موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

عضله سازی با شنا سوئدی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 21:24

شنای سوئدی بهترین روش برای قوی ساختن بدن است. شما می توانید با تمرین شنای سوئدی، چند توده ی عضلانی بسازید. اگرچه تنها با انجام این تمرینات هرگز نمی توانید عضلات زیادی بسازید و مانند بدنسازان حرفه ای به نظر بیایید. به علاوه، گروه های عضلانی دیگری در قسمت بالاتنه ی شما وجود دارد، بنابراین شنای سوئدی به تنهایی کارامد نیست.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر می خواهید با تمرینات شنای سوئدی عضله سازی کنید، به تمرین بیشتر نیاز دارید. سعی کنید هر بار 25 تا 30 حرکت را بدون وقفه انجام دهید. 5 دقیقه صبر کنید و 25 تا 30 حرکت دیگر را انجام دهید. سپس دوباره 5 دقیقه استراحت کنید و دوباره شروع کنید و به تا جایی که می توانید به تعداد حرکات اضافه کنید. این تمرین را هر سه روز یک بار انجام دهید. (باید به عضلات تان فرصت استراحت و ریکاوری بدهید).


همان طور که ذکر شد، سه مجموعه تمرین با تعداد تکرار 12 برای ایجاد عضلات سینه ای کافی نیست (حداقل اگر مبتدی نیستید). توصیه ی من به شما هدف گیری بالاترین حد ممکن آن است، یعنی تا جایی که می توانید در مجموعه اول بیشترین حرکات را انجام دهید و سپس در دفعات بعدی تعداد تکرار را کم کنید. مثلا اگر بار اول حداکثر 20 حرکت انجام دادید، بار دوم 18 یا 16 حرکت انجام دهید.


شما نیز ممکن است بخواهید حالت قرار گرفتن برای انجام شنای سوئدی را بررسی کنید. در هنگام انجام آن باید دست ها با اندازه ی معینی پایین آورد، حتی فاصله زیاد با کف زمین بهتر از آن است که قفسه سینه را به زمین بزنید. دست هایتان نیز نباید بالاتر از شانه هایتان قرار گیرد. بهترین حالت برای دست ها، قرار گیری آنها زیر یا عمود بر قسمت پایینی قفسه سینه می باشد. مواظب باشید دست هایتان از هم باز نشود و باید نزدیک بدن تان قرار دهید.

شما چند سال دارید؟ 36 سال؟ به نظر من اگر بچه هم داشته باشید، برای شروع این تمرینات (شنای سوئدی و عضله سازی) دیر نیست. من اولین بار شنای سوئدی را در برابر دیوار انجام دادم. شما هم می توانید این طوری شروع کنید،  حرکات زیاد اما به صورت آهسته انجام دهید. دو ثانیه بایستید، یک ثانیه حرکت را انجام دهید و موقعی که 50 حرکت کامل را انجام دادید، این حرکات شنای سوئدی را برای زانو ها انجام دهید. یعنی به جای دست و شانه، زانوها را حرکت دهید.

به نظر من "سیستم ها" یا " برنامه های روتین" بی معنی است. این ها توصیه های اشتباه برای افراد تازه کار است. این سیستم ها برای تهیه و جمع آوری چیزهایی که ما باید انجام دهیم، عالی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر