موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روغن سبیل برای درد

روغن سبیل برای درد

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 11:15

توضیحات

پماد سبیل چیست؟؟

پماد سبیل یا همان Sloans Balm یک پماد ضد درد بسیار قوی می باشد که ساخت کشور هندوستان می باشد. این پماد باعث از بین رفتن درد عضلانی، آرتروز، کبودی ها غیره می شود.پماد سبیل معجزه ای برای بهبود درد عضلانی ، درد مفاصل ، آرتروز و …. می باشد .خصوصا افرادی که بدن سرد دارند این پماد عضو را گرم نموده و درد را خیلی سریع درمان می کند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مواد تشکیل دهنده:

Capsicum Extract:
این ماده که 1.8 درصد از پماد می باشد به عنوان یک ضد حساسیت عمل می کند که تولید ماده p را کاهش می دهد. مادهp یک ماده شیمیایی می باشد که در بدن سیگنال های درد را به مغز منتقل می کند. این مورد برای درمان عضلات جزئی یا درد مفاصل و درد پوستی و احساس خارش مورد استفاده قرار می گیرد.

Pudina:
این ماده که 2 درصد از محتوای پماد می باشد ، فورا یک اثر خنک کننده به منطقه آسیب دیده ایجاد می کند و با کاهش دمای در محل درد، علائم درد را از بین می برد.

Nilgiri tailam:
این ماده که 1 درصد از محتوای پماد می باشد،یک ضد عفونی کننده خفیف می باشد همچنین با کاهش درد و التهاب و با کم کردن شدت عضلات و درد عصبی را کاهش می دهد.

Devadaru tailam:
این ماده که 0.85 درصد از پماد می باشد،گردش خون را بهبود می بخشد و التهاب را در ناحیه آسیب دیده کاهش می دهد.

روغن Gaultheria :
این روغن که 2 درصد از محتوای پماد می باشد به عنوان یک ضد حساسیت عمل می کند و درد را کاهش می دهد.

Karpoora tailam:
این ماده که 0.5 درصد از محتوای پماد می باشد،عصب خونی در انتهای عصب را در ناحیه آسیب دیده سرد می کند و حس درد را کاهش می دهد.

Gandha Biroja tailam:
این ماد که 6 درصد از محتوا پماد می باشد ، ضد حساسیت است و سبب بهبود گردش خون در منطقه آسیب دیده می شود و افزایش قدرت عضلانی در آن محل می شود.

خواص پماد سیبل

1- کاهش درد های عضلانی
2- کاهش درد آرتروز
3- از بین بردن محل کبودی ها

طریقه مصرف

مقدار کمی از پماد را در محل مورد نظر بمالید ولی به هیچ وجه ماساژ ندهید زیرا این پماد حاوی مقداری فلفل سیاه می باشد که در صورت ماساژ دادن باعث کمی سوزش می شود.

تذکرات

در صورت سوزش محل مورد نظر، روی آن حوله گرم قرار دهید.

این محصول فوق العاده را از فروشگاه عطاری نسیم می توانید تهیه فرمایید.

call.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر