سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 11:57

یافتن یک رژیم لاغری سریع و درعین حال موفق برای لاغر شدن ، تقریبا همیشه دغدغه ی بسیاری از افراد بوده و هست . اما سوال اینجاست ، در بین ده ها رژیم غذایی که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند ، کدام رژیم برای  لاغر شدن مناسب است ؟ در کدام یک از انواع رژیم ها احتمال بازگشت وزن کمتر است ؟  کدام برنامه لاغری ،  عوارض جانبی کمتری  نسبت به بقیه رژیم ها به همراه دارد؟

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معمولا پاسخ به این سوال که کدام رژیم از همه بهتر است ، کمی سخت و دشوار است و بسیاری از وب سایت ها از اینکه یک رژیم غذایی را به عنوان بهترین معرفی کنند ، شانه خالی میکنند چرا که هدف آنها صرفا جذب مخاطب است.  اما ما در این مقاله میخواهیم به صورت کامل این موضوع را بررسی کنیم و در پایان بهترین رژیم برای کاهش وزن را به شما معرفی خواهیم کرد.

رژیم لاغری سریع ، لقبی که برای رژیم ۲۱۶ انتخاب شد

رژیم لاغری سریع ،  از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد ، اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط مجموعه خوبشو و همچنین نظر سنجی در بین طرفداران کاهش وزن  ، رژیم لاغری سریع ۲۱۶ به عنوان بهترین و سریع ترین رژیم برای لاغری انتخاب شده است . رژیمی که علاوه بر تاثیر بسیار مثبتی که بر روی لاغری دارد ، فواید بیشماری نیز برای آن ذکر شده است . با خواندن این مقاله به شما قول میدهیم که در پایان ،  شما هم به این نتیجه برسید پس با ما همراه باشید.

رکورد فوق العاده رژیم کتو ۲۱۶
تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر به ما اعتماد کردند و برنامه رژیم غذایی ۲۱۶ را از خوبشو دریافت کرده اند که بیش از ۹۷% موفقیت یک رکورد رضایت بخش برای ما و شما بود.

در ادامه این مطلب سعی می کنیم پیام ها و نکات فوق العاده مهم و خوشحالی وصف ناشدنی عزیزانی که تا کنون با این رژیم به سرعت وزن کم کرده اند را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای مطمئن شدن از نتیجه بخش بودن این رژیم پبشنهاد میکنیم همه فایل های صوتی تجربیات دیگران در این صفحه را گوشی کنید. برای شنیدن هر فایل کافیه روی علامت پخش زیر توضیحات هر باکس سبز رنگ بزنید.

۱۰ نکته مهم که بعد از خواندن این مقاله به آنها میرسید

  • رژیم لاغری سریع ۲۱۶ چیست؟ و چرا به آن لقب سریع ترین و موثرترین را داده اند؟
  • این رژیم چطور شما را به وزن دلخواهتان می رساند؟
  • بعد از استفاده از این رژیم تا چند کیلوگرم لاغر خواهید شد؟
  • مدت زمان این رژیم چند روز است؟عمل کردن به آن مشکل است؟
  • در این رژیم از غذاهای ایرانی استفاده شده یا خارجی؟
  • آیا این رژیم عوارض جانبی خاصی روی بدن دارد؟
  • آیا این بعد از اتمام دوره رژیم ۲۱۶ ، وزن به حالت قبل برمیگردد؟
  • این رژیم،  برای افراد دیابتی مناسب است؟
  • این رژیم برای چه افرادی با چه سنی مناسب است؟
  • پاسخ به سوالات متداولی که افراد در مورد این رژیم پرسیده اند

چطور این رژیم را دریافت کنم؟

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۱۰ هزار نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و بعد از تکمیل فرم اقدام به پرداخت کنید. پس از پرداخت به صورت خودکار رژیم دانلود خواهد شد. این برنامه را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

دریافت رژیم ویژه ۲۱۶

۰۲۱۲۸۴۲۳۵۲۰

ضمانت نامه

در صورتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

نظر افرادی که این مقاله را خوانده اند

افراد زیادی به تیم پشتیبانی وبسایت خوبشو پیام داده و نظرشان را در مورد تاثیر و موفقیت رژیم لاغری سریع ۲۱۶ با ما در میان گذاشتند . تعداد افرادی که با خواندن این مقاله ، در نهایت به هدف خود رسیده اند و کاهش وزن و سایز قابل توجهی را تجربه کرده اند و همچنین پیام های تشکر از طرف کاربران خوبشو و کسانی که از این رژیم استفاده کرده اند بسیار زیاد است که متاسفانه قادر به انتشار همه آنها نمیباشیم. اما برای احترام به محبت و اعتماد این عزیزان چند پیام از طرف کاربران وب سایت را برای شما قرار داده ایم.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶ چیست؟ و چرا به آن لقب سریع ترین را داده اند؟

رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ، رژیمی است که با استفاده از سیستم خود بدن ، باعث میشود تا چربی های اضافه از بین رفته و در نهایت وزن و سایز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کنند. بدن شما قدرت های فراوانی دارد و یکی از توانایی های بدن انسان چربی سوزی خود کار است. بدن همه انسان ها این قدرت را دارد اما نکته قابل توجه این است که باید این قابلیت را در بدن خود فعال کنید .

یکی از دلایلی که این رژیم را به عنوان سریع ترین رژیم در جهان میشناسند این است که توانایی این را دارد که قدرت چربی سوزی بدن شما را فعال کرده و باعث میشود بدن شما به صورت خود کار از چربی های اضافه به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده کند.



این رژیم لاغری چطور شما را به وزن دلخواهتان میرساند ؟

همانطور که گفتیم رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ، موتور چربی سوزی بدن شما را فعال میکند . اما سوال اینجاست که چطور این اتفاق رخ میدهد؟ این رژیم براساس کاهش میزان مصرف کربوهیدرات کار میکند و جزو رژیم های ” لو کرب ” به حساب می آید. بدن با مصرف کربوهیدرات و قند ، انرژی مورد نیاز خود را برای فعالیت بدست می آورد و به طور کلی اگر طبق اصول میزان مصرف کربوهیدرات محدود شود ، بدن وارد حالتی میشود که برای تامین انرژی مورد نیازش مجبور به سوزاندن چربی های بدن است.

نکته جالب در مورد این رژیم ۲۱۶ این است که میزان قند خون را تنظیم کرده و اجازه نمیدهد که قند خون تبدیل به چربی های زائد در بدن شود. در این رژیم شما طبق درصد بندی زیر باید مواد غذایی را دسته بندی کرده و مصرف کنید اما سوال این است که دسته بندی مواد طبق آمار زیر در رژیم کتوژنیک ۲۱۶ نیاز به علم و تنظیم کالری دارد یا خیر ؟

درصد بندی مصرف مواد غذایی در رژیم ۲۱۶

  • میزان مصرف کربوهیدرات 
  • میزان مصرف پروتئین 
  • میزان مصرف چربی های مفید

در جواب به سوال بالا باید بگوییم بله ، درست است که شما میتوانید طبق درصد بندی کلی بالا این رژیم را پیاده سازی کنید اما این نکته را باید مد نظر داشته باشید که این رژیم علاوه بر درصد بندی بر اساس میزان مصرف پروتئین ، چربی و کربوهیدرات ، نیاز به درصد بندی بر اساس کالری نیز دارد. دربسیاری از مقالات به این نکته اشاره نمیشود اما بهتر است که موضوع کالری مصرفی را نیز مورد توجه قرار دهید تا نتیجه ی پایانی که از این رژیم میگیرید بیشتر باشد.



بعد از استفاده از این رژیم تا چند کیلوگرم لاغر خواهید شد؟

با توجه به تجربه استفاده افراد مختلف از این رژیم ، به طور متوسط انتظار  کاهش وزن بین ۵ تا ۸ کیلو گرم را تا پایان دوره رژیم خواهیم داشت . با این وجود میزان کاهش وزن و سایز با توجه به شرایط و ویژگی های مختلف بدن افراد ، متفاوت است.

مدت زمان این رژیم چند روز است؟ آیا عمل کردن به آن مشکل است؟

این رژیم با توجه به اصول رژیم کتوژنیک ، ۲۱ روزه است و پس از اتمام ۲۱ روز یک هفته استراحت خواهد داشت. اگر بعد از پایان دوره رژیم بدن شما به میزان کاهش وزن بیشتری نیاز داشت یا خواستید که فرایند کاهش وزن را ادامه دهید میتوانید بعد از یک هفته رژیم اختصاصی ۲۸۶ را آغاز کنید که توسط پشتیبان اختصاصی شما به شما داده می شود. در هفته استراحت بعد از دوره ی رژیم میزان مصرف کربوهیدرات را تا مقداری که وزن را افزایش ندهد و به صورت کنترل شده افزایش دهید.

بسیاری از افراد از رژیم های سخت و مشکل که مجبور هستند گرسنگی زیادی را در آنها تحمل کنند ، بیزارند. خبر خوش برای این افراد این است که در این رژیم شما قرار نیست گرسنگی بکشید و اتفاقا نکته جالب در مورد این رژیم همین است که شما با شکم سیر به فعالیت های روزمره میپردازید در حالی که بدن شما در حال چربی سوزی است و از چربی های بدن شما به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده میکند.



در رژیم لاغری سریع ۲۱۶ از غذاهای ایرانی استفاده شده یا خارجی؟

بسیاری از سایت های فارسی زبان بعد از توضیحات زیاد در مورد نحوه عملکرد این رژیم معروف و پر کاربرد درنهایت یک نمونه از نسخه خارجی این رژیم را در اختیار کاربرها قرار میدهند که عملا هیچ کارایی ندارد. دلیلش هم این است که بسیاری از مواد غذایی که در نسخه خارجی این رژیم از آنها صحبت شده ، در کشور ما یعنی ایران وجود ندارند و درصورت وجود قیمت بالایی داشته و از نظر اقتصادی تهیه و مصرف آنها اقتصادی نیست.

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که تیم وبسایت خوبشو با سایر سایتها دارددقیقا همینجاست. متخصصین تغذیه خوب شو رژیم  ۲۱۶ را براساس غذاهای معمول و رایج ایرانی تنظیم کرده و کاربران میتوانند با استفاده از این رژیم به راحتی از سیستم رژیم کتوژنیک استفاده کنند. این نکته را هم نباید فراموش کرد که رژیم ۲۱۶ کاملا توسط تیم متخصص خوب شو تنظیم شده است و نام رژیم لاغری سریع ۲۱۶ به صورت ویژه برای این رژیم انتخاب شده تا با سایر رژیم های کتوژنیک در وبسایتهای دیگر اشتباه گرفته نشود.

آیا این رژیم عوارض جانبی خاصی روی بدن دارد؟

همه رژیم های لاغری و رژیم های غذایی به صورت موقت دارای عوارضی هستند که در بسیاری از موارد عوارض جدی به شمار نمیان. با این وجود ما اصل رو بر اساس صداقت با مخاطبینمون گذاشتیم و این عوارض رو به صورت کامل برای شما توضیح میدیم تا به صورت کامل از اونها اطلاع داشته باشید. این عوارض به صورت موقت هستند و معمولا بین یک تا دو هفته نشانه های اونها از بین میرن. این عوارض عبارتند از :

  • بی حالی و بی حوصلگی
  • یوبوست ( این مورد رو میتونید با استفاده از دمنوش های زنجبیل و یا دمنوش نعناع برطرف کنید )
  • سردرد و خواب ضعیف
  • حالت تهوع موقت و یا درد معده ( این مورد برای همه افراد نیست و در بعضی از افراد مشاهده شده است )
  • درد عضلات


آیا این بعد از اتمام دوره رژیم ، وزن به حالت قبل برمیگردد؟

بازگشت وزن در تمام رژیم ها طبیعی است چرا که بخشی از وزن بدن را آب تشکیل میدهد و این آب در دوره رژیم از بافت ها خارج میشود و باعث کاهش وزن میشود . بعد از هر رژیمی باید طبق یک رژیم غذایی مناسب ، خوراکی های مورد نیاز بدن را میل کنید تا علاوه بر وزن بدن ، سلامتی شما نیزکنترل شود.

رژیم غذایی همانند یک شوک برای کاهش وزن است که پس از آن شما باید با داشتن یک رژیم غذایی مناسب ، وزن بدن را به حالت تثبیت شده در بیاورید که البته کار به هیچ وجه کار سخت و مشکلی نیست . کافیست کمی در مصرف کربوهیدرات ها و چربی های مضر دقت کنید.

چطور رژیم کتوژنیک ۲۱۶ را دریافت کنم؟

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۱۰ هزار نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و بعد از تکمیل فرم اقدام به پرداخت کنید. پس از پرداخت به صورت خودکار رژیم دانلود خواهد شد. این برنامه را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

دریافت رژیم ویژه ۲۱۶

۰۲۱۲۸۴۲۳۵۲۰

ضمانت نامه

در صورتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

آیا این رژیم لاغری برای افراد دیابتی مناسب است؟

همونطور که کمی بالاتر هم توضیح دادیم رژیم ۲۱۶ به این دلیل که میزان قند خون رو کنترل میکنه ، برای افراد مبتلا به دیابت گزینه مناسبی برای لاغر شدن است . با این وجود پیشنهاد میکنیم در این مورد با پزشک مشورت کنید.

این رژیم برای چه افرادی با چه سنی مناسب است؟

این رژیم تقریبا برای همه افراد ، چه ورزشکاران و چه افراد معمولی و غیر ورزشکار مناسب است. اما برای احتیاط بهتر است افرادی که سن کمتر از ۱۸ سال و یا بالاتر از ۵۰ سال را دارند ، قبل از استفاده از رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ویا هر رژیم دیگری با پزشک مربوطه مشورت کنند.

تجربه افرادی که از این رژیم لاغری سریع استفاده کرده اند

شاید برای شما جالب باشد که نتیجه ی این رژیم را روی بدن افراد مختلف در ایران و سراسر دنیا ببینید. قطعا از تصاویری که میبینید  و تجربیاتی که می شنوید حیرت زده خواهید شد (حتما به همه وویس ها گوش کنید)

تا اینجا ۱۱ فایل صوتی از تجربیات و نتایج فوق العاده تعدادی از عزیزانی که این رژیم را تهیه کرده اند شنیدید. این فقط گوشه ای از پیام ها و ابراز محبت اعضای باشگاه کتو ۲۱۶ می باشد.

چطور رژیم کتوژنیک ۲۱۶ را دریافت کنم؟

حالا دیگه فکر میکنیم که به این رژیم باور پیدا کرده باشید. برای دریافت رژیم کافیه ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کنید و ثبت نام و پرداخت را انجام بدید. کارشناسان خوبشو بعد از پرداخت با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت رژیم ویژه ۲۱۶

۰۲۱۲۸۴۲۳۵۲۰

ضمانت نامه

در صورتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون