سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کتاب راهنمای جامع حرکات بدنسازی

کتاب راهنمای جامع حرکات بدنسازی

نویسنده : شیما علیزاده | زمان انتشار : 14 بهمن 1400 ساعت 10:32

جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی تن‌ورز چیزی فراتر از یک کتاب عادی است. این کتاب یک مرجع کامل صفر تا صد برای آموزش حرکات بدنسازی و ورزشی به شکل تصویری است که به دلیل الکترونیکی بودن آن، می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اولین، آخرین و تنها کتابی که درباره حرکات و تمرینات بدنسازی نیاز دارید!

این دقیقا همان مرجعی است که بسیار از مشتریان و مخاطبین تن ورز، همیشه از مربیان ما درخواست می‌کردند.

تمام اطلاعات، نکات ضروری، توضیحات ترجمه شده به فارسی و عکس‌های شروع و پایان حرکات و تمرینات بدنسازی را از جدیدترین و معتبرترین منابع بین‌المللی در یک کتاب گردآوری کرده‌ایم تا برای همیشه، خیال شما راحت باشد.

شما چه ورزشکار حرفه‌ای هستید و چه آماتور، چه مربی هستید چه شاگرد، این مرجع آموزش حرکات بدنسازی برای شما کاملا کاربردی است.

وجود این مرجع در تلفن همراه شما یا تبلت، نه تنها خیالتان را بابت دسترسی به کامل‌ترین دیتابیس حرکات بدنسازی راحت می‌کند، بلکه هر کسی از دوستان شما نیز که نیاز به راهنمایی داشته باشد، به راحتی می‌توانید با مراجعه به این کتاب، پاسخ سوالاتشان را بدهید!

آیا می‌خواهید در سه دقیقه آینده شروع به خواندن کتاب کنید؟

اگر کارت بانکی عضو شتاب دارید، با خرید آنلاین کتاب، بلافاصله به صفحه دانلود هدایت خواهید شد و می‌توانید کتاب را دانلود کرده و مطالعه آن را آغاز کنید. 

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

کتاب آموزش حرکات بدنسازی تن‌ورز دقیقا چه چیزی است؟

این کتاب که به شکل الکترونیکی (pdf) قابل دانلود است، مرجع کامل حرکات و تمرینات بدنسازی است. شامل 195 صفحه تمام رنگی و فارسی و با نگارش بسیار خوب بوده که تمرینات هر بخش از بدن در فصول جداگانه به شکل کامل پوشش داده شده است.

در کتاب جامع آموزش حرکات بدنسازی تن‌ورز، ابتدا انواع تمرینات، حرکات، ست‌ها و تکرارها و… شرح داده شده است. در ادامه آن، هر بخش از بدن در یک فصل مجزا قرار گرفته، بدین صورت که در هر فصل ابتدا تمام عضلات آن بخش از بدن و هم‌چنین عملکرد و نقش آن به شکل تصویری و تشریحی شرح داده شده، سپس تمام حرکات اصلی و اکثر حرکات فرعی در زیربخش‌های مختلف به شکل تصویری همراه با توضیحات کافی شرح داده شده است.

در هر زیربخش و در قسمت توضیحات حرکات، شروع، ادامه و انتهای حرکت با تصویر همراه با توضیحات کافی و نکات مهم آن حرکت به فارسی سلیس توضیح داده شده است. در صورتی که آن حرکت با دستگاه‌ها و یا وسایل مختلف قابل اجرا است، با هریک از آن‌ها به شکل مجزا تشریح شده است.

شما با خرید جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی، دقیقا چه چیزهایی دریافت می‌کنید؟

  1. نسخه الکترونیکی قابل چاپ کتاب آموزش حرکات بدنسازی
  2. هدیه هیجان‌انگیز – کوپن تخفیف ۱۰% خرید از سایت:
    این کوپن اختصاصی 3 روز کاری پس از خرید، به ایمیل یا تلفن همراه شما ارسال می‌شود. شما پس از خرید کتاب راهنمای حرکات بدنسازی و با دریافت این کوپن، با یک‌ بار خرید از سایت و تخفیفی که با این کوپن دریافت می‌کنید، عملا مبلغ کتاب برای شما رایگان خواهد شد!
    (این کوپن تخفیف صرفا بر روی خدمات و برنامه‌های تمرینی تن‌ورز قابل اعمال می‌باشد)
  3. جداول و اکسل‌های ثبت روند برنامه و پیشرفت:
    شما توسط این اکسل‌ها، می‌توانید به راحتی در موبایل خود وضعیت برنامه تمرین، وزنه‌ها و تکرارهای زده شده، تغییرات وزن و BMI خود و … را ثبت کرده و تغییرات خود را توسط نمودارهای موجود در این اکسل‌ها و شیت‌ها، بررسی و ارزیابی نمایید (فایل‌های اکسل همراه با کوپن تخفیف طی 3 روز کاری برای شما ارسال می‌شود).
  4. دریافت ویرایش‌ها و یا پیوست‌های احتمالی منتشرشده در آینده: 
    در صورتی که در آینده ویرایش‌های جدید این کتاب و یا پیوست‌های مورد نیاز دیگری (مثل حرکات جدید و یا رژیم‌های غذایی) توسط تن ورز آماده شود، شما به رایگان آن‌ها را دریافت خواهید کرد و نیاز به خرید ویرایش جدید همین کتاب نخواهید داشت. 
  5. پشتیبانی تخصصی:
    شما پس از خرید و مطالعه کتاب، در صورت این که درباره یک حرکت خاص سوالی داشتید، می‌توانید از بخش نظرات همین صفحه سوال خود را مطرح کنید تا مربیان و کارشناسان تن‌ ورز شما را راهنمایی کنند.

سرفصل‌های کتاب جامع آموزش حرکات بدنسازی:

  • درباره کتاب راهنمای آموزش حرکات بدنسازی
    راهنمای استفاده از کتاب جامع راهنمای آموزش حرکات و تمرینات بدنسازی جهت استفاده بهینه از تمرینات و ساخت زیباترین بدن
  • قبل از شروع
    تمام چیزهایی که درباره گروه‌های عضلانی نیاز دارید بدانید و حقیقت واقعی درباره تصورات معمول بدنسازی
  • عضلات شکم
    تمریناتی اساسی برای تقویت عضلات میانی که شما را برای ساختن سیکس پک آماده می‌کنند.
  • بازوها و دست‌ها
    با انجام این تمرینات، با پوشیدن تی‌شرت و لباسی آستین کوتاه بدن خود را به رخ همه بکشید!
  • عضلات پشت
    بهترین تمرینات برای ساختن عضلات پشت قوی که به تعادل و عدم آسیب‌دیدگی شما کمک می‌کنند. 
  • سینه
    راهنمای حرکت کلاسیک پرس سینه و  23 روش دیگر برای ساختن عضلات سینه قوی
  • پاها
    بزرگ‌ترین گروه عضلات بدن خود را تمرین دهید تا تمام بدنتان حجم بگیرد.
  • شانه‌ها
    تمریناتی که به شما در ساختن زیباترین عضلات شانه کمک می‌کند.
  • تمام بدن
    این تمرینات بسیار مؤثر تعداد زیادی از عضلات شما را درگیر می‌کند و باعث رشد زیادی می‌شود.
  • تئوری تمرین
    راهنمای طراحی بهترین تمرینات جهت رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان

درباره کتاب

برگرفته از مقدمه جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی

با یادگیری تمرینات و سپس نحوه ترکیب تمرینات به‌منظور داشتن یک برنامه تمرینی مؤثر، بیش‌ترین استفاده را از این راهنما داشته باشید.

مهم‌ترین بخش هر برنامه تمرینی، صرف‌نظر از ایجاد ماهیچه، چربی سوزی یا تقویت عملکرد ورزشی، تمرینات یا تعداد تکرار یا ست‌ها نمی‌باشد. همچنین تناوب تمرین نیز اهمیت چندانی ندارد. بنابراین مهم‌ترین بخش تمرین چیست؟ مهم‌ترین بخش انجام صحیح و ایمن یک حرکت می‌باشد. اگر شما اطلاعی در مورد روش صحیح یا الگوی حرکتی یک تمرین نداشته باشید، تمام تلاش و زمان خود را به هدر داده‌اید. در بدترین حالت نیز ممکن است به خود آسیب وارد نمایید و هر چه مدت‌زمانی که شما به‌ دور از باشگاه و به‌منظور ترمیم آسیب و جراحت خود سپری می‌کنید، از اهداف تناسب‌اندام خود فاصله می‌گیرد.

بدین دلیل است که این کتاب یک راهنمای جامع برای یادگیری تمام حرکات بوده و با استفاده از آن می‌توانید یک بدن قوی و متناسب داشته باشید.

متناسب و چابک

بهترین روش برای تقویت تناسب‌اندام و عملکرد سریع در میدان ورزش، انجام تمرینات با وزنه  می‌باشد. چرا؟ وزنه‌برداری منجر به ایجاد پارگی و آسیب‌های کوچک بر روی فیبرهای ماهیچه‌ای می‌گردد. این آسیب‌ها در حین استراحت ترمیم‌شده و درنتیجه قدرت و حجم ماهیچه‌های شما افزایش می‌یابد. تمرینات استقامتی نیز یکی از بهترین روش‌ها برای چربی سوزی می‌باشند.

بااین‌حال، بسیاری از افراد صرفاً تمرینات خود را به چند حرکت محدود می‌کنند. این روش به‌هیچ‌عنوان برای پیشرفت مناسب نمی‌باشد زیرا ماهیچه‌های شما به‌سرعت به این تمرینات عادت نموده و درنتیجه رشد نخواهند نمود.

بدین دلیل است که این کتاب بیش از 250 حرکت را به شما معرفی می‌کند تا با بهره‌مندی از آن‌ها همواره تمرینات خود را تغییر دهید. این امر منجر می‌شود که ماهیچه‌ها از محدوده آسایش خود خارج‌شده و درنتیجه پیشرفت خود را ادامه دهند.

تمرینات وزنی یکی از بهترین روش‌ها برای چربی سوزی و ایجاد ماهیچه می‌باشند.

حرکات اصلی

تمام تمرینات موجود در این کتاب به چند بخش تقسیم‌شده‌اند که تقسیم‌بندی آن‌ها بر اساس گروه ماهیچه‌های مورد هدف انجام‌گرفته است. بخش‌ها به ترتیب حروف الفبای انگلیسی مرتب‌شده‌اند و تمرینات بخش نهایی نیز چندین ماهیچه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حرکات اصلی در هر بخش به همراه دلیل تأثیرگذاری آن حرکت ذکرشده‌اند و نحوه انجام هر یک از حرکات با جزئیات کامل توضیح داده‌شده است. علاوه بر ارائه تمرین اصلی، این کتاب حالت‌های مختلف همان تمرین را نیز به شما ارائه می‌دهد تا با تنوع در تمرینات مانع از عادت ماهیچه‌ها به یک تمرین شوید تا ماهیچه‌ها به‌جز افزایش حجم و قدرت گزینه دیگری نداشته باشند.

نظریه تمرین

بخش پایانی کتاب آموزش حرکات بدنسازی تن‌ورز نیز راهنمای جامع نظریه‌های تمرین بوده و اجزای مختلف هر یک از تمرینات را توضیح داده و نحوه ترکیب تمرینات را به شما آموزش می‌دهد. درنتیجه شما می‌توانید تمریناتی که فراگرفته‌اید را ترکیب نموده و یک برنامه تمرینی فوق‌العاده برای خود ایجاد نمایید.

%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

کتاب آموزش حرکات بدنسازی تن‌ورز با کتاب‌های مشابه و یا محتوای موجود در اینترنت، چه تفاوت‌هایی دارد؟

در بازار و هم‌چنین اینترنت، کتاب‌ها و مراجع فارسی و انگلیسی گوناگونی وجود دارد. معمولا طی سال‌های گذشته مربیان و هم‌چنین مخاطبین تن ورز با چند مشکل مشابه روبرو بودند:

  • عدم جامع بودن این منابع: باتوجه به تنوع بالای حرکات و تمرینات بدنسازی، نه این کتاب (جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی) و نه کتاب‌ها و سایت‌های دیگر به شکل صد در صد کامل نیستند، ولی مشکل آن‌جاست که شما نیاز به مرجعی دارید که تقریبا و تا جایی که امکان دارد جامع و کامل باشد تا برای پیدا کردن حرکات بدنسازی دچار سردرگمی نشید و به شکل مداوم نیاز به جستجو نداشته باشید. 
  • تشریح ناقص حرکات بدنسازی:چه این کتاب و چه هر کتاب یا منبع دیگر نمی‌تواند ادعا کند که هر حرکت بدنسازی یا ورزشی را به شکل صد درصد پوشش داده است و هیچ نکته‌ای را از قلم ننداخته است، ولی می‌توان تلاش کرد که هم توضیحات هر حرکت سلیس و روان و قابل فهم و هم تا جایی که امکان دارد کامل باشد. هم‌چنین تصاویر کامل هر حرکت نیز می‌تواند به درک آن بیشتر کمک کند.
  • عدم پشتیبانی در صورت وجود سوال:معمولا منابع و محتوای تولیدی (هم به شکل سنتی و چاپی و هم آنلاین) مشکل عدم پشتیبانی و پاسخ به سوالات احتمالی را دارد. ولی شما با تهیه این کتاب، می‌توانید سوالات احتمالی خود را از مربیان و زیر مقالات سایت تن ورز و به شکل کامنت بپرسید.
  • عدم به‌روز رسانی:معمولا منابع چاپی و شاید الکترونیکی، به راحتی امکان ارائه به‌روز رسانی ندارند و یا ناشر تعهدی به آماده‌سازی و در اختیار گذاشتن آن به خریداران سابق نداشته باشد. ولی تیم تولید محتوای تن ورز سعی می‌کند در صورت نیاز و احساس کمبود خاصی توسط خریداران، به مرور به‌روز رسانی‌های جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی را در اختیار خریداران سابق بگذارد.شما پس از مطالعه کتاب در صورتی که احساس کردید این کتاب نواقصی دارد، حتما از طریق بخش نظرات همین صفحه به ما اطلاع دهید تا در صورت عمومی بودن آن، به مرور محتوای درخواستی نگارش شود و به شکل پکیج به‌روز رسانی در اختیار خریداران سابق و جدید به شکل رایگان قرار گیرد.

مزایا و معایب الکترونیکی بودن یک کتاب چیست؟

مزایا:

  • کتاب پس از خرید، به شکل آنی قابل دریافت و مطالعه است و نیاز به انتظار جهت ارسال و دریافت آن نیست.
  • به راحتی می‌توانید جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی را همیشه همراه خود داشته باشید. هم‌چنین در صورت این که چندین دیوایس یا موبایل دارید، بین دیوایس‌های مختلف خود (مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و …) به اشتراک بگذارید تا همیشه همراهتان باشد.
  • عدم پرداخت هزینه ارسال (پیک یا پست) در حالت الکترونیکی بودن.
  • مراجعه به کتاب الکترونیکی در باشگاه به سادگی امکان‌پذیر است. با توجه به مرجع‌بودن این کتاب، شما معمولا در محیط‌های مختلف مثل باشگاه نیاز به مراجعه به آن دارید، در نتیجه به سادگی می‌توانید به تلفن همراه خود مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید یا یک حرکت را بررسی نمایید.
  • امکان یادداشت‌برداری، های‌لایت و … به سادگی نسخه چاپی و حتی‌ ساده‌تر از آن است. 

معایب:

  • خیلی از افراد هنوز به مطالعه کتاب در تلفن همراه یا تبلت عادت نکرده‌اند و دوست دارند که کتاب را به شکل کاغذی و سنتی مطالعه کنند.

%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C1.jpg

نویسنده اصلی جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی چه کسی است؟

برای نگارش و تولید این کتاب به فارسی، از منابع مختلفی استفاده شده است. ولی نویسنده اصلی این کتاب، جو وارنر است. کسی که نویسنده معتبرترین کتب حوزه بدنسازی و تناسب اندام در بهترین نشریات دنیا بوده و به عنوان یک نویسنده و ورزشکار حرفه‌ای در همه‌جا معرفی می‌شود. پس به دانش و کتاب ایشان می‌توان به راحتی اعتماد کرد.

مترجم این کتاب چه کسانی هستند؟

وب‌سایت تن ورز طی سال‌های گذشته، به مرور اقدام به شکل‌دادن تیم تولید محتوای خود کرده است. در این تیم بهترین مترجمین، ورزشکاران،‌ متخصصین و گرافیست‌ها حضور دارند. هزاران مقاله موجود در وب‌سایت تن ورز و هم‌چنین شبکه‌های اجتماعی تن ورز توسط همین تیم تولید،‌ ترجمه، ویرایش و… می‌شود. جامع‌ترین کتاب آموزش حرکات بدنسازی چندین بار توسط اعضای این تیم بازبینی و تصحیح شده است،‌ ولی چنانچه به مشکلی برخورد کردید، بسیار سپاسگزار خواهیم شد که از طریق فرم تماس با ما داخل سایت به ما اطلاع دهید تا پس از اصلاح یا بازبینی، ویرایش جدید کتاب راهنمای حرکات بدنسازی به رایگان برای شما ارسال شود.

ebook-social-proof.jpg

جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی در یک نگاه:

  • نویسنده منبع اصلی: جو وارنر (همراه با سایر منابع دیگر)
  • مترجم: واحد تولید محتوای وب‌سایت تن ورز
  • تعداد صفحات: 195 صفحه تمام رنگی
  • فرمت: الکترونیکی – پی دی اف (pdf)
  • سال انتشار منابع اصلی: 2016 و 2017

263-workout.png pdf-ebook.png shape_bonus-512-3.png excel-sheet.png free-support.png free-update.png

راهنمای خرید و دریافت کتاب جامع آموزش حرکات بدنسازی:

  1. بر روی گزینه “اضافه به سبد خرید” کلیک کنید.
  2.  در پنجره باز شده، بر روی دکمه “پرداخت نهایی” بزنید.
  3. در صورتی که کاربر ثبت نام شده تن ورز هستید،  از بخش “ورود به سیستم” ایمیل و رمز عبور را وارد کنید، در غیر این صورت از  بخش “کاربران جدید” بر روی دکمه “عضویت در سایت” زده و مشخصات  خود را دقیق وارد و دکمه “عضویت در سایت” را برنید.
  4. از بخش “انتخاب نوع دریافت”، بر روی گزینه “دانلود محصولات الکترونیکی (کتب و مجلات)” را انتخاب کنید.
  5. نوع پرداخت را مشخص کنید. در صورت انتخاب شیوه “درگاه بانک سامان (شتاب)”، پس از پرداخت به شکل آنی می‌توانید کتاب را دانلود نمایید. لینک دانلود کتاب هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد و هم از بخش حساب شخصی شما قابل دسترسی است.
  6. در صفحه جدید مشخصات خود را کنترل و “سفارش قطعی” را کلیک کنید.
  7. پس از ورود به صفحه بانک، پرداخت را انجام دهید تا سفارش شما قطعی شود.
  8. پس از پرداخت، جهت دانلود کتاب وارد سایت تن ورز شوید، وارد بخش “حساب من” شده، سپس وارد بخش “لیست سفارشات” و بر روی شماره سفارش خود کلیک کنید. لینک دانلود در بخش “اقلام سفارش داده شده” قابل دسترس است.در صورت این که پرداخت شما از طریق آنلاین نبوده و به صورت کارت به کارت پرداخت کرده‌اید (دستگاه خودپرداز)، پس از ثبت مبلغ در ناحیه کاربری، حدود یک روز کاری بعد لینک دانلود فعال خواهد شد. و در صورت پرداخت آنلاین، به شکلی آنی می‌توانید کتاب راهنمای حرکات بدنسازی را دانلود نمایید.

همان‌طور که ذکر شد، لینک دانلود کتاب هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد و هم از بخش حساب شخصی شما قابل دسترسی است. 

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق فرم تماس با ما و یا شماره تلفن های تن ورز، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

آیا از نظر شما، مبلغ کتاب نسبت به الکترونیکی بودن آن، گران نیست؟

  1. بخش زیادی از هزینه تولید یک کتاب شامل ترجمه، ویرایش، صفحه‌آرایی، تبلیغات و… است که دقیقا تمام این موارد (به جز چاپ) شامل کتاب الکترونیکی هم می‌شود.
  2. عملا شما با خرید نسخه الکترونیکی، تعداد نامحدود از آن را داشته که می‌توانید در دیوایس‌های مختلف خود (مثل تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و …) داشته باشید. (البته از شما تقاضا داریم برای حمایت از تن ورز و تیم تولید محتوا و مترجمین، این کتاب را با دوستان خود به اشتراک نگذاشته و توسط ایشان خریداری شود).
  3. شما با خرید این کتاب، ویرایش‌ها یا پیوست‌های احتمالی بعدی آن را به رایگان دریافت می‌کنید.
  4. نکته جذاب بعدی، کوپن هدیه‌ی روی کتاب است. شما عملا کوپن تخفیفی که از این کتاب دریافت کرده‌اید و با خرید بعدی محصولات (مثل مکمل‌ها یا تجهیزات ورزشی)، عملا کل مبلغ کتاب برای شما رایگان خواهد شد. 
  5. هم‌چنین شما بعد از خرید جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی، رها نخواهید شد! شما می‌توانید تمامی سوالات احتمالی مرتبط با شیوه انجام یک حرکت را بعد از خرید کتاب در بخش نظرات همین صفحه پرسیده تا کارشناسان و مربیان تن‌ورز شما را راهنمایی کنند.

پس از سفارش کتاب، چه مدت زمان طول می‌کشد تا کتاب را دانلود کنم؟

در صورتی که پرداخت شما توسط درگاه بانک سامان موجود در سایت (پس از اضافه به سبد خرید و طی‌کردن مراحل بعدی) باشد، پس از پرداخت به شکل آنی می‌توانید کتاب را دانلود کنید.

پس از زدن دکمه “اضافه به سبد خرید” و طی‌کردن مراحل و پرداخت نهایی، لینک دانلود کتاب هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد و هم از بخش حساب شخصی شما قابل دسترسی است. بدین منظور پس از ورود به سایت تن ورز،  وارد “حساب من” شده، سپس وارد بخش “لیست سفارشات” و بر روی شماره سفارش خود کلیک کنید. لینک دانلود در بخش “اقلام سفارش داده شده” قابل دسترس است.

هم‌چنین در صورت پرداخت از روش‌های دیگر (مثل کارت به کارت)، پس از اطلاع به ما از طریق بخش تماس با ما، حداکثر تا 6 ساعت کاری لینک کتاب برای شما ارسال خواهد شد.

من کتاب را خرید و دریافت کرده‌ام، ولی کوپن تخفیف داخل کتاب نبود. علت آن چیست؟

با توجه به اختصاصی بودن هدیه روی کتاب (کوپن تخفیف خرید از سایت)، تقریبا 3 روز کاری پس از خرید، کد این کوپن به تلفن همراه و ایمیل شما ارسال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده نمایید. 

آیا به جز مبلغ درج‌شده در صفحه محصول، برای خرید کتاب مبلغ دیگری نیز باید بپردازم؟

خیر، با توجه به الکترونیکی بودن این کتاب و دانلود آن، شما هیچ هزینه جانبی (مثل هزینه ارسال) را نخواهید داشت.

من جامع‌ترین کتاب الکترونیکی آموزش حرکات بدنسازی را دانلود و مطالعه کرده‌ام، ولی برای انجام یک حرکت سوالی دارم. آیا شما راهنمایی خواهید کرد؟

بله. همانطور که ذکر شد، شما تمامی سوالات بعدی خود را نیز می‌توانید از بخش نظرات همین صفحه پرسیده تا مربیان و کارشناسان تن ورز پاسخ آن را درج کنند. هم‌چنین می‌توانید سوالات دیگران را نیز مشاهده کنید تا شاید با سوال شما مشابه باشد.

آیا این کتاب برای بانوان نیز مناسب است؟

بله، کاملا. اکثر حرکات بدنسازی در بین آقایان و بانوان مشابه بوده و این کتاب برای هر دو گروه نوشته شده است. البته همانند آقایان، پیشنهاد ما این است که حتما زیر نظر مربی حرکات را انجام داده و برنامه تمرین بدنسازی خود را توسط ایشان دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید. 

در صورت وجود مشکل و یا سوال قبل از سفارش و یا پس از آن، باید چه کار کنم؟

در صورت این که قبل از سفارش کتاب، سوال و یا نظری دارید، می‌توانید از بخش نظرات کاربران داخل همین صفحه، پرسش خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. هم‌چنین همانطور که ذکر شد، پس از خرید و دریافت کتاب حرکات بدنسازی نیز می‌توانید سوالات خود را از همین بخش بپرسید.

من قصد خرید کتاب جامع آموزش حرکات بدنسازی را دارم. به چه صورت می‌توانم به وب سایت شما اعتماد کنم و وجه را به حساب شما واریز کنم؟

وب سایت تن ورز دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) و هم چنین ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد می‌باشد. هم چنین طی قرارداد با بانک سامان و پارسیان و ارائه ضمانت‌های مالی و کتبی از طرف شرکت به این بانک، استفاده از درگاه اینترنتی بانک در داخل سایت کاملا امن و مطمئن می‌باشد.

آیا سوال و یا راهنمایی خاص دیگر دارید؟

در صورت این که قبل از سفارش کتاب، سوال و یا نظری دارید، می‌توانید از بخش نظرات کاربران داخل همین صفحه، پرسش خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال بابت یک حرکت بدنسازی خاص، می‌توانید از بخش نظرات، سوالات خود را پرسیده و پاسخ آن را در همین صفحه و هم چنین ایمیل خود دریافت نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون