سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مکمل جینکترول

مکمل جینکترول

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 25 اسفند 1400 ساعت 12:15

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

توضیحات دسته‌بندی

photo_2020-01-12_00-23-49.jpg

مکمل بدنسازی چیست و چه کسانی از مکمل ورزشی استفاده می کنند

همیشه برای افراد عادی و افرادی که به صورت غیر حرفه ای ورزش را دنبال می کنند، این سوال پبش می آید، که چرا باید مکمل بدنسازی مصرف کنیم؟ آیا استفاده از این مکمل ها الزامیست یا خیر؟جواب ساده است، ورزشکاران برای اینکه بخواهند عضلات و توان خود را افزایش دهند و عضله سازی بیشتری داشته باشند، نیاز به آن دارند.

زمانی که ورزشکاران، ورزش سنگین و حرفه ای انجام می دهند، بدنشان به مقدار زیادی پروتئین و انواع آمینواسید نیاز دارد، که مصرف روزانه غذا، برای تامین این حجم از مصرف انرژی در روز کافی نیست، برای همین ورزشکاران باید از مکمل استفاده کنند.

چه زمانی بدن به مکمل نیاز دارد؟

بدن برای تقویت، ریکاوری و رشد به انواع مکمل بدنسازی مانند کراتین، پروتئین، آمینواسید و…. نیاز دارد، که این مکمل ها انواع متفاوت هستند، در پروتئین ها، ما پروتئین وی، کازئین، هیدرولیزه و….. را داریم، در آمینواسیدها ما 20 نوع مختلف داریم، که آمینواسیدها به دو دسته ضروری و غیر ضروری تقسیم میشوند، که ما توانایی تامین این مواد ضروری را از طریق تغذیه روزانه برای بدنمان نداریم، و ناگزیر مجبور به استفاده از مکمل ورزشی هستیم.

مکمل اصل و داروخانه ای چه تفاوتی با نمونه های معمولی دارند

مکمل های اصل و داروخانه ای، مکمل هایی هستند که کد IRC وزارت بهداشت دارند. این محصولات عموما وارداتی هستند و به صورت قانونی وارد کشور میشوند و تحت نظارت سازمان غذا و دارو میباشند بدین صورت که بر روی همه ی این محصولات بدنسازی برچسب این سازمان درج شده. این مکمل ها از آنجا که فقط در داروخانه ها توزیع میشوند به مکمل های داروخانه ای یا لیبل دار معروف شده اند لذا تمام مکمل هایی که داروخانه آنلاین ارائه میکند اصل میباشند.

چرا مکمل های اصل از مکمل های بازاری گرانتر هستند؟

متاسفانه بسیاری از مکمل هایی که در بازار موجود است با هزینه ای به مراتب کمتر از مکمل های اصل و داروخانه ای در بازار توزیع میشوند. این مکمل ها کد IRC نداشته و تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را ندارند و شرکت های وارد کننده مکمل های بدنسازی مثل راک دارو، فقط مجوز پخش و توزیع در داروخانه ها را دارند. حتما اخبار مربوط به زیان های مصرف مکمل های ورزشی غیر اصل را شنیده اید و افراد زیادی قربانی این مکمل ها شده اند ولی کلیه محصولات بدنسازی که در داروخانه آنلاین ارائه میگردند همگی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده.

داروخانه آنلاین و داروخانه رویال ارائه دهنده بهترین مکمل های بدنسازی اصل

داروخانه آنلاین و داروخانه رویال همواره بهترین محصولات را تامین و ارائه میکند و با همکاری با بهترین برندهای دنیا که در ایران به صورت قانونی وارد میشوند، سبد کاملی از مکمل های ورزشی با تنوع بسیار بالایی از برند های معتبر دنیا را در داروخانه های خود به صورت عمده و تکی به سراسر کشور به فروش میرسانند. به جرئت میتوان گفت کمتر برند معتبری وجود دارد که داروخانه آنلاین و داروخانه رویال آن را نداشته باشند.

ارسال مکمل های ورزشی اصل به سراسر ایران

یکی از اهداف داروخانه آنلاین ، تسهیل دسترسی کل ایران به کلیه محصولات کمک درمانی و داروخانه ای است که عموما در تهران توزیع میشود هست به طوری ورزشکارن محترمی که در شهرها و استان هایی مثل لرستان، مازندران، کرج، همدان، کرمانشاه، کردستان، تبریز، فارس، هرمزگاه، خوزستان، اصفهان، یزد، گیلان، بوشهر، قزوین، اهواز، خراسان و... زندگی میکنند ، میتوانند با کمترین هزینه بهترین مکمل های بدنسازی را تهیه نمایند.

انواع مکمل های بدنسازی

ساپلمنت ها انواع مختلفی دارند که هر کدام فرآیند متفاوتی را در بدن ایجاد میکنند

  • پروتئین بدنسازی: افزایش توده عضلانی
  • آمینواسید بدنسازی: ریکاوری و افزایش استقامت بدن
  • کراتین بدنسازی: افزایش توان بدنی و افزایش وزن
  • گلوتامین بدنسازی: کاهش درد و بازسازی عضلات
  • کافئین بدنسازی: کاهش خستگی و افزایش توان
  • پمپ بدنسازی: افزایش استقامت و گردش خون
  • ویتامین بدنسازی: افزایش سیستم ایمنی بدن

مشاوره خرید مکمل بدنسازی مناست

استفاده نادرست از مکمل های بدنسازی میتواند برای شما عوارضی به همراه داشته باشد و صدمات جبران ناپذیری را به کبد، کلیه، قلب و... وارد کند لذا پیشنهاد میشود قبل از خرید مکمل بدنسازی همواره با مشاورین حرفه ای مشورت کنید. شما میتوانید قبل از خرید از مشاورین حرفه ای داروخانه آنلاین و داروخانه رویال که سالهاست در این زمینه فعالیت میکنند بهره مند شوید.

بهترین مکمل های بدنسازی خارجی که در ایران موجود هستند

  • برند ON اپتیموم نوتریشن: کشور سازنده آمریکا
  • برند سلوکور: کشور سازنده آمریکا
  • برند بی اس ان BSN: کشور سازنده آمریکا
  • برند ایرون مکس: کشور سازنده آمریکا
  • برند زد کانزپت: کشور سازنده آلمان
  • برند سایتک نوتریشن : کشور سازنده مجارستان
  • برند PHD پی اچ دی: کشور سازنده انگلستان
  • برند ماسل گولد: کشور سازنده انگستان

بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی

کشورمان ایران هم در عرصه تولید مکمل های بدنسازی با کیفیت در منطقه پیشگام است. با توجه به این که شرکت های معتبر ایرانی تحت لیسانس برترین شرکت های تولید کننده مکمل ورزشی فعالیت می کنند، می توانید با آسودگی خاطر از مکمل های ایرانی استفاده نمایید.

ژن استار: شرکت ستارگان نیک با همکاری شریک کانادایی
کارن: شركت داروسازی ومكمل های غذایی- حیاتی كارن با مشاركت شركت Mass Global Nutrition كاناد
دوبیس: شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس تحت لیسانس شرکت آلمانی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون