موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رژیم دکتر کرمانی برای وزن 83

رژیم دکتر کرمانی برای وزن 83

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 31 مرداد 1400 ساعت 12:35

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دوست داری به وزن دلخواهت برسی اما هنوز مردد و بی انگیزه هستی؟
پیشنهاد می کنم صحبت های رکورددار جدید رژیم دکتر کرمانی رو بخونی…

۳۱ سالمه و اصفهان زندگی می کنم، من از سن ۱۵سالگی اضافه وزن پیدا کردم اما بعد از زایمان، وزنم خیلی بالا رفت طوری که برایم غیر قابل تحمل بود.

از طریق یکی از رکوردداران دکتر کرمانی انگیزه گرفتم که در رژیم ثبت نام کنم و واقعا از ایشان ممنونم. شروع برنامه عالی بود و اوایل، کاهش وزنم خیلی خوب پیش می رفت. تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی، بی نقص و لیست دلخواه برای من عالی ترین انتخاب بود.
بیشتر از طریق تماس تلفنی با مشاورین برنامه در ارتباط بودم و از آن ها ممنونم که مرا تا پایان راه همراهیم کردند. اولین باری که دیدم وزنم کاهش پیدا کرده، احساس رضایت زیادی داشتم و فهمیدم که می توانم از پس این چاقی و اضافه وزن بربیایم. رژیمم حدود ۷ ماه به طول انجامید وخیلی راحت تر از چیزی بود که از رژیم گرفتن انتظار داشتم.
هدفم برای لاغری، بیشتر سلامتی و در درجه دوم بالا رفتن اعتماد به نفسم بود. حدودا یک ماه و نیم هست که تثبیت گرفتم و در این وزن ثابت ماندم. حالا به راحتی می توانم به کارهای روزمره ام رسیدگی کنم.

وزن اولیه: ۸۳ کیلو گرم

وزن پایانی: ۶۱ کیلو گرم

میزان کاهش وزن: ۲۲ کیلو گرم

بهترین مشوقین من، خانواده و دوستانم بودند. کاهش وزن روی روابط خانوادگی ام تاثیرگذار بود و تاثیر مثبتی بر آن داشت. همچنین خواندن کتاب های دکترکرمانی را در ادامه رژیمم، بسیار موثر می دانستم. همچنین ورزش کردن برایم نسبت به قبل از رژیم، بسیار راحت تر شده




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر