سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رژیم لیمومی دکتر روشندل

رژیم لیمومی دکتر روشندل

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 آذر 1400 ساعت 02:30

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مهم نیست چقدر رژیم گرفتی؛ این آخریشه!


برنامه غذایی لیمومی حاصل 25 سال تحقیق بر روی دغدغه‌های رژیمی شماست حالا بدون سختی و هزینه‌ی زیاد می‌توانید به تناسب اندام برسید.

دریافت رژیم لیمومی

برای دریافت رژیم؛ ابتدا ثبت‌نام کرده و پس از پرداخت و تکمیل پرونده پزشکی، رژیم خود را دریافت کنید.
توجه داشته باشید که رژیم‌ها توسط متخصصین لیمومی آماده خواهند شد و زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی رژیم‌ها بین ۲ تا ۷۲ ساعت است.

لیمومی در یک نگاه!

customer-service.svg

هوای شما را داریم تا همیشه با انگیزه بمانید!

حامی‌های لیمومی، افراد آموزش‌دیده‌ای هستند که از ابتدای دریافت رژیم تا رسیدن شما به هدفتان در کنار شما هستند و به صورت تخصصی پاسخگوی شما در طول دوره رژیمتان هستند و شما را از مراجعه‌ی مکرر به مطب‌های مختلف و تماس‌های تلفنی بی‌نیاز می‌کنند، همچنین به شما کمک می‌کنند که در طول دوره انگیزه‌تان را حفظ کنید. به‌عبارت دیگر، لیمومی یعنی نه انگیزه‌تان را از دست می‌دهید و نه سوال بی‌پاسخی دارید!

category.svg

رژیم‌های متنوع متناسب با شرایط شما

نیازهای افراد در جامعه متفاوت است، به همین دلیل لیمومی تلاش دارد تا بتواند متناسب با وضعیت شما، رژیم را صادر کند و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. این تنوع عبارتند از رژیم‌های: چاقی، لاغری، فشرده، بارداری، پیش از بارداری، شیردهی، ورزشی، کودک، افزایش قد و...
همچنین گیاه خواران توجه داشته باشند که رژیم های غذایی لیمومی، برای گیاه خواران (به جز خام گیاه خواران و گیاه خوارانی که از فراورده های لبنی و عسل و تخم مرغ پرهیز دارند) تجویز می شود.

soup.svg

غذاهای مرسوم سفره و در دسترس

غذاهای مناسب رژیم، اگر عجیب و غریب باشد عموما در دسترس نیست و تهیه‌ی آن ما را از زندگی می اندازد ولی غذاهای سفره اکثر اوقات در دسترس اند و تهیه‌ی آن ها ما را در دردسر نمی اندازد...

care.svg

بهبود سلامتی و کاهش بیماری‌ها

ریشه بسیاری از بیماری‌ها به‌دلیل عادات غذایی ماست. لیمومی با بیش از ۳۰ سال تجربه سعی داشته که با درنظرگرفتن بیماری‌های شما رژیم غذایی تجویز کند تا در کنار رسیدن به وزن ایده آل به سلامتی نیز دست یابید.

remote.png

تنظیم رژیم بدون مراجعه حضوری

ترافیک و دوری مطب، همواره از مشکلات همیشگی مراجعین بوده و هست. ما سعی داشتیم که این مشکل را به‌طور کامل حل کرده و سپس همانند مطب، پرونده پزشکی شما را دریافت و رژیم شما را مطابق با آن صادر کنیم

doctor.png

کادر متخصص و رژیم‌های اختصاصی

رژیم‌های غذایی لیمومی، توسط مشاور تغذیه، حمیدرضا روشندل و تیم ایشان، طی چند مرحله برای شما آماده خواهد شد.

finish.png

پایان رژیم کجاست؟

قطعا تا آخر عمر نباید رژیم گرفت! لیمومی در سه مرحله تناسب، تست و تثبیت شما و بدنتان را نسبت به مواد مضر و چربی های اضافی به آگاهی می رساند، طوری که بدن مواد غیر مفید را خود به خود دفع می کند؛ بنابراین شما پس از تثبیت وزن خود با دنیای رژیم‌ها خداحافظی خواهید کرد.

تجربه سیما در
جشن ۶۰ کیلویی شدن

happy.svg

به من می‌گفتن اگه ورزش کنی لاغر میشی، منم باشگاه رفتم ولی با وجود ورزشِ سنگین جواب خوبی نگرفتم! شاید به این خاطر که فکر می‌کردم با سوزوندن این همه کالری دیگه می تونم هرچی دوست دارم بخورم! اما به توصیه ی شما (لیمومی) که گوش دادم، فهمیدم؛ باید اول به تغذیه فکر کرد؛ بعد با خیال راحت سراغ ورزش رفت و ازش لذت برد...

مهشید سرابی، ملیحه مزیدی، سارا توروزی، نسرین یعقوبی، دلارام احمدی، مجید بهاریان، فاطمه تیرگر، ندا رهنما و خیلی های دیگه هم همینجوری بودن..! اما الان یک‌سالی هست که دیگه نیازی به رژیم ندارن و با خیال راحت ورزش می کنن

اگه دوست دارید اسم شما هم توی لیست بالا باشه؛ ما با تمام متخصصین و مشاورینمون کنارتونیم تا به کمک انواع رژیم‌هامون بتونید بهترین نتیجه رو بگیرید.

سوال دارید؟

در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتری در رابطه با رژیم لیمومی دارید می‌توانید از طریق دکمه زیر با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با پشتیبانی

ارتباط با پشتیبانی




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون