موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کسانی که رژیم اب گرفتن

کسانی که رژیم اب گرفتن

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 بهمن 1400 ساعت 15:17

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

گزارش روزانه رژیم آب درمانی ۴۰ روزهه


0.png
رژیم آب درمانی ۴۰ روزههگزارش روزانه

سلام من مستانه هستم ۴۸ ساله از امروز میخواهم یک رژیم جدی بگیرم


112.gif
شنبه ۱۴ تیر
۱۳۹۳

سه سال پیش رژیم خوبی گرفتم یعنی پنج روز آب درمانی و بعد خوردن مرغ آب پز یا کبابی با سالاد

بعد از یکسال از ۸۵ کیلو به ۶۵ کیلو رسیدم

مدت یکسال همون وزنم بود که دوباره رژیم را ول کردم و خوردن را شروع و حالا وزنم بعد از یکسال شدهه


۷۴.۵۰۰

امروز دیدم وای لباسهام اصلا تنم نمیرهه

غصه دار شدم و به خودم گفتم درسته در حال یائسه شدن هستم ولی شاید دوباره مثل سه سال پیش بتونم مصمم بشوم و رژیم را جدی دنبال کنم

حالا هم این سایت خوب را به طور تصادفی پیدا کردم و امیدوارم با خواندن مطالب دوستان بتوانم این راه سخت را طی کنم و به وزن دلخواهم برسم. اینکارم دو علت دارهه یک علتش برای خوش هیکلی و دومیش به خاطر کمر و زانو درد شدیدم که با اضافه وزن بدتر میشود.

به امید خدا از امروز آب درمانی را شروع کردم. اینجا خواندم که توی یک هفته بعضی از دوستان با آب درمانی پنج کیلو لاغر شدنند ببینم این معجزه برای من هم روی میدهد یا نه

تا فردا و گزارش فردا

مستانه

1.jpg

امروز کمی بیحال بودم. اولین روز برای همه کارها سخته ولی من هی تکرار میکردم من میتوانم و بعد یاد نوشته های دوستان این سایت که خوانده بودم میافتادم و به خودم دلگرمی میدادم . کمی که بیحالتر شدم یک قاشق مربا خوری عسل توی یک لیوان آب جوش زدم و خوردم. حالم الان بهترهه.


processor.php?func=drawWeightLossTicker&startDate=undefined&startWeight=74.500&currWeight=74.500&destWeight=55.500




یکشنبه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۳


روی وزنه رفتم امرو

ز ۷۳ کیلو

بودم. دیشب خیلی سخت گذشت ولی خیلی تحمل آوردم و از رژیمم تخطی نکردم. آسان نبود ولی من تلاشم را کردم. امیدوارم بتوانم ۴۰ روز را طاقت بیاورم هر چند که تلاش در تثبیت وزن از پایین آوردن وزن خیلی سختر است. من فقط وقتی احساس گرسنگی کردم یک لیوان آب خوردم . گاهی آب سرد و گاهی که خیلی احساس ضعف میکردم آب جوش با یک قاشق مربا خوری عسل خوردم. لازم به ذکرهه که طبیعتا روشهای ساده تری برای لاغر شدن البته در مدت زمان کمی طولانی تر وجود دارد. دلیل اینکه من این رژیم را انتخاب کردم به خاطر این هست که الان در مرخصی هستم و بهترین زمان هست برای گرفتن یک رژیم سخت و در ضمن کمر و زانو درد بسیار شدیدی دارم که نیاز به کاهش سریع وزن دارم. ولی بعد از مرخصی طبیعتا قادر به گرفتن چنین رژیمی نخواهم بود. آنموقع به فکر رژیم کم کالری هستم. فعلا ببینم این چهل روز را دوام میاورم یا نه.


دوشنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۳


روی وزنه رفتم امروز ۷۲ کیلو بودم. البته این کاهش وزن برای هفته اول آب درمانی طبیعی است از هفته بعد کاهش وزن روزانه کمتر خواهد شد. دیروز هم مطابق همیشه آب ولرم و آب سرد یک درمیان خوردم و در صورت نیاز یک قاشق مربا خوری عسل در آب ولرم نیز میزدم و میخوردم. در ضمن تنقیه روزانه را هم سه بار انجام میدهم. دهانم اصلا بو نمیدهد چون من سه بار روزانه مسواک میزنم و با دهان شورهه دهانم را میشورم. دیروز حدود ده دقیقه نرمش سبک کردم. شب ها خیلی گرسنگی آزارم میدهد و واقعا مقاومت میکنم. در واقع سوزش درون معده آزارم بیشتر میدهد تا گرسنگی. یک روز دیگر هم الحمدالله گذشت. دیروز وقتی مطالب سایت روزه طبی را مطالعه میکردم متوجه شدم که چقدر حالات افرادی که این نوع رژیم را میگیرند با هم متفاوت است. در واقع نمیتوان گفت که بعد از چهل روز دقیقا هر شخص چقدر کاهش وزن دارد و چه اتفاقاتی در طی این دوره برای شخص رخ میدهد. طبق مطالبی که خواندم چه بخواهیم چه نخواهیم بعد از به اتمام رسیدن این دوره از رژیم حدود پنجاه درصد از وزن از دست رفته باز میگردد که طبیعی است تا متابولیسم بدن تثبیت پیدا کند. در ضمن همانطور که خیلی از دوستان نوشته اند باید بعد از اتمام دوره با سوپ و غذاهای رقیق شروع کرد و بعد از چند روز به بقیه خانواده سر سفره بپیوندم و هم خوراک شوم. فعلا که تا آنزمان راه طولانی را باید طی کنم. امیدوارم که بتوانم این دوره را به طور کامل بدون هیچ مشکلی به پایان برسانم.سه شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۳


روی وزنه رفتم امروز ۷۱:۶۰۰ کیلو بودم. رژیم آب و گاهی با یک قاشق عسل ادامه دارد در ضمن دیروز سه بار چای سبز هم خوردم. علاوه بر تمام کارهایی که دیروز کردم ویتامین و شربت فورگولوبین هم خوردم. برای معده دردم هم قرص رانیتیدین خوردم که باعث شد شب معده درد نداشته باشم. توی باغچه کار کردم و کتاب خواندم و کارهای سبک کردم. اشتهام هنوز با بوی غذا تحریک میشه درست برعکس افرادی که این رژیم را گرفته بودنند و میگفتند اشتهاشون کم شدهه من اینطور نبودم. فکر کنم از الان باید منتظر کمتر شدن سایز باشم تا کمنر شدن وزن. در ضمن حتی با استپ وزن نباید نامید بشوم چون دیدم که بعد از گاهی یک استپ در وزن بعد از سه یا چهار روز یکهو یک یا دو کیلو پایین آمدم. فکر میکنم حتی وزنه ها با ما شوخی دارند تا ما را نا امید کنند ولی من ایندفعه نمیگذارم که حتی با استپ کامل وزن نا امید شوم.

امیدوارم تا اتمام این روزه و رژیم طبی به هدفم برسم.


چهارشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۳
روی وزنه رفتم امروز ۷۱:۲۰۰ کیلو بودم. رژیم آب و گاهی با یک قاشق عسل ادامه دارد. ویتامینهام را هم میخورم. دیشب خیلی بهم سخت گذشت . چندین دفعه میخواستم روزه را بشکنم. دیگه در نظر بگیرید چی کشیدم. ولی مفاومت کردم واقعا کسانی که این رژیم را همراه با کار انجام دادنند و به مدت چهل روز شاهکار کردنند. دیروز کتاب درمان با آب دکتر باتمانقلیچ را میخوندم. جالبه که این آب درمانی را حتی برای درمان زخم معده بکار گرفته بودنند. وقتی فکر میکردم که خوب همه میگویند بعد از رژیم با آب اگر رعایت نکنیم چاق میشویم گفتم خوب این هم که مثل ورزش کردن میمونه وقتی فردی ورزش را قطع میکنه وزنش دوبرابر میشه. فکر میکنم این نوع رژیمهای سخت یا ورزشهای سخت به متابولیسم بدن فرد میخواهد یک دیسیپلین یاد بدهد که کم بخور و به اندازه بخور. ببینم امروز برام چی رقم خوردهه. 


processor.php?func=drawWeightLossTicker&startDate=undefined&startWeight=74.500&currWeight=71.200&destWeight=55.500
8.jpeg

پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۳

روی وزنه رفتم امروز ۷۰:۹۰۰ کیلو بودم. رژیم آب و گاهی با یک قاشق عسل و همچنین به پیشنهاد افسانه جان کمی آبلیمو ادامه دارد. ویتامینهام را هم میخورم. دیروز احساس کردم میانه کشاله رانهام قطرش کمتر شدهه. خدا کنه... اون قسمت از چاقی در کشاله بین ران خیلی بدهه بخصوص وقتی هوا گرم باشه. خدا را شکر دیروز روز راحتری بود.

پنج روز گذشت و ۳۵ روز دیگه ماندهه. تازه برای تثبیتش ماهها... توکل به خدا ببینیم چی پیش میاد.


"; window.location.href = window.location.href.split("#")[0] + "#comment-form-box"; } blogsky.ajax.onCommentSubmitFailure = function (data) { document.getElementById("comment-submit-button").classList.remove("loading"); document.getElementById("comment-submit-button").removeAttribute("disabled"); document.getElementById("comment-errors-message").innerHTML = data.error; } blogsky.ajax.onCommentRateBegin = function (data) { document.getElementById("comment-rate-plus-button-" + data.id).setAttribute("disabled", "disabled"); document.getElementById("comment-rate-minus-button-" + data.id).setAttribute("disabled", "disabled"); document.getElementById("comment-rate-wrapper-" + data.id).classList.add("loading"); switch (data.rateType) { case "plus": var commentRatePlus = document.getElementById("comment-rate-plus-count-" + data.id); commentRatePlus.innerHTML = parseInt(commentRatePlus.innerHTML) + 1; break; case "minus": var commentMinusPlus = document.getElementById("comment-rate-minus-count-" + data.id); commentMinusPlus.innerHTML = parseInt(commentMinusPlus.innerHTML) + 1; break; } } blogsky.ajax.onCommentRateFailure = function (data) { switch (data.rateType) { case "plus": var commentRatePlus = document.getElementById("comment-rate-plus-count-" + data.id); commentRatePlus.innerHTML = parseInt(commentRatePlus.innerHTML) - 1; break; case "minus": var commentMinusPlus = document.getElementById("comment-rate-minus-count-" + data.id); commentMinusPlus.innerHTML = parseInt(commentMinusPlus.innerHTML) - 1; break; } var commentRateErrorMessage = document.getElementById("comment-rate-error-message-" + data.id); commentRateErrorMessage.innerHTML = data.error; commentRateErrorMessage.style.display = "block"; setTimeout(function () { commentRateErrorMessage.style.display = "none"; }, 3000); } blogsky.ajax.onCommentRateComplete = function (data) { document.getElementById("comment-rate-plus-button-" + data.id).removeAttribute("disabled"); document.getElementById("comment-rate-minus-button-" + data.id).removeAttribute("disabled"); document.getElementById("comment-rate-wrapper-" + data.id).classList.remove("loading"); }

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر