موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رژیم دکتر کرمانی برای وزن ۸۰ کیلو گرم

رژیم دکتر کرمانی برای وزن ۸۰ کیلو گرم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 01:30

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شیلا رهبری

mic.jpg

مصاحبه اختصاصی ما با شیلا رهبری جدیدترین رکورددار وب سایت دکتر کرمانی

rahbari-1.jpg خانم شیلا رهبری ۲۸ ساله و ساکن استان گیلان، جدیدترین رکورددار سایت است که موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی در کمتر از ۶ ماه، ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی می گوید هدفم برای امسال، رسیدن به وزن ایده ال است. من هرگز ناامید نشدم و نگران نیستم وزنم دوباره برگردد چون دیگر درست غذاخوردن را یاد گرفته ام.گزیده ای از صحبت های ایشان را در ادامه بخوانید:
بعد از اولین زایمانم در سال ۸۹ دیگر به وزن اولیه ام برنگشتم روز به روز چاق و چاق تر شدم. بعد از زایمان دوم خجالت می کشیدم در جمع فامیل حاضر شوم و گاهی حتی مرا نمی شناختند!

وزن اولیه: ۸۰ کیلوگرم

وزن پایانی : ۶۰ کیلوگرم
میزان کاهش وزن (تا کنون): ۲۰ کیلوگرم

خانواده ام اصرار داشتند که هرچه سریع تر لاغر شوم و یکی از دوستانم که با رژیم دکتر وزن زیادی کم کرده بود، به من امید می داد که حتما لاغر می شوی، بعد از آن رژیم را شروع کردم. دو هفته اول وقتی روی ترازو می رفتم، با دیدن ۲ کیلو کاهش وزنم تازه متوجه شدم همه بیماری ها از جمله چاقی به خاطر خوردن زیاد است. در خانواده ما فقط من و برادرم اضافه وزن داشتیم که به لطف دکتر کرمانی، مشکل هردوی ما حل شد. البته ناگفته نماند رژیم شیر دهی من باید طوری پیش می رفت که خیلی آهسته وزنم را کم می کردم که خودم و فرزندم صدمه نبینیم.

rahbari-2.jpg من رژیمم را با وزن ۸۰ کیلوگرم شروع کردم و تاکنون ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته ام و به وزن سلامتم رسیده ام. برای رسیدن به وزن ایده آل باید ۶ کیلوگرم دیگر وزن کم کنم و همچنان در رژیم هستم.
یک ماه اول رژیم کمی سخت بود ولی با گذشت زمان راحت شد و الان خیلی خوشحالم، چون هرجا که می روم، صحبت از اراده و لاغری من هست. خوشحالم از اینکه توانستم جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیرم و متوجه اشتباهم شوم. همین سلامتی است که به من انگیزه می دهد تا این سبک زندگی را ادامه دهم.در رژیم دکتر کرمانی از لیست دلخواه و استاندارد استفاده کردم که خیلی خوب بود و راضی بودم. هر غذایی که دوست داشتم در این لیست بود، حتی غذاهای محلی خودمان.. در طول رژیم، چون شیر می دادم احساس گرسنگی نداشتم چون سهمیه شیر دهی داشتم. ولی در مهمانی ها غذاهایی را انتخاب می کردم که سالم ترین بودند. شیر و خرما و ماهی برای من بهترین و سالم ترین غذاهاست.
همچنین با کمک مشاورهای بسیار خوب برنامه رژیم، توانستم ورزش کردن را به عنوان یک عادت در برنامه روزانه ام قرار دهم. ورزش های تردمیل و حلقه را انجام می دادم چون با وجود بچه کوچکم، می توانستم همین ورزش ها را در خانه انجام دهم. rahbari-3.jpg دیگر درست غذا خوردن را یاد گرفته ام
هدفم برای امسال، رسیدن به وزن ایده ال است. من هرگز ناامید نشدم و نگران نیستم وزنم دوباره برگردد چون دیگر درست غذاخوردن را یاد گرفته ام. در طول رژیم، کتاب های «معجزه ای برای چاق ها» و «جلوگیری از چاقی در دوران بارداری و شیردهی» تالیف دکتر کرمانی را چندبار مطالعه کردم که واقعا مفید بودند. CD های دکتر نیز در تقویت اراده ام تاثیر زیادی داشت. تشویق ها و حمایت خواهران و دوستانم و دیدن عکس افراد چاقی که با رژیم دکتر کرمانی لاغر شده بودند، هم به من انگیزه و نیرو می داد.
۳ توصیه اصلی ام درباره غذا خوردن این است که آرام غذا بخورید، به اندازه کافی در بشقابتان غذا بریزید و زود هم از سر سفره بلند شوید.
به کسانی که توانایی رژیم گرفتن را در خود نمی ببینند پیشنهاد می کنم حداقل یک بار رژیم دکتر کرمانی را امتحان کنند یا کتاب ها و CDهای ایشان را ببینند و مطالعه کنند.
رمز موفقیت من این بود که با کمک پروردگار و اراده قوی و با رعایت مو به موی رژیم دکتر کرمانی توانستم به وزن سالم برسم و از این بابت بسیار خوشحالم. در پایان از مجموعه به اندام نیز تشکر ویژه دارم. خانم شیلا رهبری در گفت و گو با سایت دکتر کرمانی، برایمان از تجربه ها و رمز موفقیتش در کاهش وزن گفت که بخشی از آن را میتوانید در ادامه بشنوید:

https://kermany.com/wp-content/uploads/2017/12/mrs.rahbari.mp3.mp3

ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی

User Review

3.06 (17 votes)




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر