کندر خواص ضد عفونی کننده و گند زدایی و ضد میکروبی دارد.

از آن می توان در زخم ها برای جلوگیری از کزاز استفاده کرد و برای عفونت های داخلی هم مفید و موثر است.

کندر خواص ضد التهابی داشته و برای بهبود بیماری های التهابی روده بسیار مفید است.

روغن کندر برای معده درد و ناراحتی ها و دردهای شکمی خوب است و باعث بهتر شدن هضم و حتی کم کردن گازهای روده می شود.

برای برطرف کردن جای زخم صورت و بدن مفید است.

تغییرات پوستی حاصل از جوش، آکنه، آبله و … می تواند با استفاده از روغن کندر بر طرف شود.

به حفظ عملکرد کلیوی کمک می کند.

به تولید مناسب ادرار کمک کرده و باعث خروج سموم از بدن از طریق ادرار می شود.

طب سنتی به شما می گوید که بدون استفاده از دارو و قرص های لاغری هم می توانید چربی های اطراف شکم تان را کاهش دهید و لاغر و متناسب شوید.

– زندگی ایده آل: در روزهای آخر سال بین همه دغدغه های ریز و درشتی که دارید کمی هم به تناسب اندام تان فکر کنید.

مهمانی های نوروزی در پیش است و شاید دل تان بخواهد در جمع دوستان و اقوام خوش اندام تر از سال گذشته به نظر برسید.

دوهفته فرصت دارید که به این هدف برسید.

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

ورزش کنید و روغن بمالید اگر می خواهید در مدت کمی از میزان چربی بدن خود کم کنید، ورزش کنید.

دراز و نشست، ورزش های کششی و پیاده روی ساده ترین ورزش هاست که برای همگان مفید و امکان پذیر است.

برای اینکه تاثیر ورزش بیشتر شود، روغن های گرم را قبل از ورزش به نواحی مورد نظر مالیده و حسابی چرب کنید.

استفاده از روغن های سیاه دانه، شوید و بابونه پیشنهاد اصلی ماست.

روغن ها با طبیعت گرم خود، همراه حرارت ایجاد شده بعد از ورزش، به آب شدن چربی ها کمک کرده و در مدت کوتاهی تاثیر مناسبی در لاغری دارد.

روغن را سمت راست شکم بمالید و کمی در جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید.

احساس گرما که شروع شد، ورزش را آغاز کنید.

نکته: کسانی که معده های گرمی دارند، بهتر است از این روغن مالی استفاده نکنند و به ورزش اکتفا کنند اما برای سردمزاجان و کسانی که معده های سرد دارند، علاوه بر لاغ

کندر یک گیاه دارویی است که در برخی از نقاط کشور به آن «صمغ عربی» نیز گفته می‌شود. این صمغ از یک درخت بومی در پاکستان، هند، یمن، سومالی و عمان تهیه می‌شود. این صمغ به دلیل بوی مطبوعی که دارد، از آن به همراه اسپند برای دود کردن استفاده می‌شود. با سوختن صمغ کندر بوی دلنشین فضا را پر می‌کند. البته خاصیت این صمغ فقط در دود کردن نیست. خواص کندر خوراکی مزیت‌های زیادی برای پوست، مو، لاغری، تقویت حافظه و … دارد که در طب سنتی هم به آن اشاره شده است. آنچه در ادامه می‌خوانید:

کندر خاصیت زیادی برای زیبایی و جوانسازی پوست دارد. اگر هر روز مقداری از این صمغ را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت بمالید، باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌شود. در نتیجه چین و چروک پوست از بین می‌رود. در این صمغ مقداری زیادی اسید بوسولیکو (نوعی آنتی اکسیدان) وجود دارد. به همین دلیل به جوانسازی پوست کمک می‌کند.
قبل از اینکه کندر را به عنوان ماسک بر روی پوست بزنید، ابتدا مقداری از آن را روی پوست دست بزنید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند. اگر هیچ حساسیتی به آن نداشتید، برای پوست صورت استفاده کنید.
برای اینکه این صمغ باعث آبرسانی و رطوبت پوست شود، ۲ تکه کندر را با یک فنجان روغن بادام ترکیب کنید. سپس آن را روی حرارت ملایم قرار دهید تا کندر در داخل روغن حل شود. مقداری این روغن بدست آمده را هر روز بر روی پوست خود ماساژ دهید. این کار باعث از بین بردن خشکی پوست می‌شود.

کندر خاصیت زیادی برای زیبایی و جوانسازی پوست دارد. اگر هر روز مقداری از این صمغ را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت بمالید، باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌شود.

کندر برای مردان فواید زیادی دارد. یکی از خواص این صمغ برطرف کردن زودانزالی و افزایش میل جنسی در مردان است. از خواص کندر خوراکی برای بانوان‌ هم می‌توان به تأثیر آن در تنظیم تعادل هورمون‌ها اشاره کرد. بانوانی که به دلیل تنظیم نبودن هورمون‌ها، قاعدگی نامنظم دارند، بهتر است کندر بخورند. زیرا این صمغ می‌توان جریان خون را در لگن و رحم افزایش دهد. در نتیجه قاعدگی را منظم می‌کند. حتی مصرف کندر درد پریودی را هم بهبود می‌دهد.

یکی دیگر از فواید استفاده از کندر، کمک به تقویت عملکرد مغز و حافظه است. این صمغ تاثیر زیادی در پیشگیری از فراموشی و آلزایمر دارد. چرا که کندر یک صمغ گیاهی ضدالتهابی است. از سوی دیگر جریان خون را در مغز افزایش می‌دهد. به همین دلیل از زوال عقل و فراموشی پیشگیری می‌کند.

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

یکی دیگر از خواص روغن کندر جلوگیری از ریزش موی سر است. برای این کار می‌توانید مقداری از این روغن را یک ساعت قبل از حمام بر روی پوست سر ماساژ دهید.

یکی دیگر از خواص روغن کندر جلوگیری از ریزش موی سر است. برای این کار می‌توانید مقداری از این روغن را یک ساعت قبل از حمام بر روی پوست سر ماساژ دهید. این کار باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. در نتیجه اگر به ریزش مو مبتلا هستید، بعد از مدتی مشکل شما برطرف می‌شود.

کندر خوراکی تاثیر زیادی در بهبود تعادل هورمون‌ها دارد. اگر دلیل چاقی شما کم‌کاری تیروئید باشد، این صمغ گیاهی می‌تواند هورمون تیروئید را تنظیم کند. در نتیجه متابولیسم بدن افزایش می‌یابد. حتی در افرادی که به دلیل پرکار بودن تیروئید به شدت لاغر هستند، مصرف این صمغ باعث افزایش وزن و تناسب اندام می‌شود.
یکی دیگر از خواص کندر خوراکی کمک به پاکسازی روده‌هاست. این صمغ گیاهی روده‌ها را تمیز می‌کند. در نتیجه باعث چربی‌سوزی بیشتر در بدن می‌شود.

کندر برای سیستم گوارش نیز فواید زیادی را به همراه دارد. این صمغ حاوی مقدار زیادی اسید بوسولیک است که خاصیت ضدالتهابی دارد. به همین دلیل افرادی که به زخم معده مبتلا هستند، می‌توانند آن را مصرف کنند. همچنین این صمغ باعث رفع نفخ معده می‌شود و می‌تواند ورم معده را درمان کند. افرادی که به التهاب روده مبتلا هستند، می‌توانند کندر مصرف کنند.

کندر برای سیستم گوارش نیز فواید زیادی را به همراه دارد. این صمغ حاوی مقدار زیادی اسید بوسولیک است که خاصیت ضدالتهابی دارد. به همین دلیل افرادی که به زخم معده مبتلا هستند، می‌توانند آن را مصرف کنند.

تحقیقات زیادی بر روی فواید و مزیت‌های مصرف کندر انجام شد. نتیجه‌ی این بررسی‌ها نشان داد که مصرف ۴۰۰ گرم از این صمغ به مدت ۱۲ هفته و دو بار در روز، در کنار قرص متفورمین، باعث کاهش قندخون می‌شود. البته کندر باید بعد از هر وعده‌ی غذایی مصرف شود. کندر تاثیر زیادی در کاهش کلسترول، تری گلیسیرید خون و قند خون دارد. این صمغ حتی می‌تواند فشارخون را نیز تنظیم کند.

خواص کندر خوراکی برای سلامت بدن و جلوگیری از تولید آنزیم‌های خاص بر روی DNA، کاملاً اثبات شده است. به همین دلیل از بیماری سرطان پیشگیری می‌کند. اما فراموش نکنید که در برخی از افراد ممکن است باعث اسهال، رفلاکس معده، حالت تهوع و بثورات پوستی شود.
خواص کندر در بارداری هنوز به اثبات نرسیده است. اما براساس بررسی‌های انجام شده در این زمینه، کندر باعث تحریک جریان خون در رحم و لگن می‌شود. به همین دلیل سقط جنین را به دنبال دارد. بانوان باردار بهتر است از مصرف این صمغ خودداری کنند.

من در زمینه تولیدمحتوای وب و SEO فعالیت می‌کنم. در سودای شهرت و ثروت نیستم. بلکه اندیشه موفقیت مهمان تک تک لحظه های تنهایی منه.

اسم و ایمیل مرا در این مرورگر ذخیره کن.

با اپلیکیشن کرفس به وزن ایده‌آل خود برسید.

تهران٬ ونک- خیابان برزیل- خیابان شمس لاهیجانی- کوچه دوازدهم- پلاک ۸

@2019 – طراحی و توسعه تیم کرفس

5161_313.jpg

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر