موضوعات وبسایت : ورزشی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تمرین جلو بازو در خانه با کش

تمرین جلو بازو در خانه با کش

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 14:03

برای خیلی‌ها شاید مقدور نباشد برای تقویت عضلات و فرم دادن به آن به باشگاه مراجعه کنند، دور بودن باشگاه، خستگی یک روز کاری و عدم تمایل به گیر افتادن در ترافیک و …. خیلی موارد دیگه که مانع از رفتن شما به باشگاه شود. اما اگر همچنان مصمم به ورزش بدنسازی هستید، خصوصا تقویت عضلات بازو ما در این مطلب 6 حرکت با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو را به شما معرفی می‌کنیم.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در ابتدا بهتر است بدانید عضلات بازو آن دسته از عضلات هستند که استخوان بازو را احاطه کرده و به دو گروه مشخص تقسیم می‌شوند. گروه اول عضلاتی هستند که باعث خم شدن ساعد روی بازو می‌گردند و شامل دو عضله دوسربازو و بازوئی قدامی می‌گردند.

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

جلو بازو با کش بدنسازی

1448462770-band-arm-exercise-1.gif

بایستید، یکی از پاها را جلوتر قرار دهید و کش را زیر پای‌تان نگه دارید، دستگیره کش بدنسازی را با دستان در جلو بدن نگه دارید، به نحوی که دست‌ها کاملا کشیده باشند و کف دست‌ها به سمت بالا باشند. سپس کش را به سمت بالا، یعنی شانه‌هایتان بکشید و به آرامی آن‌ها را به نقطه شروع برگردانید. حرکت را برای هر دو دست تکرار کنید.

حرکت دوم جلو بازو با کش

1448462770-band-arm-exercise-2.gif

کش بدنسازی را در یک ارتفاع متوسط، حدود ارتفاع زانو، در جلوی خود محکم کنید، سپس با دستانی کشیده دستگیره‌های کش را روبروی خود نگه دارید. در ادامه دست‌ها را به سمت خودتان بکشید و به آرامی به نقطه شروع برگردانید. دقت کنید در این حرکت نباید شانه‌هایتان حرکتی داشته باشد.

suggest.svgحتما بخوانید:

بدنسازی با کش بدنسازی برای عضلات دست و پا در خانه

تقویت عضله سه سر بازو با کش بدنسازی

1448462770-band-arm-exercise-3.gif

کش را در پایین‌‎ترین ارتفاع محکم کنید، سپس دستگیره کش را از پشت سر نگه دارید، آرنج‌ها را تا زوایه 90 درجه خم کنید، سپس کش را به طرف بالای سر بکشید و آرام به نقطه شروع برگردانید، زاویه آرنج نباید بیشتر از 90 درجه خم شود و در حین حرکت نباید آرنج‌های‌تان حرکت اضافی داشته باشند.

پشت بازو با کش

1448462770-band-arm-exercise-4.gif

کش‌بدنسازی را در بالاترین ارتفاع جلو خوتان محکم کنید. سپس با حفظ زاویه 90 درجه آرنج در جلو شکم، کش را نگه دارید به نحوی که اگر با دو دست انجام می‌دهید کف هر دو دست روبروی هم باشد، در ادامه کش را رو به عقب بکشید و به نقطه شروع برگردید. دقت داشته باشید نباید شانه‌هایتان را حرکت دهید.

ویدئو آموزش حرکات جلو بازو با کش

تقویت مچ دست با کش بدنسازی

حرکت اول برای تقویت مچ دست با کش بدنسازی

1448462770-band-arm-exercise-5.gif

روی یک صندلی یا نیمکت بشینید، کش را زیر پای خود محکم نگه دارید و همانند تصویر، دستان را روی پا بگذارید و دستگیره کش را بالای زانو خود در دست بگیرید، سپس مچ دست را رو به بالا حرکت دهید و به آرامی به نقطه اول برگردانید.

suggest.svgحتما بخوانید:

تمرین با کش بدنسازی چه فوایدی دارد؟

حرکت دوم مچ

1448462770-band-arm-exercise-6.gif

مانند حرکت قبل بنشنید، در این حرکت دست را طوری نگه دارید که کف دست رو به زمنین باشد، سپس کش را در دست بگیرید و آن را به سمت بالا حرکت دهید. در این تمرین از حرکات اضافی مچ یا آرنج خودداری کنید.

تهیه و تدوین: elmevarzesh.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر