موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با رژیم اب درمانی چند کیلو کم میکنیم

نویسنده : معین | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 18:08


توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رژیم آب درمانی (هيدرو تراپی) - روزانه یک کیلو لاغر شوید

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی


تو این تاپیک میخوایم در مورد آب درمانی تجربیاتمون رو بگیم. آب درمانی یکی از روش های رژیمه که اثرات خوبی داره و استفاده کنندگان زیادی داره.

آب درمانی (هيدرو تراپی)


مصرف مرتّبِ آب، بدون غذا، تا مدّتی معيّن، که نهايتش 45 روز است.
« و جعلنا من الماء کّل شیءٍ حَيّ »، آب، مايه حيات و لازمه ادامه زندگی است. بدن آدمی حدود 80% آب است. آب، درمانی سالم، بی هزينه، هميشه در دسترس، و بسيار فراگير است. و به علاوه، همه ی ما ـ کم و بيش ـ از کم خوری‌ها و قناعت‌ها، رياضت‌ها و چلّه کشيدن‌ها با روزانه 1 عدد خرما، و حتّی از اعتصاب غذاهای طولانی مدّت، و کارهای مرتاضان و... خبر داريم. و اين را هم مي‌دانيم که پيشرفت صنعتی و ارتّباطات همراه با رفاه طلبی و تنّوع تغذيه و مصرف روزافزون و غير ضروری، و ابتلا به انواع بيماری های ناشی از پرخوری و بدغذايی و مصرف داروهای شيميايي و... بوده است.

مزايايي آب درمانی
درمانی طبيعی، ريشه ای، فراگير، يک دفعه ای، با پاکسازی عميق جسم تا عمق مغز و اعصاب و سلولها، بازسازی جسم، تقويت اراده، درمان اعصاب و اغلب بيماريهای لاعلاج است.
سموم بدن و عوامل انواع بيماريها در خلال 13 تا 45 روز، با نخوردن غذا و مصرف 2 تا 4 ليتر آب به نسبت وزن، سنّ و فصل سرما و گرما در طول شبانه روز ـ کم کم و به طور کلّی ـ دفع مي‌گردد؛ که نشانه ی آن، بار سفيد روزی زبان است که همراه با بی اشتهايی است و در اواخر رژيم، در اواخر رژيم، زبان ـ کم کم ـ قرمز مي‌شود مانند روز تولّد و اشتهاهم برمی گردد زيرا سموم مختلف از راه مويرگها انتهايی روی زبان، به کلّی، دفع مي‌شود. و اساس کار، اراده ی محکم و تصميم قاطع شما است. و بدانيد که به شرط مصرف مرتّب آن و رعايت تمام دستورات رژيم، بدن انسان بالغ، تا 50 روز هم بدون غذا، زنده مي‌ماند.

قبل از شروع
1ـ از سه روز قبل از رژيم آب، هم پيش از صبحانه، هم قبل از خواب، دو قاشق غذاخوری خاکشير با 1 قاشق مربّاخوری عسل و پنج قاشق عرق سه دانه ی شفا در 1 ليوان آب گرم بنوشيد.
2ـ روز سوم، نهار و شام، فقط سوپ بدون نان بخوريد.
3ـ قبل از خواب، مسهلی قوی مانند: سقز خام ( قابل تهيّه در شفای کردستان ) 1 قاشق غذاخوری، يا يک شيشه ی معمولی روغن کرچک خوراکی،و يا دمکرده سنا و گلسرخ و عنّاب ( 10، 20، 30 گرم ) با 2 ليوان آب، ميل کنيد؛ تا روده‌ها کاملاً پاک شود و بعداً دچار پيچ روده‌ها نشويد.

شيوه و مراحل کار
1ـ آزمايش خون و ادرار، قبل از رژيم، در هفته سوم، و دو هفته بعد از اتمام رژيم. و کنترل دمای بدن، نبض و فشار خون تحت نظر پزشک.
2ـ به جز موارد حادّ مانند سرطانها، هپاتيت، ايدز و... بهتر است ـ تدريجی ـ رژيم بگيريد و از 3 روز آغاز کنيد و يک هفته ی بعد طبق دستور بعد از رژيم، غذا بخوريد. بعداً 5 ـ 6 روز و دو هفته غذا، سپس: 9 روز و سه هفته غذا و بعد: 13 روز و 4 هفته غذا؛ و سرانجام به تناسب نياز و تا دفع کامل سموم، ادامه تا حصول نتيجه نهايی؛ و مشاهده اتفاقات شگفت انگيز در جسم و روان: آرامش درونی، تا پايان دردها، جوانتر شدن، رشد مجّدد موی ريخته شده و رفع سفيدی زودرس، و رقّت قلب و تسلّط بر نفس و صدها فايده ی عجيب ديگر.
پس از آن، زبان از سفيد شدن کامل، به قرمز شدن کامل، به قرمز شدن کامل مي‌گردد و ديگر، لازم نيست رژيم يک لحظه هم ادامه يابد.
4ـ در تقويم سررسيد ( يا دختری مناسب با ذکر تاريخ ) تمام حالات جسمی و روحی و ساعات خواب و بيداری خود را ياداشت کنيد و با پژشک خود ـ که آگاه بر اين رژيم باشد ـ در ميان بگذاريد.
5ـ چون، کمی دمای بدن، ممکن است پائين آيد، لباس مناسب فصل و حال خود، بپوشيد. بستن شال يا کمربند، احساس گرسنگی و ضعف را کم مي‌کند و برای برگشتن شکم به حالت سالم و اندام متناسب، مفيد است امّا نبايد خيلی سفت، بسته شود.
6ـ تفاوت رژيم در چاق و لاغر و فشار بالا و پائين خون:
- در لاغرها، از روز اول، 2 تا 4 قاشق غذاخوری عسل زلال، با آب مصرفی طول روز قاطی شود.
- در وزن عادی ( استاندارد ) از روز دوم 2 قاشق مربّاخوری ( جدول وزن هاريسون، پيوست است).
- در چاقی 10 ـ 15 کيلو، تا سه روز فقط آب، و بعد مانند وزن استاندارد.
- 15 ـ 25 کيلو، تا 5 ـ 6 روز آب، و بعد مصرف عسل کمتر از وزن استاندارد
- بيش از 25 کيلو، عسل ممنوع است مگر در افت فشار، که در همه ی وزن ها، به مقدار نياز برای عادی شدن فشار، لازم است + عرق نعنا، که برای متعادل کردن فشار، مصرف ميشود.
«... فيه شِفاء للناس...» عسل خالص، با داشتن پتاسيم، اجازه ی رشد ميکروبها را نمی دهد و اسيد فرميک آن، ضّد ميکروب است و حاوی انواع ريز مغزيها
و ويتامين ها، املاح مفيد و مانع اختلال در کارکرد مغز، ولی مصرف زياد آن ـ با وجود نخوردن غذا ـ موجب ذخيره چربی در بدن است.

دستورات رژيم
1ـ مصرف آب؛ هر ساعت بيداری، در تابستان، 1 ليوان و در زمستان بيش از نصف ليوان ـ جرعه جرعه ـ بنوشيد. يک بار آب جوشيده ی سرد شده،ويک بار آب معمولی.
2ـ خواب: بيش از 8 ـ 9 ساعت نبايد بخوابيد. با تنفس عميق و آرام هوای تازه و سالم، و تغيير حالت، خواب آلودگی احتمالی را از خود، دور کنيد.
3ـ آب درمانی پنج دوره دارد:
1ـ 6 روز اوّل، سخت ترين دوران رژيم است که خون از مواد کهنه پاک مي‌شود و بدن در تحولی تازه است.
2ـ 6 تا 12، چرک‌ها و کليسيم اضافی و غيره قابل جذب از بدن، برطرف، شوره ی سر به کلّي و زخم معده و ريزش مو نمی ماند.
3ـ 12 تا 21، قلب و عروق، پاک مي‌شود.
4ـ 21 تا 30، راحت ترين روزهای درمان است و پاکسازی‌ها از هر سو، ادامه دارد.
5ـ 30 تا 40، ( و نهايتاً 45)، آخرين پس مانده های هر نوع عوامل بيماری زا، از بدن ريخته مي‌شود + تنفّر از غذا.
3ـ کار روزانه را انجام دهيد. امّا از تحرّک شديد بدنی و کار سخت فکری، خودداری کنيد. و در صورت لزوم، با شربت عسل، نبض و فشار را عادی نگه داريد. در هفته چهارم، کار کمتر شود و در روزهای آخر رژيم، تا حدّ استراحت کامل کاری، و فقط با حرکات لازم روزمّره زندگی و ديد و بازديد و... که بلامانع است.
4ـ شستن دهان: پيش از نوشيدن آب، دهان را بشوئيد و روزی دوبار مسواک نرم بزنيد.و هر شب 20 قطره ايرال ويکس در نصف ليوان چای غليظ + يک سوم قاشق چايخوری نمک، مضمضه و تف کنيد.
5ـ تنفيه: از روز دوم تا پنجم، صبح و شب، هر بار با 5/1 ليترآب نيمگرم ( ولرم: در حدّ دمای بدن يا 2 ـ 3 درجه بيشتر ) با لعاب گل ختمی : هر بار حدود 5 تا 10گرم جوشانده و صاف شده و قاطی با آب تنفيه که هم روده‌ها پاک شود و شکم درد نگيرد؛ هم مقاديری آب از آن طريق، جذب شود.
6ـ تخليه معده: در طول رژيم، هر پنج روز يکبار، با نوشيدن يک جای يک ليتر ( 4 ليوان استاندارد ) آب نيمگرم، و 5 دقيقه دويدن در جا، استفراغ کنيد. اگر نشد، انگشت يا پرتميز مرغ در گلو فرو کنيد. اگر نشد، دوباره يک ليتر آب گرم + 1 قاشق چای خوری نمک محلول در آن، بنوشيد و چند دقيقه بدويد.
7ـ حمّام ملايم: يک روز در ميان، آب ولرم، حمّام کنيد. تعريق زياد با آب داغ، سونا يا ورزش و... در اين رژيم، ممنوع است.

هشدارها
1ـ خانواده، حتماً در جريان رژيم شما باشند و در صورت مشاهده ی احتمالی حالت غيرعادی و اختلال حواس، سريعاً غذای خوش هضم بدهند.
2ـ مصرف مسهلات در طول رژيم، ممنوع است مگر در سردرد احتمالی و شديد، آنهم چهار روز يکبار.
3ـ مصرف چای نبايد زياد يا پررنگ باشد زيرا املاح را دفع و به ديواره ی عروق قلب آسيب مي‌رساند. حداکثر سه ليوان چای کم رنگ در سـه وعـده ـ طبق عادت قبلی ـ کافی است. و بهتر است گهگاه از دمکرده مرزه ( هر نوع ) يا گل بابونه با اندکی زنجبيل، به جای چای يا با چا، استفاده کرد که پاکسازی بدن را تسريع مي‌بخشد امّا عموم دمکرده‌ها نبايد بيش از سه ليوان در شبانه روز باشد. از مقطّر اين گياهان مي‌توان به جای دمکرده، استفاده کرد.
4ـ آب یخ ضرر دارد و مي‌دانيد که آب معمولی را هم بايد جرعه ـ جرعه و آرام نوشيد. آب داغ هم مناسب نيست. آب معدنی هم بلا اشکال است.
5ـ اگر احساس سستی عضلات کرديد به اندازه يک دانه برنج، نمک در1 ليوان آب + 1 قاشق غذاخوری آبليمو، حلّ در دو نوبت: صبح و عصر ميل کنيد.
6ـ پرهيز از هياجانات شديد، ادکلن و عطر تند، هم بستری ـ که انرژی زيادی را از بين مي‌برد ـ و برخاستن سريع، که ممکن است موجب سرگيجه گردد.
7ـ مصرف هر نوع داروی شيميايی و حتّی هر نوع ميوه و آبميوه و شربت و تنقّلات ـ به طور کلّی ـ ممنوع است و برای معده مضّر است. بدانيد، در رژيم آب شخص، بيمار نمی شود ولی مصرف موادّ مختلف ـ به جز آب و عسل رقيق شده و... ـ و اثر رژيم را به تأخير مي‌اندازد.
8ـ نبض بايد بالای 50 باشد و ترجيحاً 62، اگر پائين آمد، 1 قاشق کرچک در 1 استکان چای کمرنگ با گلاب، مصرف و سپس نيمساعت خواب و اگر بهتر نشد، رژيم بايد قطع شود.
9ـ فشار هم بايستی بين 10 تا 13 باشد. اگر پائين آيد ـ باز ـ عسل يا نبات با آب گرم، ميل شود.
10ـ جز افراد چاق ـ آنهم در صورت قرمز نشدن کامل زبان ـ نبايد بعد از 40 روز رژيم ادامه يابد.
11ـ بين روزهای 30 تا40، بدن مقاومترين و بدترين ميکروب‌ها را مي‌راند. پس نبايد در اين فاصله ـ مطلقاً غذا خورد.

عوارض احتمالی
1ـ زودرنجی اگر پيش آيد، زود گذر است. با مصرف عرق بيدمشک، بابونه و ميخک با هم نصف استکان معمولی در 1 ليوان آب در هر بار که نياز باشد، آرامبخش اعصاب است و به هدف رژيم هم، کمک مي‌کند.
2ـ تغير رنگ ادرار از روز پانزدهم به بعد، نشانه دفع سموم است.مصرف عرق سه دانه ی شفا، عرق بيد، 1 ـ 2 قاشق غذاخوری با هر ليوان آب مصرفی رژيم، به دفع بيشتر سموم و پاک شدن بهتر کليه‌ها کمک مي‌کند.
3ـ اگر بعد از 15 روز، دچار ضربان قلب شديد، بعد از نوشيدن يک ليوان چای کمرنگ با نصف استکان گلاب و بيدمشک، نيمساعت بخوابيد.
4ـ روز 39 احنمالاً دچار تب شويد که «تب دروغين» نام دارد و ناشی از سوخت آخرين بقايای موادّ داخلی است. در حالت احساس ضعف يا درد احتمالی، توکّل به قادر حکيم و متعال، و نياش و دعای با حال، تحمّل را چندين برابر مي‌کند و بسيار مؤثر است.
5ـ خونريزی روده ای در صورت مصرف غذا بين روزهای 30 ـ 40 که خود به خود هم، رفع مي‌شود.
6ـ قطع رژيم قبل از 30 روز، با کم اشتهايی همراه است.
7ـ دمای بدن در سه روز اوّل 5/0 تا 5/1 درجه، ممکن است پائين آيد ولی بعداً عادی مي‌شود و شربت رقيق عسل با عرق نعنا، مفيد است.
8ـ در حرکات غيرعادی يا حرف پرت و پلا زدن ـ که در بند 1 هشدارها هم اشاره ای شد ـ، بلافاصله، بايد رژيم را قطع، و غذاهای مايع و نيمگرم بخورانيد و پاهای شخص را روی متّکا يا جای مرتفع بگذاريد تا خون و موادّ کافی به مغز برسد. با بهبودی، رژيم را مي‌توان با احتياط انجام داد.

رژيم بعد از رژيم آب درمانی
1ـ ابتدا، تنفيه، لازم است ( که در بند 5 دستورات رژيم، اشاره شد ).
2ـ دو روز اوّل، روزی 6 نوبت، و هربار، مقدار کم غذا ( مانند کودک 1ـ 2 ساله ) از غذای آبکی و خوش هضم و بسيار کم چرب بخوريد: بسيار آرام و با خوب جويدن و در دهان نگه داشتن و بلغ تدريجی آب آن و جويدن مجدّد... :
بعد از 5 روز رژيم، دو روز به شرح فوق، لازم است.بعدا از 7 روز رژيم، دو روز به شرح فوق، لازم است.

بعد از 10 روز رژيم، دو روز به شرح فوق، لازم است.
بعد از 40 روز رژيم، يک هفته هريره بادام، با بادام کم + مصرف يک ليوان آب هويج که کم کم و با قاشق، مصرف شود و در دهان نگه داريد تا گرم شده و با بزاق، قاطی گردد. هفته دوم، هريره بادام + ماهی يا مرغ سالم؛ و هفته ی سوم، + گوشت قرمز که 35 گرم در هر بار، کافی هر شخص است. و کم کم عادی مي‌شود.

نکته ی بسيار مهّم
بعد از رژيم ـ هر چند روز که باشد ـ بهترين فرصت است تا عادت عجله خوردن و لقمه بزرگ گرفتن و با حرص و ولع خوردن را اصلاح کنيم: لقمه های هرچه کوچکتر، با جويدن هرچه بيشتر، و حذر از آماده کردن لقمه ی تازه؛ تا آن لقمه، خوب با بزاق و موادّ مفيد آن ترکيب شود و لذّت غذا ـ کاملاً ـ روی زبان، احساس شود: تا حدّی که يک ذره غذا بين دندانها گير نکند و البته ـ مرتّباً ـ بايد بزاق را بلعيده و مانده ی لقمه را با اشتياق، دوباره بجويد و...
3ـ مصرف تخم مرغ يا گوشت قرمز، در هفته ي اوّل، خطرناک است و چربی‌ها ـ سريعاً چربی خون را بالا مي‌برند زيرا بدن ـ مانـنـد سـابق چربی را ذخيره نمی کند.
4ـ اوليّن دفع مدفوع، ممکن است 48 ساعت بعد از رژيم؛ باشد و مسهل لازم نيست و اگر لازم شد، تنفيه کنيد. و اگر نشد، به متخصص گوارش، مراجعه فرماييد.
5ـ از سرگيری ورزش، دو هفته، بعد، بلامانع است.
6ـ جبران وزن در لاغرها به سرعت، ممکن نيست و پرخوری، اثر منفی دارد.

منبع: شفا کردستان

پی نوشت: در این رژیم کاهش وزن سریع اما مشقت بار و دردناک است. این رژیم متخص افراد بسیار با اراده و دارای تحمل بالاست. هر چند به سرعت وزن کم می کند. اما پس ار رژیم نگه داشتن وزن ایده آل مستلزم تعادل در غذا خوردن و گنجاندن برنامه سبک و مدام ورزشی به عنوان بخشی از استایل زندگیتان هست.


می گن وزنی که کم می شه بر می گرده همش برنگرده مقدار زیادیش بر می گرده ولی واقعا اراده می خوادها ما رژیم های سخت می گیریم کشته شدیم دیگه همش آب بشه چی می شه


آیدا جون من می خواستم اینو بگیرم 1 ماه و 40 روز نه 7 روز تو ف ی س ب و ک عضو گروهشون شدم اصلا دورشو خط قرمز کشیدم برگشت و برنکشت وزنش هیچی خیلی خطرناکه یک علایمی بدناشون نشون می ده آدم نمی دونه واقعا طبیعیه یا نه یکهو موها بریزه ایست قلبی بده بالاخره هزار چیز هست من می گم کسی انقدر اراده داره فقط آب بخوره خوب 40 روز رژیم خیلی سخت بگیره ورزشم حسابی بکنه کمتر از این نتیجه نمی بینه


شهرزاد جون . من پست قبلیم رو حذف کردم . آخه متنش رو کامل خوندم . آخه فقط برای لاغری نیست . مثل این که برای درمان به کار میرههه .
درسته که آب مایه حیات است ولی تو قرآن هم اومده از نعمت های خدا بخورید


بله دوستان. من خودم یک هفته این رژیم رو گرفتم. مثل راه رفتن رو ابرا بود. وقعا روزی یک کیلو کم می کردم. اما حالی بودم که انگار اصلا تو این دنیا زندگی نمی کنم. اگر اون مقداری که گفته آب بخوری آب بدنت کم نمیشه و واقعا وزن کم می کنی. اشتباهی که کردم این بود که رژیمی رو که باید بعدش می گرفتم نگرفتم. این بود که یک ماهه برگشت کرد!


بله دوستان. من خودم یک هفته این رژیم رو گرفتم. مثل راه رفتن رو ابرا بود. وقعا روزی یک کیلو کم می کردم. اما حالی بودم که انگار اصلا تو این دنیا زندگی نمی کنم. اگر اون مقداری که گفته آب بخوری آب بدنت کم نمیشه و واقعا وزن کم می کنی. اشتباهی که کردم این بود که رژیمی رو که باید بعدش می گرفتم نگرفتم. این بود که یک ماهه برگشت کرد!


خوب رژیم بعدشم بزار لطفا بعد رژیم آبت تموم شد معمولی خوردی برگشت یا پرخوری کردی؟


خوب رژیم بعدشم بزار لطفا بعد رژیم آبت تموم شد معمولی خوردی برگشت یا پرخوری کردی؟

انتهای پست اول رژیم بعدش و نکاتی که باید بعدش رعایت کنی مثل نخوردن گوشت قرمز و غیره هست.


پرخوری کردم. مثل اشتهای یک آدم صد کلیویی پرخوری کردم. مسئله گرسنگی جسمی نبود. گرسنگی روحی بود. اون دوره شبیه آدم هایی می شی که دارن ترک اعتیاد می کنن. اعتیاد به غذا!


این دستور شبیه نسخه ی پزشک های طب سنتی هست فکر کنم هرکسی نباید بگیره
خانمی هست که آب بدنش زیاده یا رطوبتش بالاست یا ....... براش خطرناکه
منکه میترسم


من آبدرمانی کردم به مدت 33 روز و 22 کیلو کاهش وزن داشتم ولی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل بعد از آب درمانی ، وزن از دست رفته در مدت سه ماه کاملا برگشت .


zps.architect

10 تیر 1392, 18:34

سلام منم یکم میترسم ولی نباید به هیچکس بگم چون همه منعم میکنن و بزور انقدراذیتم میکنن که بشکنم رژیممو انشالا بعدازماه رمضون اگه به وزن ایده آلم نرسیدم رژیم آب رو شروع میکنم (البته باید به همسرم بگم نه؟):169:


سلام منم یکم میترسم ولی نباید به هیچکس بگم چون همه منعم میکنن و بزور انقدراذیتم میکنن که بشکنم رژیممو انشالا بعدازماه رمضون اگه به وزن ایده آلم نرسیدم رژیم آب رو شروع میکنم (البته باید به همسرم بگم نه؟):169:


این کار رو نکن اضافه وزنی انقدر نداری از این کارا کنی که فایدش چیه وقتی بعدش بر می گرده خطرناکم هست موهات می ریزه یکوقت آسیبی می بینی اینهمه رژیم به این خوبی آب چیه .2 ماه رژیم سالم هم بگیری اضافه وزنت تموم می شه چه کاریه خودتو اذیت کنی بعد تموم بشه چنان به غذا خریص می شی نمی تونی جلو خودتو بگیری من 1 روز گرفتمش خیلی عملی کردنش سخت هست


zps.architect

10 تیر 1392, 19:37

این کار رو نکن اضافه وزنی انقدر نداری از این کارا کنی که فایدش چیه وقتی بعدش بر می گرده خطرناکم هست موهات می ریزه یکوقت آسیبی می بینی اینهمه رژیم به این خوبی آب چیه .2 ماه رژیم سالم هم بگیری اضافه وزنت تموم می شه چه کاریه خودتو اذیت کنی بعد تموم بشه چنان به غذا خریص می شی نمی تونی جلو خودتو بگیری من 1 روز گرفتمش خیلی عملی کردنش سخت هست

چشم ببخشید الان که فکرشومیکنم خیلی ترسیدم موهامو دوست دارم بخدا ناخونامم دوست دارم مرسی چشم نمیکنم اینکارو:4fvgdaq_th:


مملي شيطون

10 تیر 1392, 19:39

من کتاب اين اب درماني رو خوند م خيلي سخته و خيلي سخت / رژيم اصلي 40 روزه ولي اراده بالا ميخاد بايد همراه رژيم تنقيه حتما باشه تا روده ها خشک نشن اگر به خوبي رعايت بشه که بايد و بايد تحت نظر پزشک باشيد خيلي براي بدن مفيده و تمام سموم رو ا بدن دفع مي کنه ولي خيلي سخته و انجامش يه ريسکه / کسايي بودن که تو کتاب نوشته بود اين رژيم رو انجام داده بودند و اثرات بسيار بالايي داشت تا جايي که موهاي سفيدشون دوباره سياه شده بود و عکسشون رو هم گذاشته بودند ولي براي کسي که مشکل خاصي نداره رژيم هاي معمولي عاليه انجام اين رژيم کاملا ريسکه


Mehregan1986

08 مرداد 1392, 16:26

بچه ها يعني ميتونم؟؟؟راستش چون كاهش وزن سريع ميخوام دوست دارم اين رژيم رو انجام ببدم البته من چند سال پيش ١٠ روز همين كار رو كردم با اين تفاوت كه هر روز يه قرص مولتي ويتامين و مكملش رو مصرف ميكردم،تونستنش ميشه ولي بايد شرايطش رو داشته باشي،مثلا ازين ادمايي نباشي كه هر روز ميرن مهموني يا نخواي توي دوران رژيمت درس بخوني چون واقعا سسخته ولي با مصرف مولتي ويتامين اون كسلي و عصبي بودن تا مقدار زيادي رفع مميشه البته بايد بدن خيلي سلامي داشته باشي،مخصوصا مشكل فشار يا قند اصلا نبايد داشته باشي
مطمئنا ميشه ولي اراده ميخواد ووحشتناك راستش يه جورايي داره منو قلقلك ميكنه كه ٤٠ روز اينكارو بكنم،فقط يه بدي كه داره اينه كه نميتوني فعاليت بدني زيادي داشته باشي،من دوست دارم با كاهش وزن حتما ورزش كنم،نميدونم،تا شب تصميم ميگيرم كه اين رژيم رو بگيرم يا نه،بهتون خبر ممياد مو اگه گرفتم توي روز دو سه بار ميام حالتامو ميگم حتما كه اگه دوستاني كه مرد به گرفتن اين رژيم هستند بتونن تصميم بگيرن


نانوک

09 مرداد 1392, 21:24

آب درمانی یا (هیدروپاتی) چیست؟
استفاده از آب براى حفظ و تقویت تندرستى و درمان دردها و بیمارى ‏ها را آب درمانى مى ‏نامند. یا به عبارتی می توان گفت: آب درمانی يعنی درمان امراض به وسيله آب مصرف صحيح آب نه تنها تندرستی ما را حفظ می کند، بلکه درصورت از دست رفتن تندرستی يا بروز اختلال درآن از طريق پاکسازی مواد زايد از بدن، آن را باز می گرداند. علت اوليه تمام بيماری ها، باقی ماندن مواد مرضی در سيستم بدنی است. باکتری ها از اين مواد زايد تغذيه می کنند. هيچ گونه باکتری درخون خالص اکسيژن دار و در مکانی که اين مواد زايد يافت نمی شوند، نمی تواند رشدکند. بيماری های مزمن در اثر تجمع اين مواد مرضی در بعضی از مناطق بدن که بنا به دلايلی ضعيف تر از بقيه اعضاء در دفع مواد زايد است، مانند ريه، کبد يا کليه به وجود می آيند که اين مواد زايد سبب تضعيف و تخريب عضو گرفتار می شوند.

روش اجرای آب درمانی چگونه است؟
روزه آب درمانی کامل که 40 روزه است البته بستگی به شما و نوع بیماری دارد که چند روز روزه ی آب بگیرید. نیازی به هیچ نوع داروی شیمیایی و یا اعمال جراحی نیست و بیمار در دوره درمانی بین 3 الی 10 روز ( در موارد خاص بین 10 الی 40 روز ) باید بر طبق دستورات خاص این طب از تمام خوردنیها خوداری نماید و فقط آب خالص بیاشامد. در این روش اختصاصی روزه آب بیماران کاملاً طبیعی درمان می شوند و این نوید به تمام جهانیان داده می شود که بیماری های لاعلاجی که از نظر پزشکی جدید و همچنین طب سنتی غیر قابل درمان تشخیص داده شده اند معالجه می شوند. هرروز 16 یا 18 ليوان (تقریباً 4 ليتر) آب نوشيده و به اين ترتيب از خوردن دارو و قرص، تزريق، تشخيص پزشكی، ويزيت دكتر و غيره اجتناب كنيد. توجه به اين نكته بسيار ضروريست كه در طول دوره درمان به غیر از آب نباید چیزی بخورید یا بنوشید جزء در مواردی که به آن اشاره خواهد شد. بعد از نوشيدن آب، نبايد هيچ چيز ديگری، اعم از انواع نوشيدنی و غذاهای جامد، مصرف شود. درصورت نياز، می توانيد برای اين منظور از آب جوشيده و تصفيه شده استفاده نمائيد. نوشيدن 4 ليتر آب در يک زمان، دشوار است،(9 ليوان صبح و 9 ليوان بعدازظهر) البته در كنارآن، مي ‌توانید تنها يك ليوان چاي نيز بنوشید؛ زيرا نوشيدن بيش از يك ليوان باعث دفع املاح بدن و آسيب‌پذيري ديواره‌ي قلب و رگها مي ‌شود. روی هم رفته از چهار ليتر بيشتر نبايد آب بنوشید؛ زيرا نوشيدن بيشتر از اين مقدار، ممكن است باعث رقيق شدن خون و مرگ شود.

بیماری هایی که با روزه ی آب درمانی درمان می شوند:

1.بیماریهای مفاصل ( استرامپل ، آرتروز ، نقرس و... )
2.بیماریهای غدد داخلی ( دیابت و... )
3.بیماریهای مجاری تنفسی (آسم ، گواترو...)
4.بواسیر
5.پروستات
6.تصلب شراین
7.چاقی
8.استسقاء
9.سرگیجه
10. ضعف عمومی بدن
11.ریزش موهای سر
12.کم خونی
13.انگل
14.ضعف اعصاب
15.خستگی مفرط
16.سرفه
17.برونشیت
18.سل ریوی
19.مننژیت
20.بالا بودن چربی خون
21.ضعف عضلانی
22.یبوست مزمن
23.پیری زود رس
24.عادت ماهانه نامنظم
25.التهاب حنجره
26.انواع سردرد (سینوزیت ، میگرن و... )
27.اسید بالا
28.اسهال خونی
29.انواع سرطانها (سرطان خون ، سرطان رحم ، سرطان سینه و ... )
30.بیماری های معده و روده (ورم روده راست)
31.بیماری های عروق
32.انواع دملها و زخم های عفونی
33.بیماری های کبدی ( عفونت ها ، سیروز کبدی ، هپاتیت و... )
34.بیماری های دستگاه تناسلی و مجاری مردانه ( پروستات ، واریکوسل و ... )
35.بیماری های ستون فقرات ( دیسک گردن و کمر و ...)
36.بسیاری از بیماری های کلیه و کبد (سنگ کلیه)
37.انواع بیماری های پوستی ( پمفیگوس، پسوریازیس، آلوپسی، ویتیلیگو، پیسی)
38.انواع بیماری های گوارشی
39.فشار خون بالا
40.بیماری های دستگاه تناسلی و مجاری زنانه (عفونت های رحم و مثانه ، کیست تخمدان، فیبروم رحمی و... )
41.ناتوانی های جنسی مردانه ( انزال زود رس و ...)
42.بیماری های چشم خونریزی ، التهاب و درد چشم ( سرخی چشم )
43.رماتیسم ( درد مفاصل/ ماهیچه ها )
44.پاکسازی عمیق جسم از تمام سموم
و سایر بیماری ها....

مراحل اجرای آب درمانی:

* پيش از آغاز، شخص خانواده‌ي خود را از كاري كه مي‌خواهد انجام دهد و مزاياي آن آگاه ‌كند تا هم در مدت دوره از سوي آنها سرزنش نشود و هم اين كه چنانچه در مدت دوره براي او مشكلي پيش آمد، افراد خانواده بدانند كه چه بايد بكنند.
* از 3 روز پيش از آغاز، هر بامداد پيش از صبحانه و شب پيش از خواب، 2 قاشق غذاخوري خاكشير و يك قاشق مرباخوري عسل را در يك ليوان آب گرم حل كرده و مي ‌نوشد. يك روز پيش از آغاز نيز ناهار و شام فقط سوپ و يا مانندآن مي‌خورد. براي اين كه با آغاز آب درماني، و قطع غذا از معده، مدفوعات متوقف شده در اعماق روده ‌ها جسم را مسموم نكند و باعث سرگيجه و سردرد نشود، شخص در شب سوم، 4 ساعت پس از خوردن سوپ، 60 سي.‌سي روغن كرچك مي‌خورد تا آنچه در روده ‌ها باقي مانده، بيرون رانده شود. چنانچه خوردن روغن كرچك دشوار باشد، مي‌تواند به جاي آن، از دم كرده‌ي گياه سِنا و گل سرخ به انداره‌ي 2 ليوان استفاده كند. در طول دوره، ديگر نبايد روغن كرچك يا هرگونه مسهل استفاده كند، زيرا آب زيادي از جسم مي‌گيرد و باعث ضعف شديد مي ‌شود. در صورتي كه بدن به آب بسياري نيازمند است. از اين رو، خوردن روغن كرچك يا هر مسهل ديگر در هفته‌ي اول درمان، اختلالاتي در روده‌ ها پديد مي‌آورد كه شايد تا بيش از يك روز هم ادامه يابد؛ ولي چنانچه بيمار به سردرد دچار شد و با تنقيه بهبود نيافت، پس از پايان هفته‌ي اول، مي‌تواند هر سه يا چهار روز يكبار مسهل بخورد.
* براي اين كه سه نشانه‌ي مهم حياتي: نبض، دماي بدن و فشار خون تنظيم باشد و نيز قند كافي به مغز برسد و بيمار بتواند تا پايان ادامه دهد، براي كسي كه متناسب با قدش از 10 تا 15 كيلو اضافه وزن دارد، در 10 روز نخست، هر روز دو قاشق مرباخوري عسل، يكي صبح و ديگري بعدازظهر را در آب حل مي‌كند و مي‌نوشد؛ و از خوردن يكباره‌ي عسل به ميزان بيشتر خودداري مي‌كند كه قند خون به يكباره بالا نرود. از روز يازدهم تا پايان دوره، به دليل كاهش چربيها و قند بدن، براي جلوگيري از كاهش قند مغز و در نتيجه پيدايش ضعف، ميزان عسل را مي‌تواند به سه برابر افزايش دهد و هر 4 ساعت يك بار بخورد. در اين صورت از 18 ليوان آب مصرفي در روز، 6 ليوان آن با عسل آميخته است و شخص به صورت يك در ميان آب شيرين و غير شيرين مي‌نوشد. چنانچه در روز يازدهم كه ميزان عسل سه برابر مي شود، فشار خون افزايش يافت، مي ‌تواند به هر ليوان شربت عسل يك قاشق غذاخوري آبليمو بيفزايد. كسي كه اضافه وزن ندارد، از همان روز نخست تا پايان دوره، هر روز 6 قاشق مرباخوري عسل با آب مي‌نوشد. كسي كه از 15 تا 25 كيلو اضافه وزن دارد، در 10 روز نخست، روزانه دو قاشق مرباخوري عسل و از روز يازدهم تا پايان دوره، روزانه 4 قاشق مرباخوري عسل و كسي بيشتر از 25 كيلو اضافه وزن دارد، چنانچه فشار خونش از حالت عادي كمتر نشود و ضربان قلبش كاهش نيابد و دچار سرگيجه نشود، مي‌تواند تنها آب خالص بنوشد؛ ولي اگر در چند روز نخست فشار خونش پايين آمد، مي‌تواند در 10 روز نخست، روزانه 2 قاشق مرباخوري عسل و از يازدهم تا پايان، روزانه 3 يا چهار قاشق مرباخوري عسل ‌با آب بخورد. روي هم رفته هر كس با هر وزني كه اين درمان را انجام مي‌دهد، بجز ميزان تعيين شده‌ي عسل، هرگاه دچار كاهش فشار خون گرديد، بي درنگ يك قاشق مرباخوري عسل در نصف ليوان آب حل كرده و مي‌ نوشد.
* براي اينكه نمك بدن نيز تأمين شود، بيمار همه ‌ي آب مصرفي را از آب جوشيده استفاده نمي‌كند؛ زيرا پس از پايان ذخيره‌ ي نمك بدن در پانزده روز نخست، چنانچه نمك كافي به بدن نرسد، عضلات دچار سستي و در نتيجه بدن دچار ضعف مي‌شود. ضعفي كه با افزايش قند از بين نمي‌رود و ممكن است بيمار را از ادامه‌ي درمان از روز بيست ‌و پنجم به بعد باز دارد. از اين رو، بهتر است براي اطمينان از سالم بودن و داراي املاح بودن آب، 9 ليوان آب جوشيده را با 9 ليوان آب معمولي بياميزد؛ سپس در دو ليوان از آبي كه صبح و عصر مي‌نوشد، مقدار بسيار ناچيزي نمك بيفزايد به گونه‌اي كه شوري آب را احساس نكند و تنها تلخي آب را احساس كند. براي اين كه تلخي آب را هم احساس نكند، مي ‌تواند يك قاشق غذاخوري آبليمو به آن بيفزايد كه بسيار خوشمزه هم خواهد بود.
* اگر كسي كه مي‌خواهد آب ‌درماني كند داراي بيماريهاي خطرناكي مانند سرطان، هپاتيت و يا ايدز است و محدوديت زماني دارد مثلاً بيشتر از دو يا سه ماه زنده نيست، مي‌بايست 40 روز را پي در پي آب‌ درماني كند. ولي چنانچه فرصت بيشتري دارد، براي اين كه بتواند 40 روز را بدون غذا با موفقيت سپري كند، بهتر است اول 5 روز آب ‌درماني كند و سپس 15 روز غذا بخورد. پس از آن 7 روز و 21 روز غذا بخورد؛ و در پايان، 10 روز و يك ماه غذا بخورد و پس از آن به آساني مي‌تواند 40 روز آب ‌درماني كند.
* بيمار همه روزه نبض و فشار خون خود را بررسي ‌كند كه نبض بايد از 50 در دقيقه پايین تر نيايد چنانچه ميان 50 تا 60 باشد، با حل كردن يك قاشق كوچك عسل در نصف ليوان چاي و نوشيدن آن و سپس نيم ساعت خواب جبران مي ‌شود و به اندازه‌ي طبيعي 62 در دقيقه مي‌رسد، ولي چنانچه نوشيدن شربت عسل هم كارساز نباشد و براي يك روز كامل از 50 پايین تر بيايد و به 40 نزديك باشد، آب‌ درماني را قطع ‌كند.
* فشار خون بيمار نيز از 10 تا 13 در نوسان است كه خوب است، ولي چنانچه از 10 پايين ‌تر بيايد، بي درنگ با حل كردن يك قاشق كوچك عسل يا شكر در آب و نوشيدن آن، فشار به حالت عادي بر مي‌گردد.‌ بهتر است در روزهاي دوره، بيشتر از يك ساعت در روز، آن هم در چند نوبت، مطالعه يا كار فكري نشود زيرا باعث فشار شديد به مغز شده و بيمار به ناچار بايد قند بيشتري مصرف كند كه اين كار، ممكن است برنامه را از روند طبيعي باز دارد، ولي كساني كه ناچار به كار فكري يا مطالعه هستند، تنها بايد مراقب كاهش فشار خون و نبض باشند، و هرگاه احساس ضعف كردند، با نوشيدن شربت عسل آن را به حالت عادي برگردانند.
* كسي كه مي‌ خواهد براي نخستين بار آب ‌درماني كند، چنانچه به خود اطمينان ندارد كه توانايي انجام آن را دارد يا خير، مي‌تواند از 1 تا 5 يا تا 12 روز آب‌ درماني كند. در اين مدت، هرگاه ديد توانايي ادامه را ندارد و از انجام كارهاي روزانه باز مي ‌ماند، برنامه را قطع مي ‌نمايد. سپس به تعداد روزهاي آب‌ درماني، استراحت مي‌كند و بار ديگر آغاز مي‌كند، و چون اندكي از جسمش پاكسازي شده، توانايي بيشتري دارد. از اين رو، اين بار دو برابر روزهاي پيش آب‌درماني مي‌كند. چنانچه در اين دوره نيز باز هم توانايي ادامه نداشت، آن را قطع و سه برابر روزهاي آب ‌درماني استراحت مي‌كند. سپس براي سومين بار آغاز و هر كس كه باشد مي‌ تواند آن را به پايان ببرد.
* از روز اول تا چهلم، خلط دهان بيرون ريخته مي‌شود، زيرا اين خلط همان مواد زائدي است كه بدن از راه دهان بيرون مي‌ريزد. خلط بيني و دهان تا روز سي ‌ام ممكن است افزايش يابد كه اين افزايش، نشان از پاكسازي مغز از مواد زائد است. در برخي افراد ممكن است از روز سي ‌ام به بعد، آب دهان فراوان، چسبناك، كثيف و بدبو شود، ولي از روز سي ‌ام ممكن است خلط بيني قطع شود كه نشان از پايان پاكسازي مغز از مواد زائد است.
* در طول دوره درمان، آب درمانی نباید باعث شود بيمار مسواك زدن را فراموش بکند بلكه همانند گذشته، دندانهايش را مسواك بزند. همچنين بهتر است روي زبان را نيز مسواك بزند تا عفونتهايي كه بدن در حال دفع آنها از راه زبان است و ميان پرزهاي زبان مي‌چسبد، از ميان برود.
* چنانچه بيمار در روز 39 احساس تب كند، نگران نشود، زيرا اگر دماي بدن را بگيرد، خواهد ديد كه از 5/36 درجه بيشتر نيست؛ و اين تب را دروغين گويند و از سوخت مواد داخلي جسم سرچشمه گرفته است. در روزهاي پاياني دوره، ممكن است بيمار احساس ضعف شديدي كند و هنگام برخاستن از خواب دچار سرگيجه شود، ولي جاي نگراني نيست، زيرا اين نشان دهنده‌ي پايان ذخيره‌ هاي داخلي بدن است.
* در دوره‌ي درمان، بیمار باید از خوردن هرگونه آب ميوه، به ويژه آب پرتقال خودداري کند، زيرا تأثيرآب ‌درماني را از ميان مي ‌برد و جسم نمي‌تواند در مدت معين 35 تا 45 روز، خود را پاكسازي كامل نمايد.
* در دوره‌ي درمان، شخص بیمار خانه ‌نشين نشود بلكه به كارهاي روزانه‌ي خود ادامه بدهد همچنين بيشتر از 8 يا 10 ساعت در شبانه‌ روز نبايد ‌بخوابد هر چند كه در مدت دوره، چون مغز مي‌داند كه از راه غذا انرژي دريافت نمي‌كند، از اين رو براي صرفه ‌جويي در انرژي به بدن فرمان خواب بيشتري مي‌دهد ولي بيمار باید بداندكه خوابيدن زياد، باعث تنبلي دستگاه گوارشي مي‌ شود و اين دستگاه نمي ‌تواند وظايف زيادي را كه پس از پايان دوره به عهده دارد، به خوبي انجام دهد.
* در دوره‌ي درمان، بيمار نبايدكارهاي سنگين انجام ‌دهد. ضعفي كه از روز بيستم به بعد نمايان مي ‌شود به اندازه‌ اي نيست كه مانع كار شود و ميل به كار را از بين ببرد ولي اگر در روزهاي پاياني دوره، فرد بتواند استراحت كامل نمايد و تحرك بسيار كمي داشته باشد، بهتر است، زيرا آب‌ درماني به هنگام استراحت بسيار بيشتر از زمان حركت مي‌تواند جسم را پاكسازي كند.
* اگر بيمار مردي باشد كه وازكتومي نكرده، (يعني لوله‌هاي انتقال اسپرمهايش باز است) چون با هر بار زناشويي نزديك 2400 كالري از دست مي‌دهد، از اين رو، در مدت درمان، به ويژه در روزهاي آغازين كه هنوز همه‌ي چربيهاي خود را از دست نداده و توانايي دارد، براي جلوگيري از هدر دادن آن اندازه كالري كه براي دو روز بدنش در زمان آب‌درماني كافيست، از همبستري خودداري مي‌كند، ولي اگر بيمار زن باشد، اشكالي ندارد. البته ميل جنسي مرد، حداكثر تا 10 روز پس از دوره، از ميان مي‌رود و 10 روز پس از پايان درمان باز مي‌گردد.
* اين روش درمان براي افراد بالاي 5 سال سو‌دمند است. البته براي آنان كه زير 18 سال دارند، دوره ‌هاي 3 تا 6 روز توصيه مي‌ شود.
* در مدت درمان، به هنگام برخاستن از خواب، بيمار نبايد يكباره از جا برخيزد، بلكه بايستي از حالت درازكش به حالت نشسته يك دقيقه در بستر بنشيند و سپس برخيزد؛ زيرا برخاستن يكباره باعث مي‌شود تا خون كافي به مغز نرسيده و در نتيجه سرگيجه پديد آيد.
* در مدت درمان، بيمار هر روز حمام نكند؛ بلكه يك روز در ميان با آب ولرم خود را بشويد؛ زيرا آب داغ باعث آب شدن بخشي از چربيها مي‌ شود كه بدن از آنها به عنوان غذا استفاده مي‌كند. همچنين از سونا استفاده نكند.
* ممكن است فرد در دوره‌ي درمان، زود عصباني شود و زود تحت تأثير قرار گيرد و يا به هيجان آيد كه ناشي از كاهش وزن و ضعف جسماني است و پس از آب‌ درماني برطرف مي ‌شود؛ ولي اين عوارض در باره‌ي همه يكسان نيست و ممكن است برخي را تحت تأثير قرار ندهد.
* براي جلوگيري از آميخته شدن آب يا چاي با خلط دهان، بيمار پيش از نوشيدن، دهان خود را مي‌شويد.
* در پانزده روز نخست، ادرار بي رنگ است؛ ولي پس از آن، ممكن است به رنگ زرد مايل قرمز باشد كه جاي نگراني نيست.
* بيمار به هيچ عنوان براي جلوگيري از بوي بد دهان و يا خوشبو شدن، از ادكلن يا هر گونه عطر استفاده نمي‌كند، زيرا ممكن است باعث كاهش فشار خون و ضعف شديد شود.
* چنانچه در طول دوره، ناگهان رفتار بيمار غير عادي شود و مانند ديوانه‌ ها رفتار كند، افراد خانواده مي ‌بايست بي درنگ به او غذا دهند زيرا رفتار غير عادي نشانگر اين است كه بدن در حال مصرف بافتهاي مغز است. پس نقش خانواده در اين جا نمايان مي ‌شود.
* کسانی که ورزش می‌کنند و در زمان درمان آن را رها کرده‌ اند، دو هفته پس از درمان می‌ توانند آن را از سر گیرند؛ ولی تا دو هفته، بیشتر از 15 دقیقه ورزش نکنند. پس از یک ماه از پایان درمان، می توانند به اندازه‌ ی دلخواه ورزش کنند.
* افراد عصبي نمي‌توانند مانند ديگران، آنچه از وزنشان كم شده را در مدت كمي پس از درمان به دست آورند. از اين رو نبايد با پرخوري قلب را خسته و نيروي عصبي فراواني صرف كنند؛ زيرا ممكن است دچار كم خوني مغزي، ورم و ديگر بيماريها شوند.


- - - Updated - - -


دوستان من میخوام روزه آب بگیرم


از یه هفته میخوام شروع کنم تا برسم یه 40 روز

اگه کسی پایه هست بهم خبر بده


شهرزاد

09 مرداد 1392, 21:51

موفق باشی اگر جدی هستی ف ی س ب و ک داری آیدیت رو بده پیجشون رو بهت بدم زبانتم خوبه طی راه خوب بهت کمک می کنن


Mehregan1986

10 مرداد 1392, 18:07

سلام نانوك جان،واقعا ميخواي أجرا كني،من از ديروز دارم انجام ميدم،راستش خوبه و مشكلي ندارم،البته هنوز به ابدرماني نرسيدم كه،ولي فكر كنم اگه باهم همراه بشيم خيلي بهتره


Mehregan1986

10 مرداد 1392, 21:13

وسوسهههه میشوییییییم.!:169:

عزيزم،خيلي وسوسه انگيزه...من از ديروز شروع كردم ولي مامان اينا فوق العاده مخالف هستند.تو اينجا هم دوتا از بچه ها واقعا مخالف هستند،نانوك جان ميخواد از يه هفته اي شروع كنه،اگه ميخواي ميتوني باهاش همراه بشي،ولي من با اينكه فوق العاده موافق بودم ولي...


فاطمه

10 مرداد 1392, 22:03

دوستان مایلم یکم از اوضاع و احوال روزه آبی که گرفتم بگم ، تا یه سری ابهامات برطرف بشه ، اینکه دوستان میگن باید حتما سلامت باشی تا بتونی این روزه رو بگیری کاملا غلطه ، اتفاقا این روزه برای درمان و سلامتی بیماران لازمه .

من برای شروع و اینکه بدونم واقعا میتونم همچین روزه ای رو بگیرم ، از کم شروع کردم به این معنی که سه روز آب درمانی کردم ، دفعه ی بعد پونزده روز روزه گرفتم و دفعه سوم میخواستم چهل روزه بگیرم که متاسفانه به خاطر یکی دو مورد اشتباهی که انجام دادم نتونستم تا آخر پیش برم و روز سی و سوم به روزه خاتمه دادم . لازم به ذکره که دوستانی که میخوان از این روزه استفاده کنن اصلا نباید نگران گرسنگی باشن ، مقوله ی گرسنگی بعد از سه روز به طور کامل از بین میره ، یعنی اگر بتونی سه روز اول رو تحمل کنی از روز چهارم گرسنه نمیشی و به طور گذار احساس گرسنگی میاد و با خوردن یه لیوان آب برطرف میشه .
من آدمی بودم که در زمان عادی اگر شام نمیخوردم نصفه شب از گرسنگی بیدار میشدم و کلا به خاطر یه سری مشکلاتی که داشتم حتی اگر شام هم میخوردم شبها خواب آرامی نداشتم و وقتی که صبح بیدار میشدم با اینکه حد اقل هفت هشت ساعت خوابیده بودم کسل بودم ، تازه اکثرا تا دیروقت ( ساعت یک یا دو شب) پای نت بودم . ولی در زمان آب درمانی زمان خواب من به پنج یا شش ساعت رسیده بود و خواب خیلی سنگین و آرام ، که بعد از بیدار شدن احساس سبکی لذت بخشی داشتم در ضمن دیگه حتی اگر خودم هم میخواستم نمی تونستم تا دیر وقت بیدار بمونم ساعت ده نهایتا یازده شب خوابم میبرد .
تو این مدت من کارهای روزانه رو انجام میدادم ، چون مادر خونه هستم بالطبع آماده کردن صبحانه و ناهار و شام و تمیز کردن منزل و گاهی هم خرید کردن به عهده من بود و همه رو به تنهایی انجام میدادم در ضمن روزانه حد اقل یه ساعت پیاده روی داشتم گاهی هم بیشتر . روزایی که نمیتونستم پیاده روی برم توی خونه یه ساعت ورزش میکردم . تو این مدت هم مهمان شدم هم مهمان داشتم .
به دوستان توصیه میکنم که اگر قرار هست که روزه طولانی بگیرن اولا حتما مطالعات کافی داشته باشن و بی گدار به آب نزنن و اینکه حتما تحت نظر باشن ، من در هر دو مورد روزه طولانی که داشتم ( 15 و 33 روز) تحت نظر بودم و هر دو یا سه روز گزارش وضع حالم رو به صورت تلفنی میدادم و هر روز نبض و فشار خون و دمای بدنم رو اندازه میگرفتم و یادداشت میکردم ، هر روز تنقیه رو انجام میدادم .

در مدت 15 روز آب درمانی تقریبا 12کیلو کم کردم و 33 روز 22 کیلو کم کردم . باز هم به خاطر یک اشتباه نتونستم کاهش وزنم رو تثبیت کنم ، امیدوارم در آینده ای نزدیک شرایطی پیش بیاد که دوباره بتونم این روزه رو بگیرم .
فعلا آمادگیشو ندارم .


فاطمه

10 مرداد 1392, 22:20

راستی یادم رفت بگم که تو این مدت نه ریزش مو گرفتم نه ناخونام مشکل دار شد نه هیچ مشکل دیگه ای برام پیش اومد ، تازه خیلی کمتر عرق میکردم و عرقم بد بو نبود ، پوسته سرم کم شده بود و موهام چرب نمیشد ، من این روزه رو دقیقا پارسال چند روز مونده به ماه رمضون گرفتم .


شهرزاد

10 مرداد 1392, 22:28

فاطمه جون روزه آب خیلی خوبه فقط ابهامی که برای من هست برگشت وزنش هست یعنی رعایت بشه بر نمی گرده؟من اگر مطمئن باشم بر نمی گرده 5 روز می گیرمش


فاطمه

10 مرداد 1392, 22:58

فاطمه جون روزه آب خیلی خوبه فقط ابهامی که برای من هست برگشت وزنش هست یعنی رعایت بشه بر نمی گرده؟من اگر مطمئن باشم بر نمی گرده 5 روز می گیرمش

شهرزاد جان ، همونطور که شروع روزه آب یه سری مقدمات داره ، پایان روزه هم یه اصولی داره و اینکه چطور روزه رو خاتمه بدیم و دوباره به روال عادی زندگی برگردیم ، وقتی روزه تموم میشه یه سری چیزها هست که باید رعایت بشه ، مثلا وقتی کسی چند روز فقط آب میخوره مسلما نمی تونه بعد از پایان روزه بلافاصله غذا بخوره ، کم کم از آب میوه و آب سبزی باید شروع کنه و روز بعد ( بستگی به مدت آب درمانی داره ) ممکنه از دو روز بعد باید غذای نرم ( نیمه جامد)مصرف بشه مثل سوپ نرم یا فرنی و از این قبیل و به مرور به غذای جامد برسیم و به روال عادی زندگی برگردیم .


شهرزاد

10 مرداد 1392, 23:05

شهرزاد جان ، همونطور که شروع روزه آب یه سری مقدمات داره ، پایان روزه هم یه اصولی داره و اینکه چطور روزه رو خاتمه بدیم و دوباره به روال عادی زندگی برگردیم ، وقتی روزه تموم میشه یه سری چیزها هست که باید رعایت بشه ، مثلا وقتی کسی چند روز فقط آب میخوره مسلما نمی تونه بعد از پایان روزه بلافاصله غذا بخوره ، کم کم از آب میوه و آب سبزی باید شروع کنه و روز بعد ( بستگی به مدت آب درمانی داره ) ممکنه از دو روز بعد باید غذای نرم ( نیمه جامد)مصرف بشه مثل سوپ نرم یا فرنی و از این قبیل و به مرور به غذای جامد برسیم و به روال عادی زندگی برگردیم .




خوب من الان 4 روزه رژیم انگورم 3 روز دیگه ادامه می دم بعدش 5 روز شاید آب بگیرم در ادامش باز برگردم رو سبزیجات و میوه و بعدش سوپ درسته؟ تو دقیقا پایان روزه آبت چه کردی که وزنت برگشت؟


فاطمه

10 مرداد 1392, 23:16

خوب من الان 4 روزه رژیم انگورم 3 روز دیگه ادامه می دم بعدش 5 روز شاید آب بگیرم در ادامش باز برگردم رو سبزیجات و میوه و بعدش سوپ درسته؟ تو دقیقا پایان روزه آبت چه کردی که وزنت برگشت؟
این برنامه ریزی که در پیش گرفتی خیلی خوبه .

ادامه پست قبلی یادم رفت به این نکته ای که پرسیدی جواب بدم ، اینکه آیا وزن از دست رفته بر میگرده یا نه ؟ آب درمانی هم مثل همین رژیمهایی هستش که میگیرید ، اگه با این رژیمهایی که میگیرید مثلا ده کیلو یا هر اندازه دیگه ای وزن کم کنی ، و بعد از کاهش وزن به روال قبل از رژیم برگردی مسلما همه زحمتت رو از بین بردی . آب درمانی هم به همین صورت هست .


من در پایان هر دو آب درمانی خیلی بد روزه رو افطار کردم با اینکه میدونستم نباید غذای جامد بخورم ولی اینکارو کردم و زیاده روی کردم ولع شدید داشتم و غیر قابل کنترل ، البته همه اینها برام تجربه شد تا برای دفعات بعدی این اتفاق نیفته .

اگه مایل باشی میتونم دو نفر رو که در این زمینه تجربه دارن و به دیگران مشاوره میدن رو بهت معرفی کنم ، البته فکر کنم علنا نشه اینجا شماره اونها رو داد اگه خواستی بهم بگو تا توی پیام خصوصی بهت بدم ، البته اگه با قوانین سایت مغایرت نداشته باشه میتونم همینجا شماره اونها رو بنویسم تا دیگران هم استفاده کنن .

پی نوشت : چهار پنج کیلو وزن از بیست و دو کیلو کاهش وزن بعد از یک هفته برگشت . که این طبیعی بود ولی من نمیدونستم و باعث نا امیدی من شد همین باعث شد خودم رو وا بدم و روحیم رو از دست بدم و بقیه وزن از دست رفته طی سه ماه برگشت یعنی میتونستم خودم رو کنترل کنم که برنگرده ولی اینکارو نکردم . مثل بعضی از دوستان که مثلا به استاپ میرسن یا یکی دو کیلو از وزنهایی که از دست دادن برمیگرده یا مثلا یکم تغلب میکنن تو رژیمشون نا امید میشن و کلا بی خیال همه چیز میشن منم همچین حالتی پیدا کردم که اشتباه کردم یعنی میتونستم حد اقل 17 کیلو کاهش رو تثبیت کنم .


شهرزاد

10 مرداد 1392, 23:37

این برنامه ریزی که در پیش گرفتی خیلی خوبه .

ادامه پست قبلی یادم رفت به این نکته ای که پرسیدی جواب بدم ، اینکه آیا وزن از دست رفته بر میگرده یا نه ؟ آب درمانی هم مثل همین رژیمهایی هستش که میگیرید ، اگه با این رژیمهایی که میگیرید مثلا ده کیلو یا هر اندازه دیگه ای وزن کم کنی ، و بعد از کاهش وزن به روال قبل از رژیم برگردی مسلما همه زحمتت رو از بین بردی . آب درمانی هم به همین صورت هست .


من در پایان هر دو آب درمانی خیلی بد روزه رو افطار کردم با اینکه میدونستم نباید غذای جامد بخورم ولی اینکارو کردم و زیاده روی کردم ولع شدید داشتم و غیر قابل کنترل ، البته همه اینها برام تجربه شد تا برای دفعات بعدی این اتفاق نیفته .

اگه مایل باشی میتونم دو نفر رو که در این زمینه تجربه دارن و به دیگران مشاوره میدن رو بهت معرفی کنم ، البته فکر کنم علنا نشه اینجا شماره اونها رو داد اگه خواستی بهم بگو تا توی پیام خصوصی بهت بدم ، البته اگه با قوانین سایت مغایرت نداشته باشه میتونم همینجا شماره اونها رو بنویسم تا دیگران هم استفاده کنن .

پی نوشت : چهار پنج کیلو وزن از بیست و دو کیلو کاهش وزن بعد از یک هفته برگشت . که این طبیعی بود ولی من نمیدونستم و باعث نا امیدی من شد همین باعث شد خودم رو وا بدم و روحیم رو از دست بدم و بقیه وزن از دست رفته طی سه ماه برگشت یعنی میتونستم خودم رو کنترل کنم که برنگرده ولی اینکارو نکردم . مثل بعضی از دوستان که مثلا به استاپ میرسن یا یکی دو کیلو از وزنهایی که از دست دادن برمیگرده یا مثلا یکم تغلب میکنن تو رژیمشون نا امید میشن و کلا بی خیال همه چیز میشن منم همچین حالتی پیدا کردم که اشتباه کردم یعنی میتونستم حد اقل 17 کیلو کاهش رو تثبیت کنم .



شماره رو باید برام خصوصی بفرستی اینجا نمی شه گذاشت من با نانوک می خوام از 2 شنبه بگیرم تا 5 شنبه بیشترم نمی گیرم همین چند روز رو بگیرم مثل انگور قلقش دستم می یاد من عمه دوستم با آب لاغر کرد سال هاست و دیگه چاق نشد نزدیک 25 کیلو وزن کم کرد 1-2 کیلو چاق می شه باز لاغر می شه که طبیعیه با اون دیشب حرف می زدم گفت زیاده روی نکنید به قول تو مثل رژیم های دیگه دوباره چاق نمی شی


نانوک

10 مرداد 1392, 23:41

شهرزاد جان هر کاری که کردی به منم بگی. این شماره ها رو به منم بده
مرسی فاطمه جان از راهنمایئت


شهرزاد

10 مرداد 1392, 23:44

شهرزاد این هر کاری که کردی به منم بگی. این شماره ها رو به منم بده
مرسی فاطمه جان از راهنمایئت


زم من رژیم های روزه میوه و آبمیوه رو بلدم چه جوری بشکنم و وزن برنگرده همون کار رو با آب هم می کنم چون از تو زودترم تموم می شه بهت می گم استفاده کنی البته اگر رو آب هم جواب داد


فاطمه

10 مرداد 1392, 23:45

شهرزاد جان هر کاری که کردی به منم بگی. این شماره ها رو به منم بده
مرسی فاطمه جان از راهنمایئت


خواهش میکنم نانوک عزیز ، دارم وسوسه میشم منم با شما شروع کنم البته مثل شهرزادجان شاید پنج روزه گرفتم .

راستی شماره رو برای تو هم میفرستم


سلام نانوک جون من پایه هستم...قبلا امتحان کردم...و تو ۴۰ روز اگه طبقه قانون پیش بریم ۲۰ کیلو کم می‌کنیم....من به ۱۰ کیلوش هم راضی‌ هستم...من میگم بیا ۱۰ روز بگیریم...بعدش ببینیم چقد کم کردیم یه روز استراحت دوباره ۱۰ روز دیگه....توی ۱۰ روز ۵ کیلو باید کم کنیم عزیزم....وای من خیلی‌ ذوق دارم از کی شروع کنیم؟:cheerleader3:

- - - Updated - - -

سلام مهرگان جان شما چه رژیمی‌ میگیری عزیزم؟


Mehregan1986

12 مرداد 1392, 10:09

[QUOTE=nani;65950]سلام نانوک جون من پایه هستم...قبلا امتحان کردم...و تو ۴۰ روز اگه طبقه قانون پیش بریم ۲۰ کیلو کم می‌کنیم....من به ۱۰ کیلوش هم راضی‌ هستم...من میگم بیا ۱۰ روز بگیریم...بعدش ببینیم چقد کم کردیم یه روز استراحت دوباره ۱۰ روز دیگه....توی ۱۰ روز ۵ کیلو باید کم کنیم عزیزم....وای من خیلی‌ ذوق دارم از کی شروع کنیم؟:cheerleader3:

- - - Updated - - -

سلام مهرگان جان شما چه رژیمی‌ میگیری عزیزم؟[/QUOT
سلام ناني جونم،منم دارم رژيم اب ميگيرم،البته هر روز حدود ١٥-٢٠ گرم عسل ميخورم كه قندم پايين نياد.الان روز سوم هستم،اولشه ولي خوبم شكر خدا... مشكل جدي نداشتم،من فعلا فقط ٧ روز بگيرم،بعد ٧ روز رژيم جي ام به مدت ٧ روز و بعدش هم رژيم سوپ كلم به مدت ٧ روز و دوباره ابدرماني،البته اينبار ١٤ روز... فعلا كه اول راه هستم ولي برنامم اينجوريه اگه همت كنم و خدا كمك كنه و از شما دوست جونيا يه عالمه انگيزه و نيرو بگيرم
مهرگان ٩٢/٠٥/١٢
ساعت : ٩:٠٩ صبح
:2vsj1nm:


مهرگان جونم برات آرزوی موفقیت می‌کنم....آفرین به ارادت عزیزم...من هم امروز اولین روز رژیم آب درمانیم هستش......من که به امید بودن شما دوستای مهربونم محکم جلو میرم پس همدیگه رو تنها نذاریم گلم....به افتخار جفتمون.....:2uge4p4:


Mehregan1986

12 مرداد 1392, 16:03

مهرگان جونم برات آرزوی موفقیت می‌کنم....آفرین به ارادت عزیزم...من هم امروز اولین روز رژیم آب درمانیم هستش......من که به امید بودن شما دوستای مهربونم محکم جلو میرم پس همدیگه رو تنها نذاریم گلم....به افتخار جفتمون.....:2uge4p4:



ناني جونم قول ميدم شما هم موفق ميشي،
مطمئنا وقتي همه باهم هستيمو به هم انگيزه ميديم هيچي نميتونه جلودارمون بشه
حالا به افتخارموووووون
دودورو دودوررررررررررررر
:choir::cancan::choir:


پيش بسوي هدفمون
:th_running1::th_running1::th_running1:


پيش بسوي هدف
:th_running1::th_running1::th_running1:


نانوک

12 مرداد 1392, 17:23

پيش بسوي هدف
:th_running1::th_running1::th_running1:


عزیزم شما سه روز قبلش خاکشیر و عسل خوردی؟
من از دوشنبه شروع میکنم
فردا باید سوپ رقیق بخورم
از دیروزم دارم خاکشیر و عسل میخورم ناشتا و قبل ار خواب
امشب آخزین وعده غذاییم رو میخورم
تنقیه هم نمیکنم
دکتر زرین آذر میگه لازم نیست


:89:راستشو بگم نه گلم...آخه یهو تصمیم گرفتم! اما نانوک جونم دیگه نه نیار...شروع کردم دیگه آفرین...همین‌جوری هم می‌تونم...بگو که اشکال نداره و می‌تونم...بگو دیگه ...


نانوک

12 مرداد 1392, 18:04

:89:راستشو بگم نه گلم...آخه یهو تصمیم گرفتم! اما نانوک جونم دیگه نه نیار...شروع کردم دیگه آفرین...همین‌جوری هم می‌تونم...بگو که اشکال نداره و می‌تونم...بگو دیگه ...


نه عزیزم. برا چی نه بیارم
موفق باشی خانومی
:6:


Mehregan1986

12 مرداد 1392, 21:00

دوست جونيا يكي كمكم كنه
ميگن تو ابدرماني بهتره اب معمولي نخوري چون املاح داره،
منم از ٨ ليوان أبي كه روزانه ميخورم(غير از چايي)حدود سه ليوانشو ميجوشونم بعد ميخورم
ولي نميدونم چرا همين كه اين اب جوشيده رو ميخورم زودي گرسنه ميشم
در حالي كه اب معمولي جلوي گرسنگيمو ميگيره
به نظرتون دارم اشتباه ميكنم يا يه جور تلقينه يا اين واقعيت داره؟؟؟

امروز واقعا سخت بود،مخصوصا اين دو ساعت اخير بيحال و بي رمق شدم،
طوري كه ٣٠ مين ورزش عصرگاهيمو نتونستم انجام بدم
( ناراحتم):crysmiley2:


شهرزاد

12 مرداد 1392, 21:32

دوست جونيا يكي كمكم كنه
ميگن تو ابدرماني بهتره اب معمولي نخوري چون املاح داره،
منم از ٨ ليوان أبي كه روزانه ميخورم(غير از چايي)حدود سه ليوانشو ميجوشونم بعد ميخورم
ولي نميدونم چرا همين كه اين اب جوشيده رو ميخورم زودي گرسنه ميشم
در حالي كه اب معمولي جلوي گرسنگيمو ميگيره
به نظرتون دارم اشتباه ميكنم يا يه جور تلقينه يا اين واقعيت داره؟؟؟

امروز واقعا سخت بود،مخصوصا اين دو ساعت اخير بيحال و بي رمق شدم،
طوري كه ٣٠ مين ورزش عصرگاهيمو نتونستم انجام بدم
( ناراحتم):crysmiley2:



سخت نگیر عزیزم روزه آب خودش برای سم زدایی و سالم شدن هست بنابراین فکر زیاد و ناراحتی و استرس خودش به بدنت آسیب می زنه تو که نمی خوای 40 روز روزه آب بگیری یا مریضی خاصی داری می خوای درمان شی برای کاهش وزن این کار رو می کنی که خوب کاهش وزن می ده حس می کنی بدنت نمی کشه دیگه کم کم رژیمت رو عوض کن بکنش لیموناد اونم مین مقدار کاهش می ده و بعد کم کم آبمیوه کن . ورزش هم نکردی اصلا مهم نیست رژیمت سخته مولتی ویتامین بخور حتما


Mehregan1986

12 مرداد 1392, 21:39

سخت نگیر عزیزم روزه آب خودش برای سم زدایی و سالم شدن هست بنابراین فکر زیاد و ناراحتی و استرس خودش به بدنت آسیب می زنه تو که نمی خوای 40 روز روزه آب بگیری یا مریضی خاصی داری می خوای درمان شی برای کاهش وزن این کار رو می کنی که خوب کاهش وزن می ده حس می کنی بدنت نمی کشه دیگه کم کم رژیمت رو عوض کن بکنش لیموناد اونم مین مقدار کاهش می ده و بعد کم کم آبمیوه کن . ورزش هم نکردی اصلا مهم نیست رژیمت سخته مولتی ویتامین بخور حتما



مرسي از كمكت عزيزم

شهرزاد جونم ،من روزانه عسل ميخورم،به خاطر همين فكر ميكنم اون فشار واقعي كه تو اين رژيم هست به من نمياد
انشالله بتونم تا پايان ٧ روز بگيرم
ولي اگه نشد همون ١٤ مرداد كه مقارن با پايان مسابقه هست تمومش ميكنم و ميرم سراغ يه رژيم ديگه
دعا كن ١٤ رفتم رو ترازو به ١٠٦ يا. ١٠٤ رسيده باشم
چون هم برنده ميشم و هم انگيزم بيشتر ميشه


شهرزاد

12 مرداد 1392, 21:58

مرسي از كمكت عزيزم

شهرزاد جونم ،من روزانه عسل ميخورم،به خاطر همين فكر ميكنم اون فشار واقعي كه تو اين رژيم هست به من نمياد
انشالله بتونم تا پايان ٧ روز بگيرم
ولي اگه نشد همون ١٤ مرداد كه مقارن با پايان مسابقه هست تمومش ميكنم و ميرم سراغ يه رژيم ديگه
دعا كن ١٤ رفتم رو ترازو به ١٠٦ يا. ١٠٤ رسيده باشم
چون هم برنده ميشم و هم انگيزم بيشتر ميشه



رسیدی آب خیلی وزن کم می کنه ولی بعدش مواظب باش رژیم بعدیت نون و برنجی نباشه باید از رژیم های سبک شروع کنی


Elham:)

12 مرداد 1392, 23:18

منم میخوام بگیرم


من زنده‌ام...نمی‌دونم چرا تشنه نمی‌شم....حد اقل چند لیوان آب باید در روز بخورم؟؟؟

گرسنه که نیستم...اما چون ....شدم خیلی‌ بیحالم...در کل همه چی‌ خوبه....http://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif

- - - Updated - -


نانوک

13 مرداد 1392, 01:39

دوستان محترم
لطفا بدون آمادگی روزه آب نگیرید
خواهش میکنم
اگه امروز تصمیم میگیرید 3 روز بعد استارت بزنید
خواهش میکنم ازتون
روزه آب آداب داره
امشب کلی پلو خوردی فردا میخوای روزه آب بگیری؟؟؟؟
اول سلامتیتون مهمه بعد لاغر شدن
روزی 2 لیوان بیشتر چای کم رنگ نخورید
آب جوشیده و آب معمولی رو در کنار هم استفاده کنید که نمک و املاح بدنتون تامین بشه
بالای 25 کیلو اضافه وزن عسل نداره مگه در صورت افت فشار
من دوشنبه شروع میکنم
کسی اگه آماده شد تا اوون موقع بهم بگه

- - - Updated - - -


من زنده‌ام...نمی‌دونم چرا تشنه نمی‌شم....حد اقل چند لیوان آب باید در روز بخورم؟؟؟

گرسنه که نیستم...اما چون ....شدم خیلی‌ بیحالم...در کل همه چی‌ خوبه....http://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif

- - - Updated - -


اگه خاله پری اومده خواهشن حتما فشارت رو هر چند ساعت چک کن و نبضت رو هم بگیر که خدایی نکرده مشکلی برات پیش نیاد

- - - Updated - - -


شهرزاد در حین روزه مولتی ویتامین بخوره؟؟
ضرر داره در حین روزه

بچه ها اگه روزه بالای 7 روز گرفتید ریزش مو میگیرید. اصلا نگران نباشید بعد یه مدت 2-3 برابرش به سرعت درمیاد .


یونیک

13 مرداد 1392, 02:06

من که فعلا" جرئت ندارم روزه آب بگیرم.هرچند میدونم یه حال اساسی به بدن میده.
برا همه اونایی که دارن روزه آب میگیرن آرزوی سلامتی و موفقیت میکنممممممم:4uboxsmiley:


فاطمه

13 مرداد 1392, 02:11

نانوک عزیز خوشحالم که به این سرعت اطلاعاتت رو در زمینه آب درمانی بالا بردی و انقدر خوب دوستان رو راهنمایی میکنی ، حس میکنم تنها نیستم ، یکی هست که درکم میکنه:sun::109:


دوستای نازم...من قبلاً هم رژیم آب درمانی گرفتم تحت نظر پزشک همیوپاتی...و درباره اون آب جوشیده که توی اینترنت یاهر منبع جستجو می‌کنید...اون منابع از گذشته هستش و منظور آب جوشیده همان آب تصفیه هست.در رابطه با اینکه این رژیم رو شروع کنید...خیلی‌ قانون خاصی‌ نداره و از یکی‌ دور روز قبلش حتما کم خوری کنید،،،طبق تجربه من! و این رژیم در اصل رژیم مایعات هستش...نه فقط آب!:109:البته طبق فرمایش نانوک جونم بااصول پیش بریدبهتره:16:


فاطمه

13 مرداد 1392, 02:58

قسمتی از دفترچم رو اینجا کپی میکنم ، چون مربوط به اینجاست ، برای اینکه شاید به درد دوستان بخوره



فاطی جان
به دادم برس
من همه ی اون کتابها رو خوندم
اما هیچ جا شسته رفته نگفته بود برای روزه آب باید چکار کرد
کمکم میکنی؟


سلام نانوک عزیز

راجع به روزه آب نظرات مختلفه ، یکی میگه فقط باید آب بخوری و استراحت کنی
یکی میگه روزی دو سه بار شربت آب و عسل + آب لیموی تازه بخور و در طول روز آب هم بخور
یکی میگه در طول روز آب بخور دم نوش هم بخور
یکی میگه هر چی دلت خواست آب بخور یعنی هر وقت بدنت طلبید و به اندازه نیازت آب بخور ( یعنی ممکنه در طول روز دو سه لیوان آب بخوری یا دو سه لیتر ، بستگی به نیاز بدنت )
یکی دیگه میگه نه از روزی یکو نیم لیتر شروع کن تا به چهل روز برسه مقدار آب مصرفی باید به هشت لیتر برسه
یکی میگه تو این مدت باید فقط استراحت کنی وهمه کارها رو تعطیل کنی حتی کارهای فکری و مطالعه و تلوزیون دیدن و اینترنت اومدن همه تعطیل که بدن همه حواسش به سم زدایی باشه و به چیزی دیگه ای مشغول نباشه که این کار درست و حسابی انجام بشه .
یکی دیگه میگه از اول باید ورزش کنی و اصلا استراحت نکنی تا در اثر فعالیت بهتر سموم دفع بشه .
تازه راجع به نوع آب مصرفی هم کلی حرف و حدیث هست
یکی میگه آب مقطر بهترین آبه ، یکی میگه آب جوشیده بخور ، یکی دیگه میگه همین آب لوله کشی خوبه ، یکی میگه آب تصفیه شده بخور .
یکی هم میگه آب چشمه بهترین آبه
البته من خودم این آخری رو قبول دارم ولی متاسفانه آب چشمه کمتر در دسترس هست .

منم مثل تو خیلی دنبال این بودم که بهترین روزه آب به چه روشی انجام میشه و آخرش هم به روش واحدی نرسیدم . ولی اینو قبول دارم که به هر طریق از روشهای بالا روزه آب صورت بگیره بدن سم زدایی میکنه حالا ممکنه درصد سم زدایی تو هر کدوم خیلی جزئی با هم تفاوت داشته باشه ولی در کلیت اثر خیلی خوبی میتونه داشته باشه .


نانوک

13 مرداد 1392, 03:32

نانوک عزیز خوشحالم که به این سرعت اطلاعاتت رو در زمینه آب درمانی بالا بردی و انقدر خوب دوستان رو راهنمایی میکنی ، حس میکنم تنها نیستم ، یکی هست که درکم میکنه:sun::109:



ممنون فاطی جون
فدای شما
اگه شما نبودی من اصلا با این مقوله آشنا نمیشدم
امیدوارم یه روزی برسه که مثل شما و بهار عزیز خام گیاه خوار بشم و از مردار خواری دل بکنم
ازت ممنونم واقعا
ایشالا یه روزی با هم یه روزه خوب بگیریم
http://smilys.net/verliebte_smilies/smiley5371.gif


نانوک

13 مرداد 1392, 03:47

دوستای نازم...من قبلاً هم رژیم آب درمانی گرفتم تحت نظر پزشک همیوپاتی...و درباره اون آب جوشیده که توی اینترنت یاهر منبع جستجو می‌کنید...اون منابع از گذشته هستش و منظور آب جوشیده همان آب تصفیه هست.در رابطه با اینکه این رژیم رو شروع کنید...خیلی‌ قانون خاصی‌ نداره و از یکی‌ دور روز قبلش حتما کم خوری کنید،،،طبق تجربه من! و این رژیم در اصل رژیم مایعات هستش...نه فقط آب!:109:البته طبق فرمایش نانوک جونم بااصول پیش بریدبهتره:16:


عزیزم منظور از آب جوشیده آبیه که املاحش گرفته شده باشه و به آب مقطر نزدیک تر باشه
توو منابع انگلیسی هم همین گفته شده
منظور منم از اصول دقیقا همین کم خوری کردن بود
البته من خودم به خوردن خاکشیر و عسل خیلی اعتقاد دارم
بدن رو آماده میکنه
مرسی از اطلاعاتت گلم
شما چند روز گرفتی؟
چقدر وزن کم کردی؟


نانوک تو رو میکشم نمیدونستم که این تاپیک رو کی زده اومدم ببینم دیدم کار خودته چی بگم به تو دختر اخه حداقل مایعات همه جوره بخور میکشمت ببین کی گفتم :276::5:یعنی وردنه لازمی اساسی


نانوک

13 مرداد 1392, 03:58

نانوک تو رو میکشم نمیدونستم که این تاپیک رو کی زده اومدم ببینم دیدم کار خودته چی بگم به تو دختر اخه حداقل مایعات همه جوره بخور میکشمت ببین کی گفتم :276::5:یعنی وردنه لازمی اساسی

شهره جون به خدا من کامل گفتم همه چی رو
نوشته توو متن اصلی که هرجا دیدید دیگه نمیتونید فورا قطع کنید
باور کن یه هفتست هرچی منبع فارسی و انگلیسی بود خوندم
مطمئن باش به خودم فشار نمیارم
قول دادم بهت عزیزدلم
به جون آرشام جو گیر نشدم
با مطالعه و اطمینان تصمیم گرفتم
هر روز هم میام پست آپ
نگرانم نباش
بابا به خدا 40 کیلو خالص چربی دارم
هیچیم نمیشه
یه پسره توو آمریکا همین الان روز 41 آب درمانیه
تا 120 روز میخواد ادامه بده
سالمم هست
هر روز هم میاد گزارش میده
یه خانوم 40-50 ساله روز هشتمه.
حالشم خوبه
همین فاطی خودمون یه ماه روزه بوده
هر جا که بدنم دید دیگه نمیتونه باور کن تسلیمشم و افطار میکنم
قول میدم بهت

الان بازم میگم
دوستان ازتون خواهش میکنم حتما با مطالعه کامل و بررسی وضعیت جسمانیتون اینکار رو انجام بدید
کاری با با تجربه ها ندارم
یا کسایی که اطلاعات کافی دارم
با اونائیم که الان میان میبینن روزی 0.5 کیلو کاهششه و زود جو گیر میشن
این رو میگم چون نگران سلامتیه همه هستم واقعا

شهره جون قول دادم بهت
نگران نباش عزیزدلم


دیگه هیچ وقت جون ارشام رو قسم نخور چون هیچ چیزی ارزش نداره که تو بخواهی جونشو قسم بخوری میدونم که جو گیر نیستی اما نانوک بدن با بدن فرق میکنه بدن فاطمه و اون پسره و اون خانوم با تو فرق میکنه عزیزم تو 40 کیلو چربی نداری اضافه وزن داری میدونی 40 کیلو چربی یعنی چی ؟ بعدشم مگه این رژیم انگور چه ایرادی داره که تو برای پاکسازی نمیگیری چرا آب خالی بابا نانوک نگاه نکن به وزنت اتفاقا کسانی که تپلتر هستند بدنشون ضعیفتره با بدنت مهربون باش میدونم که هر روز میایی و گزارش میدی اما بنیه داشتن به چاقی و لاغری نیست تو تازه غفونت گوشت خوب شده من میگم کاری نکن که کم بیاری همین در هر صورت موفق باشی دوستم


مهدین

13 مرداد 1392, 05:09

سلام نانوک جان . من پایه ام. خسته شدم از چاقی. تو روزشو مشخص کن من تا اخر باهاتم:2uge4p4:


Mehregan1986

13 مرداد 1392, 05:44

روز چهارم ابدرماني
همه چي شكر خدا خوبه و مشكلي وجود نداره،
خوب يه كمي بيحال هستم ولي وقتي انگيزه باشه اينا زياد مهم نيست
هر روز عسل رو ميخورم( حدود ١٥-٢٠ گرم)
تغيير سايز وحشتناك خوبي داره
طوري كه از روز دوم همه ميفهمن كه داري لاغر ميشي
فردا همين ساعت وزن ميكنم و حتما ميام گزارش ميدم
فقط دوست جونيا،حتما روزي ١٥ مين با دمبل هاي ١.٥ كيلويي كار كنيد
مخصوصا براي سينه( همون پرس سينه)
چون از افتادگي و شل شدن سينه ها خيلي جلوگيري ميكنه
و
چون دراز كشيده انجام ميشه خيلي سخت نيست

اهان يه چيزي،به علت اينكه گرسنه هستي خوابت خيلي كم مياد
من خوابم فوق العاده زياد شده بود،روزي شايد ١٠-١١ ساعت ميخوابيدم
الان خيلي كمتر شده بهتر
كلا براي إفرادي كه از كسلي و خواب زياد دارن اذيت ميشن خيلي خوبه

مهرگان
٩٢/٠٥/١٣
ساعت:٤:٤٤ صبح


عزیزم منظور از آب جوشیده آبیه که املاحش گرفته شده باشه و به آب مقطر نزدیک تر باشه
توو منابع انگلیسی هم همین گفته شده
منظور منم از اصول دقیقا همین کم خوری کردن بود
البته من خودم به خوردن خاکشیر و عسل خیلی اعتقاد دارم
بدن رو آماده میکنه
مرسی از اطلاعاتت گلم
شما چند روز گرفتی؟
چقدر وزن کم کردی؟


:16:نانوک عزیز دلم شما درست میگی‌ من هم همینو گفتم اما منظورم این بود که بچه‌ها سخت نگیرن...با توجه به بعضی‌ از پست‌های دوستان...یه جورائی چکیده مطالبت رو گفتم گلم. قبل برداری ۵۷ کیلو بودم و تا زمان زایمان به ۷۵ کیلو رسیدم...حدود ۱۸ کیلو اضافه وزن...یک ماه بعد از زیمان آب درمانی رو تحت نظرپزشک شروع کردم و در ۲۰ روز ۹ کیلو کم کردم...و البته بعد از زیمان ۵ کیلو کم کرده بودم... در کل به ۵۸ رسیدم و ۴ سال روی این وزن بودم...یک کیلو بالا و پایین می‌شدم اما باز هم توی ۵۸ می‌موندم...۶ ماه پیش داروهای میگرن و کیست تخمدان رو هم زمان مصرف می‌کردم...و چون آلرژی دارم معمولا داروی آلرژی هم مصرف می‌کنم....یهو که چشم واا کردم...لباس هام برام کوچیک شده بود...69 کیلو شدم.......خیلی‌ تاثیر بعدی تو روحیه من گذاشته این اضافه وزن.....بله دوستم این هم قصه اضافه وزن من !:148fs542321:


نانوک

13 مرداد 1392, 17:50

:16:نانوک عزیز دلم شما درست میگی‌ من هم همینو گفتم اما منظورم این بود که بچه‌ها سخت نگیرن...با توجه به بعضی‌ از پست‌های دوستان...یه جورائی چکیده مطالبت رو گفتم گلم. قبل برداری ۵۷ کیلو بودم و تا زمان زایمان به ۷۵ کیلو رسیدم...حدود ۱۸ کیلو اضافه وزن...یک ماه بعد از زیمان آب درمانی رو تحت نظرپزشک شروع کردم و در ۲۰ روز ۹ کیلو کم کردم...و البته بعد از زیمان ۵ کیلو کم کرده بودم... در کل به ۵۸ رسیدم و ۴ سال روی این وزن بودم...یک کیلو بالا و پایین می‌شدم اما باز هم توی ۵۸ می‌موندم...۶ ماه پیش داروهای میگرن و کیست تخمدان رو هم زمان مصرف می‌کردم...و چون آلرژی دارم معمولا داروی آلرژی هم مصرف می‌کنم....یهو که چشم واا کردم...لباس هام برام کوچیک شده بود...69 کیلو شدم.......خیلی‌ تاثیر بعدی تو روحیه من گذاشته این اضافه وزن.....بله دوستم این هم قصه اضافه وزن من !:148fs542321:


عزیزم ایشالا زودی وزنت میاد پائین
موفق باشی عزیزدلم


روز چهارم ابدرماني
همه چي شكر خدا خوبه و مشكلي وجود نداره،
خوب يه كمي بيحال هستم ولي وقتي انگيزه باشه اينا زياد مهم نيست
هر روز عسل رو ميخورم( حدود ١٥-٢٠ گرم)
تغيير سايز وحشتناك خوبي داره
طوري كه از روز دوم همه ميفهمن كه داري لاغر ميشي
فردا همين ساعت وزن ميكنم و حتما ميام گزارش ميدم
فقط دوست جونيا،حتما روزي ١٥ مين با دمبل هاي ١.٥ كيلويي كار كنيد
مخصوصا براي سينه( همون پرس سينه)
چون از افتادگي و شل شدن سينه ها خيلي جلوگيري ميكنه
و
چون دراز كشيده انجام ميشه خيلي سخت نيست

اهان يه چيزي،به علت اينكه گرسنه هستي خوابت خيلي كم مياد
من خوابم فوق العاده زياد شده بود،روزي شايد ١٠-١١ ساعت ميخوابيدم
الان خيلي كمتر شده بهتر
كلا براي إفرادي كه از كسلي و خواب زياد دارن اذيت ميشن خيلي خوبه

مهرگان
٩٢/٠٥/١٣
ساعت:٤:٤٤ صبح


آفرین مهرگان جون آفرین...ما موفق میشیم عزیزم...بله گلم اینکه خوابت کم شده من قبول دارم چون این رژیم به طرز وحشتناکی روی خواب خود من تاثیر میذاره....و قبلا که این رژیمو میگرفتم شایید باورش مشکل باشه شبانه روز ۴ ساعت به زور میخوابیدم...دیشب هم اصلا نخوابیدم...اما اصلا گرسنه نیستمhttp://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif

- - - Updated - - -



عزیزم ایشالا زودی وزنت میاد پائین
موفق باشی عزیزدلم


مرسی‌ عشقمhttp://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gif

- - - Updated - - -

داروهای چاق کننده :

۱) داروهای آلرژی: این داروها حاوی «دیفن هیدرامین» هستند که مانند اکثر داروهای سرفه موجب سرگیجه می شوند و در نتیجه فعالیت مصرف کننده را کاهش می دهد. بنابراین توصیه می شود از پزشکان بخواهید داروهایی را برایتان تجویز کند که موجب سرگیجه نشوند.


۲) داروهای افسردگی: برخی از این داروها روحیه افراد را بالا برده و در نتیجه اشتهای آنها را افزایش می دهند. در این مورد هم تغییر دارو طبق تجویز پزشک می تواند کارساز باشد.

۳) قرص های ضدِ بارداری: این قرص ها به سادگی موجب اضافه وزن و چاقی می شوند. به منظور جلوگیری از این معضل مصرف قرص های حاوی استروژن پایین و یا قرص پروژستین توصیه می شود.

۴) قرص های خواب آور: قرص های خواب که بدون نیاز به نسخه در داروخانه ها فروخته می شود می توانند عامل اصلی افزایش وزن باشند. در این زمینه برای رفع بی خوابی حتما با پزشک مشورت کرده و داروهایی را که او تجویز می کند، استفاده نمایید.


۵) داروهای میگرن: داروهای میگرن میل به خوردن و اشتهای فرد را افزایش می دهند. برخی از این داروها مثل «اولین زیپین» بیشترین تاثیر را در افزایش وزن دارد. در این موارد توصیه می شود با نظر پزشک از داروهایی استفاده کنید که به کاهش وزن یا حفظ وزن طبیعی کمک می کنند.


نانوک

13 مرداد 1392, 20:24

همه ی داروهای ضد افسردگی باعث افزایش اشتها و اضافه وزن نمیشه.
داروهای ضد بارداری هم در افرادی که لاغر هستند باعث لاغری بیشترشون میشه و افراد چاق رو چاقتر میکنه


Mehregan1986

13 مرداد 1392, 21:08

كمتر از ١٢ ساعت ديگه ميام وزنم رو گزارش ميدم دوست جونيا

فكر كنيد اگه بشم ١٠٦ چي ميشهههه
حالم خوبه شكر خدا،ولي كم كم و به معناي واقعي داره بهم فشار مياد
اين چند ساعت رو هم تحمل كنم ميشكونم و خلاص

سرگيجه دارم يه كوچولو،گوشم احساس ميكنم توش باد جمع شده
البته شايد يه جور تلقين باشه ها
واااي فقط يه چيزش پدرمو در اورد
و
اونم اينه كه شبانه روز يه پام دستشويي هستش
كلا بايد برم اونجا اتراق كنم:146fs96171:


ولي خوب بازم خوبه ديگه،راستي تنقيه هم فقط روز اول كردم،
چون واقعا احساس كردم نيازي ندارم،البته روز بعد از نظر تخليه روده خود به خود انجام شد
كلا احساس ميكنم اين نوع رژيم ي ب و س ت نداره
واسه من كه نداشت

دوست جونيايي كه ميخواين شروع كنيد
اگه قبلا تجربه نداشتيد حتما عسل مصرف كنيد و اين عسل هم هميشه كنار دستتون باشه
چون يه وقتايي فشار يا قند افت ميكنه

البته من ورزش هم ميكردم يه كوچولو

در هر صورت بايد بگم تقريبا موفق بوده اين رژيم
درسته هدفم ٧ روز بود ولي واسه من اندام و بدن زيبا خيلي مهم تر از لاغري هستش
يه مدتي بايد سخت ورزش كنم كه بدنم تراش و خوشگل بشه و بعد دوباره اين رژيم رو شروع كنم
از همينجا از همه ي دوستاي گلم كه خيلي به فكرم بودن و بهم كلي اميدوارم ميدادن
يه دنيا ممنونم
مطمئنم اگه شماها نبوديد شايد حالاها حالاها امروز و فردا ميكردم واسه رژيم
بهترين دعائي كه ميتونم براتون كنم اينه كه
از خدا هر چي ميخواين زود زود( اگه به صلاحتونه ها)بهتون بده:slxe1vrr6glin3kty2a:4uboxsmiley::slxe1vrr6g lin3kty2a


sarina66

14 مرداد 1392, 11:35

سلام
منم مى خوام شروع كنم، اى كاش مى شد يه مسابقه بذاريم


Mehregan1986

14 مرداد 1392, 12:13

[QUOTE=sarina66;68100]سلام
منم مى خوام شروع كنم، اى كاش مى شد يه مسابقه بذاريم[/QUOT
سلام سارينا جون
تصميمت خيلي محترمة گلم
ولي باور كن اين رژيم براي وزن شما( البته اگه به قصد كاهش وزن ميخواي بگيري) مناسب نيست
من دو هفته يا ١٠ روز ديگه اگه زنده بمونم بازم شروع ميكنم
چندتا از دوست جونيا هم اينجا امروز شروع كردن يا بهمون زودي ميخوان شروع كنن


نانوک

14 مرداد 1392, 23:22

24 ساعت گذشت
حالم خوبه
سر حالم
اما درد دارم. دلم درد میکنه
طبیعیه
از روز سوم به بعد دیگه این درد رفع میشه
کم آب خوردم
یه فنجونم چای خوردم
عسل استفاده نمیکنم من
مگه در صورتی که فشارم بیفته
فشار و نبضم طبیعیه
سر درد هم ندارم
جالب اینه که با وجود اینکه روز اوله بدنم در حالت کتوزه.
امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم
40 دقیقه هم پیلاتس کار کردم


zari 1387

15 مرداد 1392, 10:56

نانوک جان مراقب خودت باش.رژیم سختی را شروع کردی ولی مطمینم از پسش بر میای.موفق باشی عزیزم ولی بازم تاکید میکنم مراقب خودت باش.:16::slxe1vrr6glin3kty2a


solesplendido

15 مرداد 1392, 15:35

سلام نانوک جان.من هم می خوام از شنبه یعنی 19 مرداد رژیمم رو شروع کنم .هرروز سعی میکنم نتیجه رژیمم را بگم و اینکه چقدر وزن کم کردم .تا همیشه با هم در تماس باشیم :shake2:
فقط یه سوال ،توو این مدت من اصلا نمی تونم ورزش کنم ؟ آخه من روزی 1 ساعت با تردمیل ورزش میکنم.:th_running1:


نانوک

15 مرداد 1392, 16:34

روز دوم
هنوز زندم
ضعف ندارم
حالم خوبه
فقط یه حالت فشاری روی معده م احساس میکنم
فشارم 11 روی 8 بود
آّب کم خوردم
مقدار آب باید به حدی برسه که ادرارم سفید بشه
که هنوز نرسیده


فاطمه

15 مرداد 1392, 16:53

نانوک جان ، خوشحالم که شروع کردی ، امیدوارم که موفق بشی
یه سوال
خانواده رو چطور توجیه کردی؟ مخالف نبودن ؟
تا چند روز میخوای پیش بری؟


- - - Updated - - -

راستی ، تو سایت گیاه خواری یکی داره همین روزه رو میگیره فکر کنم نزدیکای بیست روز رسیده و میخواد تا چهل روز پیش بره ، اگه دوست داشتی باهاش صحبت کنی ، بهم بگو آدرسش رو بهت بدم


نانوک

15 مرداد 1392, 17:20

سلام نانوک جان.من هم می خوام از شنبه یعنی 19 مرداد رژیمم رو شروع کنم .هرروز سعی میکنم نتیجه رژیمم را بگم و اینکه چقدر وزن کم کردم .تا همیشه با هم در تماس باشیم :shake2:
فقط یه سوال ،توو این مدت من اصلا نمی تونم ورزش کنم ؟ آخه من روزی 1 ساعت با تردمیل ورزش میکنم.:th_running1:


موفق باشی عزیزم
باید روزی 30 دقیقه ورزش نرم داشته باشی
من خودم پیلاتش کار میکنم


فاطمه

15 مرداد 1392, 17:43

نانوک جان، تحت نظر کسی هم هستی ؟


نانوک

16 مرداد 1392, 15:44

روز سوم
حالم خوبه
جالبه که هر روز سر حال تر میشم و اوضاع طبیعی تر میشه
اما اصلا وزن کم نکردم:crysmiley2:
تازه وزن هم اضافه کردم:276:
ترازو که این رو میگفت
از هر کسی که روزه آب گرفته که سوال میکنی میگه روزهای اول بیشترین کاهش رو داشته
من توو این چندین ساعت وزن هم اضافه کردم:4fvgdaq_th:
یعنی چی خودمم نمیدونم
اما زیاد مهم نیست
دیشب کلا یه پام دستشویی بود. :boredsmiley:
کلیه م پاکسازی شده ظاهرا چون رنگ ادرارم سفید شده کامل
دیگه نمیدونم کی میخوام برم توو فاز دتوکس:306:
فعلا که حالم خوبه
ضعف هم ندارم
میدونستم بدنم کله خره. اما نه تا این حد:tantrumsmiley:
آخه بگو بیچاره کالری روزانه ت صفره. از کجا میاری که اضافه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :3ztzsjm:
من که نمیفهممش


فاطمه

16 مرداد 1392, 15:50

نانوک جان ، همیشه از یه ترازو استفاده میکنی ؟ مطمئنی که ترازو سالمه ؟


نانوک

16 مرداد 1392, 15:54

نانوک جان ، همیشه از یه ترازو استفاده میکنی ؟ مطمئنی که ترازو سالمه ؟


آره فاطمه جان
به خدا نمیدونم
عصری میخوام برم یه عقربه ای بگیرم
اعصاب اینو ندارم دیگه
آخه روزی 40 دقیقه هم من ورزش کردم
شبها هم که مثل روح سرگردان همش دارم میام و میرم توو خونه
6-7 ساعتم خواب دارم
خی این یعنی کلی کالری منفی
والا موندم
مهم نیست برام زیاد
حالا فعلا خوبم
ادامه میدم
خاکشیر و عسل خوردی امروز؟


فاطمه

16 مرداد 1392, 16:03

خودتو ناراحت نکن ، روحیتو نباز
آره خاکشیر و عسل خوردم
سوپ چربی سوز هم خوردم
ولی وزنم 98/5 شده


- - - Updated - - -

راستی وزنه عقربه ای هام گاهی خطا میزنه ، آخه خودم قبلا عقربه ای داشتم .
خیلی برای خریدن وزنه عجله نکن
شاید دفعه قبل که خودت رو کشیدی اشتباه شده
من همیشه ترازو رو یه جای خونه میزارم و از اونجا تکونش نمیدم ، گاهی وقتا وزنم رو میکشم یه وزن نشون میده ، جای وزنه رو تغییر میدم یه وزن دیگه رو نشون میده . برای همین دیگه جاشو تغییر نمیدم
تو هم ایندفه همین کارو بکن
شایدم باطریش ضعیف شده ، امروز باطریشو عوض کن ، همیشه هم یه جای ثابت توی خونه بزار که سطحش تراز باشه روی فرش و موکت هم نباشه بهتره .


نانوک

16 مرداد 1392, 16:04

خودتو ناراحت نکن ، روحیتو نباز
آره خاکشیر و عسل خوردم
سوپ چربی سوز هم خوردم
ولی وزنم 98/5 شده



عیب نداره
مهم نیست
خودت رو ناراحت نکن اصلا
از کی شروع میکنی؟
شنبه؟

- - - Updated - - -


خودتو ناراحت نکن ، روحیتو نباز
آره خاکشیر و عسل خوردم
سوپ چربی سوز هم خوردم
ولی وزنم 98/5 شده



عیب نداره
مهم نیست
خودت رو ناراحت نکن اصلا
از کی شروع میکنی؟
شنبه؟


فاطمه

16 مرداد 1392, 16:06

آره از شنبه شروع میکنم ، پست قبلیم راجع به ترازو گفتم دیدی ؟


نانوک

16 مرداد 1392, 16:08

آره از شنبه شروع میکنم ، پست قبلیم راجع به ترازو گفتم دیدی ؟


آره عزیزم
دیدم
عصری میرم براش باطری میگیرم
ببینم چطور میشه
ایشالا به امید خدا


نانوک

16 مرداد 1392, 22:49

حالم خوب نیست
دیگه داره حالات دتوکس شروع میشه
سردرد
بی حالی
بچه ها اعصابم خورده
بدن من خیلی مقاومت نشون میده
تا بخواد خودشو وا بده پدر من در میاد
متابولیسمم اومده پائین فکر کنم
باید برم دکتر


شهرزاد

16 مرداد 1392, 23:04

حالم خوب نیست
دیگه داره حالات دتوکس شروع میشه
سردرد
بی حالی
بچه ها اعصابم خورده
بدن من خیلی مقاومت نشون میده
تا بخواد خودشو وا بده پدر من در میاد
متابولیسمم اومده پائین فکر کنم
باید برم دکتر




تو هم خود آزاریا خود ول کن یک رژیم دیگه بگیر


فاطمه

16 مرداد 1392, 23:07

نانوک ، کجا میخوای بری ؟ پیش کدوم دکتر ؟
دکترای امروزی که اینارو قبول ندارن ، مطمئن باش فورا بهت میگه دیگه ادامه نده
شماره بهت داده بودم ، تماس بگیر صحبت کن ، همون شماره اولی رو میگم .


روبينا

16 مرداد 1392, 23:19

نانوك جان
منم نتونستم تا اول شهريور كه دكتر گفته بودزير نظرباشم صبر كنم
شروع كردم سه روز اول هم گذراندم والان روز دوم رژيم اصلى هستم
ولى ديروز كه روزاول بود سر درد وحشتناكى داشتم
مجبور شدم دو بار مسكن بخورم
ولى امروز هيچ مشكلى نداشتم
اين دو روز دقيقاً دو كيلو كم كردم
به گفته دكتر روزى دوبار چاى سبز ميخورم
دو قاشق مربا خورى عسل وبه دوليوان چاى اضافه ميكنم


نانوک

16 مرداد 1392, 23:45

حالم بهتره
چای با عسل خوردم
فشارم اومد بالا
چای سبز نخوردم
از فردا میخورم
شایدم واقعا ترازوم مشکل داره
نمیدونم
نرفتم بیرون عصری
بچه ها واقعا سخته
خیلی سخت
************************************************** ***************************
فاطمه جون فردا زنگ میزنم بهش حتما و سوال میکنم
قربون محبتت
************************************************** ***************************
روبینا جان واقعا برات خوشحالم خانومی
عزیزم چقدر آب میخوری در روز؟
من دو روز اول رو خوب بودم
امروز سر دردم شروع شد
همینه
بدنم مقاومت میکنه
خودم دردم رو میدونم
************************************************** ***************************
شهرزاد الان بهترم
بشکنم دلم میسوزه
بزار برسه به یه هفته
توو مقالات انگلیسی نوشته واکنش بدنها متفاوته
من خیلی پیش اومده یه روز کامل غذا نخورم
فکر کنم بخاطر همینه که بدنم دیر جواب میده
************************************************** ***************************
مرسی بچه ها
دوستون دارم


روبينا

17 مرداد 1392, 00:59

عزيزم من بخاطر اينكه اصلاً چاى سياه نميخورم
چاى سبز استفاده ميكنم وگر نه ميتونى همون چاى روكه دوست دارى بخور
اب هم هر موقع كه احساس گرسنگى يا تشنگى مكنم ميخورم
اگر بيخودى بخورم احساس دل درد ميكنم


نانوک

17 مرداد 1392, 22:36

روز چهارم
امروز نسبت به دیروز بهترم
دو قاشق چای خوری عسل خوردم
30 دقیقه روی تردمیل راه رفتم. 1600 متر. با سرعت بین 3.5-4
کلی عرق کردم
ترازوم سالمه
111.800 بودم
مامان بزرگم روی اعصابمه
هی میگه این چه وضعیه؟
قسمم میده بشکنم روزم رو
اما به خدا حالم خوبه
اگه بدونم حالم بد میشه و بدنم کم میاره خب میشکنم روزه رو
امروز به این فکر میکردم که حتی اگه وزنم هم نیاد پائین باز معده م کوچیک شده
اگه پرخوری نکنم عین همین میمونه که رفته باشم بالون و یا حلقه گذاشته باشم
الان 96 ساعته که غذا نخوردم
به اراده ی خودم آفرین میگم
این دومین باره که واقعا خوشم میاد از اراده م
دفعه قبل ناخن خوردن رو ترک کردم
و این بار غذا خوردن رو
نمیدونم چقدر دیگه میتونم دوام بیارم اما احتمال اینکه در انتهای روز هفتم روزه م رو افطار کنم هست
حالا تا ببینیم قسمت چیه
ممنون از همتون که ساپورتم میکنید
راستی از خیلیا سوال کردم که چرا وزن کم نکردم
چند تا نظریه هست
اول اینکه کم کردم و آب جایگزین شده و وزن کم کردم
دوم اینکه بدنم مقاومت نشون میده و وقتی به حالت کتوز برسه ریزش میکنه.
سوم اینکه متابولیسمم اینقدر اومده پائین که کالری که میسوزونم خیلی کم شده و وزنم نمیاد پائین.
حالا فعلا تا ببینیم چی میشه و کدوم درسته
عید همگی مبارک
دوستون دارم
:thankyou:


فاطمه

17 مرداد 1392, 23:03

نانوک جان ، منم اراده ت رو تحسین میکنم :47b20s0:هزار لایک داری عزیزم:999:
راجع به اون احتمالات ، احتمال اول محتمله ( چی گفتم :4chsmu1:)
یعنی اینکه به تازگی وزن کم کردی و آب جایگزین شده
مطمئنن به زودی روند کاهش وزن شروع میشه
همین الان هم که اراده کردی و 96 ساعت چیزی نخوردی خیلی عالیه
کمتر کسی میتونه همچین کاری بکنه :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerle ader3:


نانوک

18 مرداد 1392, 22:26

نانوک جان ، منم اراده ت رو تحسین میکنم :47b20s0:هزار لایک داری عزیزم:999:
راجع به اون احتمالات ، احتمال اول محتمله ( چی گفتم :4chsmu1:)
یعنی اینکه به تازگی وزن کم کردی و آب جایگزین شده
مطمئنن به زودی روند کاهش وزن شروع میشه
همین الان هم که اراده کردی و 96 ساعت چیزی نخوردی خیلی عالیه
کمتر کسی میتونه همچین کاری بکنه :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerle ader3:


فدات شم فاطمه عزیز
تو نبودی من میخواستم چیکار کنم؟ قربونت برم


نانوک

18 مرداد 1392, 22:47

روز پنجم
امروز وقتی از خواب پا شدم به شدت حالم بد بود
دل درد شدید. بی حالی. و مهمتر از اینها عصبی و افسرده بودن و یه حس خیلی بد
یه طوری که همش بغض داشتم و گریه م میگرفت
با اومدن شو شو حالم بهتر شد و یه ذره جمع و جور شدم اما به این نتیجه گرفتم که روزه م رو شب افطار کنم
دلیلم هم برای این تصمیم علاوه بر حال بدم این بود که چون وزن کم نکرده بودم اصلا انگیزه نداشتم
به پیشنهاد فاطمه جونم زنگ زدم به آقای عقیلیان و باهاشون صحبت کردم
بهشون توضیح دادم
و تازه متوجه شدم که باید مقدار آب مصرفی به اندازه باشه
من خیلی آب میخوردم
به زور هم میخوردم و حتی حالم رو هم بد می کرد
اما چون فکر میکردم هر چی بیشتر آب بخورم بهتره میخوردم
آقای عقیلیان فرمودند که چون سوختن چربی در بدن خودش باعث تشکیل آب میشه که کاملا حرفشون درست بود و محصول هر اکسیداسیونی آب و کربن دی اکسیده در بدن من مقدار زیادی آب وجود داره
و چون من خودم خیلی آب میخوردم به بدنم این امکان رو ندادم که آبی که داخل بدنم هست رو دفع کنه تا کاهش وزن داشته باشم
ایشون گفتن تا روز 13 - 15 هر روز یه کیلو کم میشه و این مقدار رو من چربی از دست دادن اما دفع نکردم
امروز دیگه کم آب خوردم
خودم رو هم وزن کردم. 110.900 بودم
حالا قراره فردا یه کارایی بکنم که مقدار آبی که باید مصرف کنم رو به دست بیارم
تا روز هفتم ادامه میدم
یعنی دو روزه دیگه
ببینم چی میشه و وزنم میاد پائین یا نه
اگه اومد ممکنه ادامه بدم تا 10 روز و اگر ثابت بود افطار میکنم


روز پنجم
امروز وقتی از خواب پا شدم به شدت حالم بد بود
دل درد شدید. بی حالی. و مهمتر از اینها عصبی و افسرده بودن و یه حس خیلی بد
یه طوری که همش بغض داشتم و گریه م میگرفت
با اومدن شو شو حالم بهتر شد و یه ذره جمع و جور شدم اما به این نتیجه گرفتم که روزه م رو شب افطار کنم
دلیلم هم برای این تصمیم علاوه بر حال بدم این بود که چون وزن کم نکرده بودم اصلا انگیزه نداشتم
به پیشنهاد فاطمه جونم زنگ زدم به آقای عقیلیان و باهاشون صحبت کردم
بهشون توضیح دادم
و تازه متوجه شدم که باید مقدار آب مصرفی به اندازه باشه
من خیلی آب میخوردم
به زور هم میخوردم و حتی حالم رو هم بد می کرد
اما چون فکر میکردم هر چی بیشتر آب بخورم بهتره میخوردم
آقای عقیلیان فرمودند که چون سوختن چربی در بدن خودش باعث تشکیل آب میشه که کاملا حرفشون درست بود و محصول هر اکسیداسیونی آب و کربن دی اکسیده در بدن من مقدار زیادی آب وجود داره
و چون من خودم خیلی آب میخوردم به بدنم این امکان رو ندادم که آبی که داخل بدنم هست رو دفع کنه تا کاهش وزن داشته باشم
ایشون گفتن تا روز 13 - 15 هر روز یه کیلو کم میشه و این مقدار رو من چربی از دست دادن اما دفع نکردم
امروز دیگه کم آب خوردم
خودم رو هم وزن کردم. 110.900 بودم
حالا قراره فردا یه کارایی بکنم که مقدار آبی که باید مصرف کنم رو به دست بیارم
تا روز هفتم ادامه میدم
یعنی دو روزه دیگه
ببینم چی میشه و وزنم میاد پائین یا نه
اگه اومد ممکنه ادامه بدم تا 10 روز و اگر ثابت بود افطار میکنم


شییررررهههههههه اراده ی نانوکککککککککککککیییی.
دودودو :cheerleader3: دوووودووووروووووودودوووو:c heerleader3:
ایشاا... که کلی کم میشه ییییهووییییی.
ماااااااچچچچچ
:slxe1vrr6glin3kty2a


نانوک

18 مرداد 1392, 23:08

شییررررهههههههه اراده ی نانوکککککککککککککیییی.
دودودو :cheerleader3: دوووودووووروووووودودوووو:c heerleader3:
ایشاا... که کلی کم میشه ییییهووییییی.
ماااااااچچچچچ
:slxe1vrr6glin3kty2a


ممنونم عزیزدلم
اگه دوستای خوبی مثل شما نداشتم عمرا میتونستم ادامه بدم
دوست دارم رکسی جان


نانوک

19 مرداد 1392, 13:30

سلامhttp://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI1.GIF
من خیلی خوشحالم
بالاخره بعد از بیش از 140 ساعت غذا نخوردن این بدن ما یه تکونی به خودش و داد 1200 گرم وزن کم کرد و شدم 109.700
:cancan::cancan:
اصلا رفتم رو ترازو به هیچ عنوان منتظر کاهش نبودم ولی وقتی عدد رو دیدم قند توو دلم آب شد
آخرش شد
واقعا آب کم خوردن نتیجه داد
فاطمه نوکرتم . باور کن. اگه تو نبودی دیروز من افطار کرده بودم
حالا درسته جای 5 کیلو اینقدر کم کردم ولی خوبیش اینه که به این باور رسیدم که کم میشه
خوبم کم شده بود در 24 ساعت
دمش گرم
از 27 تیرماه که من رژیم گرفتم تا الان 10.300 کم کردم.
شوشو که شکه توو این رقم
خودمم واقعا خوشحالم
تا حالا نشده بود که با رژیم و سختی اینقدر وزن کم کنم و این واقعا یه اولین باره خیلی خوبه برام
از همتون ممنونم
خیلی بهم امید و انگیزه دادید
چیزی که فقط از شما گرفتم
پس بابت ایت 10 کیلو به زیباتن و زیبانتی ها مدیونم
امیدوارم یه روز جشن هدفم رو کنارتون داشته باشم
دوستون دارم
http://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI10.GIF


سلامhttp://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI1.GIF
من خیلی خوشحالم
بالاخره بعد از بیش از 140 ساعت غذا نخوردن این بدن ما یه تکونی به خودش و داد 1200 گرم وزن کم کرد و شدم 109.700
:cancan::cancan:
اصلا رفتم رو ترازو به هیچ عنوان منتظر کاهش نبودم ولی وقتی عدد رو دیدم قند توو دلم آب شد
آخرش شد
واقعا آب کم خوردن نتیجه داد
فاطمه نوکرتم . باور کن. اگه تو نبودی دیروز من افطار کرده بودم
حالا درسته جای 5 کیلو اینقدر کم کردم ولی خوبیش اینه که به این باور رسیدم که کم میشه
خوبم کم شده بود در 24 ساعت
دمش گرم
از 27 تیرماه که من رژیم گرفتم تا الان 10.300 کم کردم.
شوشو که شکه توو این رقم
خودمم واقعا خوشحالم
تا حالا نشده بود که با رژیم و سختی اینقدر وزن کم کنم و این واقعا یه اولین باره خیلی خوبه برام
از همتون ممنونم
خیلی بهم امید و انگیزه دادید
چیزی که فقط از شما گرفتم
پس بابت ایت 10 کیلو به زیباتن و زیبانتی ها مدیونم
امیدوارم یه روز جشن هدفم رو کنارتون داشته باشم
دوستون دارم
http://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI10.GIF





دووووووووووووو دوووووووووووووووووووو دووووووووووووووووو
نانوک:cheerleader3:
دووووووووووووود دوووووووووووو دووووووووووووووووووو
نانوک:cheerleader3:
ما شیرینی بوس میخوااااااااییییم.
:4chsmu1:
دو دو دو دوووو
:cancan:

مبارککککتتتتت باشههههههههههه عزیزم.
خیلی خوشحال شدمممم.
خیلی عالی کم کردی تا الان.

مااااااااااااچچچچچ
:130fs358763:


سلام به دوستان گلم.این چند روز گرفتار کار و زندگی‌ بودم نتونستم بهتون سری بزنم .امروز هشتمین روز رژیم آب درمانی هستش.من از ۶۹ کیلو به ۶۶ کیلو رسیدم بگین هوووراااااا:bliss:.حالم خیلی‌ خوب احساسم عالیه.....از ۱۲ مرداد شروع کردم و تا ۲۲ که پایان این رژیم هستش...بعدش هم رژیم یک هفته ای خودم رو میگیرم.دوستون دارم.......:cheerleader3::16:

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -



سلامhttp://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI1.GIF
من خیلی خوشحالم
بالاخره بعد از بیش از 140 ساعت غذا نخوردن این بدن ما یه تکونی به خودش و داد 1200 گرم وزن کم کرد و شدم 109.700
:cancan::cancan:
اصلا رفتم رو ترازو به هیچ عنوان منتظر کاهش نبودم ولی وقتی عدد رو دیدم قند توو دلم آب شد
آخرش شد
واقعا آب کم خوردن نتیجه داد
فاطمه نوکرتم . باور کن. اگه تو نبودی دیروز من افطار کرده بودم
حالا درسته جای 5 کیلو اینقدر کم کردم ولی خوبیش اینه که به این باور رسیدم که کم میشه
خوبم کم شده بود در 24 ساعت
دمش گرم
از 27 تیرماه که من رژیم گرفتم تا الان 10.300 کم کردم.
شوشو که شکه توو این رقم
خودمم واقعا خوشحالم
تا حالا نشده بود که با رژیم و سختی اینقدر وزن کم کنم و این واقعا یه اولین باره خیلی خوبه برام
از همتون ممنونم
خیلی بهم امید و انگیزه دادید
چیزی که فقط از شما گرفتم
پس بابت ایت 10 کیلو به زیباتن و زیبانتی ها مدیونم
امیدوارم یه روز جشن هدفم رو کنارتون داشته باشم
دوستون دارم
http://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI10.GIF




آفرین عزیزم...آفریین مبارک باشه گلم:cheerleader3:


شماها خیلی اراده دارین دیگه از افرین و باریکلا گفتن گذشته نمیدونم چی بگم که بشه کار تون رو تحسین کرد فقط میتونم بگم که موفق باشید و پایدار :6:


فاطمه

20 مرداد 1392, 21:39

سلام نانوک عزیز ، دو روزه نت نداشتم دیر جواب دادم ببخش منو
عزیزم خیلی شرمندم میکنی من که کاری نکردم ، همش نتیجه تلاش و زحمت خودته و اراده قوی که داری
من اگه جای تو بودم و کاهش نداشتم تا حالا روزه رو شکسته بودم . هزار آفرین به اراده ت عزیزم .
:choir::choir::choir::choir:

- - - Updated - - -


سلام به دوستان گلم.این چند روز گرفتار کار و زندگی‌ بودم نتونستم بهتون سری بزنم .امروز هشتمین روز رژیم آب درمانی هستش.من از ۶۹ کیلو به ۶۶ کیلو رسیدم بگین هوووراااااا:bliss:.حالم خیلی‌ خوب احساسم عالیه.....از ۱۲ مرداد شروع کردم و تا ۲۲ که پایان این رژیم هستش...بعدش هم رژیم یک هفته ای خودم رو میگیرم.دوستون دارم.......:cheerleader3::16:

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -



آفرین عزیزم...آفریین مبارک باشه گلم:cheerleader3:

آفرین نانی عزیز ، احسنت به اراده ات :2uge4p4::2uge4p4:http://www.forum.zibatan.ir/images/smilies/cheerleader3.gifhttp://www.forum.zibatan.ir/images/smilies/cheerleader3.gif


فاطمه

20 مرداد 1392, 21:51

من از 28 خرداد که اینجا عضو شدم وزنم 102 بود در عرض یک ماه شش کیلو کم کردم . مرداد ماه اصلا رعایت نکردم و سه کیلو از کاهش وزنم برگشت . از هفته گذشته با دلگرمی هایی که نانوک عزیز بهم داد خودم رو برای آب درمانی آماده کردم
خوشبختانه دو کیلو کم کردم و وزنم به 97 رسید ، از امروز هم بیستم مرداد ماه آب درمانی رو شروع کردم ، به امید خدا میخوام حد اقل سه روز و حد اکثر بیست روز ادامه بدم .

اینجا میام و روند کاهش وزنم رو گزارش میدم و از حالات روحی و جسمیم میگم .
امروز که اولین روزم بود از بعد از ظهر سردرد داشتم میدونم به خاطر پاکسازی سموم بدن هستش و به زودی برطرف میشه . طبق روال هر روز، موقع ناهار، یکم گرسنگی سراغم اومد که با خوردن آب برطرف شد .راستی یادم رفت بگم که تحت نظر آقای عقیلیان هستم .

20/5/92 ---------اولین روز آب درمانی ----------------وزن 97 کیلو


مملي شيطون

20 مرداد 1392, 21:55

واي من نمي تونم فقط اب بخورم يکي دو روز مي تونم ولي بعدش ... :brodkavelarg: افرين به اراده تون :6:


آقای عقیلیان مطب دارن؟ آیا دکتر خوبی هست که تلفنی باشه؟؟


فاطمه

20 مرداد 1392, 23:44

آقای عقیلیان پزشک نیستن ، ایشون تو زمینه آب درمانی به صورت رایگان مشاوره میدن و تو این زمینه تجربه زیادی دارن ، شماره تلفنش رو تو پیام خصوصی برات میزارم .


فاطمه

21 مرداد 1392, 10:33

امروز 21 مرداد ماه ، دومین روز آب درمانی من ، صبح خودم رو وزن کردم 95 کیلو شدم
سردردم خیلی کم شده ، دارم به نخوردن عادت میکنم . هر وقت نیاز داشتم آب مصرف میکنم ، نوع آب مصرفی هم آب شهریه (لوله کشی )
فعلا به خاطر پا دردی که دارم نمیتونم ورزش کنم ولی در طول روز به مدت یه ربع از هولا هوپ استفاده میکنم .


یونیک

22 مرداد 1392, 03:12

فاطمه جون موفق باشی عزیزم :16:


فاطمه

22 مرداد 1392, 09:31

فاطمه جون موفق باشی عزیزم :16:

ممنونم خانومی :thankyou:


امروز 22 مردادماه ،سومین روز آب درمانی ، وزن 94 کیلو

وضعیت جسمی و روحی

امروز سردردم کاملا بر طرف شد

پادرد شدیدی قبل از آب درمانی داشتم که شب و روز امانم رو بریده بود ، خداروشکر از دیروز پا دردم خیلی کم شده ، مطمئنم به زودی از بین میره .

دیشب بعد از مدتها خواب سنگین و آرامی داشتم. شبهای گذشته تا ساعت 2 یا 3 صبح بیدار بودم ولی دیشب به زحمت تا 12/5 بیدار بودم طبق تجربه گذشته میدونم این ساعت خواب در آینده نزدیک به ساعت 10 شب میرسه . جسمم داره به طبیعتش بر میگرده ، معمولا هرمونهای مخصوصی ( من خیلی تخصص ندارم ولی در حد اطلاعاتم میگم ) ساعت 9 تا 10 شروع به ترشح میکنه انسان باید از ساعت 9 توی رختخواب باشه و نهایتا تا ساعت ده خواب باشه تا سیستم بدنی به کار خودش بپردازه ولی متاسفانه به خاطر تغییر روش زندگی معمولا این اتفاق نمی افته و سیستم بدن کارش دچار اختلال میشه .


در گذشته نه چندان دور مردم بعد از غروب خورشید میخوابیدن و قبل از طلوع خورشید بیدار میشدن ، این بهترین وضعیت خواب هست ، همونطور که گفتم تو این زمان بدن به درستی استراحت میکنه و هورمون هایی در این زمان ترشح میشه که اگه انسان تو این ساعت بیدار باشه در سیستم بدنی اختلال به وجود میاد و بدن نمیتونه کارش رو به درستی انجام بده .، صبح زود هم قبل از طلوع خورشید انرژی های کیهانی زیادی وجود داره که اگه بیدار باشید میتونید اونو دریافت کنید برای همینه که از قدیم میگن سحر خیز باش تا کامروا باشی .

دیروز از صبح تا شب دو بار چای کمرنگ و عسل ( صبح و شب ) مصرف کردم و در طول روز هم دو لیتر آب . یه ربع هولاهوپ زدم و بقیه روز به کارهای روزمره ( تمیز کردن خونه و پختن غذا برای اهل خونه و .....) رسیدم .

البته خودم خیلی اعتقادی به مصرف چای سیاه ندارم ولی چون باید تحت نظر کسی باشم و خودم تجربه کافی رو تو این زمینه ندارم به ناچار از گفته های ناظرم تبعیت میکنم .

از اول آب درمانی در طول روز آب یک لیموی شیرازی تازه رو به آب اضافه میکنم و مصرف میکنم (نصف صبح ، نصف شب) . آب لیموی تازه کار پاکسازی سموم از بدن رو سریعتر میکنه .

هر روز نصف لیوان آب پوست پرتقال مصرف میکنم چون در پوست پرتقال قوی ترین الکل وجود داره که بازم مثل آب لیمو ترش در دفع سریعتر و بهتر سموم کمک میکنه .

طرز تهیه آب پوست پرتقال به این شکله که از شب قبل پوست دو سه تا پرتقال رو میگیریم و میریزیم توی پارچ ، تاصبح این مواد باید در یخچال باشه و روز بعد مصرف بشه .


سلام به دوستای خوشکلم...امروز روز وزن کشی‌ هست....69کیلوبودم.۶۴ کیلو شدم....:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader 3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:هوو رااااا...خیلی‌ خوشحال هستم...باورتون نمی‌شه دوستای من که اصلا گرسنه نمی‌شم...ناگفته نمونه که به جز آب چای هم می‌خوردم همراه با یک کوچولو نبات...یأ یک کوچولو قند.حالا میخوام چند روزی روی این وزن بمونم تا وزنم ثابت بشه و فعلا رژیم خاصی‌ نگیرم... آخه اگه از رژیم خسته بشم ممکنه پر خوری کنم و وزنم بر گرده...برا همگی آرزوی موفقیت می‌کنم...شما هم برام دعا کنین....میبوسمتون:16:


Mehregan1986

22 مرداد 1392, 15:21

سلام به دوستای خوشکلم...امروز روز وزن کشی‌ هست....69کیلوبودم.۶۴ کیلو شدم....:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader 3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:هوو رااااا...خیلی‌ خوشحال هستم...باورتون نمی‌شه دوستای من که اصلا گرسنه نمی‌شم...ناگفته نمونه که به جز آب چای هم می‌خوردم همراه با یک کوچولو نبات...یأ یک کوچولو قند.حالا میخوام چند روزی روی این وزن بمونم تا وزنم ثابت بشه و فعلا رژیم خاصی‌ نگیرم... آخه اگه از رژیم خسته بشم ممکنه پر خوری کنم و وزنم بر گرده...برا همگی آرزوی موفقیت می‌کنم...شما هم برام دعا کنین....میبوسمتون:16:

سلام ناني جونم،چند روز ابدرماني كردي گلم؟


فاطمه

22 مرداد 1392, 16:32

سلام به دوستای خوشکلم...امروز روز وزن کشی‌ هست....69کیلوبودم.۶۴ کیلو شدم....:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader 3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:هوو رااااا...خیلی‌ خوشحال هستم...باورتون نمی‌شه دوستای من که اصلا گرسنه نمی‌شم...ناگفته نمونه که به جز آب چای هم می‌خوردم همراه با یک کوچولو نبات...یأ یک کوچولو قند.حالا میخوام چند روزی روی این وزن بمونم تا وزنم ثابت بشه و فعلا رژیم خاصی‌ نگیرم... آخه اگه از رژیم خسته بشم ممکنه پر خوری کنم و وزنم بر گرده...برا همگی آرزوی موفقیت می‌کنم...شما هم برام دعا کنین....میبوسمتون:16:

نانی عزیز ، به خاطر کاهش وزنت و اراده قوی که داری بهت تبریک میگم .

:slxe1vrr6glin3kty2a

- - - Updated - - -

راجع به گرسنگی که نانی عزیز گفت کاملا درست و طبیعیه ، معمولا از روز سوم آب درمانی اشتها به غذا از بین میره و گاهی گذرا سراغ آدم میاد که با خوردن یه لیوان آب بر طرف میشه ، باورش برای کسایی که آب درمانی نکردن سخته ، من هم قبل ازاینکه آب درمانی کنم باور نمیکردم . امروز روز سوم آب درمانی منه و من اصلا احساس گرسنگی ندارم .

اینو هم بگم اشتهای از دست رفته زمانی برمیگرده که تمام سموم دفع شده باشه یعنی حوالی چهل روز ، بستگی به فرد داره که چه چیزی (آب لیمو و عسل و ...) مصرف کرده باشه یا درصد سم بدنش چقدر باشه ، برای یه نفر ممکنه روز چهلم بدنش از سموم پاک بشه برای یکی ممکنه 38 روز یکی هم 45 روز ، روز دقیقش رو میشه از روی زبون روزه دار فهمید . از روز دوم یا سوم آب درمانی زبان کاملا سفید میشه این به این معناست که سموم بدن از طریق زبان دفع میشه ، زمانی که ما به طور طبیعی غذا میخوریم ، غذا از دهان وارد میشه و به سمت معده و روده هدایت میشه ولی در زمان آب درمانی پروسه سم زدایی برعکسه ، یعنی پاکسازی از پایین به بالاست ، بنابراین این سفیدی روی زبان سمی هست که بدن داره دفع میکنه و در مدت آب درمانی با اینکه فرد غذای جامدی مصرف نمیکنه باید هر روز مسواک بزنه و باری که روی زبانش هست رو با مسواک مخصوص برداره . علامت پایان روزه اینه که این باری که روی زبان هست به طور کامل پاک میشه ،که از اواخر دهه ی سی باید منتظر این لحظه بود ، هر وقت این اتفاق بیفته ، اشتها به طور کامل برمی گرده .

این لحظه شیرین ترین لحظه آب درمانیه ، چون روزه دار حدود چهل روز به خودش زحمت داده و بدنش رو پاک کرده ، مثل نوزادی که متولد شده از هر بیماری رهایی پیدا میکنه .


Mehregan1986

22 مرداد 1392, 20:59

ممنونم خانومی :thankyou:


امروز 22 مردادماه ،سومین روز آب درمانی ، وزن 94 کیلو

وضعیت جسمی و روحی

امروز سردردم کاملا بر طرف شد

پادرد شدیدی قبل از آب درمانی داشتم که شب و روز امانم رو بریده بود ، خداروشکر از دیروز پا دردم خیلی کم شده ، مطمئنم به زودی از بین میره .

دیشب بعد از مدتها خواب سنگین و آرامی داشتم. شبهای گذشته تا ساعت 2 یا 3 صبح بیدار بودم ولی دیشب به زحمت تا 12/5 بیدار بودم طبق تجربه گذشته میدونم این ساعت خواب در آینده نزدیک به ساعت 10 شب میرسه . جسمم داره به طبیعتش بر میگرده ، معمولا هرمونهای مخصوصی ( من خیلی تخصص ندارم ولی در حد اطلاعاتم میگم ) ساعت 9 تا 10 شروع به ترشح میکنه انسان باید از ساعت 9 توی رختخواب باشه و نهایتا تا ساعت ده خواب باشه تا سیستم بدنی به کار خودش بپردازه ولی متاسفانه به خاطر تغییر روش زندگی معمولا این اتفاق نمی افته و سیستم بدن کارش دچار اختلال میشه .


در گذشته نه چندان دور مردم بعد از غروب خورشید میخوابیدن و قبل از طلوع خورشید بیدار میشدن ، این بهترین وضعیت خواب هست ، همونطور که گفتم تو این زمان بدن به درستی استراحت میکنه و هورمون هایی در این زمان ترشح میشه که اگه انسان تو این ساعت بیدار باشه در سیستم بدنی اختلال به وجود میاد و بدن نمیتونه کارش رو به درستی انجام بده .، صبح زود هم قبل از طلوع خورشید انرژی های کیهانی زیادی وجود داره که اگه بیدار باشید میتونید اونو دریافت کنید برای همینه که از قدیم میگن سحر خیز باش تا کامروا باشی .

دیروز از صبح تا شب دو بار چای کمرنگ و عسل ( صبح و شب ) مصرف کردم و در طول روز هم دو لیتر آب . یه ربع هولاهوپ زدم و بقیه روز به کارهای روزمره ( تمیز کردن خونه و پختن غذا برای اهل خونه و .....) رسیدم .

البته خودم خیلی اعتقادی به مصرف چای سیاه ندارم ولی چون باید تحت نظر کسی باشم و خودم تجربه کافی رو تو این زمینه ندارم به ناچار از گفته های ناظرم تبعیت میکنم .

از اول آب درمانی در طول روز آب یک لیموی شیرازی تازه رو به آب اضافه میکنم و مصرف میکنم (نصف صبح ، نصف شب) . آب لیموی تازه کار پاکسازی سموم از بدن رو سریعتر میکنه .

هر روز نصف لیوان آب پوست پرتقال مصرف میکنم چون در پوست پرتقال قوی ترین الکل وجود داره که بازم مثل آب لیمو ترش در دفع سریعتر و بهتر سموم کمک میکنه .

طرز تهیه آب پوست پرتقال به این شکله که از شب قبل پوست دو سه تا پرتقال رو میگیریم و میریزیم توی پارچ ، تاصبح این مواد باید در یخچال باشه و روز بعد مصرف بشه .





سلام فاطمه جان،اميدوارم تا اخرش موفق موفق باشي خانومي
عزيزم ميشه شماره ي اقاي عقيلي ان رو واسم خصوصي بفرستي
ممنون ميشم


سلام نانوک عزیز ، دو روزه نت نداشتم دیر جواب دادم ببخش منو
عزیزم خیلی شرمندم میکنی من که کاری نکردم ، همش نتیجه تلاش و زحمت خودته و اراده قوی که داری
من اگه جای تو بودم و کاهش نداشتم تا حالا روزه رو شکسته بودم . هزار آفرین به اراده ت عزیزم .
:choir::choir::choir::choir:

- - - Updated - - -



آفرین نانی عزیز ، احسنت به اراده ات :2uge4p4::2uge4p4::cheerleader3::cheerleader3:

مرسی فاطمه جونم...از ته دل‌ آرزو می‌کنم که موفق بشی‌ عزیزمhttp://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gif


سلام ناني جونم،چند روز ابدرماني كردي گلم؟

سلام عزیز دلم من ۱۰ روز آب درمانی کردم....و به شدت بی خواب شدم...و شبها مثل معتاد‌ها تا صبح بیدار میموندم...انتظار وزن کم کردن رو داشتم چون قبلا این رژیم رو گرفتم...اینکه وزنم ثابت نگه دارم به نظرم مهم و سخت تر هستش گلم


نانی عزیز ، به خاطر کاهش وزنت و اراده قوی که داری بهت تبریک میگم .

:slxe1vrr6glin3kty2a

- - - Updated - - -

راجع به گرسنگی که نانی عزیز گفت کاملا درست و طبیعیه ، معمولا از روز سوم آب درمانی اشتها به غذا از بین میره و گاهی گذرا سراغ آدم میاد که با خوردن یه لیوان آب بر طرف میشه ، باورش برای کسایی که آب درمانی نکردن سخته ، من هم قبل ازاینکه آب درمانی کنم باور نمیکردم . امروز روز سوم آب درمانی منه و من اصلا احساس گرسنگی ندارم .

اینو هم بگم اشتهای از دست رفته زمانی برمیگرده که تمام سموم دفع شده باشه یعنی حوالی چهل روز ، بستگی به فرد داره که چه چیزی (آب لیمو و عسل و ...) مصرف کرده باشه یا درصد سم بدنش چقدر باشه ، برای یه نفر ممکنه روز چهلم بدنش از سموم پاک بشه برای یکی ممکنه 38 روز یکی هم 45 روز ، روز دقیقش رو میشه از روی زبون روزه دار فهمید . از روز دوم یا سوم آب درمانی زبان کاملا سفید میشه این به این معناست که سموم بدن از طریق زبان دفع میشه ، زمانی که ما به طور طبیعی غذا میخوریم ، غذا از دهان وارد میشه و به سمت معده و روده هدایت میشه ولی در زمان آب درمانی پروسه سم زدایی برعکسه ، یعنی پاکسازی از پایین به بالاست ، بنابراین این سفیدی روی زبان سمی هست که بدن داره دفع میکنه و در مدت آب درمانی با اینکه فرد غذای جامدی مصرف نمیکنه باید هر روز مسواک بزنه و باری که روی زبانش هست رو با مسواک مخصوص برداره . علامت پایان روزه اینه که این باری که روی زبان هست به طور کامل پاک میشه ،که از اواخر دهه ی سی باید منتظر این لحظه بود ، هر وقت این اتفاق بیفته ، اشتها به طور کامل برمی گرده .

این لحظه شیرین ترین لحظه آب درمانیه ، چون روزه دار حدود چهل روز به خودش زحمت داده و بدنش رو پاک کرده ، مثل نوزادی که متولد شده از هر بیماری رهایی پیدا میکنه .


فاطمه عزیزم ممنونم و امیدوارم زودتر به وزن دلخواهت برسی‌ گلم....http://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gifو بابت اطلاعات و پست‌های مفیدت واقعا مرسی عزیزم...و یک تشکر ویژه بابت تشویق کردنت دوست خوبم:4uboxsmiley:


فاطمه

23 مرداد 1392, 00:50

سلام فاطمه جان،اميدوارم تا اخرش موفق موفق باشي خانومي
عزيزم ميشه شماره ي اقاي عقيلي ان رو واسم خصوصي بفرستي
ممنون ميشم



سلام مهرگان عزیز ، مرسی عزیزم ، با بودن تو جمع دوستایی مثل تو حتما موفق میشم:4uboxsmiley:
الان شماره آقای عقیلیان رو برات میفرستم .


فاطمه

23 مرداد 1392, 01:05

مرسی فاطمه جونم...از ته دل‌ آرزو می‌کنم که موفق بشی‌ عزیزمhttp://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gif

فاطمه عزیزم ممنونم و امیدوارم زودتر به وزن دلخواهت برسی‌ گلم....http://www.behnevis.com/javascript/tiny_mce347/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gifو بابت اطلاعات و پست‌های مفیدت واقعا مرسی عزیزم...و یک تشکر ویژه بابت تشویق کردنت دوست خوبم:4uboxsmiley:

خواهش میکنم نانی جان ، لطف داری عزیزم:thankyou:
من پارسال این روزه رو گرفته بودم و چون نیمه کاره موند و به هدفم نرسیدم میخواستم دوباره اینکارو انجام بدم ولی نمیتونستم اراده کنم ، راستش بودن در جمع شما مخصوصا تو ، نانوک عزیز ، مهرگان نازنین ، که آب درمانی کردین ، تشویق شدم که من هم شروع کنم . حالا نمیدونم بتونم تا آخرش برم یا نه ولی حد اقل ده روز ادامه میدم .


فاطمه

23 مرداد 1392, 09:48

امروز 23 مرداد ماه ، چهارمین روز آب درمانی ، وزن 93 کیلو

وضعیت روحی و جسمی

از دیروز صورتم شروع کرده به جوش زدن ، جوش های ریز ، و خلطم هم داره زیاد و غلیظ میشه که همه رو باید دفع کنم ، به هیچ عنوان نباید فرو برده بشه ، چون بدن داره هر چی سمه و هر چی میکروبه از هر طریق ممکن دفع میکنه ، از طریق پوست به صورت جوش و از طریق دهان به صورت خلط و بار روی زبان و از طریق ادرار و عرق .

از نظر روحی هم فعلا خوبم .

روزۀ آب روشهای مختلفی داره ، بعضیا به این روزه ای که من گرفتم نمیگن روزه آب ، میگن روزه آب و عسل ، چون در اون عسل مصرف میشه . ولی به اعتقاد من این بهتره ، لا اقل برای من قابل تحمل تره که باید به کار روزمره ام برسم ،باید توان داشته باشم ولی در روزه ای که فقط و فقط آب خالص ( آب مقطر) مصرف میشه شخص باید استراحت مطلق داشته باشه از هر نظر ( فکری و جسمی )

روزه ای که من گرفتم ، توش عسل هست ، همونطور که میدونید عسل علاوه بر اینکه قند مغز رو تامین میکنه ، مواد آنتی باکتریال (ضد عفونی کننده ) قوی داره و روند سم زدایی رو سریعتر میکنه . ضمن اینکه املاح و مواد معدنی بدن رو تامین میکنه .

تو روزه ای که من گرفتم آب لیموی ترش تازه هست ، روی تازه بودنش تاکید میکنم چون توی آب لیموی تازه هست که انواع ویتامین وجود داره ، بنا براین با خوردن آب لیموی تازه هم ویتامین های مورد نیازم تامین میشه ، ضمن اینکه باعث میشه سم زدایی سرعت بگیره

من این روزه آب رو قبول دارم چون هم همه مواد مورد نیاز بدنم رو بهش رسوندم ، هم فعالیت روزانم مختل نشده ، هم کاهش وزن خوبی دارم ، مهمتر از همه اینه که برعکس خیلی از رژیمها که سلامتی رو به خطر میندازه ، با گرفتن این رژیم به سلامتی هر چه بیشتر نزدیک میشم .


Mehregan1986

23 مرداد 1392, 12:02

سلام مهرگان عزیز ، مرسی عزیزم ، با بودن تو جمع دوستایی مثل تو حتما موفق میشم:4uboxsmiley:
الان شماره آقای عقیلیان رو برات میفرستم .



فاطمه جونم با اقاي عقليان صحبت كردم
گفت فقط كافيه يه روز قبلش روغن گرچك بخورم
كه روده هام تميز بشه
گفت اگه نخورم روز بعدش سردرد بدي مياد سراغم

در مورد مصرف عسل هم ازشون پرسيدم
حتي گفتم كه قند خونم پايين تر از حالت عادي هست
گفت اگه استراحت كني نيازي به عسل نيست
ولي اگه ميخواي ورزش مختصري داشته باشي و به كارهاي روزمره برسي خوب نميتوني عسل نخوري

ولي اينقدر راحت و خوب در مورد ابدرماني صحبت ميكنن كه انگيزه ي ادم ميره رو ١٠٠٠

با اين روند من حتما جمعه يا شنبه شروع ميكنم،حتما حتما حتما


fofoli

23 مرداد 1392, 12:30

امروز 23 مرداد ماه ، چهارمین روز آب درمانی ، وزن 93 کیلو

وضعیت روحی و جسمی

از دیروز صورتم شروع کرده به جوش زدن ، جوش های ریز ، و خطم هم داره زیاد و غلیظ میشه که همه رو باید دفع کنم ، به هیچ عنوان نباید فرو برده بشه ، چون بدن داره هر چی سمه و هر چی میکروبه از هر طریق ممکن دفع میکنه ، از طریق پوست به صورت جوش و از طریق دهان به صورت خلط و بار روی زبان و از طریق ادرار و عرق .

از نظر روحی هم فعلا خوبم .

روزۀ آب روشهای مختلفی داره ، بعضیا به این روزه ای که من گرفتم نمیگن روزه آب ، میگن روزه آب و عسل ، چون در اون عسل مصرف میشه . ولی به اعتقاد من این بهتره ، لا اقل برای من قابل تحمل تره که باید به کار روزمره ام برسم ،باید توان داشته باشم ولی در روزه ای که فقط و فقط آب خالص ( آب مقطر) مصرف میشه شخص باید استراحت مطلق داشته باشه از هر نظر ( فکری و جسمی )

روزه ای که من گرفتم ، توش عسل هست ، همونطور که میدونید عسل علاوه بر اینکه قند مغز رو تامین میکنه ، مواد آنتی باکتریال (ضد عفونی کننده ) قوی داره و روند سم زدایی رو سریعتر میکنه . ضمن اینکه املاح و مواد معدنی بدن رو تامین میکنه .

تو روزه ای که من گرفتم آب لیموی ترش تازه هست ، روی تازه بودنش تاکید میکنم چون توی آب لیموی تازه هست که انواع ویتامین وجود داره ، بنا براین با خوردن آب لیموی تازه هم ویتامین های مورد نیازم تامین میشه ، ضمن اینکه باعث میشه سم زدایی سرعت بگیره

چیز دیگه ای که در این روزه هست اینه که هر سه روز یه بار نوک قاشق چای خوردی نمک دریاچه به آب اضافه میکنیم طوری که آب شور نشه فقط کمی طعم آب عوض بشه ، به این ترتیب نمک مورد نیاز بدن هم تامین میشه .

من این روزه آب رو قبول دارم چون هم همه مواد مورد نیاز بدنم رو بهش رسوندم ، هم فعالیت روزانم مختل نشده ، هم کاهش وزن خوبی دارم ، مهمتر از همه اینه که برعکس خیلی از رژیمها که سلامتی رو به خطر میندازه ، با گرفتن این رژیم به سلامتی هر چه بیشتر نزدیک میشم .

فاطمه جان تبریک میگم به ارادت چمد سوال دارم مفدار مصرف عسل در روز ؟ واگه میشه شماره افای عقیلیان؟ ممنون


یونیک

23 مرداد 1392, 15:03

فاطمه جون خیلی عالیه.برا من خیلی عجیب بود که با روزه آب آدم همیشه گرسنه نباشه.
منم حتما" یروزی امتحان میکنم
که دلیل اصلیشم سم زداییه
موفق باشی عزیزم :16:


*ava*

23 مرداد 1392, 15:48

موفق باشید دوستان


فاطمه

23 مرداد 1392, 16:49

فاطمه جونم با اقاي عقليان صحبت كردم
گفت فقط كافيه يه روز قبلش روغن گرچك بخورم
كه روده هام تميز بشه
گفت اگه نخورم روز بعدش سردرد بدي مياد سراغم

در مورد مصرف عسل هم ازشون پرسيدم
حتي گفتم كه قند خونم پايين تر از حالت عادي هست
گفت اگه استراحت كني نيازي به عسل نيست
ولي اگه ميخواي ورزش مختصري داشته باشي و به كارهاي روزمره برسي خوب نميتوني عسل نخوري

ولي اينقدر راحت و خوب در مورد ابدرماني صحبت ميكنن كه انگيزه ي ادم ميره رو ١٠٠٠

با اين روند من حتما جمعه يا شنبه شروع ميكنم،حتما حتما حتما


مهرگان جان ، راجع به روغن گرچک به من هم گفتن که مصرف کنم ولی من نتونستم اینکارو بکنم ، بنابراین اگه پستهای قبلی منو خونده باشی نوشتم که سردرد شدم ، خداروشکر سر درد یک روز بیشتر طول نکشید و بر طرف شد
سعی کن اطلاعاتت رو تو زمینه آب درمانی بالا ببری و با آقای عقیلیان در ارتباط باشی و از تجربیاتش استفاده کنی


زود تر بیا که منتظرتم
:7165:
موفق باشی عزیزم



- - - Updated - - -


فاطمه جان تبریک میگم به ارادت چمد سوال دارم مفدار مصرف عسل در روز ؟ واگه میشه شماره افای عقیلیان؟ ممنون

ممنونم فوفولی جان ، لطف داری عزیزم . مقدار عسل در روز برای افراد با وزنهای مختلف متفاوته ، برای کسانی که وزن زیادی دارن مثل من ، نباید عسل مصرف کنن یا در صورت مصرف مقدارش خیلی کم باشه تا روند کاهش وزن بیشتر باشه .ولی من چون میخوام بیشتر دوام بیارم و روزهای بیشتر آب درمانی کنم عسل رو مصرف میکنم ، از روزی یک بار شروع کردم ، الان روزی سه بار هر بار یک قاشق مربا خوری با چای کمرنگ یا آب مخلوط میکنم و مصرف میکنم ، قبلا هم گفتم برای من جنبه سم زدایی مهم تر از کاهش وزنه ، نه اینکه کاهش وزن مهم نیست ، منظورم اینه که اگر من عسل مصرف نکنم شاید مثلا در طی بیست روز 15 کیلو کم کنم ولی در صورت مصرف عسل ده کیلو کم کنم ، برای من مهمه که انرژی داشته باشم تا بیشتر آب درمانی کنم .

شماره آقای عقیلیان رو هم برات میفرستم .

موفق باشی خانومی :4uboxsmiley:


فاطمه

23 مرداد 1392, 17:00

فاطمه جون خیلی عالیه.برا من خیلی عجیب بود که با روزه آب آدم همیشه گرسنه نباشه.
منم حتما" یروزی امتحان میکنم
که دلیل اصلیشم سم زداییه
موفق باشی عزیزم :16:

مرسی یونیک عزیز ،
یادته تو دفترچم بهم گفتی دلت میاد چاق بمونی ؟

حرفت منو به فکر فرو برد و تکونم داد ، آب درمانی بقیه دوستان رو هم دیدم ، بعدش شروع کردم . ممنونم که بهم روحیه میدی .

راجع به آب درمانی هم خیلیا که لاغرن و اضافه وزنی ندارن هم اقدام به آب درمانی میکنن که بدنشون سم زدایی بشه . خیلی خوبه که اینکارو بکنی ولی قبلش توصیه ای که به همه دارم به تو هم میگم دوست خوبم ،
اینکه اطلاعاتت رو تو این زمینه بالا ببری و تحت نظر کسی این کارو انجام بدی و در جمع دوستان باشی و انرژی بگیری ، اینکه آب درمانی رو شروع کنی و تنها پیش بری و تو جمعی باشی که این کارو قبول نداشته باشن باعث میشه وسطای راه انگیزت رو از دست بدی و نیمه کاره رها کنی ولی اینجا پر از انرژِی مثبته . جای خیلی مناسبیه برای این کار .

موفق باشی خانوم گل :4uboxsmiley:


فاطمه جان چه جوری باید نظری که واسم خصوصی میزاری رو ببینم.لطفا سرع جواب بدین

- - - Updated - - -

فاطمه جان چه جوری باید نظری که واسم خصوصی میزاری رو ببینم.لطفا سرع جواب بدین

- - - Updated - - -

وففاطمه جان میشه بگین چه جوری می تونم پیام خصوصیمو ببینم.لطفا سریع جواب بدین لطفا


فاطمه

23 مرداد 1392, 18:00

فاطمه جان چه جوری باید نظری که واسم خصوصی میزاری رو ببینم.لطفا سرع جواب بدین



عزیزم باید بری بالای همین صفحه ، البته تو همه صفحات هست ، نگاه کن ، گزینه پیام خصوصی رو پیدا کن ، روش کلیک کن ، میتونی بری تو پیام خصوصی خودت ، بالاتر از اون هم کنار نام کابریت قسمت ( جهت اطلاع شما )هم نشون میده که شما پیام خصوصی دریافت کردی روش کلیک کنی ، نوشته شما چند لایک دریافت کردی و چند تا پیام خوانده نشده داری ، روی پیام خوانده نشده کلیک کن میری به قسمت پیام خصوصیت .


خواهش میکنم نانی جان ، لطف داری عزیزم:thankyou:
من پارسال این روزه رو گرفته بودم و چون نیمه کاره موند و به هدفم نرسیدم میخواستم دوباره اینکارو انجام بدم ولی نمیتونستم اراده کنم ، راستش بودن در جمع شما مخصوصا تو ، نانوک عزیز ، مهرگان نازنین ، که آب درمانی کردین ، تشویق شدم که من هم شروع کنم . حالا نمیدونم بتونم تا آخرش برم یا نه ولی حد اقل ده روز ادامه میدم .


:16:مرسی از لطفی‌ که به من داری عزیزم..انشاله که ایندفعه موفق میشی‌ گلم...آره میدونی‌ اگه که هدف نزدیکتر باشه راحت تر از پسش بر میآییم...آره ۱۰ روزه بگیر خوشکلم و یک استراحت کوچولو...و دوباره شروع کن‌... ما میتوونیم.....:47b20s0:


سلامhttp://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI1.GIF
من خیلی خوشحالم
بالاخره بعد از بیش از 140 ساعت غذا نخوردن این بدن ما یه تکونی به خودش و داد 1200 گرم وزن کم کرد و شدم 109.700
:cancan::cancan:
اصلا رفتم رو ترازو به هیچ عنوان منتظر کاهش نبودم ولی وقتی عدد رو دیدم قند توو دلم آب شد
آخرش شد
واقعا آب کم خوردن نتیجه داد
فاطمه نوکرتم . باور کن. اگه تو نبودی دیروز من افطار کرده بودم
حالا درسته جای 5 کیلو اینقدر کم کردم ولی خوبیش اینه که به این باور رسیدم که کم میشه
خوبم کم شده بود در 24 ساعت
دمش گرم
از 27 تیرماه که من رژیم گرفتم تا الان 10.300 کم کردم.
شوشو که شکه توو این رقم
خودمم واقعا خوشحالم
تا حالا نشده بود که با رژیم و سختی اینقدر وزن کم کنم و این واقعا یه اولین باره خیلی خوبه برام
از همتون ممنونم
خیلی بهم امید و انگیزه دادید
چیزی که فقط از شما گرفتم
پس بابت ایت 10 کیلو به زیباتن و زیبانتی ها مدیونم
امیدوارم یه روز جشن هدفم رو کنارتون داشته باشم
دوستون دارم
http://www.msn-tools.net/Img/EMO6/AMI10.GIF




سلام نانوک جونم...اراده خوبی‌ داری عزیزم و همین کافیه...و خوشحالم که داری وزن کم میکنی‌...و مطئمن باش اگه زود وزن کم نمی‌کنی اما سایزت کم می‌شه...زیاد به رژیم فکر نکن و به روال عادی زندگی‌ برگرد گلم...و اینو میدونی‌ حتماً که وقتی‌ رژیم‌های مختلف گرفته باشی‌ بدن دیرتر جواب میده عزیزم....صبور باش ...بیاو از حالت بگو برامون عزیزم:109:


فاطمه

23 مرداد 1392, 21:34

:16:مرسی از لطفی‌ که به من داری عزیزم..انشاله که ایندفعه موفق میشی‌ گلم...آره میدونی‌ اگه که هدف نزدیکتر باشه راحت تر از پسش بر میآییم...آره ۱۰ روزه بگیر خوشکلم و یک استراحت کوچولو...و دوباره شروع کن‌... ما میتوونیم.....:47b20s0:


خواهش میکنم عزیزم
:4uboxsmiley:

درسته ما میتونیم ، ما میتوووووووووووووونیم ، در عرض سه روز از 97 اومدم به 93 ، چهار کیلو کاهش وزن داشتم ، به زودی دهه عوض میکنم ، این عالیه ، امیدوارم بتونم بعد از کاهش ، اونو حفظ کنم ، این مهمتره .


مهندس گلنوش

23 مرداد 1392, 21:37

این چه قدر سختهههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شهرزاد

23 مرداد 1392, 22:55

اگر باید کرچک بخورید قرصش امده ها از داروخانه بگیرید 4 تاشو بخورید کار همون روغنش رو می کنه


فاطمه

24 مرداد 1392, 08:06

امروز 24 مردادماه ، پنجمین روز آب درمانی ،وزن شروع آب درمانی 97 ، وزن فعلی 92 کیلو

وضعیت جسمی و روحیم هم خوبه

یه چیزی تو پستهای قبلی یادم رفته بگم ، اینکه من هر روز تنقیه انجام میدم ، بعضی از پزشکان مثل دکتر ذرین آذر در دوران آب درمانی ، اعتقادی به تنقیه ندارن و میگن بدن به طور طبیعی مواد زائد رو دفع میکنه و نیازی به این کار نیست ، ولی من چون تحت نظر کسی هستم که اینکار رو در زمان آب درمانی لازم میدونه ، انجام میدم .

اونایی که معتقدن در زمان آب درمانی بایدتنقیه صورت بگیره دلایلشون اینه که ، روده شستشو بشه و مواد زائدی که روی پرزهای روده طی زمانهای گذشته بجا مونده سریعتر دفع بشه ، چون وقتی ما غذایی میخوریم و غذا در معده هضم میشه به روده فرستاده میشه تا مواد مغذی اون از طریق پرزهای روده جذب بشه و وقتی روی این پرزها پر از مواد زائد باشه جذب مواد مغذی به درستی صورت نمی گیره . دلیل دیگه اینکه در زمان تنقیه ، مقداری آب از طریق روده جذب بدن میشه و دلیل بعدی اینکه روده رو وادار به تحرک میکنه و از تنبلی روده ها جلوگیری میکنه که بعد از پایان آب درمانی به مشکل خشکی روده و تنبلی اون دچار نشیم .


Mehregan1986

24 مرداد 1392, 14:09

امروز ٢٤ مرداد اولين روز ابدرماني من هستش
خدا رو شكر خوبه،فقط يه كوچولو گرسنه هستم كه تا شب ميدونم برطرف ميشه

جالبي ابدرماني اينه كه از اولين ساعت هايي كه شروع ميكني به گرفتنش اون سبكي رو كاملا حس ميكني توي خودت

با صحبت هايي كه فاطمه جون كرد پس حتما تنقيه بايد بكنم

تا الان ورزش نكردم،ولي تا شب حتما ورزش ميكنم

راستي عسل فعلا نميخوام مصرف كنم تا روزي كه واقعا حس كنم نياز به مصرفش رو دارم


امروز ٢٤ مرداد اولين روز ابدرماني من هستش
خدا رو شكر خوبه،فقط يه كوچولو گرسنه هستم كه تا شب ميدونم برطرف ميشه

جالبي ابدرماني اينه كه از اولين ساعت هايي كه شروع ميكني به گرفتنش اون سبكي رو كاملا حس ميكني توي خودت

با صحبت هايي كه فاطمه جون كرد پس حتما تنقيه بايد بكنم

تا الان ورزش نكردم،ولي تا شب حتما ورزش ميكنم

راستي عسل فعلا نميخوام مصرف كنم تا روزي كه واقعا حس كنم نياز به مصرفش رو دارم



خیلی خوبه عزیزممممم.
یعنی من عاشق این ارادتم.
موفق باشی.
مااااااااااچچچچچچ.
:slxe1vrr6glin3kty2a


فاطمه

24 مرداد 1392, 18:45

آفرین مهرگان :slxe1vrr6glin3kty2aخوشحالم که شروع کردی:47b20s0:


Mehregan1986

24 مرداد 1392, 19:15

آفرین مهرگان :slxe1vrr6glin3kty2aخوشحالم که شروع کردی:47b20s0:


مرسيييييييي فاطمه جوووون
ميخوام ادامه بدم خيلي،البته اگه بتونم ديگه
الان هم ٢٠ دقيقه با وزنه كار كردم
حدود ١٥ مين هم حركات شكم و پهلو رفتم
تا شب بتونم ١٥ دقيقه ديگه ورزش كنم عالي ميشه


شهرزاد

24 مرداد 1392, 19:32

مرسيييييييي فاطمه جوووون
ميخوام ادامه بدم خيلي،البته اگه بتونم ديگه
الان هم ٢٠ دقيقه با وزنه كار كردم
حدود ١٥ مين هم حركات شكم و پهلو رفتم
تا شب بتونم ١٥ دقيقه ديگه ورزش كنم عالي ميشه






آفرین به ارادت من به مامانم می گم بگیرم می گه تو نمی تونی :97:می ری می خوری اراده زیاد می خواد این دوستت ارادش خیلی قویه


Mehregan1986

24 مرداد 1392, 20:33

آفرین به ارادت من به مامانم می گم بگیرم می گه تو نمی تونی :97:می ری می خوری اراده زیاد می خواد این دوستت ارادش خیلی قویه



مرسييييي عزيزم
شهرزاد منم اگه وزنم مثل تو بود هيچ وقت سمت ابدرماني نميرفتم گلم
اون قديم هم كه وزنم ٦٧ بود و ده روز گرفتم فقط و فقط سر كنجكاوي و سم زدايي بود كه گرفتم ،اون زمان ده روز گرفتم و راحت ده كيلو كم كردم ولي همين ده كيلو در عرض كمتر از دو هفته برگشت

مطمئن باش تو هم اراده داري ،بيشتر از من هم داري ولي تو وزن شما به نظر من براي كاهش وزن اصلا رژيم مناسبي نيست

به خدا من اگه عجله نداشتم ميرفتم سراغ كالري شمار،ولي ١٥ مهر تمام اينده ي من مشخص ميشه،بايد بايد لاغر كنم شهرزاد جونم


شهرزاد

24 مرداد 1392, 20:48

مرسييييي عزيزم
شهرزاد منم اگه وزنم مثل تو بود هيچ وقت سمت ابدرماني نميرفتم گلم
اون قديم هم كه وزنم ٦٧ بود و ده روز گرفتم فقط و فقط سر كنجكاوي و سم زدايي بود كه گرفتم ،اون زمان ده روز گرفتم و راحت ده كيلو كم كردم ولي همين ده كيلو در عرض كمتر از دو هفته برگشت

مطمئن باش تو هم اراده داري ،بيشتر از من هم داري ولي تو وزن شما به نظر من براي كاهش وزن اصلا رژيم مناسبي نيست

به خدا من اگه عجله نداشتم ميرفتم سراغ كالري شمار،ولي ١٥ مهر تمام اينده ي من مشخص ميشه،بايد بايد لاغر كنم شهرزاد جونم





لاغر کن عزیزم بعدشم رعایت کن وزنت بر نمی گرده سم زدایی آب لیمو هم خیلی خوبه ها همین قدرم کاهش می ده خوندی دربارش؟


Mehregan1986

24 مرداد 1392, 20:53

لاغر کن عزیزم بعدشم رعایت کن وزنت بر نمی گرده سم زدایی آب لیمو هم خیلی خوبه ها همین قدرم کاهش می ده خوندی دربارش؟

چشم،حتما رعايت ميكنم،نه نخوندم،تو سايت هست؟؟؟فقط اب و ليمو هست؟اونم واقعا روزي يه كيلو كاهش ميده؟؟؟


فاطمه

24 مرداد 1392, 21:20

مرسيييييييي فاطمه جوووون
ميخوام ادامه بدم خيلي،البته اگه بتونم ديگه
الان هم ٢٠ دقيقه با وزنه كار كردم
حدود ١٥ مين هم حركات شكم و پهلو رفتم
تا شب بتونم ١٥ دقيقه ديگه ورزش كنم عالي ميشه





خیلی خوبه خانوم گل :springsmile: حتما میتونی عزیزم :999:


Zenith

24 مرداد 1392, 21:38

بچه ها چه اراده ای دارین شما. به نظر من کسی که بتونه روی آب درمانی بمونه واقعا اراده ی آهنین داره. فاطمه جان کاهشت رو تبریک میگم. نانوک جان منتظر نتیجه ی تو هم هستیم. بقیه دوستان عزیزی که تازه شروع کردن هم براشون آرزوی موفقیت میکنم


فاطمه

24 مرداد 1392, 23:41

بچه ها چه اراده ای دارین شما. به نظر من کسی که بتونه روی آب درمانی بمونه واقعا اراده ی آهنین داره. فاطمه جان کاهشت رو تبریک میگم. نانوک جان منتظر نتیجه ی تو هم هستیم. بقیه دوستان عزیزی که تازه شروع کردن هم براشون آرزوی موفقیت میکنم

ممنونم زنیت عزیز :thankyou:
آب درمانی اولش سخته ، اگه بتونی دو سه روز اول رو تحمل کنی دیگه حد اقل تا ده روز رو رفتی . :1e377xki0gu5xtfyms4


فاطمه

25 مرداد 1392, 10:24

امروز 25 مرداد ماه، ششمین روز آب درمانی ، وزن شروع آب درمانی 97 ، وزن فعلی 91

وضعیت جسمی و روحی

از دیروز بقیه اندامهای من هم شروع کردن به جوش زدن ، و ورم پا که قبل از آب درمانی داشتم به طور کامل از بین رفته ، شب ها هم خواب عمیق و آرامی دارم . خوشحالم که همه سیستم بدن من به شدت مشغول پاکسازی جسمم هستن و من رو به سلامتی کامل نزدیک میکنن ، بااین اتفاقات بیشتر به قدرت خدا پی می برم که چه موجودی با چه قدرتی خلق کرده ، که اگه بدن رو به حال خودش بزاریم در هماهنگی کامل تمام اشتباهات و بلاهایی که به سر ش آوردیم رو ترمیم میکنند ، بی خود نبود که بعد از خلقت انسان به خودش آفرین گفت .

(تبارک الله احسن الخالقین )

این آب درمانی یک مراقبه هم صبح زود داره ، قبل از طلوع خورشید چند دقیقه ای رو به مراقبه میگذرونیم . به این صورت که یه لباس راحت ، ترجیحا سفید ، می پوشیم نشسته یا دراز کشیده (هر طوری که راحت هستیم) .چند نفس آرام و عمیق ، بعد شمارش معکوس از 100 به 1 ، بعداز شمارش روی قسمتی از بدن که مشکل داریم تمرکز میکنیم ، به این صورت ناخودآگاه توجه جسم به اون نقطه بیشتر میشه ودرمان صورت میگیره .

البته من هنوز موفق نشدم اون موقع صبح بیدار بشم، خودم فکر میکنم دلیلش اینه که قبل از آب درمانی بی خوابی های زیاد و بد خوابی باعث شده فعلا جسمم نیاز به خوابش رو برطرف کنه ، هر شب تقریبا ساعت 12 میخوابم و 8 صبح بیدار میشم ، سال گذشته که آب درمانی 33 روزه داشتم 10 شب میخوابیدم و 5 صبح بیدار میشدم
امیدوارم به زودی خوابم تنظیم بشه .


Mehregan1986

25 مرداد 1392, 13:32

امروز 25 مرداد ماه، ششمین روز آب درمانی ، وزن شروع آب درمانی 97 ، وزن فعلی 91

وضعیت جسمی و روحی

از دیروز بقیه اندامهای من هم شروع کردن به جوش زدن ، و ورم پا که قبل از آب درمانی داشتم به طور کامل از بین رفته ، شب ها هم خواب عمیق و آرامی دارم . خوشحالم که همه سیستم بدن من به شدت مشغول پاکسازی جسمم هستن و من رو به سلامتی کامل نزدیک میکنن ، بااین اتفاقات بیشتر به قدرت خدا پی می برم که چه موجودی با چه قدرتی خلق کرده ، که اگه بدن رو به حال خودش بزاریم در هماهنگی کامل تمام اشتباهات و بلاهایی که به سر ش آوردیم رو ترمیم میکنند ، بی خود نبود که بعد از خلقت انسان به خودش آفرین گفت .

(تبارک الله احسن الخالقین )

این آب درمانی یک مراقبه هم صبح زود داره ، قبل از طلوع خورشید چند دقیقه ای رو به مراقبه میگذرونیم . به این صورت که یه لباس راحت ، ترجیحا سفید ، می پوشیم نشسته یا دراز کشیده (هر طوری که راحت هستیم) .چند نفس آرام و عمیق ، بعد شمارش معکوس از 100 به 1 ، بعداز شمارش روی قسمتی از بدن که مشکل داریم تمرکز میکنیم ، به این صورت ناخودآگاه توجه جسم به اون نقطه بیشتر میشه ودرمان صورت میگیره .

البته من هنوز موفق نشدم اون موقع صبح بیدار بشم، خودم فکر میکنم دلیلش اینه که قبل از آب درمانی بی خوابی های زیاد و بد خوابی باعث شده فعلا جسمم نیاز به خوابش رو برطرف کنه ، هر شب تقریبا ساعت 12 میخوابم و 8 صبح بیدار میشم ، سال گذشته که آب درمانی 33 روزه داشتم 10 شب میخوابیدم و 5 صبح بیدار میشدم
امیدوارم به زودی خوابم تنظیم بشه .





فاطمه جان ممنونم،خيلي خوب توضيح ميدي:slxe1vrr6glin3kty2a

- - - Updated - - -



منم امروز روز دوم ابدرماني هستم،
خدا رو شكر ضعفي كه ديروز داشتم خيلي بهتر شده
من هر روز وزن نميكنم،هر سه روز يه بار وزن ميكنم
ولي واقعا احساس سبكي ميكنم
ورزش هم سبك فعلا دارم
عسل هم مصرف نكردم تا الان
احتمالا از روز چهارم به بعد عسل و ابليمو كمي مصرف كنم
تنقيه هم ميكنم
كلا خيلي خوبم:choir:


فاطمه

25 مرداد 1392, 15:47

خواهش میکنم مهرگان
:4uboxsmiley:

خوشحالم که حالت خوبه :choir:


Mehregan1986

25 مرداد 1392, 22:11

امروز روز دوم ابدرماني من هستش
ضعف بطور كامل از بين رفته
ولي دهنم خيلي تلخ شده،مجبورم هي مسواك بزنم
خدا رو شكر تا الان عسل و ابليمو مصرف نكردم،يعني ابدرماني كامل هستم تا الان
ورزش هم ٤٥ دقيقه انجام دادم ولي سبك تر
در كل خوبم


امروز روز دوم ابدرماني من هستش
ضعف بطور كامل از بين رفته
ولي دهنم خيلي تلخ شده،مجبورم هي مسواك بزنم
خدا رو شكر تا الان عسل و ابليمو مصرف نكردم،يعني ابدرماني كامل هستم تا الان
ورزش هم ٤٥ دقيقه انجام دادم ولي سبك تر
در كل خوبم


:cancan:
مهریییییییییییی مهرییییییییییییی هی هییییی
:cheerleader3:


Mehregan1986

25 مرداد 1392, 22:17

:cancan:
مهریییییییییییی مهرییییییییییییی هی هییییی
:cheerleader3:

جووووووووووووووووووووووون م:2ro58wp:


مهرگان باز روزه آب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلامتی ات رو به خطر میندازی ها:112:


فاطمه

26 مرداد 1392, 08:11

امروز 26 مرداد ماه ، هفتمین روز آب درمانی ، وزن شروع آب درمانی 97 ، وزن فعلی 90/500

وضعیت جسمی و روحی

از نظر جسمی و روحی وضعیت خوبی دارم ، به راحتی به کارهای روزمره زندگیم (خانه داری ) میرسم و مشکلی از این نظر ندارم ، روند کاهش وزن رفته رفته کم میشه ، تا امروز به غیر از روز اول که دو کیلو کاهش داشتم بقیه روزها ، هر روز یک کیلو کاهش داشتم ولی از این به بعد به روزی نیم کیلو میرسه و چند روز تکرار میشه و به مرور کمتر میشه .شاید برای اینه که من خیلی ورزش نمیکنم ، افراد چاقی مثل من بودن که روند کاهش روزی یک کیلو رو بیشتر از من داشتن، اونها هر روز علاوه بر کار روزانه ، پیاده روی و ورزشهای دیگه رو انجام میدن .


fofoli

26 مرداد 1392, 09:01

موفق باشید بچه ها:999::999::springsmile::springsmile::cancan::c ancan::cancan::cheerleader3:فاطمه جون تا چند روز ادامه میدی؟


فاطمه

26 مرداد 1392, 11:42

موفق باشید بچه ها:999::999::springsmile::springsmile::cancan::c ancan::cancan::cheerleader3:فاطمه جون تا چند روز ادامه میدی؟

سلام فوفولی جان :3: با تشویق های گرمتون انرژیم برای ادامه دادن آب درمانی بیشتر میشه:16: اولش قصدم این بود حد اقل سه روز بگیرم ، چون مطمئن نبودم بتونم ، ولی الان حتما تا ده روز رو میرم ، اگه روز دهم توان داشتم و حالم خوب بود بازم ادامه میدم ، تا جایی که به زندگی عادیم لطمه نزنه ، چون همه مسئولیت های خونه با خودمه و کمکی ندارم ، اگه نتونم به زندگیم برسم ، همه ی کارهام میمونه و خانواده اذیت میشن .

مرسی که بهم سرزدی :thankyou: ممنونم که روحیه میدی:4uboxsmiley:


مملي شيطون

26 مرداد 1392, 11:45

امروز 26 مرداد ماه ، هفتمین روز آب درمانی ، وزن شروع آب درمانی 97 ، وزن فعلی 90/500

وضعیت جسمی و روحی

از نظر جسمی و روحی وضعیت خوبی دارم ، به راحتی به کارهای روزمره زندگیم (خانه داری ) میرسم و مشکلی از این نظر ندارم ، روند کاهش وزن رفته رفته کم میشه ، تا امروز به غیر از روز اول که دو کیلو کاهش داشتم بقیه روزها ، هر روز یک کیلو کاهش داشتم ولی از این به بعد به روزی نیم کیلو میرسه و چند روز تکرار میشه و به مرور کمتر میشه .شاید برای اینه که من خیلی ورزش نمیکنم ، افراد چاقی مثل من بودن که روند کاهش روزی یک کیلو رو بیشتر از من داشتن، اونها هر روز علاوه بر کار روزانه ، پیاده روی و ورزشهای دیگه رو انجام میدن .



عاليه فاطمه جان بهت تبريک ميگم واقعا ارادت عاليييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييه :pillowfight:


فاطمه

26 مرداد 1392, 12:01

عاليه فاطمه جان بهت تبريک ميگم واقعا ارادت عاليييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييه :pillowfight:

مرسی مملی جون ، تشویق های شماها باعث شده بتونم دوام بیارم :showersmile: باور کن اگه تنهایی میخواستم اینکارو کنم کم می آوردم ، ضمن اینکه خانواده اصلا موافق آب درمانی من نیستن ، اونا هم هنوز توجیه نشدن ، برای همین کارم سخت تره ولی وقتی میام اینجا و لایک هاتون و پستهای روحیه بخشتون رو میخونم ، انگیزم دو چندان میشه برای ادامه راه .......

همتون رو دوست دارم ، مملی جون ، زیباتن ، زنیت عزیز و دوستای زیباتنی :2uge4p4::2uge4p4::2uge4p4::2uge4p4:


مملي شيطون

26 مرداد 1392, 12:07

مرسی مملی جون ، تشویق های شماها باعث شده بتونم دوام بیارم :showersmile: باور کن اگه تنهایی میخواستم اینکارو کنم کم می آوردم ، ضمن اینکه خانواده اصلا موافق آب درمانی من نیستن ، اونا هم هنوز توجیه نشدن ، برای همین کارم سخت تره ولی وقتی میام اینجا و لایک هاتون و پستهای روحیه بخشتون رو میخونم ، انگیزم دو چندان میشه برای ادامه راه .......

همتون رو دوست دارم ، مملی جون ، زیباتن ، زنیت عزیز و دوستای زیباتنی :2uge4p4::2uge4p4::2uge4p4::2uge4p4:


فاطمه جان همه ما با زيباتن روحيه ميگيريم اگر اينجا نبود شايد منم خيلي کم مي اوردم ولي الان تا اخرش ميرم :choir:


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 12:58

مهرگان باز روزه آب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلامتی ات رو به خطر میندازی ها:112:

سلام نلي جونم،مواظبم عزيزم....راستش خيلي عجله دارم كه لاغر بشم،شماها كه حرف منو متوجه ميشيد

- - - Updated - - -


امروز 26 مرداد ماه ، هفتمین روز آب درمانی ، وزن شروع آب درمانی 97 ، وزن فعلی 90/500

وضعیت جسمی و روحی

از نظر جسمی و روحی وضعیت خوبی دارم ، به راحتی به کارهای روزمره زندگیم (خانه داری ) میرسم و مشکلی از این نظر ندارم ، روند کاهش وزن رفته رفته کم میشه ، تا امروز به غیر از روز اول که دو کیلو کاهش داشتم بقیه روزها ، هر روز یک کیلو کاهش داشتم ولی از این به بعد به روزی نیم کیلو میرسه و چند روز تکرار میشه و به مرور کمتر میشه .شاید برای اینه که من خیلی ورزش نمیکنم ، افراد چاقی مثل من بودن که روند کاهش روزی یک کیلو رو بیشتر از من داشتن، اونها هر روز علاوه بر کار روزانه ، پیاده روی و ورزشهای دیگه رو انجام میدن .



سلااااااااممم فاطمه جونم،شايد به خاطر مصرف عسل هستش،ولي ورزش كردن از روز دهم به بعد فكر كنم سخت بشه ها،من تازه اول روز سوم هستم،تا امروز عسل نخوردم ،ورزش هم ميكنم ولي خوب يه ذره بخوام بيشتر ورزش كنم سرم گيج ميره و بدنم يخ ميشه،ولي كار روزمره به نظرم بهت. از ورزش هست


فاطمه

26 مرداد 1392, 13:04

سلام عزیزم
درسته مهرگان جون ، شاید به خاطر مصرف عسله ولی چاره ای ندارم ، اگه مصرف نکنم نمیتونم به کار خونه برسم .

عزیزم به نظرم حد اقل روزی یه قاشق مرباخوری عسل رو هر صبح مصرف کن ، حد اقل قند مورد نیاز مغزت تامین بشه و سرت گیج نره . آب لیموی تازه هم مصرف کن چون هم ویتامین های مورد نیاز بدنت رو تامین میکنه هم باعث سم زدایی میشه . مقدارش خیلی زیاد نیست ، همین لیمو شیرازی های کوچیک که توی بازار هست رو تهیه کن ، نصف کن ، آب نصفش رو صبح بریز تولیوان و بخور و نصفش رو هم شب مصرف کن . آبش شاید به اندازه یک قاشق مرباخوری باشه شایدم یکم بیشتر ولی همون کافیه .


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 13:11

درسته مهرگان جون ، شاید به خاطر مصرف عسله ولی چاره ای ندارم ، اگه مصرف نکنم نمیتونم به کار خونه برسم .

عزیزم به نظرم حد اقل روزی یه قاشق مرباخوری عسل رو هر صبح مصرف کن ، حد اقل قند مورد نیاز مغزت تامین بشه و سرت گیج نره . آب لیموی تازه هم مصرف کن چون هم ویتامین های مورد نیاز بدنت رو تامین میکنه هم باعث سم زدایی میشه . مقدارش خیلی زیاد نیست ، همین لیمو شیرازی های کوچیک که توی بازار هست رو تهیه کن ، نصف کن ، آب نصفش رو صبح بریز تولیوان و بخور و نصفش رو هم شب مصرف کن . آبش شاید به اندازه یک قاشق مرباخوری باشه شایدم یکم بیشتر ولی همون کافیه .

چشم فاطمه جونم،قصد دارم از فردا عسل و ابليمو مصرف كنم حتما،خواستم سه روز كامل ابدرماني كامل كنم عزيزم،فاطمه يعني ميشه تا ٤٠ روز برم؟؟اگه برم عالييييييييي ميشه،فردا صبح يا امشب خودم رو وزن ميكنم،فكر نكنم به ١٠٠ رسيده باشم،اخه من بلافاصله بعد از جي ام اومدم ابدرماني،احساس ميكنم تا چند روز روزي يه كيلو كم نشه،نميدونم ،فعلا كه حالم خيلي خوبه،فقط از بس مسواك زدم خسته شدم و از بس رفتم دستشويي،فكر كنم راحت تو روز ٢٠ بار ميرم،اخه اب و ايدي خيلي مصرف ميكنم،يعني واقعا تشنته ميشماااا،ولي اگر هم نشم ميگن بايد اب خيلي مصرف كرد،اخه فاطمه جون به پوستم وحشتناك حساسم،حس ميكنم يه روز كمتر از ده ليوان اب و چايي بخورم پوستم خراب ميشه:6:


tara_s20

26 مرداد 1392, 13:11

سلام خانمی .من می خوام این روز آب رو بگیرم میشه لطفا راهنماییم کنید


فاطمه

26 مرداد 1392, 14:02

چشم فاطمه جونم،قصد دارم از فردا عسل و ابليمو مصرف كنم حتما،خواستم سه روز كامل ابدرماني كامل كنم عزيزم،فاطمه يعني ميشه تا ٤٠ روز برم؟؟اگه برم عالييييييييي ميشه،فردا صبح يا امشب خودم رو وزن ميكنم،فكر نكنم به ١٠٠ رسيده باشم،اخه من بلافاصله بعد از جي ام اومدم ابدرماني،احساس ميكنم تا چند روز روزي يه كيلو كم نشه،نميدونم ،فعلا كه حالم خيلي خوبه،فقط از بس مسواك زدم خسته شدم و از بس رفتم دستشويي،فكر كنم راحت تو روز ٢٠ بار ميرم،اخه اب و ايدي خيلي مصرف ميكنم،يعني واقعا تشنته ميشماااا،ولي اگر هم نشم ميگن بايد اب خيلي مصرف كرد،اخه فاطمه جون به پوستم وحشتناك حساسم،حس ميكنم يه روز كمتر از ده ليوان اب و چايي بخورم پوستم خراب ميشه:6:

هنوز دهنت تلخه که مسواک میزنی ؟
درسته آب چیز خوبیه و بایدمصرف بشه ولی اندازه داره ، حتی تو آب درمانی ، نباید بیش از حد مصرف کنی ، ملاک مصرف آب ، رنگ ادرار هست ، رنگ ادرار نباید زرد تیره و غیلظ باشه ، باید زرد روشن مایل به رنگ آب باشه (بی رنگ )
اگه بیش از حد مصرف کنی عوارضی داره ، من در طول روز نهایتا دو لیتر آب مصرف میکنم .



- - - Updated - - -


سلام خانمی .من می خوام این روز آب رو بگیرم میشه لطفا راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز
برای آشنایی با آب درمانی ، میتونی توی اینترنت سرچ کنی و اطلاعاتت رو بالا ببری و بی گدار به آب نزنی ، بعدشم همینجا از اول تاپیک تا اینجا رو وقت بزار و بخون ، خیلی وقتت رو نمی گیره ، اینارو که خوندی اگه بازم سوالی داشتی در خدمتیم .


فاطمه جان همه ما با زيباتن روحيه ميگيريم اگر اينجا نبود شايد منم خيلي کم مي اوردم ولي الان تا اخرش ميرم :choir:

اعتراف غیر مستقیم مملی به اثرات مستقیم من در لاغری اش:choir:

- - - Updated - - -


سلام نلي جونم،مواظبم عزيزم....راستش خيلي عجله دارم كه لاغر بشم،شماها كه حرف منو متوجه ميشيد

- - - Updated - - -




سلااااااااممم فاطمه جونم،شايد به خاطر مصرف عسل هستش،ولي ورزش كردن از روز دهم به بعد فكر كنم سخت بشه ها،من تازه اول روز سوم هستم،تا امروز عسل نخوردم ،ورزش هم ميكنم ولي خوب يه ذره بخوام بيشتر ورزش كنم سرم گيج ميره و بدنم يخ ميشه،ولي كار روزمره به نظرم بهت. از ورزش هست

راستش مهرگان جان نهههههههههههههههههههههههه هههه متوجه نمیشم
:276:


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 14:48

اعتراف غیر مستقیم مملی به اثرات مستقیم من در لاغری اش:choir:

- - - Updated - - -



راستش مهرگان جان نهههههههههههههههههههههههه هههه متوجه نمیشم
:276:


نلي ميدونم متوجه ميشيييييييي:146fs96171:

- - - Updated - - -


هنوز دهنت تلخه که مسواک میزنی ؟
درسته آب چیز خوبیه و بایدمصرف بشه ولی اندازه داره ، حتی تو آب درمانی ، نباید بیش از حد مصرف کنی ، ملاک مصرف آب ، رنگ ادرار هست ، رنگ ادرار نباید زرد تیره و غیلظ باشه ، باید زرد روشن مایل به رنگ آب باشه (بی رنگ )
اگه بیش از حد مصرف کنی عوارضی داره ، من در طول روز نهایتا دو لیتر آب مصرف میکنم .



- - - Updated - - -



سلام دوست عزیز
برای آشنایی با آب درمانی ، میتونی توی اینترنت سرچ کنی و اطلاعاتت رو بالا ببری و بی گدار به آب نزنی ، بعدشم همینجا از اول تاپیک تا اینجا رو وقت بزار و بخون ، خیلی وقتت رو نمی گیره ، اینارو که خوندی اگه بازم سوالی داشتی در خدمتیم .



فاطمه جونم تا ديشب خيلي تلخ بود ولي امروز بهتر شده،ديگه ده تا ليوان بيشتر مصرف نميكنم كه عزيزم،براي من عمون ديروز تقريبا بي رنگ شد ديگه،راستش از رژيم جي ام به اينور كم رنگ شد خيلي


نچ
تو و فاطمه دارین اشتباه می کنید
این روش لاغری نیست
فقط دعا می کنم به خیر بگذره این کارهای شما:97:


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 15:26

نچ
تو و فاطمه دارین اشتباه می کنید
این روش لاغری نیست
فقط دعا می کنم به خیر بگذره این کارهای شما:97:

نلي عصباني نشوووووووو ديگه،به خير ميگذرونه انشاللهههههههه عزيزم،اين چهل روز تموم بشه ديگه قول ميدم نرم سراغ ابدرماني،ولي يه بار هم كه شده بايد تا چهل روز برم نلي:2vsj1nm:


نلي عصباني نشوووووووو ديگه،به خير ميگذرونه انشاللهههههههه عزيزم،اين چهل روز تموم بشه ديگه قول ميدم نرم سراغ ابدرماني،ولي يه بار هم كه شده بايد تا چهل روز برم نلي:2vsj1nm:
من نه تائید میکنم نه تکذیب.

فقط آرزوی موفقییییییت دارم برای مهریییی جونمممممم.:cheerleader3:


من عصبانی هستم
ولی دیگه چیزی نمیگم


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 15:52

من عصبانی هستم
ولی دیگه چیزی نمیگم
نلي كاملا متوجه هستم چي ميگي،ولي شرايط من فرق ميكنه به خدا،گفتم اگه بيشتر واسه لاغري وقت داشتم اصلا سمت اين قضيه نميرفتم
حالا بخند ديگههههههههه:16:

- - - Updated - - -


من نه تائید میکنم نه تکذیب.

فقط آرزوی موفقییییییت دارم برای مهریییی جونمممممم.:cheerleader3:
فدات ركسي جوووووووووووووووونم،مرسيي ييييييييي عزيزم


شهرزاد

26 مرداد 1392, 15:56

بچه ها لیموترشی که نصف شه نصفش صبح خورده شبه نصفش شب اونی که شب خورده می شه هیچ خاصیتی نداره فقط اسید هست دیگخ لیموترش وقتی باز می شه بعد چند ساعت خواصش رو از دست می ده .


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 15:59

بچه ها لیموترشی که نصف شه نصفش صبح خورده شبه نصفش شب اونی که شب خورده می شه هیچ خاصیتی نداره فقط اسید هست دیگخ لیموترش وقتی باز می شه بعد چند ساعت خواصش رو از دست می ده .
سلام شهرزاد جونم،راست ميگياااااا،منم قبلا اينو يه جايي خونده بودم،نصفش رو صبح ميخوريم،شب هم يه تازشوو بايد نصف كنيم ديگه


نانوک

26 مرداد 1392, 16:06

سلام به همه
خوبید؟
دلم برای همتون تنگ شده.
میبینم که همه در حال آبدرمانی هستن!!!
من که با همون 1300 گرم تموم کردم شنبه هفته گذشته.
بچه ها درد وحشتناک عضلانی دارم. از اوون روزی که روزه آبم رو شکستم.
رفتم پیش یه دکترطب سنتی
بچه ها یه چند تا نکته میخوام بهتون بگم که دکترم بهم گفتن.
بچه ها در حال آبدرمانی ورزش نکنید.
چون به بدنتون پروتئین نمیرسه و سطح آمینواسیدتون پائینه ورزش باعث میشه عضلاتتون از بین بره. آسیب ببینه.
من به شدت عضلاتم آسیب دیده. تازه فقط برای یه هفته.
تنقیه رو هم حتما انجام بدید. یکی از اشتباهات من این بود که انجام ندادم.
الان به شدت درد روده دارم چون روده م حسابی تنبل شده.
ایشالا همتون موفق باشید.
منم به زودی شاید دوباره شروع کنم.
اما این دفعه فقط آب میخورم و استراحت مطلق.
فاطمه جون. مهرگان گلم موفق باشید.
ایشالا بهترین نتیجه رو میگیرید دوستای گلم
دوستون دارم


با این که الان درد شدید عضلانی داری می خوای دوباره شروع کنی؟ نمی خوای صبر کنی عضله هات درست شن یا نه؟
بعدش هم تب نه طب
این دکتر طب سنتی تایید کرد این کار برای لاغر کردن خوبه؟


فاطمه

26 مرداد 1392, 16:33

سلام به همه
خوبید؟
دلم برای همتون تنگ شده.
میبینم که همه در حال آبدرمانی هستن!!!
من که با همون 1300 گرم تموم کردم شنبه هفته گذشته.
بچه ها درد وحشتناک عضلانی دارم. از اوون روزی که روزه آبم رو شکستم.
رفتم پیش یه دکتر تب سنتی
بچه ها یه چند تا نکته میخوام بهتون بگم که دکترم بهم گفتن.
بچه ها در حال آبدرمانی ورزش نکنید.
چون به بدنتون پروتئین نمیرسه و سطح آمینواسیدتون پائینه ورزش باعث میشه عضلاتتون از بین بره. آسیب ببینه.
من به شدت عضلاتم آسیب دیده. تازه فقط برای یه هفته.
تنقیه رو هم انجام ندید. یکی از اشتباهات من این بود که انجام ندادم.
الان به شدت درد روده دارم چون روده م حسابی تنبل شده.
ایشالا همتون موفق باشید.
منم به زودی شاید دوباره شروع کنم.
اما این دفعه فقط آب میخورم و استراحت مطلق.
فاطمه جون. مهرگان گلم موفق باشید.
ایشالا بهترین نتیجه رو میگیرید دوستای گلم
دوستون دارم



سلام نانوک عزیز ، احوال شما ؟

من متوجه حرفت نشدم ، بالاخره تنقیه بکنیم یا نکنیم ؟ میگی تنقیه نکنید ، بعدش میگی اشتباهم این بود که انجام ندادم ....


tara_s20

26 مرداد 1392, 20:25

هنوز دهنت تلخه که مسواک میزنی ؟
درسته آب چیز خوبیه و بایدمصرف بشه ولی اندازه داره ، حتی تو آب درمانی ، نباید بیش از حد مصرف کنی ، ملاک مصرف آب ، رنگ ادرار هست ، رنگ ادرار نباید زرد تیره و غیلظ باشه ، باید زرد روشن مایل به رنگ آب باشه (بی رنگ )
اگه بیش از حد مصرف کنی عوارضی داره ، من در طول روز نهایتا دو لیتر آب مصرف میکنم .



- - - Updated - - -



سلام دوست عزیز
برای آشنایی با آب درمانی ، میتونی توی اینترنت سرچ کنی و اطلاعاتت رو بالا ببری و بی گدار به آب نزنی ، بعدشم همینجا از اول تاپیک تا اینجا رو وقت بزار و بخون ، خیلی وقتت رو نمی گیره ، اینارو که خوندی اگه بازم سوالی داشتی در خدمتیم .

سلام مرسی از همراهیتون من این ها رو که گفتین خوندم تو اینترنت هم مطلب بیشتری پیدا نکردم . چند تا سوال دارم اولا از روزی چند لیوان آب شروع کنم ؟ بعد اینکه من اگر روزه آب رو بگیرم می تونم کارایه روزمره رو انجام بدم آخه من همیشه فشارم پایین هست ذر ضمن کارمندم و یه دختر 4 ساله هم مدارم و اصولن تنها هستم . بارم ممنونم که وقت میذارید برای ما و راهنمایی می کنید


نانوک

26 مرداد 1392, 20:52

سلام نانوک عزیز ، احوال شما ؟

من متوجه حرفت نشدم ، بالاخره تنقیه بکنیم یا نکنیم ؟ میگی تنقیه نکنید ، بعدش میگی اشتباهم این بود که انجام ندادم ....





فدات بشم فاطمه جونم. اشتپاه لپی بود عزیزم. من اشتباه کردم که تنقیه نکردم.


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 21:01

فدات بشم فاطمه جونم. اشتپاه لپی بود عزیزم. من اشتباه کردم که تنقیه نکردم.

نانوك زود نروووووو،دلم تنگ شده برات
خوبي گلم؟؟؟نانوك من زياد با نظر دكتر موافق نيستم در مورد ورزش
چون من يه سال پيش كه ده روز گرفتم ،روزي دو ساعت ورزش سنگين ميكردم و چون خودم مربي بودم واقعا اگه عضله ها مشكل دار ميشدن متوجه ميشدم،اين أواخر هم كه چهار روز گرفتم ،يه كوچولو ورزش ميكردم
الان هم كه روز سوم هست ورزش ميكنم
به نظر من نبايد زياد به حرف اين دكتر ها توجه كرد،چون بدن با بدن فرق داره
به عضله از بين رفتن چون خيلي حساس هستم خيلي دقت ميكنم
فقط گلم،تو كه ميگي درد عضلاني شديدي گرفتي پس چرا دوباره ميخواي ابدرماني كني اخه؟؟؟

نانوك غير از اين دكتر به نظر من برو حتما با يه بدنساز مشورت كن در اين رابطه
تو سن ما عضله خيلي مهم هستاااااا،من اگه ببينم عضله هايي كه واقعا ١٠ سال مداوم با ورزش ساختمشون داره از بين ميره لحظه اي درنگ نميكنم براي قطع ابدرماني
به خاطر همين توي اكثر پستام به بچه ها تاكيد ميكنم حتي اگه نميتونن ورزش كنن همون نشسته دمبل بزنن كه خدايي نكرده عضله ها به جاي چربي اب نشه

فقط خواهش ميكنم خيلي مواظب خودت باش،ابدرماني از نظر هيچ بدنسازي صحيح نيست،ولي بازم تاكيد ميكنم اول بايد بدن خودت رو بشناسي بعد شروع به اين كار كني


نانوک

26 مرداد 1392, 21:18

با این که الان درد شدید عضلانی داری می خوای دوباره شروع کنی؟ نمی خوای صبر کنی عضله هات درست شن یا نه؟
بعدش هم تب نه طب
این دکتر طب سنتی تایید کرد این کار برای لاغر کردن خوبه؟


حالا نمی شد اشتباه املایی من رو نگیری خانوم دکتر؟؟؟
به زودی منظورم به این زودیا نبود. قطعا تا حالم مساعد نشه این کار رو نمی کنم. شاید هم دیگه اصلا سراغش نرفتم
والا دعوام کرد. گفت برای لاغری کلی راه هست. تو اینقدر چاقیت وحشتناک نیست که بخوای این کار رو بکنی. عضله هات داغون میشن. بدنت به همه چیز احتیاج داره.
و گفت کالری شماری کنم اما وعده نهار رو حذف کنم.
گفتن به هیچ عنوان شام رو نباید حذف کرد.
هر وعده شامی که حذف میشه یکی از سلولهای مغز برای همیشه نابود میشه.
گفتن فلسفه روزه و سلامتی هم همینه. صبحانه و شام
راستش خیلی ترسیدم
قید لاغر شدن سریع رو زدم
مامان بزرگ من وقتی 100 کیلو بود خیلی سرحال بود. باهم میرفتیم کوه هر هفته. پیاده روی. شبها میخوابید. درد نداشت اینقدری که الان داره
با وجود تنگی کانالی که داشت راست راه میرفت و عوارضش خیلی کم بود .
اما وقتی وزن کم کرد و همه ی چربیها و حتی عضلاتش رو از بین برد داغون شد و الان واقعا اوضاعش وخیمه و باید عملش کنیم.
اوون چربیهایی که مامان بزرگم خیلی سریع سوزوندشون باعث شد که بدنش این طوری بشه.
دایی خودمم همین کار رو کرد و الان دیابت داره و روزی 60 واحد انسولین میزنه. رفت آمریکا. اونجا یه پروفسوری بهشون گفتن که چون همه ی چربیهای بدنش رو که از بچگی داشتن رو از بین بردن بدنش مستعد هرگونه بیماری شده. و سیستم بدنش دچار مشکل شده.
و یا خانوم دیگه ای رو میشناسم که با لاغری سریعی که داشتن قلبشون بزرگ شد و دیواره های قلبشون مشکل پیدا کرد و کار به پیوند قلب رسید
بچه ها نمیخوام بترسونمتون و یا بگم اشتباهه
من خودم آرزومه که لاغر بشم. اونم سریع
اما الان میدونم که واقعا به چه قیمتی؟
تموم این هفته رو درد عضلانی شدیدی داشتم. اینقدر زیاد که شبها نمیتونستم دراز بکشم. تبلی روده م هم که به کنار. البته اینا زیاد مهم نیستن و راحت رفع شدن اما وقتی مادربزرگم رو میبینم و یا دایی م رو واقعا میبینم که ارزش نداره.
مهم اینه که میخوام لاغر بشم و یه بدن لاغر سالم داشته باشم. نه یه بدن لاغر داغون.
سلامتیم از هر چیزی مهمتره.
ایشالا هممون به هدفمون برسیم. تناسب اندام همراه با سلامتی


- - - Updated - - -


نانوك زود نروووووو،دلم تنگ شده برات
خوبي گلم؟؟؟نانوك من زياد با نظر دكتر موافق نيستم در مورد ورزش
چون من يه سال پيش كه ده روز گرفتم ،روزي دو ساعت ورزش سنگين ميكردم و چون خودم مربي بودم واقعا اگه عضله ها مشكل دار ميشدن متوجه ميشدم،اين أواخر هم كه چهار روز گرفتم ،يه كوچولو ورزش ميكردم
الان هم كه روز سوم هست ورزش ميكنم
به نظر من نبايد زياد به حرف اين دكتر ها توجه كرد،چون بدن با بدن فرق داره
به عضله از بين رفتن چون خيلي حساس هستم خيلي دقت ميكنم
فقط گلم،تو كه ميگي درد عضلاني شديدي گرفتي پس چرا دوباره ميخواي ابدرماني كني اخه؟؟؟

نانوك غير از اين دكتر به نظر من برو حتما با يه بدنساز مشورت كن در اين رابطه
تو سن ما عضله خيلي مهم هستاااااا،من اگه ببينم عضله هايي كه واقعا ١٠ سال مداوم با ورزش ساختمشون داره از بين ميره لحظه اي درنگ نميكنم براي قطع ابدرماني
به خاطر همين توي اكثر پستام به بچه ها تاكيد ميكنم حتي اگه نميتونن ورزش كنن همون نشسته دمبل بزنن كه خدايي نكرده عضله ها به جاي چربي اب نشه

فقط خواهش ميكنم خيلي مواظب خودت باش،ابدرماني از نظر هيچ بدنسازي صحيح نيست،ولي بازم تاكيد ميكنم اول بايد بدن خودت رو بشناسي بعد شروع به اين كار كني



فدات بشم مهرگان جونم
عزیزم
منم دلم برات یه ذره شده خانومی
والا مهرگان توو این گروهی که عضو هستم توو اف بی هم بهم گفتن قبل از اینکه شروع کنم. یه چند نفر اونجا هستن که متخصصن در این زمینه. خیلی تاکید میکردن رو اینکه استراحت کنم و فقط به کارهای روزمره صروریم برسم. اما من گوش ندادم بهشون و ورزش کردم.
والا الانم گفتم واقعا ترسیدم. از این به بعد هم اگه بخوام آبدرمانی کنم در فواصل خیلی کوتاه انجامش میدم. چون واقعا داغون شدم.
قبول دارم عزیزم. بدن تا بدن فرق داره.
راستی در مورد درد عضلانی . من فوتبال و فوتسال کار میکردم بصورت حرفه ای. الان یه یکی دوسالی هست که دیگه تفننی شده. اما عضلات پا و باسنم واقعا محکم و قوی هستن. و توو این هفته بیشترین درد رو هم توو این نواحی داشتم.
اصلا یه چیزی بود. ویتامین سی هم مصرف کردم به تجویز پزشک اما بی فائده. الانم درد دارم.

من واقعا سیستم بدنم وحشتناکه. یعنی اصلا نمیدونم بگم چطوریه. یک هفته تمام من آبدرمانی کردم و فقط 1300 گرم وزنم کم شد. و این رو که به هر کسی میگم میمونه. نمیدونم شاید وابستگی بدن من به پروتئین بیشتره که عوارضم شدید بوده.
اما باور کن از هر کسی که واقعا در زمینه آبدرمانی استاد ه و اصول آبدرمانی رو برای سم زدایی گذاشته بپرسی میگه اشتباهه ورزش کردن.
خلاصه خیلی مراقب خودت باش دخملی.
به خدا من که به آرشام هم گفتم. درسته هم خودم و هم اوون خیلی دوست داریم که زود وزن کم کنم اما مهم اینه که به چه قیمتی باشه. به حدی ترسیدم که واقعا آهسته و پیوسته رفتن رو ترجیح میدم.
مخصوصا بدن من که واقعا مقاومه و زودی متابولیسمش رو میاره پائین.
به خدا دیگه خودمم موندم باید چکارش کنم. احتمالا برای تولد آرشام یه هفته بریم ایتالیا. امیدوارم اونجا بتونم یه پزشک متخصص متابولیسم خوب پیدا کنم.


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 22:04

حالا نمی شد اشتباه املایی من رو نگیری خانوم دکتر؟؟؟
به زودی منظورم به این زودیا نبود. قطعا تا حالم مساعد نشه این کار رو نمی کنم. شاید هم دیگه اصلا سراغش نرفتم
والا دعوام کرد. گفت برای لاغری کلی راه هست. تو اینقدر چاقیت وحشتناک نیست که بخوای این کار رو بکنی. عضله هات داغون میشن. بدنت به همه چیز احتیاج داره.
و گفت کالری شماری کنم اما وعده نهار رو حذف کنم.
گفتن به هیچ عنوان شام رو نباید حذف کرد.
هر وعده شامی که حذف میشه یکی از سلولهای مغز برای همیشه نابود میشه.
گفتن فلسفه روزه و سلامتی هم همینه. صبحانه و شام
راستش خیلی ترسیدم
قید لاغر شدن سریع رو زدم
مامان بزرگ من وقتی 100 کیلو بود خیلی سرحال بود. باهم میرفتیم کوه هر هفته. پیاده روی. شبها میخوابید. درد نداشت اینقدری که الان داره
با وجود تنگی کانالی که داشت راست راه میرفت و عوارضش خیلی کم بود .
اما وقتی وزن کم کرد و همه ی چربیها و حتی عضلاتش رو از بین برد داغون شد و الان واقعا اوضاعش وخیمه و باید عملش کنیم.
اوون چربیهایی که مامان بزرگم خیلی سریع سوزوندشون باعث شد که بدنش این طوری بشه.
دایی خودمم همین کار رو کرد و الان دیابت داره و روزی 60 واحد انسولین میزنه. رفت آمریکا. اونجا یه پروفسوری بهشون گفتن که چون همه ی چربیهای بدنش رو که از بچگی داشتن رو از بین بردن بدنش مستعد هرگونه بیماری شده. و سیستم بدنش دچار مشکل شده.
و یا خانوم دیگه ای رو میشناسم که با لاغری سریعی که داشتن قلبشون بزرگ شد و دیواره های قلبشون مشکل پیدا کرد و کار به پیوند قلب رسید
بچه ها نمیخوام بترسونمتون و یا بگم اشتباهه
من خودم آرزومه که لاغر بشم. اونم سریع
اما الان میدونم که واقعا به چه قیمتی؟
تموم این هفته رو درد عضلانی شدیدی داشتم. اینقدر زیاد که شبها نمیتونستم دراز بکشم. تبلی روده م هم که به کنار. البته اینا زیاد مهم نیستن و راحت رفع شدن اما وقتی مادربزرگم رو میبینم و یا دایی م رو واقعا میبینم که ارزش نداره.
مهم اینه که میخوام لاغر بشم و یه بدن لاغر سالم داشته باشم. نه یه بدن لاغر داغون.
سلامتیم از هر چیزی مهمتره.
ایشالا هممون به هدفمون برسیم. تناسب اندام همراه با سلامتی


- - - Updated - - -





فدات بشم مهرگان جونم
عزیزم
منم دلم برات یه ذره شده خانومی
والا مهرگان توو این گروهی که عضو هستم توو اف بی هم بهم گفتن قبل از اینکه شروع کنم. یه چند نفر اونجا هستن که متخصصن در این زمینه. خیلی تاکید میکردن رو اینکه استراحت کنم و فقط به کارهای روزمره صروریم برسم. اما من گوش ندادم بهشون و ورزش کردم.
والا الانم گفتم واقعا ترسیدم. از این به بعد هم اگه بخوام آبدرمانی کنم در فواصل خیلی کوتاه انجامش میدم. چون واقعا داغون شدم.
قبول دارم عزیزم. بدن تا بدن فرق داره.
راستی در مورد درد عضلانی . من فوتبال و فوتسال کار میکردم بصورت حرفه ای. الان یه یکی دوسالی هست که دیگه تفننی شده. اما عضلات پا و باسنم واقعا محکم و قوی هستن. و توو این هفته بیشترین درد رو هم توو این نواحی داشتم.
اصلا یه چیزی بود. ویتامین سی هم مصرف کردم به تجویز پزشک اما بی فائده. الانم درد دارم.

من واقعا سیستم بدنم وحشتناکه. یعنی اصلا نمیدونم بگم چطوریه. یک هفته تمام من آبدرمانی کردم و فقط 1300 گرم وزنم کم شد. و این رو که به هر کسی میگم میمونه. نمیدونم شاید وابستگی بدن من به پروتئین بیشتره که عوارضم شدید بوده.
اما باور کن از هر کسی که واقعا در زمینه آبدرمانی استاد ه و اصول آبدرمانی رو برای سم زدایی گذاشته بپرسی میگه اشتباهه ورزش کردن.
خلاصه خیلی مراقب خودت باش دخملی.
به خدا من که به آرشام هم گفتم. درسته هم خودم و هم اوون خیلی دوست داریم که زود وزن کم کنم اما مهم اینه که به چه قیمتی باشه. به حدی ترسیدم که واقعا آهسته و پیوسته رفتن رو ترجیح میدم.
مخصوصا بدن من که واقعا مقاومه و زودی متابولیسمش رو میاره پائین.
به خدا دیگه خودمم موندم باید چکارش کنم. احتمالا برای تولد آرشام یه هفته بریم ایتالیا. امیدوارم اونجا بتونم یه پزشک متخصص متابولیسم خوب پیدا کنم.


أره عزيزم،منم قبول دارم ابدرماني بخواد طولاني بشه بايد استراحت كامل بود،البته پارسال كه ميگم گرفتم،مولتي ويتامين و مكمل رو هر روز مصرف ميكردم
بعدشم من از فردا عسل و ابليمو دارم مصرف ميكنم،ماها ابدرماني كامل نميگيريم كه
احتمالا همينه عزيزم،بدنت شايد به پروتئين وابسته شده،من دوسالي ميشه كه كلا مصرف پروتئينم خيلي كم شده....شايد به خاطر همينه كه درد عضلاني سراغش نمياد
ولي خدايي بدن تو رو فقط خودت ميشناسي،منم هنوز توي شوك هستم كه اين همه ابدرماني كردي و فقط اونقدر كم كردي
چشم مراقبم عزيزم
نانوك منم اگه عجله نداشتم اصلا سراغ اين رژيم نميرفتم،إرشاد خيلي فرق ميكنه،تو رو اينجوري ديده،ولي قضيه من فرق ميكنه،بنده خدا منو با وزن ٦٧ ديده،يهو بياد ببينه وزنم اينقدر بالا رفته و بهش نگفتم(اخه چي بهش بگم؟) خوب جا ميخوره
انشالله تو ايتاليا يه دكتر خوب پيدا ميكني
اتفاقا يه بنده خدايي الان ايتالياست ازش ميپرسم ببينم دكتر خوب سراغ داره حتما بهت ميگم عزيزم


نانوک جان امیدوارم زودی خوب شی
ولی خوشحال شدم باعث شد سریعتر بیای به بچه ها اینجا بگی تا شاید قبول کنن به هر قیمتی سریع وزن رو نیارن پایین
حرف من رو که باور نمی کنن
حرف هزار مطالعه ای هم که شده باور ندارن
مرسی که اومدی گفتی
مواظب خودت باش
واقعا همینه سلامتی هزار برابر مهمتره
و واقعیتی که وجود داره وزن کم شده برمی گرده
اما در روش های اصولی خیلی کمتر برمی گرده از روش های سریع


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 22:15

نانوک جان امیدوارم زودی خوب شی
ولی خوشحال شدم باعث شد سریعتر بیای به بچه ها اینجا بگی تا شاید قبول کنن به هر قیمتی سریع وزن رو نیارن پایین
حرف من رو که باور نمی کنن
حرف هزار مطالعه ای هم که شده باور ندارن
مرسی که اومدی گفتی
مواظب خودت باش
واقعا همینه سلامتی هزار برابر مهمتره
و واقعیتی که وجود داره وزن کم شده برمی گرده
اما در روش های اصولی خیلی کمتر برمی گرده از روش های سریع
نلي جونم،من كي گفتم صحبت هاي شما رو قبول ندارم گلم
صد در صد قبول دارم،ولي من غير از اين چاره اي ندارم
عزيزم ميدونم نگراني، وازين بابت به خدا كلي ممنونتمممممم
ولي هيچ كس جاي من نيست،واقعا فكر ميكني كسي كه خودش مربي بوده و تا پارسال صد نفر رو براي لاغري و تناسب اندام راهنمايي ميكرده،با اين روش موافقه؟؟؟ نه گلم موافق نيستم،حتي جنبه ي سم زداييش رو خيلي قبول ندارم
ولي من توي موقعيتي هستم كه اگه ١٥ مهر با شكست مواجه بشم ديگه هيچي برام مهم نيست نلي
درست و غلطي رو نميدونم،ولي ٢٨ سال منتظر اين اتفاق بودم
حالا به خاطر چاقي بخواد اين اتفاق بد پيش بره ميدوني چه ضربه اي به من ميخوره عزيزم؟
دعا ميكنم هيچ كس تو شرايط من قرار نگيره
منم تا زماني ادامه ميدم كه بتونم ورزش كنم،ديدم ديگه ناي ورزش كردن ندارم استپ ميكنمش و ميرم سراغ رژيم هاي ديگه
فقط بدون خيلي نظرات برام ارزش داره و ميدونم و مطمئنم فقط سلامتي ما برات مهمه،ولي برام دعا كن زودتر اين استرس لعنتم تموم بشه و برم رو روال عادي زندگيم كه ديه خدايي نكرده ازين رژيم ها نگيرم


مهرگان جون ارزش سلامتی رو کسی که از دست میده می دونه
هیچ چیزی نمی تونه توجیه کنه کسی بخاطر چی داره روی سلامتی اش قمار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازدواج عقد هر چیزی ارزشش رو نداره که داری روی مهمترین مساله زندگی ات یعنی سلامتی ات قمار می کنی
من به نانوک هم گفتم نرو دنبال این رژیم
از زنیت جان هم می خوام این تاپیک رو برداره
من وظیفه ام دونستم بگم اومدم گفتم


Mehregan1986

26 مرداد 1392, 22:30

نانوک جان امیدوارم زودی خوب شی
ولی خوشحال شدم باعث شد سریعتر بیای به بچه ها اینجا بگی تا شاید قبول کنن به هر قیمتی سریع وزن رو نیارن پایین
حرف من رو که باور نمی کنن
حرف هزار مطالعه ای هم که شده باور ندارن
مرسی که اومدی گفتی
مواظب خودت باش
واقعا همینه سلامتی هزار برابر مهمتره
و واقعیتی که وجود داره وزن کم شده برمی گرده
اما در روش های اصولی خیلی کمتر برمی گرده از روش های سریع


مهرگان جون ارزش سلامتی رو کسی که از دست میده می دونه
هیچ چیزی نمی تونه توجیه کنه کسی بخاطر چی داره روی سلامتی اش قمار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازدواج عقد هر چیزی ارزشش رو نداره که داری روی مهمترین مساله زندگی ات یعنی سلامتی ات قمار می کنی
من به نانوک هم گفتم نرو دنبال این رژیم
از زنیت جان هم می خوام این تاپیک رو برداره
من وظیفه ام دونستم بگم اومدم گفتم
مرسي گلم،راست ميگي،چشم،همين الان روزه رو باز ميكنم و از فردا ميرم سراغ اين رژيم هاي يه هفته اي ،فعلا تا ١٥ مهر اينكارو ميكنم ،حالا تا اون موقع هر چي كم كردم،كردم
بعدش بطور اساسي ميرم دنبال لاغري
ممنونم ازت
خوشحالم كه دوستاي خوبي مثل شما دارم
بووووووووس
دعا كن همه چي خوب پيش بره


fofoli

27 مرداد 1392, 10:51

فاطمه جان کجایی ؟ من نگرانتم؟:au:


شهرزاد

27 مرداد 1392, 11:31

مهرگان جون ارزش سلامتی رو کسی که از دست میده می دونه
هیچ چیزی نمی تونه توجیه کنه کسی بخاطر چی داره روی سلامتی اش قمار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازدواج عقد هر چیزی ارزشش رو نداره که داری روی مهمترین مساله زندگی ات یعنی سلامتی ات قمار می کنی
من به نانوک هم گفتم نرو دنبال این رژیم
از زنیت جان هم می خوام این تاپیک رو برداره
من وظیفه ام دونستم بگم اومدم گفتم


دوست دارم نلی جوووون به تو می گن دوست واقعی واقعا دلت پاکه :16:

ولی من ازت جلو می زنم گفته باشم


فاطمه

27 مرداد 1392, 14:05

فاطمه جان کجایی ؟ من نگرانتم؟:au:


سلام عزیزم ، ببخشید که نگرانت کردم :4uboxsmiley:و ممنونم که به یادمی دوست خوبم :thankyou:

دیشب پایان هفتمین روز آب درمانی به روزه م خاتمه دادم ، هفت روز کامل آب درمانی کردم با هفت کیلو کاهش ، از الان تا چند روز میرم برای تثبت وزنم ، تثبیت کردن این وزن خیلی مهمه ، امیدوارم موفق بشم .

روز بیستم مرداد ماه آب درمانی رو شروع کردم و بیست وششم ، ساعت هشت شب افطار کردم . وزن شروع 97 وزن پایان 90


نانوک

27 مرداد 1392, 22:48

سلام عزیزم ، ببخشید که نگرانت کردم :4uboxsmiley:و ممنونم که به یادمی دوست خوبم :thankyou:

دیشب پایان هفتمین روز آب درمانی به روزه م خاتمه دادم ، هفت روز کامل آب درمانی کردم با هفت کیلو کاهش ، از الان تا چند روز میرم برای تثبت وزنم ، تثبیت کردن این وزن خیلی مهمه ، امیدوارم موفق بشم .

روز بیستم مرداد ماه آب درمانی رو شروع کردم و بیست وششم ، ساعت هشت شب افطار کردم . وزن شروع 97 وزن پایان 90






خسته نباشی عزیزدلم
تبریک ویژه


فاطمه

28 مرداد 1392, 01:32

خسته نباشی عزیزدلم
تبریک ویژه




مرسی عزیزم:slxe1vrr6glin3kty2a


fofoli

28 مرداد 1392, 13:26

خوشحالم که 7 کیلو کم کردی همیشه شاد و سر حال باشی:springsmile::2uge4p4::2uge4p4::2uge4p4::2 uge4p4: دماغت چاق اما خودت لاغر باشی:25r30wi::237::237::237::237::25r30wi::25r 30wi::25r30wi::25r30wi::25r30wi:


fakhri

28 مرداد 1392, 15:27

salam, sorry man fonte farsi nadaram majburam finglish type konam

khastam begam doostaii ke aab darmani mikonan hata age ehsas mikonan niaaz be tanghie nadaran hatman in karo bokonan
man yek bar 7-8 sal pish 11 rooz aab darmani kardam
vali bekhatere inke tanghiaro az rooze dovom sevom dige bikhial shode budam kheyli aziat shodam
va vaghean be moshkel bar khordam
fekr nakonid hala ke chizi nemikhorid pas tanghie che fayde dare
hatman roozi yeki do baar in karo bokonid
man az rooe ketaabe ab darmani in karo kardam
lotfan sahl engari nakonid

movafagh bashid :slxe1vrr6glin3kty2a


فاطمه

28 مرداد 1392, 16:20

salam, sorry man fonte farsi nadaram majburam finglish type konam

khastam begam doostaii ke aab darmani mikonan hata age ehsas mikonan niaaz be tanghie nadaran hatman in karo bokonan
man yek bar 7-8 sal pish 11 rooz aab darmani kardam
vali bekhatere inke tanghiaro az rooze dovom sevom dige bikhial shode budam kheyli aziat shodam
va vaghean be moshkel bar khordam
fekr nakonid hala ke chizi nemikhorid pas tanghie che fayde dare
hatman roozi yeki do baar in karo bokonid
man az rooe ketaabe ab darmani in karo kardam
lotfan sahl engari nakonid

movafagh bashid :slxe1vrr6glin3kty2a

سلام ، سوری ، من فونت فارسی ندارم مجبورم فینگلیش تایپ کنم
خواستم بگم دوستانی که آب درمانی میکنن حتی اگه احساس میکنن نیاز به تنقیه ندارن حتما اینکارو بکنن
من یک بار 7-8 سال پیش 11 روز آبدرمانی کردم
ولی به خاطر اینکه تنقیه رو از روز دوم سوم دیگه بی خیال شده بودم خیلی اذیت شدم
و واقعا به مشکل برخوردم
فکر نکنید حالا که چیزی نمی خورید پس تنقیه چه فایده داره
حتما روزی یکی دو بار اینکارو بکنید
من از روی کتاب آب درمانی این کارو کردم
لطفا سهل انگاری نکنید
موفق باشید



دوست عزیز من متن شما رو به فارسی نوشتم که دوستان برای خوندن پست شما مشکل نداشته باشن
فقط یه سوال
اسم کتابتون دقیقا چی بوده و نویسندش کی بوده ؟
با تشکر


fakhri

29 مرداد 1392, 13:36

تغذیه جسم و روح (http://health21.mihanblog.com/post/1)


MrC aziizam ke farsish kardi
az in link mituni ketaabo download koni


فاطمه

29 مرداد 1392, 14:29

تغذیه جسم و روح (http://health21.mihanblog.com/post/1)


MrC aziizam ke farsish kardi
az in link mituni ketaabo download koni

خواهش میکنم

این کتابی که معرفی کردی رو من قبل از اولین آبدرمانیم خوندم ، کتاب خیلی خوبیه ، به بقیه دوستان که علاقمند به آب درمانی هستن توصیه میکنم که حتما این کتاب رو بخونن


گندم1360

01 شهریور 1392, 21:02

این مطلب رو جایی خوندم میذارم که دوستای گلم هم بخونن:







چگونه با نوشیدن آب، لاغر شویم؟ (http://www.persianv.com/pezeshki/085895.php)


آب ماده ای ارزان و قابل دسترس برای کاهش وزن است. تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن آب زیاد می تواند باعث کاهش وزن شود.
نوشیدن آب بیشتر، آسان ترین روشی است که شما می توانید در برنامه کاهش وزن خود از آن استفاده کنید.
راه های لاغر شدن با آب:
- مقدار آبی را که در حال حاضر می نوشید، تعیین کنید. اگر به مقدار کافی آب نمی نوشید (حداقل 8 لیوان در روز)، سعی کنید مقدار آن را افزایش دهید.
- قبل از تشنه شدن ، آب بنوشید. به نشانه های کم آبی در بدن خود توجه کنید. بدن بسیاری از افراد در طی روز دچار کم آبی است، ولی خودشان نمی دانند.
- نوشیدن آب زیاد، میزان سوخت و ساز (متابولیسم) بدن شما را افزایش می دهد. تاثیر نوشیدن آب در افزایش متابولیسم بدن همانند تاثیر ورزش در این امر است.
- آب سرد بنوشید، زیرا باعث کاهش وزن بیشتری می شود. نوشیدن آب سرد، کالری بیشتری از بدن می سوزاند و باعث می شود بدن، سریع تر آب را جذب کند.
ورزش کنید، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و پُرخوری نکنید، آن وقت خواهید دید که بدون ایجاد هیچ مشکلی، وزنتان کم می شود.
- نیم ساعت قبل از خوردن غذا، آب بنوشید. این کار باعث می شود احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.
- هنگامی که صبح از خواب بلند شدید، یک لیوان آب بنوشید. این کار هم به لاغر شدن شما کمک می کند و هم باعث شادابی پوست و کار بهتر دستگاه گوارشی (جلوگیری از یبوست) می شود.
- هنگامی که بیشتر آب می نوشید، بیشتر هم ادرار خواهید کرد که این کار باعث می شود آب هایی که از قبل در بدنتان جمع شده اند، دفع شوند.
- برای اینکه دستگاه گوارش تان بهتر کار کند آب بنوشید.
- نوشابه های شیرین گاز دار و حتی نوشابه های رژیمی (بدون قند) را نخورید تا لاغر شوید. این نوشابه ها باعث افزایش اشتهای شما می شوند. همچنین کالری زیادی دارند.
- مواد غذایی را که آب زیادی دارند، بخورید؛ مثل کاهو، کرفس، بروکلی، مرکبات (پرتقال، لیمو، نارنگی) ، جوانه گندم و حبوبات.
- نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، چای و نوشابه های گازدار را که باعث دفع آب از بدن می شوند، خیلی کم مصرف کنید. به جای آنها، از نوشیدنی های بدون کافئین مثل دوغ و آب میوه استفاده کنید.
- به آب میوه کمی آب اضافه کنید و سپس بنوشید تا هم میزان کالری آن کمتر شود و هم در عین حال نوشیدنی طعم داری بنوشید.
- غذاهای پُر آب مثل انواع میوه ها و سبزی ها، نسبت به غذاهای کم آب مثل کیک و کلوچه، کالری کمتری دارند.
نکات:
1- همیشه از آب سالم و تصفیه شده استفاده کنید.
2- سعی کنید همیشه مقداری میوه یا سبزی به صورت آماده و شسته شده در یخچال نگه دارید تا هر وقت خواستید در دسترس باشند.
3- اگر طعم آب خالی را دوست ندارید، کمی آب لیموترش یا پرتقال به آن اضافه کنید.
فقط، فقط و فقط ، مقدار زیادی آب بنوشید
ورزش کنید، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و پُرخوری نکنید، آن وقت خواهید دید که بدون ایجاد هیچ مشکلی، وزنتان کم می شود.
نیره ولدخانی – کارشناس علوم تغذیه
سایت تبیان


نانوک جون میشه خواهشا خلاصه همه چیزایی رو که میدونی رو بنوسین.خواهش.نکته ها قلقاشو.


فاطمه و نانوک عزیز من میخوام از یک شنبه شروع کنم لطفا بیاین در موردش برامون بگیین .شما تنقیه هم میکردین؟ ودوست دارم تا دانشگاه 10 کیلو کم کنم تو رو خدا بیاین بگین


Zenith

16 شهریور 1392, 00:09

فاطمه و نانوک عزیز من میخوام از یک شنبه شروع کنم لطفا بیاین در موردش برامون بگیین .شما تنقیه هم میکردین؟ ودوست دارم تا دانشگاه 10 کیلو کم کنم تو رو خدا بیاین بگین

دوست عزیزم پست های قبل رو بخون گلم. همه تجربه هاشون رو در موردش گفتن. اگر درست یادم باشه فاطمه هم گفته بود که تنقیه انجام داده


نانوک

16 شهریور 1392, 17:09

فاطمه و نانوک عزیز من میخوام از یک شنبه شروع کنم لطفا بیاین در موردش برامون بگیین .شما تنقیه هم میکردین؟ ودوست دارم تا دانشگاه 10 کیلو کم کنم تو رو خدا بیاین بگین


عزیزم حتما تنقیه رو انجام بده. حتما
من انجام ندادم و واقعا اشتباه کردم چون روده م به شدت تنبل شد


بچه ها من روز سوم آب درمانی هستم از 78/8 اومدم 77/2 .انتظار کاهش بیشتری داشتم.ولی خدا رو شکر فعلا ادامه میدم.ب


ramna

23 شهریور 1392, 20:12

سلام من میخوام شروع کنم :cancan:


Mehregan1986

06 مهر 1392, 22:22

من اين رژيمو شروع کردم از تاريخ 6/7/92 اميدوارم جواب بده.......

دوستان هر کي اطلاعاتي در اين زمينه داره کمکم کنه.

سلااممم گلم،اين تاپيك رو كامل بخوني اطلاعات كافي و كاملي بهت ميده عزيزم
فقط بدون هر كي گرفته(خودم هم گرفتم)بعد از اتمامش از كاهش متابوليسم بدنش كاملا شاكي بوده،طوري كه واسه يه گرم وزن كم كردم خودش رو بايد به اب و اتيش ميزد
بازم هر طور صلاح ميدوني گلم
موفق باشي عزيزم


سلااممم گلم،اين تاپيك رو كامل بخوني اطلاعات كافي و كاملي بهت ميده عزيزم
فقط بدون هر كي گرفته(خودم هم گرفتم)بعد از اتمامش از كاهش متابوليسم بدنش كاملا شاكي بوده،طوري كه واسه يه گرم وزن كم كردم خودش رو بايد به اب و اتيش ميزد
بازم هر طور صلاح ميدوني گلم
موفق باشي عزيزم

يعني شما ميگين بعد از اين رژيم سوخت و ساز بدنم طوري ميشه که سخت وزن کم ميکنم؟؟؟؟


یک دوستی ازم سوال کرد درباره این رژیم اینجا جواب می دم که همه استفاده کنن من این رژیم رو خوشبختانه نگرفتم همشم مدیون نلی هستم نگرفتم ارادشم نداشتم به نظرم رژیم خوبی نیست شکنجه هست من به تثبیت وزنش خیلی مشکوکم چون برای کاهش وزنم خیلی زحمت کشیدم ترسیدم بگیرم و وزنم برگرده درستم فکر کردم آدم نمی شه همش رزیم باشه که من الان کالری شماری هستم همه چی می خورم چیزای ممنوع هم گاهی می خورم اگر با رژیم آب کم کرده بودم شاید وزنم بر می کشت


پری جان منم این رژیمو گرفتم دوستانه میگم اصلا ارزششو نداره
تازه من فقط 4 روز گرفتم-فقط 3روز اول 1کیلو کاهش داشتم بعد در کل 3.600 کم کردم که قشنگ 1کیلوش برگشت و 2 هفته طول کشید تا بعد از اون تونستم دوباره کاهش داشته باشم جدا از گندزدن به متابولیسم بدن من که کلا یبوست داشتم با این رژیم دیگه افتضاح شدم
واقعا ارزششو نداره


درسته شايد درست ميگين.ولي اين رژيم واسه من که خسته از چاقي و خوردن و نخوردن.و گرفتن و نگرفتنه خوبه.

چون واقعا ميخام لاغر کنم.شده بميرم.تصميمم قطعيه.

الان روز دوم رژيم ابدرمانيمه.اصن گرسنه نميشم.فقط گاهي هوس غذا ميکنم همين


شما به نظرتون چه رژيمي بعد اين بگيرم که وزنم بالا نره ثابت بمونه؟؟؟؟


Mehregan1986

07 مهر 1392, 13:08

درسته شايد درست ميگين.ولي اين رژيم واسه من که خسته از چاقي و خوردن و نخوردن.و گرفتن و نگرفتنه خوبه.

چون واقعا ميخام لاغر کنم.شده بميرم.تصميمم قطعيه.

الان روز دوم رژيم ابدرمانيمه.اصن گرسنه نميشم.فقط گاهي هوس غذا ميکنم همين


شما به نظرتون چه رژيمي بعد اين بگيرم که وزنم بالا نره ثابت بمونه؟؟؟؟

ما هر حرفي بزنيم شما كار خودت رو ميكني گلم
بدون مرگ خيلي بهتر ازين رژيم هست،چون بعدش واقعا كلافه و گيج ميشي ازين كه متابوليسمت وحشتناك مياد پايين،
بله گرسنگي نداره
چون خودم گرفتم كاملا تجربه دارم
اين رژيم براي لاغري نيست،براي درمان بيماريهاي خاص هست،يه جور سم زدايي هست،چون برگشت وزنش اگه فقط يكمي رعايت نكني برگشت داره

انشالله موفق بشي گلم،دو سه روز فقط غذاهاي ابكي بخور،مثل سوپ يا غذاهايي مثل فرني و حريره بادوم

راستي ميدوني كه توي اين رژيم نبايد ورزش و تحرك بالا داشته باشي كه،چون عضله هات كاملا نابود ميشن


اره عزيزم تحرک ندارم کلا.پشت پي سي نشستم.

بعدش شايد رژيم ميوه درماني گرفتم


درسته شايد درست ميگين.ولي اين رژيم واسه من که خسته از چاقي و خوردن و نخوردن.و گرفتن و نگرفتنه خوبه.

چون واقعا ميخام لاغر کنم.شده بميرم.تصميمم قطعيه.

الان روز دوم رژيم ابدرمانيمه.اصن گرسنه نميشم.فقط گاهي هوس غذا ميکنم همين


شما به نظرتون چه رژيمي بعد اين بگيرم که وزنم بالا نره ثابت بمونه؟؟؟؟

میدونی نانوک قبل از من این رژیمو گرفته بود و اومد همین حرفایی که ما الان میزنیم رو گفت ولی من دقیقا مثل تو فکر میکردم و گفتم نه من باید این رژِیمو بگیرم و بعد از آبدرمانی فهمیدم ارزششو نداره ببین من تو 4 روز 3.600 کم کردم درسته ولی 2 هفته طول کشید تا دوباره کاهش وزن داشته باشم پس در واقع من اون 3.600 رو توی 3هفته کم کردم تازه جدا از اینکه اون 3.600 حدود یه کیلوش هم برگشت !!!!من نمیخوام مجبورت کنم فقط چون تازه شروع کردی نمیخوام بعدا نا امید بشی اینو ول کنی بری بقیه رژیم های سریع سایتو بگیری خیلی بهتره !بچه ها با همین اتکینز تو یه هفته تا5 کیلو هم فک کنم لاغر کردن تازه کلی هم بدن تقویت میشه با پروتئین یا رژیم انگور تا جایی هم که شنیدم استپ نداشته بعدش
بازم هر جور صلاح میدونی پری جون


در راستای مضررات این رژیم یادم اومدم!
فاطمه کجاست؟ من از بعد از آبدرمانی تو انجمن ندیدمش!!!!


باربارا

20 اردیبهشت 1393, 20:34

آره بابا من شنیدم یکی با یه هفته رژیم آب درمانی به خاطر کم شدن غلظت یون های بدنش تو کما رفته بود! ارزش نداره بابا دندم نرم کم میخورم خوب!:4381:


شهرزاد

20 اردیبهشت 1393, 21:00

آره بابا من شنیدم یکی با یه هفته رژیم آب درمانی به خاطر کم شدن غلظت یون های بدنش تو کما رفته بود! ارزش نداره بابا دندم نرم کم میخورم خوب!:4381:

نه نگير آبدرماني اسمش روشه براي درمانه رژيم لاغري نيست


اميرعلي

28 اردیبهشت 1393, 16:02

اب درمانی چهل روزه چسبندگی روده میاره ولی من قبلا سه روز گرفتم خیلی توی روح و جسم تاثیر گداشت و سه کیلو هم کم کردم برای سم زدایی سه روزش هم خوبه


خوشبختی

08 خرداد 1393, 13:22

بچه ها من 2روزه این کتابو دارم می خونم
http://www.fardabook.com/media/catalog/product/cache/1/image/300x391/593e3f592a9234705fa11a3fe255f2ff/i/m/image_21037_1_6544.jpg
بد وسوسه شدم واسه روزه گرفتن. ولی اینجا رو خوندم سردرگم شدم. چرا انقد ر نظرات منفی؟


afsaneh.b

21 تیر 1393, 12:43

سلام من از امروز شروع کردم
اتفاقا روزه ام دارم
حالا تا افطار انشالله
قبلا هم انجام دادم
البته 20 روزش را حالا سعی می کنم تو این تاپیک برای آدمهای که بدن میخوان استفاده کنن گزارشام را بنویسم
من واقعا الان به پاکسازی نیاز دارم و درد تقریبا شدیدی تو ناحیه کلیه هام دارم البته بدون هیچ بیماری خاصی
امیدوارم همگی موفق باشید


بهترین روش اروم اروم وزن کم کردنه...این روشای سریع ادمو به غذا حریص تر میکنه و باعث برگشت وزن میشه.


خوشبختی

21 تیر 1393, 13:06

دوستای خوبم پیشنهاد میدم قبل از اقدام به این کار حتما اون کتاب رو مطالعه کنید ! خیلی مفیده


afsaneh.b

21 تیر 1393, 22:43

سلام
من امروز 1ق غ خوری عسل با اب و 2تا لیموترش شربت کردم که 3تا لیوان شد خوردم
و تا الان 1ل چای سبز و 1 ل دارچین و 2تا خرما خوردم
فردا کشمش میخرم و جای خرما گاهی میخورم البته 50 تا دونه
وزن صبحم 88 بود ولی قبل از افطار 86.7 بودم


afsaneh.b

22 تیر 1393, 10:57

یکشنبه 22تیرماه93 روز دوم

وزن:86.3
افطار دیروز 1 ق غ عسل 2تا لیمو ترش که شد 3 لیوان و 4تا خرما معمولی و 6 تا خرمای ریز که فکر نکنم همش را سر جمع کنی 2تا خرما شن خوردم
4لیوان دارچین وچای سبز و چند لیوان آب
سنگینی تو ناحیه کمر و پهلوهام که اذیت می کنه داره کمتر میشه.
کلا خوابم دیروز زیاد بودو جالبه برخلاف همیشه زیاد قدرت بالا پایین پریدن ندارم
همگی موفق باشید


afsaneh.b

22 تیر 1393, 22:14

سلام به همه
آخییییییی
امروز هم افطار شد هورراااااااااااا
1 ق عسل +4 عددلیمو ترش کوچک +1 لیتر آب ویخ
2 ل جای سبز و دارچین تا الان 30 تا کشمش
فکر کنم 2 لیوان دیگه چای بخورم و چندتا خرما یا کشمش


afsaneh.b

23 تیر 1393, 11:28

دوشنبه 23تیرماه93 روز سوم

وزن:85
افطار دیروز 1 ق غ عسل 3تا لیمو ترش که شد 4لیوان و 4تا خرما ی ریز خوردم
2لیوان دارچین وچای سبز و چند لیوان آب
سنگینی تو ناحیه کمر و پهلوهام که اذیت می کنه داره کمتر میشه.
دیشب سرم به شدت درد میکرد ولی امروز خیلی کمتر شده


دوستایه گلم سلام
بابت حذف برخی از پست ها ازتون معذرت میخوام
اما اون پست ها اسپم محسوب میشه
و نباید تویه تاپیک روش هایه رژیم باشه
ازتون خواهش میکنم که به خاطره راحتیه خودمون و استفاده بهتر از
تجربیاتی که دوستانمون در اختیارمون میذارن
از اسپم گذاری تویه تاپیک ها خودداری کنید
به خاطره همکاری قشنگ و مهربانانه تان سپاسگذاریم
با تشکر


afsaneh.b

23 تیر 1393, 13:34

سلام عزیزان
نمیدونم چرا همه اینقدر به آب درمانی بدبین هستین
من که یک بار انجامش دادم و از وزن 10 کیلو کم شد حداقل وهیچ وقت هم اضافه نشد!!!!!
بعد آب درمانی خوب باید عین هر رژیم دیگه باید مراقب بود ورزش کرد از غذاهای طبیعی استفاده کرد
آره آبدرمانی را طب سنتی تجویز میکنه و اون اصلا روش غذا خوردن اتکینز یا پروتین یا روش غذا خوردن مارو قبول نداره
من هیچ تعصبی راجب این رژیم و رژیمهای دیگه ندارم و به هیچ کس هم توصیه نمی کنم
ولی خوب این همه نظرات عجیب غریب در موردش برام عجیبه
به نظرم مثل ترسیدن از لولو هست!!!!!
امیدوارم همه موفق باشید


ایا می شود برای 3 تا 4 روز فقط ابدرمانی کرد:bathtubsmile:


masi1

09 مرداد 1393, 18:14

دوستان من یه سوال دارم.
من که الان بچه شیر میدم میتونم لز این رژیم استفاده کنم یا نه؟

- - - Updated - - -

دوستان من یه سوال دارم.
من که الان بچه شیر میدم میتونم لز این رژیم استفاده کنم یا نه؟


parical

25 مرداد 1393, 17:42

اب درمانی عالیههههههههههه:16::16::bliss:


danoosh

30 مرداد 1393, 16:04

من امروز رزیم اب شروع کردم می خوام 11 کیلو کم کنم تا به وزن 54 برسم



- - - Updated - - -


اب درمانی عالیههههههههههه:16::16::bliss:

منم باهتون موافم :)


Amanda

30 مرداد 1393, 18:34

منم قبلاً يه سرى 8روزه كه همون 8كيلو رو كم كردم
يه سرى 15روزه گرفتم كه 10كيلو كم كردم
ولى بعد از يك سال با بى رعايتى خودم باز برگشت
ولى الان هرچه سعى ميكنم ديگه نمى تونم بگيرم


saeid ctrl

03 شهریور 1393, 18:22

ببخشید من تازه واردم اسپم یعنی چی؟حواسمو جمع کنم:2029_002:

- - - Updated - - -

امیدوارم اون خانمی ک ب بچه شیر میده سمتش نره:276:


bratz

03 شهریور 1393, 18:28

ببخشید من تازه واردم اسپم یعنی چی؟حواسمو جمع کنم:2029_002:

- - - Updated - - -

امیدوارم اون خانمی ک ب بچه شیر میده سمتش نره:276:

سلام عزیزم اسپم یعنی همین کاری که شما کردی!
تو جایی که اصلا نیازی نیست پست گذاشته بشه پست بدون ربط به موضع گذاشتن میشه اسپم.
عزیزم بهتره واسه راحتیه خودت و استفاده بهتر از سایت اینجا رو بخونی آموزش کامل استفاده از سایت (http://www.forum.zibatan.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-10/)


NYMERIA

03 شهریور 1393, 20:27

سلام دوستان,

این رژیم بدون ورزش هم کاهش وزن داره یا حتما باید با ورزش همراه باشه؟؟

آخه آدم دیگه جون ورزش کردن نداره!


Zenith

04 شهریور 1393, 11:01

سلام دوستان,

این رژیم بدون ورزش هم کاهش وزن داره یا حتما باید با ورزش همراه باشه؟؟

آخه آدم دیگه جون ورزش کردن نداره!
بله بدون ورزشش هم کاهش داره. ولی تاثیر ورزش روی کاهش و زیبایی اندام و سلامتی این روش خیلی زیاده


کپل جون

13 شهریور 1393, 16:20

سلام من در حال حاضر دارم این رژیم رو میگیرم
۱۱۶ بودم شدم ۱۱۰
دیدم کسی رو که این رژیم رو گرفته وجواب گرفته

اگه این رژیم رو درست نگیریم تو کما میریم چون تعادل یونی بدن به.هم میریزه
حتما حتما باید تنقیه انجام داده بشه وگرنه انسداد روده به هم میزنیم
من از فردا باید با هر وعده اب اندازه یه برنج نمک بخورم
فقط بزرگترین مشکلم تشنه نشدنمه
البته برای مقادیر آبی که باید مصرف بشه حتما باید مزاج در نظر گرفته بشهمثلا من که سرد وترم بیشتر بدنم از اب انباشته شده مطمئنا نباید ۲ لیتر آب بخورم

من که فعلا سالمم حالم عالیه کمبود انرژیم ندارم
به امید خدا ۴۵ روز که تموم شد وبا چیزهایی که گفته شده افطار کردم
یه مدت میوه خواری میکنم

امید دارم خداوند به همه اراده فولادی بده
آمیییییییییین:34zn0n5:


judy.abbott

21 شهریور 1393, 00:57

آب ماده ای ارزان و قابل دسترس برای کاهش وزن است. تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن آب زیاد می تواند باعث کاهش وزن شود.

نوشیدن آب بیشتر، آسان ترین روشی است که شما می توانید در برنامه کاهش وزن خود از آن استفاده کنید.


راه های لاغر شدن با آب:


- مقدار آبی را که در حال حاضر می نوشید، تعیین کنید. اگر به مقدار کافی آب نمی نوشید (حداقل 8 لیوان در روز)، سعی کنید مقدار آن را افزایش دهید.
- قبل از تشنه شدن ، آب بنوشید. به نشانه های کم آبی در بدن خود توجه کنید. بدن بسیاری از افراد در طی روز دچار کم آبی است، ولی خودشان نمی دانند.
- نوشیدن آب زیاد، میزان سوخت و ساز (متابولیسم)بدن شما را افزایش می دهد تاثیر نوشیدن اب در افزایش متابولیسم بدن همانند تاثیر ورزش است


نیم ساعت قبل از خوردن غذا، آب بنوشید. این کار باعث می شود احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.
- هنگامی که صبح از خواب بلند شدید، یک لیوان آب بنوشید. این کار هم به لاغر شدن شما کمک می کند و هم باعث شادابی پوست و کار بهتر دستگاه گوارشی (جلوگیری از یبوست می شود)

- هنگامی که بیشتر آب می نوشید، بیشتر هم ادرار خواهید کرد که این کار باعث می شود آب هایی که از قبل در بدنتان جمع شده اند، دفع شوند.
- برای اینکه دستگاه گوارش تان بهتر کار کند آب بنوشید.
نوشابه های شیرین گاز دار و حتی نوشابه های رژیمی (بدون قند) را نخورید تا لاغر شوید این نوشابه ها باعث افزایش اشتهای شما می شوند همچنین کالری زیادی دارند
کاهو کرفس بروکلی مرکبات پرتغال لیمو نارنگی جوانه گندم و حبوبات نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه

و نوشابه های گازدار را که باعث دفع آب از بدن می شوند، خیلی کم مصرف کنید. به جای آنها، از نوشیدنی های بدون کافئین مثل دوغ و اب میوه استفاده کنید

آب سرد بنوشید، زیرا باعث کاهش وزن بیشتری می شود. نوشیدن آب سرد، کالری بیشتری از بدن می سوزاند و باعث می شود بدن، سریع تر آب را جذب کند.د.همچنین کالری زیادی دارند.
- مواد غذایی را که آب زیادی دارند، بخورید؛ مثل میوه و سبزی
- به آب میوه کمی آب اضافه کنید و سپس بنوشید تا هم میزان کالری آن کمتر شود و هم در عین حال نوشیدنی طعم داری بنوشید.
- غذاهای پُر آب مثل انواع غذاهای کم آب مثل کیک و کلوچه، کالری کمتری دارند.
نکات:


1- همیشه از آب سالم و تصفیه شده استفاده کنید.
2- سعی کنید همیشه مقداری میوه یا سبزی به صورت آماده و شسته شده در یخچال نگه دارید تا هر وقت خواستید در دسترس باشند.
3- اگر طعم آب خالی را دوست ندارید، کمی آب لیموترش یا پرتقال به آن اضافه کنید.


بچه ها من این روش رو به کسی پیشنهاد نمی کنم
مگر تحت نظر پزشک
البته یه عده از دوستان هم تحت نظر پزشک این رژیمو گرفتن ولی باز هم دچار مشکل شدن و البته اضافه وزن مجدد بعد کاهش با این رژیم
چون در این روش سوخت و ساز بدن به شدت کاهش پیدا می کنه
بهتره عاقلانه و آگاهانه روش کاهش وزنتون رو انتخاب کنید


امین قیاسی

17 اردیبهشت 1394, 01:12

سلام دوستان
وقت بخیر
من رژیم آب درمانی رو در تاریخ 94/02/13 با هدف تصفیه و سلامت جسم شروع کردم و بطور حتم تا 40 یا 45 روز ادامه خواهم داد.

تنها مواد دریافتی بدن من آب هستش.

سعی میکنم در طی هر 5 یا 10 روز تجربیاتم رو در این مورد اینجا برای دوستان قرار بدم.


melika horan

03 اسفند 1394, 15:02

این روش واقعا کم می کنه ؟؟؟؟؟؟؟


eli.topoli

24 تیر 1395, 12:42

تو این روش میشه روزی 2لیتر آب خورد یا زیاده؟


تو این روش میشه روزی 2لیتر آب خورد یا زیاده؟

1ـ مصرف آب؛ هر ساعت بيداری، در تابستان، 1 ليوان و در زمستان بيش از نصف ليوان ـ جرعه جرعه ـ بنوشيد. يک بار آب جوشيده ی سرد شده،ويک بار آب معمولی.


afsaneh.b

06 مرداد 1395, 09:59

سلام
من هفتمین روز شروع آب درمانیم هستم وزن شروعم این بار 95/800 بوده هدفم از انجام آب درمانی پاکسازی بدنم بود چون یکماه در گیر بیماری سختی شدم و بر اثر استفاده داروی زیاد معده درد بدی گرفتم یک ماه قبل هم خام گیاهخواری کردم که حدود 4/500 کیلو کاهش وزن داشتم ولی طی 6 روز گذشته 6/500 کیلو کم کردم . صبح روز هفتم 89/300کیلو هستم . در دوره سم زدایی اولیه دردهای زیادی تحمل کردم من قبلا هم تجریه آب درمانی داشتم ولی اصلا درد نداشتم یا همان 2 روز اول بود در دوره های قبل از شربت عسل هم استفاده می کردم ولی این بار فقط آب خالص خوردم چند روز بعد بازم می آم و گزارش میدم به امید موفقیت همگی


afsaneh.b

10 مرداد 1395, 13:03

سلام
من روز دهم آب درمانی را پشت سر گذاشتم در این مدت 8/500 کم کردم و قرار هست تا 14 روز ادامه بدم و صبح 15 روز با سوپ چربی سوز رژیم را به پایان برسانم و رژیم سوپ چربی سوز را ادامه بدم و بعد از 2 هفته استراحت که من سوپ جربی سوز را انتخاب کردم یا بعدش میوه بخورم دوباره هر هفته 2 روز آب درمانی و 5 روز دیگر را تغدیه متعادل انجام بدم پایان رژیم می آم و گزارش میدم به امید موفقیت همگی


afsaneh.b

13 مرداد 1395, 22:52

سلام یه همگی
امروز روز 14 آبدرمانی من بود در طول دوره بد مزه بودن دهان خیلی اذیتم کرد و کلا طی این دو هفته 10 کیلو گرم کاهش وزن داشتم 2 روز آخر خیلی حال تهوع داشتم و فردا صبح با آب سیب یا هندوانه افطار می کنم و در طی روز ازسوپ چربی سوز استفاده می کنم به امید موفقیت همگی


Badeh

14 مرداد 1395, 04:43

سلام به همگی من میخوام این رژیم رو امتحان کنم
چند تا سوال داشتم
تنقیه چیه و یعنی چی؟
و بعد اینکه باید مولتی ویتامین بخورم یا نه ؟
و دیگه اینکه 2 لیتر آب در روز باید بخورم فقط و بیشتر از اون نباید بشه ؟
ورزش هم نیم ساعت تردمیل مشکل داره یا نه ؟


Zenith

14 مرداد 1395, 08:26

سلام به همگی من میخوام این رژیم رو امتحان کنم
چند تا سوال داشتم
تنقیه چیه و یعنی چی؟
و بعد اینکه باید مولتی ویتامین بخورم یا نه ؟
و دیگه اینکه 2 لیتر آب در روز باید بخورم فقط و بیشتر از اون نباید بشه ؟
ورزش هم نیم ساعت تردمیل مشکل داره یا نه ؟


تنقیه نوعی شستشوی روده است که در مراکز درمانی بصورت سرپایی و سریع انجام میشه

میتونید مولتی ویتامین هم بخورید. البته آب درمانی کامل میگه حتی مولتی ویتامین هم خورده نشه



مصرف آب؛ هر ساعت بيداری، در تابستان، 1 ليوان و در زمستان بيش از نصف ليوان ـ جرعه جرعه ـ بنوشيد. يک بار آب جوشيده ی سرد شده،ويک بار آب معمولی.

یعنی یه مقدار بیشتر هم شد اشکال نداره. چون ساعات بیداری افراد مختلف متفاوته

نه ورزش مشکلی نداره


Badeh

14 مرداد 1395, 16:10

تنقیه نوعی شستشوی روده است که در مراکز درمانی بصورت سرپایی و سریع انجام میشه

میتونید مولتی ویتامین هم بخورید. البته آب درمانی کامل میگه حتی مولتی ویتامین هم خورده نشه


یعنی یه مقدار بیشتر هم شد اشکال نداره. چون ساعات بیداری افراد مختلف متفاوته

نه ورزش مشکلی نداره

مرسی عزیزم از پاسخت
فقط یه چیزی قرص آهن هم میخورم من
این تنقیه هیچ روش و راه خونگی نداره؟

- - - Updated - - -

زنیث جان قرص مسهل و اینا روده رو تمیز نمی کنه ؟


afsaneh.b

15 مرداد 1395, 09:55

سلام دوست عزیز

اب درمانی بیشتر یک روش درمانی هست تا کاهش وزن من به شخصه هر
وقت بدنم به بیماری دچار میشه این کار را انجام میدم خوب کاهش وزن هم به همراه داره
فقط چون بارها تجربش کردم وظیفه خودم می دونم که این موضوع را با شما در میان بگذارم
در اب درمانی کامل صرفا از اب خالص استفاه میشه نه هیچ نوع داروی دیگری
برای کسب اطلاعات کاملتر شما می تونید به سایت دکتر زرین اذر مراجعه کنید
ایشان تنقیه را لازم نمی دانند
من در بارهای قبل اب درمانی از شربت عسل و اب لیمو استفاده می کردم و کاهش وزن هم داشتم
و تا 21 روز هم ادامه دادم و اصلا ناراحت کننده نبود و کار هم می کردم
ولی در اب درمانی صرف نمی شود و نباید ورزش کرد و تقریب استراحت کامل است
به امید موفقیت همگی


ا





سلام به همگی من میخوام این رژیم رو امتحان کنم
چند تا سوال داشتم
تنقیه چیه و یعنی چی؟
و بعد اینکه باید مولتی ویتامین بخورم یا نه ؟
و دیگه اینکه 2 لیتر آب در روز باید بخورم فقط و بیشتر از اون نباید بشه ؟
ورزش هم نیم ساعت تردمیل مشکل داره یا نه ؟


Badeh

16 مرداد 1395, 01:29

سلام دوست عزیز

اب درمانی بیشتر یک روش درمانی هست تا کاهش وزن من به شخصه هر
وقت بدنم به بیماری دچار میشه این کار را انجام میدم خوب کاهش وزن هم به همراه داره
فقط چون بارها تجربش کردم وظیفه خودم می دونم که این موضوع را با شما در میان بگذارم
در اب درمانی کامل صرفا از اب خالص استفاه میشه نه هیچ نوع داروی دیگری
برای کسب اطلاعات کاملتر شما می تونید به سایت دکتر زرین اذر مراجعه کنید
ایشان تنقیه را لازم نمی دانند
من در بارهای قبل اب درمانی از شربت عسل و اب لیمو استفاده می کردم و کاهش وزن هم داشتم
و تا 21 روز هم ادامه دادم و اصلا ناراحت کننده نبود و کار هم می کردم
ولی در اب درمانی صرف نمی شود و نباید ورزش کرد و تقریب استراحت کامل است
به امید موفقیت همگی


ا

سلام عزیزم یه دنیا تشکر از پاسخت

- - - Updated - - -

بچه ها یه سوال من آب معمولی میخورم ها مشکلی که نداره؟
کسی میتونه راهنمایی کنه؟
اگه کمتر از مقدار گفته شده آب بخوری مشکلی پیش نمیاد؟


Badeh

16 مرداد 1395, 17:57

سلام عزیزان
نمیدونم چرا همه اینقدر به آب درمانی بدبین هستین
من که یک بار انجامش دادم و از وزن 10 کیلو کم شد حداقل وهیچ وقت هم اضافه نشد!!!!!
بعد آب درمانی خوب باید عین هر رژیم دیگه باید مراقب بود ورزش کرد از غذاهای طبیعی استفاده کرد
آره آبدرمانی را طب سنتی تجویز میکنه و اون اصلا روش غذا خوردن اتکینز یا پروتین یا روش غذا خوردن مارو قبول نداره
من هیچ تعصبی راجب این رژیم و رژیمهای دیگه ندارم و به هیچ کس هم توصیه نمی کنم
ولی خوب این همه نظرات عجیب غریب در موردش برام عجیبه
به نظرم مثل ترسیدن از لولو هست!!!!!
امیدوارم همه موفق باشید

میشه کم تر از مقدار گفته شده آب نوشید؟


afsaneh.b

16 مرداد 1395, 19:23

میشه کم تر از مقدار گفته شده آب نوشید؟
سلام عزیزم
توصیه شده در تابستان با توجه به گرما و فعالیت روزانه 1 لیوان آب در هر ساعت که بیدارید و در زمستان نصف لیوان
کمتر از 2 لیتر بخورید آب بدن کم میشه و خطرناک هست
من روزانه 2 تا 4 لیتر آب می خوردم یعنی اصلا تشنه میشدم
عزیزم اگه جنبه درمان نداره آب عسل و آبلیمو تازه حداقل 2 لیوان یکی صبح یکی شب بخورید
من قبل از این بار که بیمار بودم روزه ام با همین ترکیب که گفتم بود و مولتی ویتامین جوشان حتما می خوردم
باز شما صاجب اختیارین
دوست خوب همیشه موفق باشید
شما الان رژیم را شروع کردین
به خدا تو وزن شما با آبمیوه طبیعی هم جواب میده
من الان 3 روز تمام کردم روزه 14 روزه ام را ولی هنوز درگیرم با غذا خوردن در حالیکه بارهای قبل که فقط آب نبود اصلا مشکل نداشتم
دهمیشه خوب هر راهی که ادامه میدید همیشه موفق باشید:4uboxsmiley:

- - - Updated - - -

راستی من پس از گذشت 2 هفته برمی گردم و دوباره هر هفته 2 روز آبدرمانی و 5 رز رژیم عادی را ادامه میدم
این توصیه یکی از کسانی هست که 20 سال هست که در این زمینه تجربه داره باز برمی گردم و ادامه تجربیاتم را می نویسم


سلام بچه ها من یه هفتست دارم با خودم کلنجار میرم که این روزه رو بگیرم یا نه
بالاخره با خودم کنار اومدم از فردا به مدت سه روز میخوام روزه آب بگیرم
اگه تونستم طولانی ترش میکنم
سعیمو میکنم عسل نخورم ولی اگه دیدم واقعا نمیتونم عسل هم میخورم:245:


afsaneh.b

24 مرداد 1395, 13:15

موفق باسی دوستم

سلام بچه ها من یه هفتست دارم با خودم کلنجار میرم که این روزه رو بگیرم یا نه
بالاخره با خودم کنار اومدم از فردا به مدت سه روز میخوام روزه آب بگیرم
اگه تونستم طولانی ترش میکنم
سعیمو میکنم عسل نخورم ولی اگه دیدم واقعا نمیتونم عسل هم میخورم:245:


afsaneh.b

25 مرداد 1395, 20:57

سلام من بعد از گذشت 10 روز از یک دوره 2 هفته ای آب درمانی دوباره دارم 2 روز در هر هفته آبدرمانی می کنم
دیروز ساعت 3 بعد از ظهر شروع کردم دیروز صبح 96 بودم امروز صبح 93 کیلو بودم فردا هم میام گزارش میدم
امروز هم بسیار سر درد داشتم که در اولین روز آب درمانی طبیعی هست
وزن من هنوز به حال نرمال در نیامده بهش زیااد توجه نمی کنم در دوره قبل تا 85/600 کم کردم
من سلامتم برام از همه چیز مهمتر است
به امید موفقیت همگی


afsaneh.b

26 مرداد 1395, 11:21

سلام
دومین روز آب درمانی صبح وزن من 91 کیلو شد
من تا ظهر آب درمانی این هفته ام تمام میشه تا هفته دیگه که باز میام گزارش میدم
به امید موفقیت همگی


سعیده 2

30 مرداد 1395, 17:46

سلام دوستان
کسی هست که بخواد ابدمانی رو شروع کنه؟
من از سه روز دیگه شروع میکنم
اگه کسی مایل بود شروع کنه اعلام کنه
ممنون


afsaneh.b

31 مرداد 1395, 09:35

سلام دوست خوب
من 2 روزش با شما هستم چون هفته ای 2 روز این کارو انجام میدم
شما از کی این کارو انجام میدین؟

سلام دوستان
کسی هست که بخواد ابدمانی رو شروع کنه؟
من از سه روز دیگه شروع میکنم
اگه کسی مایل بود شروع کنه اعلام کنه
ممنون


سعیده 2

31 مرداد 1395, 16:35

سلام عزیزم من از پس فردا شزوع میکنم:626gdau:
جون فردا باید نهارو شام سوپ بخورم
هفته ای دوروز این رژیم رو میگیرین سایر روزا طبق رژیم بعد ابدرمانی فقط حریره بادام و فرنی و اب میوه مصرف دارین یا غذا هم میخورید؟
هفته ای چقدر کم میکنید ؟
من میخوام سری اول 5 الی 7 روز بگیرم اگه خدا کمکم کنه:6:


afsaneh.b

31 مرداد 1395, 17:20

سلام
من 3 هفته پیش 14 روز گرفتم 10 کیلو کم کردم
من به جهت درمان این کارو انجام میدم
من بعدش رزیم سوپ چربی سوز گرفتم که با اینکه سوپ دوست داشتم حالم خوب نبود احتباس اب داشتم پرید شدم بعدش
ولی هدفم الان منظم کردن رزیم وسلامت بدنم هست
این هفته روی 92-93 بودم
بالا تجربیاتم نوشتم عزیزم اگه دوست داشتین بخونین
من 5 روز سالم و کم خوردن تجربه میکنم و 2 روز اب را
من امروز سوپ خوردم و از 4 امروز سعی می کنم اب بخورم تا 2 روز اینده به امید خدا
منتظر شنیدن تجربیات و موفقیت شما هستم
QUOTE=سعیده 2;444353]سلام عزیزم من از پس فردا شزوع میکنم:626gdau:
جون فردا باید نهارو شام سوپ بخورم
هفته ای دوروز این رژیم رو میگیرین سایر روزا طبق رژیم بعد ابدرمانی فقط حریره بادام و فرنی و اب میوه مصرف دارین یا غذا هم میخورید؟
هفته ای چقدر کم میکنید ؟
من میخوام سری اول 5 الی 7 روز بگیرم اگه خدا کمکم کنه:6:[/QUOTE]


سعیده 2

31 مرداد 1395, 17:58

ممنون عزیزم موفق باشی
راستی 14 روز متوالی اب گرفتی یا دو روز دو روز ؟
وزنت برگشتی هم داشته؟

- - - Updated - - -

دوستان یه سوال
تنفیه با تخلیه معده با هم انجام میشه یا ابی که برا تنفیه با لعاب گل ختمی میخوریم باید تو بدن بمونه؟
من گیج شدم

- - - Updated - - -

اخه تنفیه رو نوشته از روز دوم تا پنجم صبح و شب
ولی تخلیه معده هر 5 روز یک بار


سعیده 2

02 شهریور 1395, 17:01

سلام دوستان
لطفا یکی راهنمایی کنه ممنون میشم
تنفبه با نخلیه معده فرقش چیه ؟ من از فردا میخوام شروع کنم
خواهش میکنم راهنماییم کنید
من سر در نیاوردم تنفیه با تخلیه معده فرقش چیه هر چقد خوندم


سعیده 2

06 شهریور 1395, 15:33

سلام دوستان
من امروز روز 4 ام رژیم اب هستم
از وزن 82.5 به 78.5 رسیدم
تا اخر روز دوم اصلا حالم خوب نبود از دیروز خدا رو شکر خیلی بهتر شدم
انشاالله اکه بتونم تا روز 7 ام ادامه میدم بعد 1 هفته رژیم بعد اب رو رعایت میکنم بعد دوباره شروع میکنم
برام دعا کنید که تا روز 7 ام به 75 برسم


Zenith

07 شهریور 1395, 21:53

سلام دوستان
من امروز روز 4 ام رژیم اب هستم
از وزن 82.5 به 78.5 رسیدم
تا اخر روز دوم اصلا حالم خوب نبود از دیروز خدا رو شکر خیلی بهتر شدم
انشاالله اکه بتونم تا روز 7 ام ادامه میدم بعد 1 هفته رژیم بعد اب رو رعایت میکنم بعد دوباره شروع میکنم
برام دعا کنید که تا روز 7 ام به 75 برسم
آفرین سعیده جان. چقدر خوب پیش رفتی. تخلیه معده انجام دادی؟ تفاوتش رو فهمیدی؟


Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 1399 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر